2013. augusztus 28., szerda

Végre otthon!

Sziasztok!
Ez az utolsó fejezet a következő hétvégéig.Most már hetente jön fejezet,szombaton estefelé.Suliidőben mindig jelzem hogy ha nem lesz fejezet,mert dolgozatot írok. Lesz sajnos olyan hogy 2 hétig sem lesz,mikor felgyűlik sok TZ. a suliban... :'(  Nagyon rossz lesz olyankor nem írni nektek,de olyankor hosszú izgi fejikkel kárpótollak majd! ;)  Jó olvasást köszi a megértést!Legjobbak vagytok,imádlak titeket PUSS Isabella. <3

P.S:
A héten már csak hétvégén lesz fejezet,mert kijön a Forgive Me album annak a fordításán,feliratozásán segítek majd,meg megyek el ma és holnap is itthonról . :D







LIZZIE SZEMSZÖGE:


Végre hazamehettem.Nagyon hiányzott már!Kicsit szomorú voltam.De rájöttem hogy azzal nem lesz jobb,sőt csak Ericnek teszek rosszat vele.Így a legjobb kedvemet adtam.Csak pihentünk,beszélgettünk.Nem tudtam volna még sok minden mást csinálni.

Másnap sem volt sokkal izgalmasabb.Poppyval játszottunk.Elmentünk vele sétálni utána.Jó saras lett,megfürdettük.Utána aludni mentünk.Rosszul voltam kicsit még a gyógyszerektől.

Másnap kicsit jobb kedvem volt.Eric nagy örömére...
 Elmentünk bevásárolni mivel semmi nem volt otthon hogy nem voltunk otthon.
 Az első amit szereztünk az a kenyér,utána tojás.Mentünk a sorokon.Kezdtem visszatérni a régi önmagamhoz.Az a dal amit Eric írt,a világ legszebb dala.Minden szava meghatott,és mintha a lelkét adta volna,nem egy dalt.Rájöttem ha másért nem akkor érte muszáj visszazökkennem a régi nagyon boldog énemhez. Nem voltam ugyanolyan boldog mint azelőtt.Az még messze volt.De nem voltam teljesen magam alatt sem.Boldog voltam hogy éltem,és ott volt Eric.Otthon kipakoltuk a cuccokat. Utána elmentünk a többiekkel sétálni.Mindenki örült hogy kint vagyunk végre.Eric mindenkit megnyugtatott Twitteren hogy élünk,de nem volt időnk velük lenni,mert rossz helyzetbe kerültünk.Nem mondott semmi többet.Ennyit mondott,hogy rossz napokon voltunk túl,de már jól vagyunk. Mindenki lehiggadott,de kíváncsiskodni kezdtek.Eric annyit tweetelt,hogy amit elmondhatott elmondott,többet nem mond mert senkire sem tartozik.

Ezek után jól átfagyva elindultunk haza.Eric elkezdett vacsit csinálni,meleg szendvicset....Betette a mikróba.A mikró szikrázni és füstölni kezdett.


-Eric a francba már!Nem megmondtam hogy nem szabad mosolyognod elektromosság közelében?-nyomtam ki azonnal-
-Bocs,örültem hogy kint vagy...-nevetett-
-Ah basszus nesze nézd meg!Mit csinálsz te mamlasz!Kinyírtad a mikrót,a napot,a kutyát is!-mutattam az alvó Popularra-
-Azt a rohadt!Valamit kezdeni kell ezzel! Jaaa így már értem a sötétséget!-csókolt meg-
-Na igen sötét van az agyadban! A másik meg ,a lányok tömegsírjai....-forgattam a szemem-
-Jaj igen persze csak az én agyam sötét és...Igen én vagyok a hibás hogy gyengék vagytok!-öltötte ki a nyelvét-
-Mi gyengék?Egosita állat!-paskoltam a hasára-
-Igen,igen éhes vagyok...Mit eszünk,mert ez leégett...-nyalt végig egy szenes kenyeret-
-Te hülye vagy!Megnyaltad,azt eszed!-nyomtam az arcába-
-Igen?Te meg ezt!-csókolt meg,és mindenem csupa szendvicskrém lett-
-Kint akarsz aludni?-csaptam a fenekére-
-Francba! Már itt tartunk?Hogy kint alszok?Veled,bizonyos körülmények közt,na úgy benne vagyok,addig nem tárgyalok erről...-nevetett-
-Igen?Zsarolsz Saade?-nevettem én is-
-Igen Miss Saade!-ölelt át-
-Nem tárgyalok önnel uram,sürgős dolgom akadt...-ültem fel a pultra-
-Igen?Azt hiszem tudom mi az...-mosolygott sejtelmesen-
-Hmm.... minden rosszban benne vagyok!-húztam közelebb-
-Mi volt ez?-nevetett-
-Eric basszus!Most szakad le a konyhapult!-ugrottam le-
-Lizzie,nem én tehetek róla hogy mindig feszt kikötünk a konyhapulton!Nem bírja el a mi tempónkat a ház!-nevetett hangosan és leszakadt a pult-
 -Eric,gyenge a pult! ugrottam a nyakába-
-Lizzie,kövér vagy!-emelt fel-
-Igen,+5 kiló mókusfiú!-kancsítottam be-
-Hey nem belekeverni a mókusokat kiscsibe!-nevetett-
-Nem a mókus a lényeg idióta!-nevettem-
-Hanem?-tett le-
-A +5 kilód!-csipkedtem a hasát-
-Ejnye!Neked véged címlaplány!-csikizett-
-Eric Khaled...-szakadtam és nem tudtam tovább mondani-
-Igen?Hogy is van tovább???-csikizett még jobban-
-Saade lehánylak ha nem hagyod abba-fetrengtem a földön-
-Nem hánysz le,rég ettél!-ugrált körülöttem felkapott és pörgetni kezdett-
-Áh komolyan hagyd abba mert lehánylak!-vágtam fancsali képet-
-Nem fogsz,nem látom a fintort az arcodon,ami csoda mert olyan nagy arcod van!-rohant ki velem és beleugrott a medencébe úgy ahogy voltunk-
-Eric te hülye, a telefonod!-fröcsköltem le-
-Úh basszus!-ugrott ki-
-Él még?-nevettem-
-Nem...-fordította fel a telefont,amiből folyt a víz-
-Öhm... hadd ne mondjak semmit...-simogattam a hátát-
-Igeen?-kapott fel és belevágott a vízbe-
-Így játszunk?-rántottam be-
-Hol a Ray Ban te szarka?-fröcskölt le-
-Öhm....Alexet kérdezd?-mutattam a mögötte álló,a Ray Ban-t viselő Alexre-
-Srácok,buli Oscar,Alex és Edin nélkül?-csóválta a fejét-
-Noos,az nem egészen....-kezdtem bele-
-Buli...-nevetett Eric-
-Ja láttuk-ugrott bombát Oscar nekifutásból-
-Ha már itt vagytok,rakjuk össze a pultot!-nevetett Eric-
-Mi  francot csináltok ti a konyhában?-guggolt le  medence szélére Edin-
-Gyere,elmondom-úsztam oda -
-Igen?-kérdezte Edin kíváncsian-
-Közelebb!-mondtam-
-Igen?-húzta Edin-
-Még közelebb!-intettem-
-Szóval?-mosolygott Edin-
-Szóval....a válasz az hogy...-kezdtem bele-
-Hogy?-kérdezte Alex aki mögöttem úszott-
-Semmi közöd hozzá!-ragadtam meg  a csuklóját és berántottam-
-Ma sült csirke lesz!-kapott el Oscar-
-Francokat! Ez a csirke csak az én dombomon kapirgál!-lökte meg Eric-
-Na ez az! Mi vagyok én?-tettem csípőre a kezem-
-Öhm....az akinek...Eric meg Edin...a fe...basszus nem tudom kimondani!-nevetett Alex-
-Mi van a fenekemmel?-fröcsköltem le-
-Ja semmi,jó segged van-húzott le a víz alá Eric-

Mikor feljöttünk...

-Edin, basszus most esett le te hajtasz a feleségemre?-ugrott a hátára Eric-
-Basszus, kirúgsz ha igen?-lökte le magáról-
-Öhmm... Nem...-mondta mosolyogva Eric-
-Akkor határozottan!-nevetett-
-Nem mert anélkül is kirúglak! Csapnivaló vagy!-nevetett Eric-
-Edin,hagyjál már,Eric látod hogy zaklat!?-nevettem és átöleltem Ericet-
-Igen...-mondta mérgesen-
-Edin majd este beszélünk!-kacsintottam és nevettem-
-Basszus most komolyan?-nevetett Edin-
-Ja,úgyis kinyúlik!-ugrottam Eric hátára-
-Megcsalsz te némber?-csókolt meg-
-Dehogy... Egymagad is sok vagy!Non Stop gyerek nevelés...-kulcsoltam át a lábammal a csípőjét-
-Na ez az!-cirógatta a hátamat-
-Na banyek!Edin erről alaposan lecsúsztál!-húzta az agyát Oscar-
-Na igen.. Jön egy szőke...persze hogy a főnök kell neki!-forgatta a szemét-
-Na! Ejnye nem számító vagyok!Ezt most...Juj!Edin!-öltöttem ki a nyelvem és befogtam Eric fülét-
-Juuj! Most elkaptunk te!-húzott le Alex Ericről és belevágott a vízbe-
-Srácok,menjünk be ,megfázunk.-mondta Eric-
-Rendben meg megcsináljuk a pultot,mert nálatok nem az ágy a divat!-nevetett Oscar-
-Mekkora idióta vagy Oscar,nem csak...-kezdett bele Eric-
-Ugyan kérlek,olyan egyértelmű hogy mi történt hogy egy egyéves csecsemőnek is leesne!-mondta Alex-
-Baszd ki ember!-vágta gyomorszájon Eric-
-Uh...Bocsi bocsi.-szabadkozott-
-Nem téma...-legyintettem-


Mindenki elhallgatott.

-Mondom hogy nem téma oké,hahó!-mondtam zavartan-


Ekkor megcsörrent Oscar telefonja.

-Juj gyerekek mennünk kell.-mondta-
-Mi az?-kérdezte Eric-
-Tomas hív engem,nektek meg nem kell lábatlankodni.-mondta-
-Rendben menjünk.-mondták egyszerre-
-Nem zavartok.-nyugtattam őket-
-Ah,megyünk...-mondta Alex-
-Sziasztok!-köszöntünk el-

-Baszd ki Eric!-ültem le a nappaliban-
-Mi a baj?-kérdezett-
-Most nézd meg!Mindenki kedvét elrontottad!Ezzel a témával,látod ha bánt,de nem bántott akkor mit izélsz rajta?-rohantam fel az emeletre-

ERIC SZEMSZÖGE:


Lizet megbántottam ezzel az egy rossz húzással...Pedig nem akartam,de azt hittem rossz neki a gyerekekkel kapcsolatos dolog.Aztán felrohant és nem tudtam mivel teszek jobbat,ha hagyom lenyugodni,vagy menjek utána.Utána mentem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése