2013. augusztus 5., hétfő

Erőszakos csere

 Na hello hello!

Itt is vagyok lehet lesz még egy fejezet,meglátom mennyire vagyok fáradt XXD Jó olvasást. OMS ezután a fejezet után nem sok fejezet és ÉVADZÁRÓ tam taam tam!!! Készülni idegileg,lelkileg,kiakadások,sírások,akció,szerelem,ármány jellemzi a következő fejezeteket ;) ennyit megsúgok előre.   PUSS  <3   Bella




ERIC SZEMSZÖGE:

Felszállt a gép. Nagyon féltem a repüléstől még a balesetünk óta. Rendben leszálltunk. Beöltöztünk arab ruhákba. Liz teljesen elfedve is izgató volt. De ezek a gondolatok jutottak utolsónak az eszembe akkor,ott. Béreltem egy drága luxus autót,hogy gazdagnak nézzen.Beültünk,és elindultunk. Kerestük a helyet ahol az a bizonyos Abdul lakott. Ismerték készségesen segítettek is. Eljutottunk oda. Liz tökéletesen alakította az arab feleséget,csendesen,egyetértően,visszafogottan viselkedett.Azonban tudtam hogy ez a viselkedés csak a szunnyadó vulkán világot romboló kitörés előtti sejtelmes csendje csupán. Beértünk Abdulhoz. Fogadott az irodájában. Látszott a palotán hogy háreme van. Undorító! Bementünk Liz csak ott állt,csendben,nyugodtan,én minden arab tudásomat össze szedve kicsikartam magamból egy beszélgetésnyi arabot.

-Jó napot!-üdvözöltem-
-Jó napot!-köszönt-
-Miért keresett?-tért a lényegre miután nagyon alaposan megbámulta Liz melleit,amitől ütni tudtam volna-
-a feleségem menstruál,szeretnék egy nőt venni,a pénz nem akadály.-mondtam-
-hozzátok ide azt az új fiatalt,azt a Norvégot.-intett-
-köszönöm!-hálálkodtam-
-Itt van Ő a Norvég,kicsit engedetlen és agresszív de magának jó lesz-mutatott Tonera-
-Remek nő.-szemléltem meg alaposan-

Amint megláttam Tonet rám jött a sírhatnék. Véres sebei voltak, a szemei vérben úsztak,a haja kócos volt,falfehér sápadt volt.

-Megveszem!-mondtam-
-rendben-ment oda a férfi Tonehoz,és elvitte-

2 óra múlva jött vissza Tone rá 10 perccel. Könnyes szemmel,még gyengébben mint azelőtt.

-Megveszem 500 tevéért,és 15 ezer dollárért-mondtam-
-öné!-intett és az alig élő Tonet odalökték hozzám,gyenge volt és csupa seb-
-Gyönyörű.-fogdostam-
-rohadj meg!-kiabált arabul,mindenki ugrott,verni akarták volna,de én...-
-Nem kell majd én megszelídítem-kacsintottam rá,és felismert-
-patkány!-kiabált angolul a szerepet játszva-
-megyünk is,ezt a vadlovat be kell törni!-intettem-
-köszönöm,viszlát,a fizetés?-állított meg-
-kint,jöjjön-intettem-
-rendben,de fizetség helyett,cserélnék is-fogta meg Lizet-

Liz dührohamot kapott... tökön rúgta és így ordibált:

-nesze a fizetséged! Hímsoviniszta faszfej!-taposott a férfiasságán-

Mindenki odagyűlt,és verekedni kezdtünk. Az egyik megragadta Tonet,el is ájult szegény. Verekedtünk Lizzel tovább,de annyian voltak hogy lehetetlenség volt leverni mindet. Lizet is elvesztettem miközben védenem kellett volna.Tone és Liz is eltűnt! Nagyon aggódtam mit csinálnak velük. Tone majdhogy nem halott, Liz pedig... úristenem! Liz és Tone is eltűntek.



TONE SZEMSZÖGE,MIKOR ELVISZIK:



Bejött a pasas hogy megvesznek. Bevezettek a vevő elé. Ordibáltam vele,megegyeztek,megvett. A régi pasas elvitt,és beszélni kezdett:

-elcseréllek ennek a feleségével! de előtte-mondta-

Nem szóltam semmit. Lizet akarta,Eric... ÚRISTEN!

Elővett egy vasszerkezetet... Nem tudtam mire való,de reméltem hogy nem nekem szánja. De kiderül hogy de de nagyon is nekem szánta. Próbáltam menekülni,de nem tudtam,elkaptak. Befogták a csípőmet a szerkezetbe. Nem tudtam mozdulni tőle. A férfi megerőszakolt ismét,de ezúttal másképp.
Kivezetett a vevőhöz. Ordibáltam aztán felismertem hogy Eric volt az. Sosem örültem így annak a majomnak életemben! De még mindig mindenem sajgott,és nagyon magam alatt voltam.


ERIC SZEMSZÖGE:

Az egyik őr elkapott, nem tudtam kiszabadulni,Liz nevét kiáltoztam,de semmi válasz. Egy másik őr ütlegelni kezdett. Addig ütlegeltek amíg össze nem omlottam,vérzett a szám,és az orrom. Abdul behozta Lizet. Kést szorított a torkához és így szólt:

-mondd el az utolsó szavaidat neki!-csókolta meg-


Svédül beszéltem,azt nem értették úgysem.

-Liz,nyugodj meg,nem lesz bajod,amint tudok megyek érted-mondtam-
-Eric,félek,nem akarlak itt hagyni,nem megyek sehová nélküled!-futott oda hozzám és átölelt,csupa vér lett-
-Liz,Liz nézz rám,nem lesz bajom,neked sem,ne félj!-pusziltam meg-
-elég volt a mesedélutánból!-rántotta ki a karjaim közül Lizet Abdul-
-szeretlek!-kiáltott Liz-
-imádlak!-kiáltottam vissza-

Zokogva voltam a földön, azok akik elvertek felállítottak. Egy üres szobába zártak.
Csak Lizen és Toneon járt az eszem.Nem tudtam mi van velük. Bejött a férfi aki elvitte Lizéket.


LIZ SZEMSZÖGE:

Eric ott volt a padlón,vérben úszva. Elvittek mellőle,olyan volt mintha élnék,de a szívemet kitépték volna. Nagyon féltem,nem tudtam mihez kezdjek. Beértünk egy szobába. Belöktek minket Tonenal. Bezárták.

ERIC SZEMSZÖGE:

Bejött a pasas,beszélni kezdett:

-a feleséged biztos igazi vadmacska-

Nem tudtam mit mondani,kiakadtam nagyon. Ha nem lettem volna lekötözve bemostam volna neki egyet.

-Ne érjen hozzá egy ujjal sem!-ordibáltam-
-miért? mit tud ellene tenni?-pofozott fel-

Zokogni kezdtem nem a pofon miatt,Lizék miatt. Nagyon aggódtam értük,nem érdekelt volna ha meghalok akkor is kiszabadítom őket. Éppen fel alá mászkáltam terven agyalva,mikor meghallottam Liz hangját,kiabált,de nem közel,nagyon messziről azt kiáltotta "Eric!". Nem tudtam kimenni hozzá.Nem tudtam mi baja. Nem tudtam mit tegyek. Nem tudtam hogy élem túl ha nem mehetek oda.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

A pasas kivitt a szobából. Egy másik szobába vitt. Tudtam mit akar... Nem tettem semmit. Elkezdett fogdosni. Megrúgtam,sípcsonton. Fájt is neki rendesen fogta vagy 10 percig. Bejött a többi idióta és ütni kezdtek. Engem is annyira láttak el mint Tonet. Mielőtt elájultam volna,utolsó erővételből még kitelt hogy kiabáljam Eric nevét. Gondolom hallotta,remélem.


TONE SZEMSZÖGE:

Hallottam Liz kiáltását. Tudtam hogy félholtan hozzák majd vissza... Mikor megláttam milyen állapotban volt zokogni kezdtem,pedig én sem voltam sokkal jobban nála. Eric ha ezt meglátja,belehal.Nagyon csúnyán helyben hagyták Lizet.


ERIC SZEMSZÖGE:

Ahogy hallottam Liz kiáltását tudtam hogy mennem kell,tennem kell valamit. Bejött az egyik őr,ahogy elkezdtem a Forgive Me-t énekelni sírva. Bejött és felpofozott. Nem sejtette hogy ezzel a tervemet segítette elő. Ugyanis elkaptam a kezét és földhöz vágtam. Elvettem a ruháját. Futottam Lizékhez.


TONE SZEMSZÖGE:

Liz nagyon rosszul volt. Nehezen kapott levegőt. Nagyon kétségbe estem,féltem hogy belehal a sérüléseibe.

-Tone, mondd meg Ericnek,hogy én voltam a világ legboldogabb embere,amíg vele voltam.Imádlak titeket.-szuszogott-
-Nem halsz meg! Te fogod megmondani Ericnek!-simogattam a karját-

Ekkor lépteket hallottam,Eric volt az! Nagyon megkönnyebbültem hogy látom.

-Liz!-omlott mellé-
-Eric,tudnod kell,hogy sosem kérhettem volna többet annál amit együtt éltünk meg-mondta Liz-
-Liz nem nem te nem halsz meg,te nem halhatsz meg-zokogott Eric-

Felvette Lizet,aki nem volt eszméleténél. A kocsiban lefektette,mellette volt,én vezettem. 200-al hajtottam a kórházig. Ott azt mondták ezt nem lehet ott ellátni,és Eric sem akarta hogy Lizet Irakban kezeljék. Adtak egy mentőhelikoptert. Elszállítottak Stockholmig. A kórházban Lizet egyből vizsgálóba tolták.Eric nem mehetett vele. Ott zokogott a folyosón.


ERIC SZEMSZÖGE:

Mikor megláttam Lizet azt hittem ott halok meg.Ha meghal nincs értelme tovább élnem nélküle. Tone könnyes szemekkel állt,én hangos zokogásban törtem ki. Mindenre elszánt vagyok,hogy ne haljon meg. Stockholmba értünk nem mehettem vele a vizsgálóba.Ott zokogtam,még jobban magamba zuhantam mint amikor elvesztettük a babát. Kijött egy orvos, azt mondta reggelig nem tudja megmondani életben marad-e,kómában van.

2 megjegyzés:

  1. :'( :'( huhh oké kész vagyok a vége ahw, de itt sírok szegény Eric..... és Liz, és Tone
    és hogy egyszer miért nem tudok csendben maradni, pedig szerintem happy lett volna az eredeti nem? most meg itt sírok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az eredetinek a vége nem volt kész pont... azt meg kellett még írni,nem tudni milyen lett volna a vége,de szóltál és nyugi a következő feji már nyugisabb,de ezen én is végig sírtam míg írtam :'(

      Törlés