2013. augusztus 4., vasárnap

Baljós pörgés

 Hello-bello blogkukackáim! :D
  Just Only Girl♥ a legelső komizóm és leghűségesebb olvasóm... :D és segített a bajban mikor nem tudtam bejelentkezni hozzátok...Kösziii <3  ezért úgy döntöttem beleírom majd a történetbe :) és jelzem 8 fejit írtam nektek a tengerparton XD komizzatok gyorsan meg ki akarom tenni nektek,nagyon izgik! köszi az 1745 oldalmegjelenítést! Ti vagytok a legjobbak! PUSS Isabella <3 
 



ERIC:

Minden nap volt valami program amit muszáj volt elintézni.Tánc közben ritkán fájt a térdem,de Lizzienek nem szóltam róla.Tudtam hogy akkor leállít. Minden sínen volt,nagyon boldog voltam,és pörögtem,mint a dinamó.

TONE:

Finomítgattuk a dalokat,és készültünk a bulira,vásárolgattunk,egyebek.Rég voltam már ennyire izgatott és besózott.Egész pontosan az eljegyzés vége óta.Teljesen elfelejtettem Akselt, olyan remek barátaim voltak,és bulit szerveztünk... Imádok rosszban sántikálni,haha. Holnap este Liz bulija,alig vártam!

EMMA:

Nem hittem el hogy mindenki odavan Lizért. Egyszerűen lehetetlenség Mindenesetre csak az esküvővel kellett kezdenem valamit,hogy megakadályozzam. Ennél kicsit többet érdemlek ,minthogy így dobjon ki.Megcsalt azzal a cafkával,majd nyilvánosan dob. Igaz korban tényleg jobb neki Liz,de tudta hány éves vagyok.

TOMAS:

Eric olyan volt mint akit felhúztak. Teljesen pörgött. Nem lehetett lelőni.Nagyon élvezte a pörgést. A srácok tökéletes munkát végeztek,mindenki profi a Team Saadeban. Oscar profin oldotta meg a díszletterveket.

LIZZIE SZEMSZÖGE:

Este a koncert után elindultunk haza.Minden rendben volt,nevettünk,beszélgettünk. Egyszer arra figyeltünk fel,hogy egy sötét kocsi követ. Fogalmunk sem volt mi lehet.Nem estünk kétségbe először. Mivel arra is lehetett dolga amerre nekünk. Aztán nyilvánvalóvá vált hogy ez nem vicc! Egyre közelebb jött,és lesodort minket az útról.Én pár másodpercre elájultam az ütéstől.Mikor kinyitottam a szemem az láttam hogy a sebesült Ericet rángatják kifelé. Elkezdtem visszafele húzni,de gyenge voltam a sérüléseim miatt,elvitték.Erre összekaptam magamat,és kiszálltam a roncsból. Tajtékozni kezdtem hogy engedje el. Erre a másik nevetni kezdett,és így szólt:
-Még egy szó és meghal!-szorított pisztolyt Eric fejéhez-

Csendben maradtam,Eric is jelezte hogy ne beszéljek. Amint nem láttak utánuk eredtem,de a rabló észrevett és lelőtte Ericet. Én odarohantam és mellé rogytam. A rabló hangosan kacagott. Én keservesen zokogtam. Úsztunk a vérben és ekkor azt éreztem hogy valaki ráz. Eric hangját hallottam. Felriadtam.Zokogtam.

-Liz,Liz nézz rám mi a baj?-hallottam Eric hangját-

Nem tudtam válaszolni,csak zokogtam és hozzábújtam.

-Lizzie,drágám kérlek mondj valamit...bármit álmodtál itt vagyok nincs baj-ölelt szorosan át-
-tudom,aludjunk,holnap kelni kell-mondtam-
-biztos?-kérdezett-
-igen! persze jobban vagyok.-vágtam rá-

Reggel arra keltem,hogy valami rózsa illatú valamivel birizgálják az arcomat. A rózsa illatú dolog nagy meglepetésre,rózsa volt.

-Csipkerózsika,ébresztő!Boldog szülinapot!-húzott fel magához hogy megcsókoljon-
-Na remek! Itt a szőke..azaz barna herceg,fehér,ja az nem ló hanem... á nem tudom haha,mindegy is itt a herceg-
-ejnye! Az cabrio! és határozottan barna hajú vagyok,és nem herceg, király!-kapott fel és elfenekelt-
-én hercegnő,te király? ez nem pálya!-pusziltam meg a hátát-
-ja nem is,királynő! A szívem királynője!-pörgetett meg-
-rendben,ajánlom is,mert az én szívemnek csak egy királya van! Eric Saade,ismered?-hülyültem-
-nem,ki az?, megverem!-csatlakozott-
-menj be a fürdőbe... nézz tükörbe...-mondtam-
-igen?-kérdezett és belőtte a haját-
-és akit ott látsz az Eric Saade- borzoltam össze-
-ah ez a srác helyes,és felcsípett valami istennőt!-borzolt össze-
-kis egoista! és még mindig elfogult!-löktem be a zuhanyba-
-jaj kérlek ne! Dolgunk van Tomas mindjárt jön és!-kérlelt-
-a-a hidegzuhany!-locsoltam le-
-pfff...-köpte rám a szájába került vizet-
-remek! akkor öltözhetünk is át.-nevettem-
-igen!-rázta meg magát-

Ekkor belépett az akkor már 10 perce váró,kissé türelmetlen Tomas...

-Gyerekek! locsolt le mindkettőnket-
-Ezt megérdemeltük,de Ő kezdte!-mutatott rám Eric-
-Nem igaz mert ő!-mutattam Ericre-
-sietni,most!-intett Tomas-
-Ugyan ,ne már! hogy nézünk ki,nevess már!-vágtunk hülye képet-
-amúgy igen nevetségesen néztek ki,de menjetek!Liza boldogat és sokat!-nevetett-
-Köszi!-mosolyogtam-

ERIC SZEMSZÖGE:

Oscar is 10 percet várt ránk,hozzá mentünk a díszlet és a rajongói levelek miatt.Ő  kezeli a levelek hadát.Én válaszolok,mindet el is olvasom. A fontosabbakat azonban első helyre teszi.Aztán táncpróba volt. A nap különlegessége,hogy Liz szülinapja volt. Az ajándéka nem más,mint az hogy vettem egy házat. Valljuk be családot akartunk,és ahhoz egy lakás nem megfelelő.


TONE,ESTE:

Megtudtuk hogy Eric hol vette a házat. Az előző tulajjal leüzleteltük,hogy beengedjen,barátok vagyunk a tulajjal.Bementünk,feldíszítettük a házat,és lehűtöttem a  piát,persze én nem iszok. Minden készen állt,megjöttek Lizziék.

LIZZIE,A BULI ELŐTT:

A próbának vége lett,és a táncosok mind boldog születésnapot kívántak és gyorsan elmentek. Megleptek vele,de ami ezután történt még jobban meglepett.

-Sziasztok,Liz sokat és boldogat! mentünk!-köszöntek el-
-sziasztok! köszi,jó próba volt,jó éjt!-köszöntünk-
-Szívem,nem mintha azt szeretném hogy minden figyelem rám háruljon,de ez furcsa nekem-mondtam-
-áh, Alexék eleve fáradtan jöttek,plusz a héten nagyon meggyepáltalak titeket.-hadarta-
-oké,vacsi?-mosolyogtam-
-nagyon ki vagyok én is ,inkább holnap,de van valami amit látnod kell és éppen útba esik!-kötötte b a szemem és felkapott-
-rendben-sóhajtottam-

Eric beültetett a kocsiba,majd bevezetett valahová.

-Boldog házavató-szülinapot!- kiáltották-
-Eric?-néztem rá-
-a-a! Tone!-Boldog szülinapot!-puszilt meg Tone-
-Úristen köszönöm szépen4 de hol vagyunk? Itt még nem jártam...-fordultam körbe-
-na igen,az az én ajándékom,a ház,és Toneék elintézték hogy ilyen bulihely legyen belőle.
-Köszönöm!-öleltem át és megcsókoltam
-hey te! Táncos címlaplány és a főnök kedvence! Azt hitted elfelejtettünk?Boldogat sokat! -nevetett Alex-
-Sok boldog szülinapot!-kiáltották-
-köszönöm szépen-nevettem és végigöleltem és pusziltam mindenkit-
-Na ki akar inni?-kiáltott Tone-
-öhm... mikor legutóbb ittam ez lett belőle,ha még egyszer iszok...-nevettem-
-bánod hogy ez lett?-kérdezett Eric-
-nem,abszolúte nem! de nem iszok és jó lenne ha te se tennéd! Vagyis! Kit hülyítek,igyunk!-vettem el Eric vodka-redbull italát és megittam-
Nem ittunk sokat,Tone egyáltalán nem ivott. Mindenkinek kb. 3-5 pohár pia jutott. Nem akarta senki hogy másnaposak legyünk,meg a földön a hányásban fetrengve ébredjünk. Mértékletesen iszunk,amúgy anélkül is marhára elvagyunk! Ment a hülyülés,a perverz fogadások,meg a tánc,és zene. Éjfélkor Tone felpattant az asztalra és egy csodás dalt kezdett énekelni. Az volt a buli fénypontja... Háromig elhülyültünk utána mindenki hazament,a bulinak vége lett. Erickel el kezdtük bolntogatni az ajikat.Legtöbbjük közös volt,képek,szexi ruhák,egyebek. Rögtön karácsony lett Ericnek is,magán divatbemutatót kapott...Áldottam a mákot hogy úgy esett a szülinapom,hogy nem kellett sehova menni másnap.Imádom a barátaimat,nagyon hálás vagyok a sorsnak értük.

Reggel felavattam az új konyhát,szalonnás tojás sercegett. A sercegő szalonna illata hamar bejárta a házat,amire az én kis szalonnaszeretőm is lejött. Nem tudom hogy hogy de a szalonna előbb tűnt el a tojás alól,az enyém alól is!
-na de bogyóm! hogy tűnt el a tojás alól a szalonna?-mutattam a tojásomra,ami alól kiette a szalonnát-
-úgy hogy én Eric Saade vagyok!-nézett ki a hűtő mögül,teli szájjal-
-Azt mondtad iszol,tee!-dobtam meg szalonnával-
-öhm...juiceból nem lesz szalonna?-nyelt egy nagyot-
-nem,nem de te biztos feltalálod a módszert rá-dobtam oda a szemüvegét-
-rendben ha akarod!-tette fel-
-aham... csini csini tudós lennél!-nevettem és lefotóztam-
-lennék? én az vagyok! megmutassam?-mosolygott kajánul-
-Na de Eric!Még csak 22 vagyok,és hidd el tudom! voltam már a kísérleti alanyod,és nagyon élveztem!-nevettem-
-jaj ne már! 22 lettél nem 70!-nevetett-

2 megjegyzés:

  1. huhuhhuhuhu~ na jó hatalamas értelmes megszólalás. szóval nagyon nagyon jó lett. az elején tényleg aggódtam, de jó, hogy ilyen bulis fejezet lett, és köszi aranyos vagy, hogy beleírsz
    xox:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha :D alap hogy beleírlak... XD és mondtam hogy csalok ;) szándékosan csináltam így XXD

      Törlés