2013. augusztus 11., vasárnap

Eric napja Pt.II

Sziasztok picinyeim! ;) <3 Itt is vagyok egy újabb fejezettel,remélem tetszik.Jó olvasást,köszi az olvasást és a 2290 megjelenítést. <3 Legjobbak vagytok <3 ;) PUSS Isa









 LIZZIE SZEMSZÖGE:


5 után hazamentünk,már kiürült a pia nagy része. Mondtam Ericnek hogy üljön le az ágyra és várjon meg. A konyhába mentem,egy kis mézes eperért. Előző nap készítettem,eldugtam mert Eric megette volna ha megtalálta volna,vittem pezsgőt is. Felértem,és leültem a székre ami ott volt a hálóban.







Eric rögtön levágta,hogy van itt még valami a születésnapja alkalmából. Felálltam és táncolni kezdtem.Odaértem hozzá és az ölébe ültem. A szájába adtam egy epret.Ő lelökte a tányért a kezemből. Erre úgy reagáltam,hogy felálltam,és elkezdtem vetkőzni.Utána az ölébe ültem és csókolgatni és vetkőztetni kezdtem. Persze,szokásunkhoz híven,csak hogy véletlenül se maradjon ki,a ruhákat eldobtam. Ő cirógatni kezdte a hátamat.Magamhoz híven szegény Eric háta megint tele lesz majd karmolással,imádom ezt csinálni vele.A hasamat puszilgatta,és a combomat majd az arcomat simogatta. Csókjaink egyre szenvedélyesebbek lettek. Én az ágyékát cirógattam. Lefeküdtem és lehúztam magam mellé,és szeretkezni kezdtünk.Egy órával később,mikor még mindig egymás társaságát élveztük,csengettek.Eric rá jellemző módon,azt mondta hogy ne menjünk le,biztos nem fontos.Azért nagy sajnálatomra szét kellett reppenünk és lementem. Taylor volt az,nem talált szállást.Betessékeltem,és felrohantam Erichez.Elmondtam neki mi a helyzet:

-Szívem,Taylor  az,nem talált szállást.-mondtam-
-még jó hogy lementél,mert nem is talált volna!-mosolygott-
-ne mosolyogj így!Tudod hogy nem mehetünk vissza.-nevettem-
-ne már anyu!-nézett bociszemekkel-
-Eric Khaled Saade!Viselkedj már,ne legyél ilyen,én is szeretném folytatni amit elkezdtünk,de vendég van!-nevettem-
-rendben!-duzzogott-
-apuu!Most ki a tinédzser?-nevettem-
-mi!-vágta hozzám a párnát-
-jól van na,siess le!-öltöttem ki rá a nyelvem-
-oké!-bólogatott-



LENT:

-Lizzie,bocsi megzavartalak titeket?-kérdezett aggódva-
-Nem,nem.-mosolyogtam-

Közben hallottam képzeletben, hogy Eric odafent szidja Taylort agyban.


-Jaj ne már!Tudom hogy nem aludtatok.-szabadkozott-
-Nem,beszélgettünk.-mondtam-
-Pontosan!-jött le Eric-

Ezen elmosolyodtam,mert odafent nem úgy festett mint aki nem fog beszólni miatta.

-Rendben komolyan bocsi,csak hulla vagyok,és utolsó reményként jöttem ide.-mondta-
-nyugi baby maradhatsz!-mondtam-
-persze!Alap!-mosolygott Eric-
-köszönöm,eskü eltűnök amint tudok!-mosolygott-
-pofa be! Reggelizzünk inkább.-pakoltam kifelé-
-Eléred?-kérdezte Eric-
-ah-ah!-csóváltam a fejem-
-akkor vigyázz!-ugrott fel a pultra-
-Eric Saade!Viselkedj már!Ki a tinédzser?-csaptam a fenekére-
-te?-kérdezte én szúrósan néztem rá-
-én?öhm..mi?-nevetett-
-ja,persze!-vettem el tőle a tányért amit levett-
-Olyanok vagytok mint akik tényleg tinédzserek!-mosolygott Taylor-
-igen,ezt gyakran megkapjuk!-nevetett Eric-
-ja,mert így viselkedsz!-öltöttem ki a nyelvem-
-nem igaz!-ült le-
-jó étvágyat,ja Tay ne lepődj meg,esti életet él,lehet fog mászkálni este-mondtam-
-oké,nyugi nem para.-nevetett-
-nem igaz,mi bajod Lizzie?-mosolygott Eric-
-ahj!Esti életet élünk,akkor,így jobb?-kérdeztem-
-ah kösz sokkal jobb!-bólogatott-
-Ja majd ne lepődj meg ha svédül beszélünk,mert azt szoktuk meg együtt,nem miattad lesz,csak elszoktam az angoltól,Eric meg svéd,meg svédül beszélünk itthon mindig.-mosolyogtam-
-jaj nyugi,nehogy ne úgy beszéljetek ahogy kényelmes!-legyintett-
-köszi-mondta Eric-
-Eric,ne felejtsd el a ma estét! Nem mész sehova addig míg anyudék nem mentek el!-mondtam neki-
-nem felejtem el hogy a család jön Helsinborgból,nyugi!-mosolygott-
-holnap pedig EU egyeztetés,komolyan elintézhetnéd másképp is húzz be neki egyet aztán kész meg is van győzve!-mondtam,svédül-
-ja persze,mert a Roxy Recordings igazgatójának,és az Európai rendezvényszervezőknek pont az kell,lazíts már,ez már csak az Európaiaktól függ egyedül.-válaszolt szintén svédül,megcsörrent a telefonja-
-bocs ez svédül kellett.-mondtam-
-mondtam hogy nem baj,baj van?-kérdezte-
-nem ilyen hivatalos ügyeket intézünk.-mondtam-
-értem.-bólintott-
-léptem Tomasnak kellek,majd sietek.Sziasztok.-mondta Eric-
-szia,Eric,a tojás!-mondtam svédül-
-meglesz!-intett-
-szia!-köszönt Tay-
-sziasztok-ment el-

-mindig ilyenek vagytok?-mosolygott-
-igen,Ericnek ez még egy semmilyenebb napja-mondtam-
-ja hogy most még nem is pörögtök?-nevetett-
-nem nem,ez az alap-mondtam-
-juj!lesznek akkor itt nevetések úgy érzem-mosolygott-
-lesznek!-bólogattam-

ERIC SZEMSZÖGE:


Liznek még volt egy kis magánmeglepetése nekem. Nagyon jó volt vele a reggel.Aztán csengettek.Taylor volt az,Liz lement és kinyitotta az ajtót,én magamban szidtam odafent egy kicsit Taylort,de nem haragudtam rá.Lementünk reggelizni,és Tomas hívott hogy kellek neki.Mentem is el.Szülinapom után még kicsit buli utáni hagyjál aludni hangulatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése