2013. augusztus 18., vasárnap

USA kalandok #3

Sziasztok!
Itt is vagyok megint. Remélem nem unalmas a blog,és hogy sokatok rendszeres olvasó. Köszi az olvasást,és a növekvő oldalmegjelenítéseket. Legjobbak vagytok,imádlak titeket PUSS Isa




ERIC SZEMSZÖGE:



Reggeli után nem hagyhattuk ki a vásárlást. Nagyon nagy bevásárlóközpontok vannak itt. Beillenének városnak is.Lizecském járatosan mozgott. Ilyeneken nőtt fel,neki ez nem furcsa. Nekem nagyon meglepő volt azonban. Így már értem hogy tudnak az Amerikai nők egy teljes napot vásárlással tölteni. Ismét menni kellett a dal miatt. Ezúttal Sel gondoskodott róla hogy Liz ne menjen el a közelemből,és Taylor ne jusson a közelembe. Ha még egyszer a közelembe jön,kimegyek megkeresem Lizziet és megmutatom a felvételt.Szóval együtt beszéltünk. Selenával SMS-eztünk hogy mik a mi terveink a mi duettünkre,ami ugyanez a szám,de sokkal jobb lesz. Mi már nagyban dolgoztunk rajta,mert tudtuk hogy nem adom ki Taylorral. Hamar leráztam a melót,minél többet dolgoztunk annál több lesz kész,így nem akartam sokat dolgozni. Taylor még mindig nyomult,de nem túl bátran mert a többiek is ott voltak.



SELENA SZEMSZÖGE:


Győzködtem Taylort,hogy hagyja Ericet mert nem fogja megcsalni Lizziet. Mintha a falnak beszéltem  volna.Nem mondott semmit csak annyit hogy ő dolga. Nincs közöm hozzá. Rendben de Eric pártján állok,bármi is legyen ezek után. Nagyot csalódtam Tayben ezzel az tuti. Egy nős embert fűzni nagyon gáz dolog.Liz szegény nagyon nem érthette a helyzetet.Eric próbálta elmondani neki,de Liznek nehéz lehetett. A barátja a férje ellen.Nem irigyeltem a szerepét.



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Taylor és Selena nem voltak olyan barátságosak egymással mint arra számítottam. Selena  velem többet volt mint Taylorral. Nem bántam kicsit sem.Csíptem Selenat nagyon. Ahogy ezen agyaltam Eric jött be.

-Liz valamit tudnod kell.-adta oda a telefonját-
-Mit?-kérdeztem meglepve-
-Indítsd el a videót-mondta-
-Rendben.-nyomtam meg a start gombot-
-Úristen!-dobtam el a telefont a videó megnézése után-
-Várj!Nyugi ne menj oda mert szétvered!Mondjuk menj nyugodtan!-fogott meg majd elengedett-
-Megyek is!-rohantam kifelé-
-Taylor!-szólítottam-
-Tessék baj van?-jött oda-
-Igen baj van!-kiabáltam-
-Mi történt?-aggódott-
-Az hogy a férjemre hajtottál te szajha!-akadtam ki-
-Tessék?Épp ez az Ő hajtott rám.-mondta-
-Nem igaz! Ericnek felvétele van,ami bizonyítja hogy Te hajtottál rá.Ráadásul mindent elmesélt a képről is ami a "csókról"  készült. Te csókoltad meg,látszik a képen.-ordibáltam-
-Hogy tehetted ezt a barátoddal?-kérdezte Sel-
-Nem tudom,oké?Csak Eric olyan kedves volt,és hasonlók.Túl jó volt a képzelet.- mondta semmilyen hangnemben-
-Hagyjuk,Eric menjünk!-indultam kifelé-
-Lizzie,még ne siess annyira. Én készítem el a duettet Erickel,és biztosítalak,én nem hajtok rá!-mondta Selly-
-Miről maradtam le?-mosolyogtam-
-Selena nem véletlen jött ide aznap,én hívtam.-mesélte Eric-
-Selena! Köszi hogy segítettél neki!-öleltem át-
-Ami azt illeti,trio a csajaimmal?-nevetett szívecseke-
 - Nem duo hanem trio?Nekem irtóra bejön!-mosolygott szélesen Sel-
-Nekem bejön,de  ha nem lesz jó,akkor az az én hibám!-mondtam mosolyogva-
-Pofa be!-rántott be Eric a súdióba-
-Úristen megőrültek!-nevettem-
-Énekel nem beszél!-nevetett Selena-
-Igenis!-nevettem-
-Hívjunk még valakiket,és akkor összefogunk,és egy jótékonysági dolog lesz belőle.-mondta Eric-
-Remek!-lelkesedtünk fel-
-Felhívom Demit.Lehet jön a Jonas Brothers is,de minimum egy tag tutira-mondta Sel-
 -Remek!-mondtuk Erickel-


Megérkezett Demi. Felvettük a dalt. Telefonáltunk egy sort,hogy jótékonysági dalunk van.











Nagyon tetszett nekik.Lesznek koncertek,de szabadtériek,színpad nélkül,és úgy hogy mi nem kapunk semmi pénzt. Minden pénzt az UNICEF-nek és árvaházaknak ajánltunk fel.




MINDENKI SZEMSZÖGE:


Csodálatos volt ilyen remek embereket megismerni.A jótékonysági dal pedig nagyon jó  bevételt hozott amit el lehetett adakozni. Remek volt vásárolni a játékokat és elmenni a beteg,és árva gyerekekhez. Igazán felemelő volt. Játszottunk velük,és mindennél jobb érzés volt. Nagyon el tudtuk képzelni ezt minden napra. Két hónapig mentünk kórházról kórházra árvaházról árvaházra. Sosem mondtunk semmit arról hogy hol leszünk. A média akkor tudta meg hogy hol voltunk,mikor este,a koncertek után képeket tettünk fel. Nem miattuk csináltuk,és a képeken csak a gyerekek voltak rajta. Tudta a média hogy megyünk minden felé,de nem tudták hova.Mindig óvatosan mozogtunk hogy ne jelenjen meg a média. Ez volt az egyetlen dolgunk.



ERIC SZEMSZÖGE:


Nagyon jó volt a gyerekekhez járni. Igazi hősök. Betegek,árvák és mégis jobban élnek mint mi. Mert igazi hősök,akik nagyon kemény dolgokon mentek keresztül. Twitteren is írtam,mert nem bírtam magamban tartani.


@ericsaademusic :  Tudjátok a gyerekeket látva rájöttem,hogy a világ igazi hősei, angyalai ők! Ártatlanok,és bűntelenek. Még is kemény dolgokon mentek keresztül. Tisztelem és csodálom őket,és mindent megteszek hogy támogassam őket.Csodásak vagytok egytől egyig. Ha csak a legcsekélyebb részét vissza tudom annak adni amit kaptam tőletek,sokat mondok. Imádlak titeket nagyon <3 #meghatott

Erre megindult a csiripelés. Özönlöttek a tweetek hogy hálásak nekem,és szeretnek. Nagyon jó velük lenni ezért is írtam a Timeless és Without You I'm Nothing dalokat nekik.Olyan gyerekekkel ismerkedhettem meg akik tényleg igazi hősök. Egyikük 3 éves kora óta a rákkal küzdött. Ilyet látni nagyon szívszorító volt.Annyit küzdenek,de még is annyira erősek,kitartóak.Csodálom őket. Tudtam hogy mindenképpen segíteni akarok nekik. Nehéz volt látni mennyit szenvednek,annak ellenére hogy ártatlanok,és semmi bűnük sincs.

Egyik este Liznek nagyon fájt a hasa. Nem tudtuk miért. Fájt neki,de elmúlt egy fájdalomcsillapítótól.Majd egyre sűrűbben történt ilyesmi,de mindig elmúlt,vagy a gyógyszer mulasztotta el. Aggódtam de megnyugtatott,hogy semmi komoly nincs.

Végül 2 csodás,nagyon szívszorító hónap után véget ért a körutunk. Lizzel nagyon a gyerekek hatása alatt indultunk vissza Stockholmba.Tudtuk hogy ott Mi is folytatunk majd hasonló akciót Tonenal,Robinnal,Mollyval,Dannyvel.  Könnyes szemmel gondolok erre a két hónapra amíg élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése