2013. augusztus 5., hétfő

Hol van Tone?

 Sziasztok bogyiik! <3
Itt is  vagyok, ezen kívül még 2 fejezet lesz ma,a három feji után még 7 fejezet és évadzáró fejezet, kukkantsatok vissza a blog elejére, a szereplőket például szerkesztettem,beleírtam   Just Only Girl♥-t <3 és a saadefamily egyéb tagjait akiket bele fogok írni a történetbe. Jó olvasást! :D Komizzatok légyszii évadzáró lesz, 60 fejezet és semmi komi... :/ könyörgöm jelezzétek a véleményeteket,köszi! Legjobbak vagytok PUSS ;) Izzy 



TONE SZEMSZÖGE:


Csendes volt a park ott ahol sétáltam. Egyedül voltam, a közelben egy lélek sem volt. Bedugtam a fülest és a Tone-Liz dalon és a Winner Of A Losing Game dalon dolgoztam. 15-20 perce voltam ott,minden csendes volt,teljesen belemerültem a dalírásba és a gondolkodásba. Ahogy ott ültem egy fa tövében egyszer csak azt éreztem hogy befogják a számat egy büdös ronggyal. Amint megéreztem a szagát elájultam.



TOMAS SZEMSZÖGE:


Tone végzett a dolgával a tárgyaláson. Mondtam neki hogy mehet ha akar,nem kell ott lennie míg és üzletelek,és tárgyalok.Ő el is ment,és azt mondta a parkban lesz. Nem túl hosszú ideig,kb. egy óra hosszát maradtam miután Tone eljött. Elindultam a parkba ahova megbeszéltük a találkozót Tonenal. A tóparton beszéltük meg,de nem volt ott. Bejártam a parkot,mindenkit kérdeztem hogy nem látta-e de senki sem látta. Aggódtam Toneért,de még nem estem kétségbe. Hívtam a telefonját. Nem volt bekapcsolva.Hívtam Ericet.

-szia, Tone nem hívott? Nem tudsz róla valamit?-hadartam-
-Szia. Mi történt?  Nem hívott,bocsi-aggódott Eric-
-tudod tárgyalás volt, Tone végzett és mondtam neki hogy menjen nyugodtan mert elkövesedik az élete mire megvár engem,és el is ment azt mondta a parkban lesz ott keressem de nem volt ott,és senki sem látta.-hadartam-
-úristen!Tone sosem tűnik el így a telefonját csak melóban kapcsolja ki,tuti nem csak úgy tűnt el. pakolunk megyünk szia-tette le-
-nem kell szerintem halálra váltan várni,Tone okosabb,és erősebb a legtöbb embernél.-nyugtattam-
-tudom,megyek is bedok pár göncöt, szia!-hadart-
-szia!-tettem le-


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Eric a nappaliban volt,dalokat írt. Ott ültünk együtt. Bementem a fürdőbe megengedni a fürdővizet,utána megigazítottam a hajamat. Közben meghallottam hogy Eric telefonál. Aggodalmas hangja volt. Egyből elzártam a vizet és rohantam ki hozzá.

-Mi az szerelmem?-kérdeztem
-Tone tárgyalásra ment Tomassal,tudod, és mikor Tone már elvégezte a rá eső munkát,Tomas mondta neki hogy mehet ha akar ne üljön ott,oda már csak Tomas kell,Tone el is ment,azt mondta a parkban lesz. Tomas oda ment,de nem találta sehol,kérdezett mindenkit aki szembejött vele,senki sem látta, hívta és nem vette fel.Tone megbízható,és sosem tűnne el így,a telót pedig csak munkához kapcsolja ki-hadarta ruhákat dobálva egy táskába-
-Induljunk is Osloba!-dobtam be egy adag ruhát-
-Nyugi! Tone egy erős,okos nő nem lesz baja.-nyugtatott-
-tudom! De a legjobb barátom,és nem tudom mit csinálok ha baja lesz!-mondtam-

Elindultunk, a 6 órás útból 5 óra lett. Nem ment a sebességmérő 170 alá,csak nagyon kevésszer. Tomas a parkban volt a tóparton várt. Hívtuk Tonet,de semmi nem vette fel. Írtunk SMS-t,nem válaszolt,még csak meg sem nyitotta. Azután elmentünk a lakásához,semmi. Körbetelefonáltuk a Team Saaadet és Tone csapatát és Zoeékat,de senki sem tudott semmit.Sétáltunk Osloban,mindenkit akit láttunk megkérdeztünk nem látta-e Tonet,de sehol semmi. Elmentünk Akselhez is. Tudtam hogy amint meglátom megütöm,ideges voltam és nagyon aggódtam. Odaértünk Akselhez.Dörömböltün,Aksel 10 perc múlva kopp nyugodtan nyitott ajtót. Amint mozdult a kilincs Eric hátrarántott és lefogott. Tudta hogy verekedni fogok ha nem fognak le.

-Tone eltűnt,nem elérhető,és senki sem találja,tudsz valamit?-hadart Eric-
-Nem,kije vagyok hogy tudjam mi van vele,Stockholmban van,mit tudom én!-vágta rá-
-Tee!-kiabáltam-
-Hey!Még nem verekedhetsz!-tett odébb Eric-

Én vergődtem,hogy elengedjen. Nem engedett. Teljes erőből fogott,hogy ne szabaduljak ki. Látszott ahogy az összes izma megfeszül,hogy megtartson,hogy ne essek nem Akselnek.

-Nem tudsz semmit..ez érdekes mert Tone mesélte hogy azt ordibáltad mikor legutóbb veszekedtetek,"hogy ezt még megbánod!"amúgy is mind tudjuk hogy keményen el akarod vetetni a babát,és amúgy jelzem,hogy nem tudtom sokáig visszatartani,és a Cathrina Hurrikán hozzá képest kispiskóta -mutatott rám-
-Ereszz már! Hadd verjem szét ezt a seggfejt!-vergődtem-

Eric úszott az izzadtságban,minden erejével engem fogott vissza a verekedéstől. Látszott rajta hogy a halálnak a  háta közepére kívánta ez a mai napot,és nagyon ideges volt. Látszott hogy ideges,és aggódik. Nagyon rossz volt így látni,de én is kész voltam,nagyon.

-Ki az anyja Godzilla?-kérdezte Aksel kicsit félve-
-Az!-kiáltottuk egyszerre Erickel-

Ekkor kiszabadultam,de Eric a hasamnál átkarolva elkapott. Rúgkapáltam,de nem eresztett. Eric pólójából csavarni lehetett volna az izzadtságot,minden egyes izma megfeszült hogy nyugton tartson,és ne tudjak kiszabadulni.

-Nem tudok semmit,mit kéne?-kérdezte Aksel-
-ki?miért?hol?hová vitte?-kérdezte Eric miközben velem bajlódott-
-bocs nem tudok semmit,tudjátok hogy ha baja van nem hozzám fordulna.-mondta-
-oké,csá seggfej! Rohadj meg!-ordította Eric és felkapott a vállára-

Beültünk a kocsiba,és mentünk is tovább keresni Tonet. Bejártuk egész Oslot,minden embert megkérdeztünk,de senki nem tudott semmit. Hangosbemondóval is bemondattuk,de semmi.Én végig azt gondoltam hogy Aksel mindent tudott.



TONE SZEMSZÖGE:


Mikor visszatért a tudatom iszonyat melegem volt. Egy kopp üres szobában voltam. Nem érdekelt semmi,egyből azt néztem meg ,hogy nem vagyok-e véres. Nem voltam. Hála istennek akkor ezek szerint a babám még életben volt. Leültem és vártam a dolog végét. Kinyílt az ajtó,úgy 20 perccel azután hogy felkeltem. Egy elfedett arcú férfi lépett be. Elkezdett beszélni,talán arabul,de fogalmam sincs,nem értettem semmit. 

2 megjegyzés:

  1. ez ez ez fucking good de varom mar hogy mi lesz a vege jujj
    xox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nem kell sokat várni egy óra múlva már kint van :D és ígérem az még izgibb lesz ;) :D tack tac tack tack ;)

      Törlés