2013. augusztus 10., szombat

Egy felhős nap

Sziasztok! :D
Ma is itt vagyok ismét,utolsó hetek a nyárból,azaz sajnos 2-3 hét múlva nem blogolok a 3 komiig,négy hétig. Köszi az olvasást és a megértést és a 2200 megjelenítést! Legjobbak vagytok PUSS Is







ERIC SZEMSZÖGE:



Reggel Liz még aludt mikor felkeltem. Gondoltam megszívatom kicsit. Úgy is imádunk nevetni. Hoztam egy pohár vizet és leöntöttem vele. Ő sikítva kelt fel,mivel hideg volt a víz.


-Mi a frászt csinálsz korán reggel!-vágta hozzám a párnámat-
-felkeltem a legszebb kék szempár tulajdonosát!-ugrottam mellé-
-aki ezért megöl!-fogta be a számat-
-nem ha én nyírom ki előbb!-öleltem át-
-Eric,elfelejtesz valamit,azt hogy feleségül vettél,most már hatástalan az összes trükköd,mindet ismerem!-nevetett-
-francba!-Pedig azért szerintem tudok olyat amit nem láttál még!-mosolyogtam rá -
-persze,mit?-villanyozódott fel-
-titok!-húztam fel-
-utálom a titkokat!-feküdt vissza-
-én meg aludni...-mondtam-
-igen,az ágyban,ott más a program-nevetett-
-nem vagy vicces,gyere már!-húztam fel-
-nem akarok még,csak 7 óra van apu!-nevetett-
-na ki is a tinédzser?-csikoltam meg-
-te!-kacagott-
-gyere vagy addig csikizlek amíg nem dobod ki a taccsot!-csiklandoztam tovább-
ahhoz ennem kéne! hahahaaa!-rúgkapált-
-adok én neked hahaaa!-nevettem-
-ne már hagyjál,le foglak rúgni,nem ismersz?-kacagott és nagyon rúgkapált-
-nem, ki vagy?-öleltem át és kiemeltem az ágyból-
-az aki utálja ha felkelted!-puszilt meg-
-tudom,de nem vagyunk lusták,ugye?-kérdeztem nevetve-
-nem nem csak nem kaptam meg a mai adagomat zenéből még.-mondta fáradtan-
-mit akarsz hallgatni?-kérdeztem-
-nem tudom,komplikált kérdés ez nekem hajnalban!-nyűgösködött-
-ugye viccelsz?-kérdeztem-
-igen,igazából pörgök,mit csináljunk?-kérdezte-
-nem tudom,menjünk el sétálni!-mondtam-
-oké,benne vagyok!-nevetett-


Elmentünk sétálni,és megéheztünk. Lizzie imádja a gyrost. Azt reggeliztünk. Utána sétáltunk tovább. Elég messzire jutottunk a folyót követve. Elkezdtek nagy felhők megjelenni az égen,és esni kezdett. Nagyon hamar eláztunk,úgy döntöttünk vizes póló versenyt tartunk. Azokkal az idomokkal határozottan Liz nyert nekem.Ő meg azt mondta hogy azzal a felsőtesttel én nyertem.Kiegyeztünk abban hogy hüvelyk birkózunk. Liz szorítása elég erős. De én nyertem.Vicces de megint tele volt a karom a körme nyomával.Szexi volt. Ja és a hátam is...Azt nem tudja kihagyni,ha együtt vagyunk este.Eddigre annyira eláztunk,hogy mindent le kellett vennünk. Bementünk egy boltba venni pár ruhát. Kivettünk pár darabot ami tetszett,és bementünk felpróbálni őket.Egy fülkébe mentünk,ami lehet hiba volt. Ugyan is vizesen,és vetkőzve. Egymásnak estünk. A próbafülke nem bizonyult jó helynek.Nem vettek észre,de nagyon hangosak voltunk,és jött egy nagy darab őr és kidobott.Azért annyira nem voltunk hangosak,de mondjuk a fülkében egymásnak esni eléggé bátor volt. Miután kidobott az őr elállt az eső,és kimentünk sétáltunk a kocsihoz. Elindultunk a városba,és úgy voltunk vele megyünk ahova jutunk. A végén a kocsiban estünk egymásnak.Erdős terület,cuki volt.Lizzel kivételesen.A kocsi üvegei hamar párásak lettek. Nagyon szűkös de jó volt ott a kocsiban szeretkezni.


Két óra múlva az állatkertben kötöttünk ki.  Nagyon poénos volt,Liz kivívta az állatok figyelmét. Csinos feleségem van nagyon. Azt hiszem az egyik EMU nagyon megnézte a fenekét. Vicces,és irónikus  milyen jó ízlése van az állatkerti állatoknak manapság.Tovább sétáltunk és egy delfin showt láttunk.


 Fénykép: Molly:KO Eric:Kiütés ismét....  100/100 alkalommal Eric nyer



@LizzieScandinavia: @ericsaademusic olyan aranyosak vagytok <3 <3 #imádlak pic.twitter/gn545vgd


Kivételesen kellemes nap volt. Találkoztam Liz tesójával is.








Ha az oroszlán nagyobb vadmacska  Dirty Mind terén mint Liz,az oroszlánfiúknak jó dolga lehet.Biztosan jobban karmol mint Liz,de nem próbálom ki azért. A hátam mesélhetne egyet-s mást.
Kis huncutság a majmokkal és a banánnal. Persze a főemlős hölgyek nagy örömére ott voltam.Liz meg is jegyezte hogy az egyik Miss Saade akar lenni.Én jeleztem egy csókkal hogy foglalt vagyok,és tovább mentünk. Találkoztunk pár rajongóval,akik nagyon kedvesek volta,együtt sétáltunk egy darabig.Végül menniük kellet. Búcsút intettünk egymásnak.Remélem látjuk egymást hamarosan.Este pedig nagyot nevettünk egy szánalmasan rosszra sikerült filmparódián.Könnyen elaludtunk,nem kellett sok idő hozzá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése