2013. augusztus 11., vasárnap

Túl sós tapastalat ,Magyar buli

Hello!
Itt is vagyok ismét :D  Jó olvasást remélem tetszik. Köszi az olvasást,és  a 2230 oldalmegjelenítést. Legjobbak vagytok PUSS Isabella <3 <3 <3 <3
#rövidfejezet







ERIC SZEMSZÖGE:


Elkezdtem fűzni Tomast a Budapesti koncertről. Azt mondta hogy ha a Roxy Recordings kap hivatalos felkérést,csak akkor lehet koncert Budapesten,addig sajnos nem.Mentünk is skypeolni  Sophieékkal,hogy megbeszéljük,hogy menjenek el és indítsanak petíciót,és vigyék el az illetékesekhez. Lássák csak mennyien szeretnék ha mennék Pestre. Úgy tervezem hogy ott megakoncertet adok,mert ott még nem voltam,és évek óta minden évben küzdenek érte hogy menjek. Trendeltek is Twiteren,és ebben én is részt vettem,én is trendeltem velük.Hamar WW5 trend lett. Aztán Molly megmutatta a petíciót amit írt megírt angolul,magyarul is. A vidékiek elindultak Pestre,minél többen  mennek oda,annál jobb a hatás végett. Délután mikor letettük a skypeot,ebédidő volt. Otthon nem volt semmi ötletünk mit együnk. Elmentünk étterembe enni. Én tapast ettem. Imádom a tapast,dagi is vagyok tőle.


@ericsaademusic: Imádlak tapas! Dagi vagyok tőle #kicsitsóóós

@LizzieScandinavia: @ericsaademusic Dagi vagy tőle,nem vitatkozok veled :DDDD  #igenaaaaaz

Kicsit sós volt a tapasunk.Nem baj az! Biztos szerelmes a szakács.Miután végeztünk úgy döntöttünk,hogy mivel nagyon meg vagyunk hülyülve moziba megyünk. Beültünk egy vígjátékra.Sokat nevettünk,és persze a popcorn csata sem maradt el.Lizzie a végén a fejemre húzta a popcornos dobozt.Azt mondta hogy amekorra arcom van csoda hogy ráfért a doboz. Én ezen csak nevettem egy sort.Nem tudtam reagálni,jó beszólás volt. Persze innen őr vitt ki minket. Nem tudom mit,de valamit nagyon tudunk,mert mindig őrök dobnak ki mindenhonnan.

Miután kidobtak,ismét,úgy döntöttünk hogy nem megyünk be zárt helyre,mert kidobnak,ismét. Végül az lett a program,hogy megmutattam Liznek a teljes kész albumot. Nagyon jó album lesz,teljesen én leszek. 



SOPHIE,MAGYARORSZÁG:

Miután Erickel skypeoltunk trendelni kezdtünk. Eric is trendelt velünk. Idén komolyan lesz Pesti koncert. Tomas is tweetelt egyszer kétszer a trendelés alatt,de mondta nekünk is hogy minden a magyar félen áll vagy bukik. Már csak mi kellettünk,a makacsság mintapéldányai vagyunk mi. Tehát akkor ha bejutunk az irodába,addig bizony nem megyünk sehova amíg nem kapunk IGENLŐ választ.



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Pörögtek az események a Magyar koncert körül. Trendeltünk,és mindenkit győzködtünk.Eric végül ismét felhívta a magyarokat Skypeon,hogy megyünk és maga Eric fogja megkérni őket a petícióval hogy legyen koncert Pesten.Megbeszéltük hogy Eric szülinapjára le akarjuk tudni a magyar koncertet.Aznap bulizni akarunk,természetesen a magyar fanok is ott lesznek. Remélem a szüleik nem akadtak ki nagyon miatta. Eric végre pihenhetett kicsit a térdével,nem is engedtem hogy sokat ugráljon.Egyszer megfogom és lekötözöm,ha fáj a térde,mert nem tud megülni a seggén. Én készültem is a meglepetésbulira Ericnek,hisz már október eleje volt. A magyar fanok,és valami más tőlem. Alig vártam hogy a Magyar koncertről hazaérve szívecském szülinapját ünnepeljük majd.



TOMAS SZEMSZÖGE:


Eljött Eric nagy ideje,tárgyalás a Roxy Recordingsal a Magyar koncertről. Ők benne voltak.Na akkor magángépre fel holnap és irány a Pesti Saadefamily,a petícióval,és a kinyomtatott trendekkel amik WW-k lettek. Eric is én is hazamentünk. Úgy nyolc óra lehetett este mikor elváltak útjaink.


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Mikor baby hazaért nagyon mosolygott. Megkapta amit akart. Beleegyezés a Magyar koncertre a Roxy Recordingstól. Már csak a magyar fél kellett és Eric duplán ünnepli a születésnapját idén. Reméltem hogy meg lesz.Annyira akarják a magyarok és Eric is. Ha már EU turné nem biztos hogy lesz,Pestre hadd menjen. Hazajött elmesélte a tárgyalást,majd egy videót mutatott és elaludtunk egymást ölelve.



MÁSNAP REGGEL,TOMAS SZEMSZÖGE:


Én keltettem Ericéket. Nem lepődtem meg hogy elaludtak,nem vagyok kíváncsi a részletekre inkább. Mindig ilyenek. Felkeltek úgy egy óra múlva kint is voltunk a kocsiban ülve. A reptérre tartottunk a kinyomtatott Magyar dolgokkal,és trendekkel,meg a kérvénnyel.Beleegyeztek. Eric ugrált örömében,amíg Liz le nem fogta a lábát,hogy ne rontsa el a térdét.



ERIC SZEMSZÖGE:


Megengedték hogy koncertezzek! Nagyon örültem neki! Alig vártam,de már nem mentünk haza.Ricsiék ott vártak minket az épület előtt. Ricsi azt mondta lakjunk náluk a koncertig. Egész pontosan két hét lesz a Magyar tartózkodásunk,Ricsiék már régebb óta tudják a dátumot,kértem hogy terjesszék. Nem csalódtam ,az egész Saadefamily tudta Magyarországon,hogy mikor lesz a koncert.Twitteren,facebookon,Instagramon,E-mailben.Mindenütt ez ment a magyar saadefamilyben.Áldom a sorsot hogy ilyen fanjaim lehetnek. Köszönöm nekik ezt a kemény munkát. Minden nap a gép előtt ülnek,és terjesztik az összes velem kapcsolatos dolgot,távbarátságokat ápolnak,és inkább a saadefamilyt preferálják mint a többieket.Imádom ezt a pörgést a magyar rajongók a legeslegjobbak. Elszántak,makacsok,kitartók, és nagyon szeretnek. Sokat tettek értem és megkapják a világ legjobb koncertjét. Alig vártam,minden nap terveztük és építettük,és próbáltuk. Megakoncert lesz az tuti. Minden szám,és minden táncos fent lesz.


A KONCERT:

Eljött a nap. Koncert lesz este.Már reggel készülni kezdtünk. Ricsi mondta hogy reggelizzünk.Tükörtojást és toastot ettünk.Utána elővett egy fura édességet. Mondta hogy Túró Rudi a neve. Elmagyarázta hogy túró csoki bevonattal. Nagyon finom volt.Sosem hallottam hasonlóról. Szerintem viszek haza Stockholmba.Nagyon jól éreztük magunkat a magyarokkal. Imádjuk őket nagyon.Poénosak nagyon.


Eljött az este.Elindultunk a koncertre.Odaértünk,mindenki felöltözött.Kihívtak a színpadra és a táncosokkal együtt mentem ki. Belekezdtünk a koncertbe. Nagyon nagy ujjongás fogadott.Utánam jöttek a táncoslányok majd a táncosfiúk. A zenekar belekezdett a Coming Home-ba.Én is gitárral voltam.Majd a koreográfia. Majd Cover Girl következett. Utána a Forgive Me album többi dala. Majd a többi dal. Eszement volt a közönség. A leghangosabb közönségem volt a magyar. Felhívtam az ismerős saadefamilyt a színpadra.Ott álltak ők négyen a színpadon... Mindenki meg volt őrülve a nézőtéren. Minden küzdelem megérte hogy eljöhessek ide hozzájuk.Utána vége lett a 3 óra hosszás koncertnek.Utána gyorsan lebontották a színpadot.Az egész hely bulihelyszínné vált. Buliztunk a magyarokkal egész este.Ettünk,nevettünk,beszélgettünk,fotózkodtunk.Igazán őrült,lelkes,vicces társaság volt. Mindenki el volt hűlve amiatt hogy együtt buliztunk. Nagyon élveztem a Pesti utat.Haláliak voltak a saadistek. Imádok a fanokkal lenni.De amikor ilyen emberekkel találkozhatok mindig hálát adok a sorsnak. Az éjjelt még Mollyékkal töltöttük,dél körül elindultunk haza. 5 nap volt hátra a szülinapomig. Alig vártam hogy együtt ünnepelhessek azokkal akiket a legjobban szeretek.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Ericnek hamarosan szülinapja volt.Alig vártam,és nagyon szerveztük már azt a bulit neki. Szülőkkel majd másnap lesz találkozó.Ez fiatalos buli lesz. Intéztem a magán meglepetését is.Nagyon vártam hogy eljöjjön az első közös Eric szülinapunk. Nagyon meg lesz lepve. Szerveztem neki reggelit,és délelőttre pedig hajóutat szerveztem,romantikus ebéddel. Utána kezdődik a buli,és este pedig enyém a pálya.Készültem a tejes apokalipszisre,nem a házban bulizunk,mert akkor lerombolják az egész házat!Béreltem egy termet,mert ismerem őket,nem tudnak úgy bulizni hogy ne bontsák le a helyet.  Egész team saade,és baráti kör.Szép kis buli lesz,hajnali 6ig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése