2013. augusztus 19., hétfő

Visszatérés

Hello
Itt is vagyok az újabb fejezettel,remélem tetszik. Jó olvasást. Köszi a 2536 megjelenítést és az olvasást. Imádlak titeket legjobbak vagytok PUSS Isabella <3 ;)

Marha lapos és rövid fejezet,ígérem holnap hosszabbat és izgibbet hozok.


ERIC SZEMSZÖGE:


Hazaértünk Los Angelesből. Este volt már így aludni mentünk. Hajnalban Liz felkeltett,hogy hozzak neki görcsoldót. Azonnal rohantam is érte. Bevette ,majd kérte hogy vigyek neki egy meleg vizes rongyot. Azzal is rohantam.


-Mi a baj?-simogattam a hátát-
-Csak görcsöl a hasam,nem komoly.Mindjárt hat a gyógyszer,és alszok is.-ölelt át-
-Biztos?Életem ismerlek. Tudom milyen vagy,tudom hogy minden bajodat minimálisnak állítod be,hogy ne aggódjanak érted.De könyörgöm ha bármi baj van,szólj!-pusziltam meg-
-Baby szólok ha baj van.Látod már is jobb!-simogatta a hátamat és lefeküdt-
-Rendben!-öleltem magamhoz és elaludtunk-

Reggel hamarabb keltem mint Ő. Csak néztem ahogy alszik. Olyan édes volt. Nem sokkal úgy fél órával kelt később mint én. Reggelit készítettem,tükörtojást. Liz jó kedvű volt,én azért aggódtam kicsit érte. Átjöttek a többiek. Az egész Team Saade és minden barátunk átjött,hogy elmeséljük az USA kalandokat. 3-4 órán át meséltünk,és nevettünk,és meséltek. Jó volt velük állatkodni nagyon. Hiányoztak míg elvoltunk. Este leindultunk Helsinborgba. Anyuéknak is mesélni akartunk.Hajnali ötre értünk le. Anya meglátott és kijött.

-Sziasztok picinyeim!-ölelt át minket-
-Szia Marlene!-ölelte át Liz-
-Szia anyu!-pusziltam meg-
-Felkeltem inni és láttam itt vagytok. Milyen volt?-kérdezte-
-Kellemes volt,meséltem hogy jótékonykodtunk,meg elvoltunk a gyerekekkel nagyon. Nem tudom elképzelni hogy azokon menjek át mint ők.-mondtam kicsit komoran-
- Kicsim tudom,téged az ilyenek nagyon megviselnek.De itt vagy,ne aggódj minden rendben.-simogatta a hátam-
-Tudom anyu!Köszi!-mosolyogtam-
-Gyertek,aludjatok. Gondolom nem vagytok éppen fittek!-intett be minket a házba-
-Igen nem éppen a legjobb elmeállapotban vagyunk.-mondta Lizem-
-Nagyon nem!De mikor vagyunk?-nevettem-
-Te kisfiam soha!-borzolt össze anyu-
-Anyu!-dünnyögtem-
-Fáradt már!-tette a vállamra a kezét Liz-
-Az bizony!Jó éjt!-köszönt el Marlene-
-Jó éjt!-köszöntünk el-

Egymást ölelve aludtunk el. Dél körül keltünk fel.
Tesómék mindannyian kitörő örömmel fogadtak minket.Egyből ebédidő volt,ettünk. Utána elmentünk focizni. Nagyon jól esett a foci. Imádtam,de ott volt az éneklés. Az fontosabb lett,elvégre felfedeztek. Utána elmentünk sétálni a családdal. Beszélgettünk,nosztalgiáztunk.Utána a cicákkal is játszottunk.Megvacsoráztunk,majd megnéztünk egy filmet. Sokat nevettünk rajta. Majd kimentünk sátorozni. Átbeszéltük az egész estét.Mindenki elmesélt mindent ami történt.

Reggel mindenki felkelt,megreggeliztünk,utána mi elindultunk visszafelé Stockholmba. Estefelé értünk haza. Nem csináltunk sok mindent csak a kutyával játszottunk.Vacsi után pedig megnéztünk egy filmet,és elaludtunk.



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Helsinborgba utaztunk,ott voltunk két napot,majd haza jöttünk. Este lefeküdtünk aludni. Nekem megint görcsölt az alhasam.Óvatosan felkeltem és kimentem gyógyszerért. Bevettem,de nem lett sokkal jobb.Nagy nehezen elaludtam. Reggelre jobb volt. Ericnek persze nem szóltam. Csak aggódna miattam.Reggel óvatosan bevettem egy újabb gyógyszert,és nem volt nagy étvágyam,de reggeliztem. Utána nem bírtam tovább,mondtam Ericnek hogy le kell dőlnöm pihenni,picit fáj a hasam.Ledőltünk vissza. Jobb lett,de egész nap csak pihentünk.

Másnap eltűntek a tünetek.Jól voltam. Kutyáztunk,elmentem a csajokkal sétálni,Eric a srácokkal volt.
Este filmet néztünk,és jót aludtam,nem volt bajom. Reggel is korán keltem,és irtó jó kedvem volt. Szórakoztunk egy sort Ericemmel.Mászkáltunk,meg a szokásos alap hülyülés.



OSCAR SZEMSZÖGE:


Pennyvel egyre többet lógtunk együtt. Nagyon jó volt ha találkoztunk. Imádtuk egymást. Szerveztem egy romantikus napot kettőnknek. Először is érte megyek és együtt reggelizünk,majd a parkban leszünk,sétálunk,és moziba megyünk majd vacsorázunk. Jól teltek a napok,jól éreztem magamat. Végre eljött a nap amit szerveztem. Penny már fent volt. Szerintem mindenről tudott,majd kiszedem belőle honnan tudta meg.Reggelizni mentünk. Villásreggelit ettünk. Nagyon jól éreztük magunkat,sokat nevettünk. Utána elsétáltunk a parkba,ott nagyon jól elvoltunk,igaz olyan helyekről kapartunk elő füvet ahonnan nem kellett volna,de az kit is érdekel? Mert nem minket. Utána elmentünk moziba.Lehet nem volt jó ötlet a popcorn. Ugyanis elkezdtük dobálni.Igaz nagy részét azért elkaptuk,de elég sok landolt másokon,vagy a földön. Utána pedig keresztbe húzta a terveimet,ugyanis meghívott magához vacsizni. Nem bántam. Különösen jó volt a sült hús amit készített. Éjfélig voltam ott,utána nagy nehezen eljöttem. Mivel másnap interjú volt Ericnek az Amerikai dolog miatt.



ERIC SZEMSZÖGE:


Interjú volt az Amerikai jótékonysági dologgal kapcsolatban. Mindent elmondtunk amit kérdeztek. Minden rendben ment. Utána kérdeztek a magán életről. Mi kapásból semmit sem mondtunk. Nincs közük hozzá. Kérdezték hogy mikorra várható a saade-baby. Mi nem válaszoltunk,mert ezt nem szervezzük. Szánalmasak ezzel a vesézés szindrómával.Olyanokba kötnek bele amikhez semmi közük. Vége lett az interjúnak. Hazamentünk  és minden rendben volt. Nevetgéltünk,majd éjfél körül aludni mentünk. Hajnalban azonban életem egyik nagy sokkját éltem át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése