2013. augusztus 7., szerda

Dirty Mind és #BigLove #CoverGirlPt.II #Timeless #WithoutYouI'mNothing #SayIt #StupidWithYou



Hej!
Itt is vagyok az újabb fejezettel,ma is maraton várható! ÉVADZÁRÓ NÉGY FEJEZET!  Azaz holnap reggel már új Image várható. Popcornt bekészíteni és zsebkendőt is. Megható,aljas,és romantikus pillanatok... Jó olvasást mára! 2057 oldalmegjelenítés! OMS OMS OMS Tussen Tack!  Köszönöm hogy olvastok,remélem lehet bírni a tempómat és követhető a blog,és nem unalmas. Ti vagytok a legjobbak! Imádlak titeket! PUSS Isabella













ERIC SZEMSZÖGE:



Az utolsó elem ami hiányzott az esküvőből,dátum,helyszín.Megvolt a meghívó lapja,de még nem nyomtattam rá. Lizzel leültünk és megbeszéltük. Arra jutottunk hogy az utolsó állomás Oslo,szeptember 14. Én mát a koncert után egyből is oltár elé állnék,de azért egy kicsit várnom kellett még. Nekem is el kellett mennem kinézni a ruhát amiben a világ legboldogabb embere leszek. A végső dátum pedig szeptember 25. lett. Senkinek nem szóltunk a médiából,az eljegyzést is csak gyanítják,amíg Lizet meg nem kérem a színpadon. Nem beszéltünk sokat róla,mindketten úgy voltunk vele,hogy nem kell média,és ezért nem is fognak tudni az esküvőről. A dátumról pedig úgy kemény 15 perc után végleges döntés született.







Amint megbeszéltük,én elmentem hogy teljesen készen legyenek a meghívók. Ugyanis este volt a nagyon nagy koncert,amin Liz megkapja az összes meglepetését. Egy órát töltöttem vele,utána vásárolni mentem,Liz SMS-t írt,hogy megint kimenős napjuk lesz. Pont jó napon!



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Miután szerelmem elment és írtam neki hogy megint mászkálunk,úgy délután kettőig. Virágokat és díszítést intézni volt a mai program. Elsőként egy virágoshoz mentünk. A többit a virágokon kívül Erickel intézzük majd.


Ezt meglátva egy virágosnál egyből bent is voltam az üzletben.









Utána végig néztem a többit is a katalógusban és emellett döntöttem.





Utána megbeszéltük a virágossal a dekorációt is,amihez virág kell. Nagyon szép lesz,alig várom. Miután ezeket lerendeztük írtam Ericnek hogy meghívókkal mi van? Ő írta hogy majd együtt intézzük. Természetesen én is így gondoltam.

-akkor meg van a cipő,az ékszer,a csokor,már csak a ruha kell!-mondta Tone-
-aj! Igen! De Erichez hazavinni nem merem,sasszeme ahhoz amit nem kéne látnia,azt valahogy mindig látja.-mondtam-
-mint a pasik!-ölelt meg Zoe-
-igen,csak a baj van velük még is értük élünk!-mondta Pen-
-Erickel nincs baj,ami azt illeti egyszer sem volt nézeteltérésünk.-mondtam-
-ja egy tökéletes pasival könnyű-mondta Zoe-
-ahj! Imádlak titeket!-öleltem át őket-


Ahogy sétáltunk még egy esküvői ruhát felpróbáltam.




-na jó most már végképp nem tudok dönteni!-mondtam-
-aha,akkor kétszer kell férjhez menned.-mondta Penny-
-meg a frászt! Elég egyszer,azt nem lehet  überelni-mondtam boldogan-
-szép lesz!-mondta Tone és mosolygott kicsit-
-Tone! Majdnem teljes mosoly. Tudom min mész át-öleltem át-
-tudom,bocs hogy nem vagyok jó társaság mostanság.-mondta-
-de az vagy,csak megviseltek a dolgok.-mondta Zoe-
-kösz.-ölelt át minket-

Mindenesetre egyre hazaértünk,Eric sehol nem volt még. Felhívtam,hogy hol van.Azt mondta elugrott kenyérért. Mondtam hogy siessen. Nem kellett sok idő és Eric ott volt a kenyérrel.

-szia!-öleltem át-
-szia!-puszilt meg-
-hamar itt voltál.-mondtam-
-igen,nem is voltam messze és csak kenyér nem volt.-válaszolt-
-tudom,a turnés hajtásban gyakran járunk így.-mondtam-
-igen,és ma jöhetsz színpadra!-pörgetett meg-
-igen,végre!-ugráltam-
-aj te sosem merülsz le?-nevetett-
-nem! pláne nem amíg veled vagyok!-csókoltam meg-
-ezt jó tudni!-mosolygott-
-készülni kell!-rohantam fel-
-oké,tied a fürdő előbb.-mondta-
-köszi!-kiáltottam le-
-nincs mit!-mondta


ERIC SZEMSZÖGE:


Remek! Míg Liz fürdött és készült a fürdőben én elő tudtam készíteni a meglepetését estére. Alig vártam. Sosem voltam ennyire izgatott semmi miatt. A szívem a torkomban dobogott,gombóc volt a torkomban és miegyéb. Nem vagyok az a stresszes típus,de  most minden energiámat az estére tartalékoltam. Szerintem beszélek majd a stábbal hogy a Popular után vegyenek engem és Lizet közelről. A dallista:

  1. Till I Break
  2. Forgive Me
  3. Coming Home
  4. Cover Girl Pt.II
  5. Marching(In The Name Of Love)
  6. Manboy
  7. Popular
  8. Big Love
  9. Say It
  10. Timeless
  11. Stupid With You 
  12. Without You I'm Nothing   


Elkészültünk és elindultunk,rendben odaértünk. Elkezdődött a teltházas koncert.  Minden rendben ment. Lizzie is színpadon volt,és nagyon szép volt minden. Aztán a Popular következett. Majd kiugrott a szívem a helyéről. Hihetetlen hogy sikerült megoldanom ezt az egész estét anélkül hogy Liz ne vegye észre. Vége lett a Popularnak. Én így szóltam:

-drága Saadefamily! Tudom hogy  miattatok vagyunk itt,de mivel ti vagytok a családom így ezt a lépést előttetek teszem meg,és a következő öt számot Eliza Thompsonnak a legcsodásabb lánynak ajánlom,életem értelmének,köszönöm hogy vagy nekem egyetlenem!-öleltem át és megcsókoltam-
-Köszönöm szépen életem,imádlak,és mindent megteszek hogy mindig boldog legyél,mert annál rosszabb nincs ha szomorú vagy,életem kincse!Életem legszebb napja volt amikor elsőnek láttalak,köszönöm hogy vagy nekem.-ölelt meg és megpuszilt fél perc sokkolt állapot után-

Elénekeltem az öt dalt amit neki címeztem. Ő könnyes szemmel ölelt át. Mit sem sejtve arról hogy az még az eleje a dolgoknak.








-Öröm volt veletek lenni saadefamily,de ígértem nektek egy jelentős lépést kicsit korábban,és az a lépés az,hogy ezt mondom: Eliza Thompson amikor megláttalak tudtam hogy nem egy átlagos lány vagy,és hogy minden lány felett állsz akit valaha is láttam,egyből elbűvöltek a szemeid, a mosolyod,minden porcikádat imádom. Szeretném veled leélni az életemet,és boldoggá tenni téged. Egy kérdés jár a fejemben mióta megláttalak: Hozzám jössz feleségül?-térdeltem le és kezébe adtam a meghívót-



Látszott hogy nem jut szóhoz,mert meg van lepődve és hatódva.Könnyek szöktek a szemébe is. Mellém guggolt és átölelt majd így szólt:

-Igen,hozzád megyek,ez kétségtelen. Amikor elsőnek láttalak nem személyesen csak az ESC-n egy csapásra megváltozott az életem. Tudtam hogy olyan ember vagy akiért érdemes élni,akit csak szeretni lehet. Sok emberrel találkoztam életemben,sok mosolyt láttam,de egyik sem hatott meg. Aztán megláttam a mosolyodat és a szemeidet és teljesen beléd szerettem. Minden mozdulatodat és minden megnyilvánulásodat imádom.Bármi történik ha téged látlak,és mellettem vagy addig én túlélek mindent.-könnyezett és szorosan magához ölelt-

A saadefamily videózott,fotózott,sírt,ujjongott. Mindenki nagyon örült ennek az estének.






A koncertnek vége volt és átadtam Lizzienek a nyakláncot is. Hazaértünk rendben. Eljött végre a semmittevés vége. Újra Lizzel voltam,újra azt csinálhattunk amit akartunk. Amint beértünk a házba csókolgatni kezdett és letépte a felsőmet. Én így énekeltem és én is ugyanúgy tettem,letéptem a felsőt róla.

-girl I must confess I love special effects,so we should get undressed-


Csókolgattam a nyakát,és cirógattam a hátát. Ő karmolászta a hátamat,és a hasamat cirógatta. Így mentünk végig a nappalin ,egy váza bánta a mutatványunkat,de nem érdekelt. Mikor beértünk a nappaliba nem bírtuk tovább,felültettem a kávézóasztalra és szorosan magamhoz öleltem és cirógattam a combját,ő így kiabált,mikor felültettem.

-Eric,Ipad és Iphone!-
-nem érdekel!-löktem le őket az asztalról-

Csókjaink egyre szenvedélyesebbek lettek,egyre hevesebbek. Felkaptam és csókolgattam,nagyon hiányzott már. A lépcső alatt is eltörtünk valamit,nem tudom mit nem is érdekelt. Mikor felértünk és a falhoz nyomtam. Ő a lábait a csípőm köré kulcsolta. Csókolgatott,és az ágyékomat cirógatta. Beértünk a hálószobába. Sosem volt ilyen jó Lizzel együtt lenni azelőtt,nagyon hiányzott,és nagyon kívántam már minden porcikáját.Mikor végre lenyugodtak a vágyaink egymás karjaiban aludtunk el. Imádom az ilyen őrült,nem egyhangú éjszakáinkat.






 Winning Ground Clip, Nyhetsmorgon



Nyhetsmorgon interjúm volt, nagyon jó volt a rajongókért kelni. Liz még aludt,nem keltettem fel,csak hagytam hadd aludjon. Elmentem az interjúra és a fellépésre,ugyanis fel is léptem a Winning Grounddal. Nagyon jó volt,élveztem nagyon hogy megint énekelhetek a saadefamilynek.Egyből az eljegyzést és a papírt kérdezték amit Liznek adtam a színpadon. Az eljegyzést elmondtam,a papírt nem,mivel az a meghívó.Kérdezték hogy mikor lesz az esküvő. Megmondtam hogy nem mondok semmit az esküvőről,mert nem a médiának szánom,hanem magunknak és a barátoknak. Megértették a dolgot.







Majd hazamentem Lizhez,ugyanis kijött a Winning Ground klip,és tudtam hogy meg akarja nézni,nem mintha nem lett volna ott a forgatáson is.





Aztán skypeoltunk a saadefamilyvel. Nagyon meg voltak hatódva a legutóbbi koncerttől,azt mondták hogy sosem felejtik el. Akkor képzeljék el Lizet. Csak ölelget és csókolgat a koncert óta,nem mintha azelőtt bajom lett volna a szeretet rohamaival.Lusta ágyban fekvős nap volt, kicsit pihennünk kellett. Folyamatosan jönnek az e-mailek,tweetek,SMSek,hívások,levelek,fellépések,interjúk. Örültem hogy volt egy ilyen  kicsit lusta napunk a nagy hajtás közepette.




A Térd baj


Rendben,be kellett ismernem hogy nem megy minden rendben velem. A térdem iszonyatosan fájt,minden egyes nap. Nem bírtam tartani magam. Szóltam róla.Liz egyből azt mondta hogy ahogy érzem,de nem szeretné ha táncolnék beteg térddel. Én azért makacsul kitartottam és kiálltam arra a színpadra térdmerevítővel.

Twitteren is kiírtam :

@ericsaademusic: fáj a térdem. :( Ez a turné nem lesz könnyű mostantól kezdve. De a legtöbbet nyújtom majd. És hidd el ha én mondom! #térd #rehab #tánc pic.inst./jf958fvd





Majd eljött az idő és mennünk kellett koncertezni. Míg fent voltam nagyon fájt. De a rajongók erőt adtak,és tudtam hogy nem fogom abbahagyni a turnét. Nincs olyan hogy ne fejezzem be a turnét a kijelölt időben,hamarabb semmiképpen nem! Liz aggodalmasan nyugtázta a térdem állapotát,mondta hogy akkor legalább ne táncoljak.Semmi esély nincs rá hogy ne táncoljak. Nagyon jó kedvem volt annak ellenére hogy fájt a térdem,esküvő,turné.Minden tökéletes volt. Mikor hazaértünk és felmentem a Twitterre egyszerűen ledöbbentem,annyi tweet jött hogy hihetetlen!A turné másnap folytatódott,kicsit visszafogottan táncoltam. A tömeg azonban nagyon együtt érző volt,sőt volt aki azt tweetelte hogy pihentessem.Nekem a rajongók az elsők éppen ezért nem fogom pihentetni,majd pihenek a turné után. Egyébként a dalok nagy része is meg volt. Olyan társsal mint Liz könnyű írni. Mindig megihlet.






Piszkos tervek


EMMA SZEMSZÖGE:

Láttam a lánykérést. Láttam azt hogy vásárolnak. Tudtam hogy Eric hol lesz és mikor. Tudtam a dátumot is. El fogom rabolni Erciet az esküvő napján,hogy Liz azt higgye meggondolta magát. Ennyi jár annak a szőke libának! Aksel meg lerendezi Lizet. Nagyon jó lesz bosszút állni rajtuk. Amúgy is tönkretették az életünket,jogosan teszünk ugyanúgy.Tone  már el volt intézve.Most már csak Eric és Liz kellett.Nagyon élvezni fogom hogy ugyanazt teszem velük amit ők velem.







A turné folytatódik


Twitteren mindenki csiripelte hogy milyen jó hogy Liz és én meg esküvő. Ettől zengett az Insta és a Twitter. A turné a vége felé közeledett.Nekem pedig még mindig nem volt meg az esküvőre a ruhám.Megkértem Tonet és Lindát hogy kísérjenek el vásárolni. Nagyon kedvesek voltak,velem jöttek. Ezeket próbáltam fel:


















-Eric szívem,én az elsőre adom a voksom.-mondta Linda-
-igen én is,és én már láttam a menyasszonyt is,haha-cukkolt Tone-
-kegyetlen vagy!-öltöttem ki rá a nyelvem-
-Eric?-kérdezett Linda-
-első!-vágtam rá-

Másfél órát voltunk bent,és még nem volt vége. Cipőt kellett még venni nekem is.
Azzal is elment másik 1-2 óra.Nagyon jól akartam kinézni.Liz erre azt mondaná hogy mindenhogy jól nézek ki,igen az én kis feleségem. Alig vártam hogy ott legyünk az oltár előtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése