2013. augusztus 6., kedd

Forgive Me ,Without You I'm Nothing

Hello!
Ez a feji ugrik kicsit időben,a kiengedésig. Boldogság a sok baj után a blogba :D  Jó olvasást PUSS Isa

Rövid Rövid feji


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Nem tudtam miért nem engedik be Ericet,de idegesített hogy nincs velem. Eleve az is kínzás volt amikor 15 perc után kicibálták. Most meg be sem jöhet! Mi ez?? Mindig amikor kiment az jutott eszembe ahogy elvittek tőle. Mindig elkenődtem mikor elment.Most pedig be sem jöhet. Már biztos szétmarta magát a folyosón miattam. Én meg a hülye dührohamaim.Ha kussban maradok akkor nem lennénk itt.Ekkor becsuktam a szemem,álmodozni kezdtem. Természetesen az esküvőről. Mikor  már egy ideje csukott szemmel feküdtem és képzelegtem meghallottam Ericet  énekelni. A Forgive Me-t énekelte.Azt hittem annyira hiányzik már,hogy hallucinálok. DE mikor kinyitottam a szememet ő volt ott. Ott volt,hála istennek jobban nézett ki,és énekelt. Mindig elsírom magam amikor a Forgive Me-t énekli. Olyan szép dal,és imádom ha énekel.Tudtam hogy magát okolja mindenért... Jellemző módon.Tudtam hogy azért énekli a Forgive Me-t mert magát hibáztatja.

-Eric,ne szólalj meg!-mondtam mikor leült mellém-
-miért?-nézett meglepve-
-mert előre tudom mit fogsz mondani...-öleltem meg-
-mit?-kérdezett-
-mondom is... Akkora állat vagyok,ez az egész az én hibám. Nem csodálnám ha nem akarsz látni többet. Utálom magam.Értéktelen,önző alak vagyok. Ha meglátnám magamat az utcán kiloccsantanám a fejem. öhm.... nem érdemellek meg.A vetélés,a vita,a baleset,a mostani mind miattam van. -mondtam-
-azt kihagytad,hogy nagyon sajnálom hogy ez történt veletek miattam.Ha nem csókolom meg Tonet Aksel nem dobja,most nem lennénk itt.-könnyezett-
-ajj! Ülj már meg! Nem a te hibád. A világon mindenki hibázik,bajok vannak.De ez nem a te hibád.A világ rossz tud lenni de annak az oka nem Eric Saade.Épp ez az,miattad jobb a világ.-pusziltam meg-
-jaj,khm. kitalálom,Tone?-kérdezett-
-Igen! Mit gondoltál? -néztem kicsit dühösen-
-jaj,ismersz,tudod milyen vagyok,féltelek,mert te vagy az életem értelme-csókolt meg-
-igen,én is téged.Amúgy meg,nem a te hibád,nélküled most meghaltam volna...-öleltem szorosan magamhoz,ami egyébként fájt-
-nem szólok semmit...-mondta-
-aham,és milyen jól teszed!-pöcköltem meg az arcát-
-juj! kezdek félni.-puszilt meg-
-hahaha,ne viccelj,az egyetlen akinek félnie kell az az aki bántani akar titeket,és pillanat, Akselről van infó,mert tuti hogy köze volt hozzá,na Őt hibáztathatod!-mondtam-
-oké,meglesz! Örülök hogy jobban vagy!-mosolygott-
-örülök hogy végre mosolyogsz!-mosolyogtam-

Ekkor bejött Tone.

-Na csak nem mosolyokat látok?-kérdezte-
-jaj a napom csak attól lenne szebb ha Te is mosolyognál.-mondtam-
-bocsi,de az nekem odébb van.-sütötte le a szemét-
-igen,tudom,emlékszel?-mutattam végig magamon-
-hogy is ne!-vágta rá-
-ne tudjátok meg mennyire aggódtam értetek,Liz te jövőhéten mehetsz haza,és a rossz hír ami miatt biztosan ki leszel...-mondta Eric-
-mi az?-sóhajtottam-
-nem táncolhatsz a teljes turné alatt,egy hónapig pihi üzemmód,és ami engem illet,nekem meg nem emellek fel üzemmód-válaszolt-
-haha,és ó ne már! Nem táncolhatok?-lepődtem meg-
-igen,és ne már! Nem szereted ha felemellek?-kérdezett-
-de,de így legalább nem rángathatsz ki az ágyból ahogy csak akarsz,nem emelhetsz fel.-mondtam-
-a kis cseles!-bólogatott Eric-
-ugye?-kérdezte Tone-
-a nők meg a praktikák,sosem értem meg.-csóválta Eric a fejét-
-férfiak,és a dolgaik,sosem értem meg!-mondta Tone-
- hmm... oké ezt megtárgyaltuk.-mondta Eric-
-juj de jó hamarosan hazamegyek!-mondta Liz-
-és én is!-ölelte át Tone-



2 HÉTTEL KÉSŐBB...


Végre kiengedtek! Eric nem lehetett volna boldogabb miatta. Megírta közben a Cover Girl Part 1-t is. A rajongók még mindig nálunk laktak.Alig vártam hogy találkozzak velük.

Mikor hazaértünk ételillat érződött a kertben. Sophie jött elénk.

-Sziasztok! OMS Lizzie! De jó látni,Eric te végre mosolyogsz! Ennél boldogabb nem lehetnék,és a többiek nevében is nyilatkozom.-üdvözölt minket lelkesen-
-jó illat van,mi készül,segítsünk?-kérdeztem-
-nem már kész,és töltött káposzta.-válaszolt-
-éhen halok! Twitterre Lizzie Scandinavia!-mondta Eric-
-remek,gondolom a fél világ miattunk aggódik.-sóhajtottam-
-áh,dehogy! az egész!-mondta Sophie-
-na igen,ettől jobban vagyok...-forgattam a szemem-
-Sophie mi van már?-futott Ricsi-
-mint látod!-mutatott ránk-
-Ricsi! Szia! Sokat hallottam rólatok!-mosolyogtam-
-Szia! Örülök hogy hazaengedtek végre,mindennel képben vagyunk,Eric mindent elmondott,a kezdetektől.-mondta bennfentesen Ricsi-
-Eric?-néztem sandán Ericre-
-mindent elmondtam nekik,tudom hogy nem használnak ki.-húzott magához-
-jaj istenem olyan aranyosak vagytok együtt-olvadozott Sophie-
-juj nem mertünk bemenni mindenhová, mert akták,hálószobátok,egyebek.-mondta ravaszul Ricsi-
-köszi,de a hálóba bemehettetek volna,nincs semmi olyan amit ne láthatnátok,a dolgozó is ugyanaz,csak ne nyissátok ki a mappákat-mosolygott Ericem-
-juj,megyünk is megkukkoljuk a FORGIVE ME,feliratú mappát.-nevetett Sophie-
-ejnye!Elzárom!-fenyegette őket Eric-
-jaj ne! Nem nézzük meg! Eskü!-mondta Ricsi-
-most már elzárom...-dacolt Eric-
-Skacok,kész a kaja.-kiáltott Marietta-
-megyünk!-szólt hátra Sophie-
-menjünk!-indult el Liz-
-OMS! Liz,végre itthon!Alig vártuk!-örült meg Marietta-
-köszi,minden oké?-öleltem át-
-igen!-vágta rá-

Hátra mentünk,a töltött káposzta tálalva várt minket. Nagyon finom lett.

-Gyerekek! Ez oltári!-lelkendeztem ahogy megkóstoltam-
-köszi,annak örömére főztünk valami Magyart,hogy itthon vagy végre.-mondta Sophie-
-Juj olyan jó látni téged,nagyon jók vagytok ketten Erickel!-mondta Molly-
-köszi,ti meg nagyon jó fejek vagytok! Hihetetlenek vagytok!-mosolyogtam-
-köszi!-hangzott kórusban-

Megvacsiztunk,és aludni mentünk. A kis saadefamily még beszélgetett egy ideig kint,de mi Erickel aludni mentünk. 




2 megjegyzés:

  1. úristen tábortűz, meg minden éneklés na jó tovább képzeltem :DD bocsi.......... huhha ha még egyszer kiírod hogy rövid feji téged is megtéplek ;´) nagyon jóóóóóó lett úristen és mhhh töltött káposzta *-* ima ima imádoooom
    és a rövid is minőségi ;)
    xox♥

    VálaszTörlés
  2. haha :D meglesz a tábortűz.... komolyan egyszer csinálunk egy közös blogot! :DDDDD okés a hajamat féltem nem lesz több rövidfeji! JUJ kezdek félni tőled :DDDD ;) köszike :D legjobb saadetesó ;) <3

    VálaszTörlés