2013. augusztus 11., vasárnap

Eric napja Pt.I


Ciao!
Itt vagyok a mai fejezettel. Remélem tetszik. Jó olvasást. KOMIZNI! Köszi az olvasást. Köszi a 2274 oldalmegjelenítést. Legjobbak vagytok! PUSS Is

P.S:ÚJ SZEREPLŐ!



LIZZIE SZEMSZÖGE:



Két nap volt hátra Eric születésnapjáig. Utolsó bevásárlások,utolsó esélyek hogy tökéletes bulit csapjunk majd. Minden meg volt,piát nem vettem sokat.Ezzel a bandával pia nélkül is lebontjuk a helyet.Nem kell senkinek sem 2-3 pohárnál több anélkül is veszélyesen hülyék vagyunk.Felhívott egy régi sulis barátnőm,Taylor.Beszélgettünk,de sietve leráztam,neki is sok a dolga,nekem meg a férjem születésnapját kellett terveznem.Nem is tudta hogy férjnél vagyok,Végül is meghívtam a buliba,rég láttam már.Régi sulis emlékek amikor a tóparton felelsz vagy merszeztünk,és mindenki felelni akart,és merés lett belőle,mert a kérdés az volt hogy tegyen meg valamit.Eszembe jutott a föci-töri tanárom.Mennyire sokat nevettünk rajta,mindannyiunknál energikusabb volt.Persze a svéd tanárom is ott van,akit szintén imádtam nagyon. Régi dolgok,amik jók.Aztán ott van a családi életem New Yorkban,ami nagyon nem jó emlék.De most a családom imádnivaló,és békés. Mindenki úszik a szeretetben és a boldogságban körülöttem aminek nagyon örülök.



TONE SZEMSZÖGE:


Lizzel közös meglepetés Ericnek,hogy fellépünk a bulin a közös számunkkal.Cirkuszi mutatvány ugyan nem lesz,de akkor is jók leszünk.Nagyon kell nekem egy kis lazítás. Irak óta most már a barátaim segítségével helyre jöttem fizikailag.Lelkileg majd hogy nem átlagos szinten vagyok.Feldolgoznom azonban még nem sikerült.Bizonyíték híján pedig,Akselt sem jelenthetjük fel,mert nem tudjuk tutira hogy Ő raboltatott el.De Ericék elrablásáért feljelenthetnénk,de arra sincsen már bizonyíték,habár Eric lőtt sebének a helye talán eléggé az.




ERIC SZEMSZÖGE:


Igazán nem tudtam mitévő lenni,de a lányok folyton eltűntek. Nem tudtam miben,de valamiben nagyon mesterkedtek ellenem.Gondolom szülinapi dolog. Ilyenkor utálok ÉN a szülinapos lenni.Mikor tudom hogy készülnek valamire,de nem tudom mire. Mondjuk,Liz kicsit meglepődhetett mikor mindenki csak boldog szülinapot kívánt neki,és eltűntünk.Kutattam a házban,mint egy kisgyerek,anyuci el is kapott.Popular lebuktatott,odacsalta Lizet.Imádom amikor magyarázkodom hogy semmi sem az aminek tűnik,de közben más nem is lehet,mert csak az illik oda aminek tűnik,és egyértelműen az aminek tűnik.
A szülinapom reggelén Liz eltűnt,nem volt otthon reggel. Kétféle reggeli várt az asztalon.











Meg egy ilyen:










És egy ilyen lap:







Ilyen üzenettel: Jó reggelt baby! Nagyon sok boldog szülinapot!Ma minden rólad szól,a nap is érted ragyog,minden fuvallat azt susogja élj soká.Szeretlek <3

Délelőtt 11kor jött haza és elmentünk hajókázni és a városban voltunk.Utána Tone elhívta hogy segítenie kell.5 kor hívott és mondott egy címet,hogy menjek oda.Benyitottam,és szülinapi bulim volt.
Olyan hálás vagyok érte nekik!Elmondhatatlanul jól éreztem magamat velük.Este fél hat körül kezdődött a buli,addig végigszeretgettem mindenkit.Utána ittunk,ettünk,állatkodtunk,táncoltunk,nevettünk,és 5ig tartott reggel.Liz és Tone előadta a Give It Up-ot Liz Selena Birtday-ét is elénekelte nekem.Két torta volt,pisztáciás töltelékkel,nyami!Utána Liz és én táncoltunk a bárpulton,egy kis Cover Girlre. Alex megtalálta a habot,nagyon jól néztünk ki,térdig habban.



A BULI:


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Elmentem otthonról reggel,még 6kor hogy Eric ne legyen fent.A csajokkal a helyszínre mentünk,és feldíszítettük.Oscar is jött nem sokkal utánunk,Ő csak a hangulatért volt felelős,Edinnel és Alexszel együtt. Beültek a kocsiba és teljesen megkattantak.Videó is készült,zsarolási alapon.





a helyszín:











Szóval,ezt művelték le.Oscar és Penny...értelmes egy páros lesz. Eric 8 körül hívott hogy hol vagyok,azt mondtam hogy Tonenal vagyok,mert felkeltem és nem akartam felkelteni.Kicsit átlátszó volt...de nem baj.Leszerelésnek jó volt.Délelőtt 11 körül hazamentem,és szóltam Ericnek hogy jöjjön velem.Lejött és elindultunk a kikötőbe.Ott ért a hajón az ebédidő.Libanoni volt a menü.Délután pedig sétáltunk egyet,majd Tone felhívott hogy segítenem kell neki. Mondtam Ericnek hogy mennem kell Tonehoz,és hazamentünk,onnan mentem a helyszínre.5 körül írtam Ericnek hogy jöjjön a helyszínre.Benyitott. Gondolom sejtette hogy a következő az hogy azt kiabáljuk BOLDOG SZÜLINAPOT! Mindenki felugrott és egyszerre kiáltottuk hogy boldog szülinapot!Eric nevetni kezdett.Gondolom ugyanúgy járt mint én.Bevette hogy elfelejtettük...Látszott az arcán.Odamentünk,mindenki megölelte,és mindenkinek megköszönte a köszöntést. Megint sikerült!Taylor kicsit késve jött meg,gondolom eltévedt a városban,mikor már Eric mindenkit végigszeretgetett.





-Skacok,ő az egyik volt osztálytársam,Taylor.szia Taylor!-öleltem át-
-Szia csajszi,csak úgy ragyogsz!-ölelt át-
-Szia Tay!-ölelte át Penny-
-Hello!Csinosak vagytok nagyon!-puszilt meg minket-
-évek óta!-nevettem-
-általános óta!-mondta-
-szívem,Taylor Swift volt az osztálytársad és én semmit sem tudok erről?-ölelt át Eric-
-Lizzie!Nem mesélted a férjednek a tópartikat?-kérdezett Taylor-
-Nem nem igyekszem feledni Amerikát!-csóváltam a fejem-
-Ja igen anyud,mi?-kérdezett-
-igen!-vágtam rá-
-Liz,gyere!-kiáltott Tone-
-repülök!-rohantam oda-


-na kezdjük!-nevetett Tone-
-Eric,szívem,ez csak itt,csak neked,nagyon sok boldog születésnapot,imádlak nagyon!-álltunk fel két összetolt asztalra-
-Eric Saade!Sokat és boldogat!Ez neked szól!-mosolygott Tone-




 Nagy örömmel fogadták,aztán Tone megszívatott ugyanis így szólt:

-És csak neked Liz elénekli Selena Birthday dalát is!-nevetett-






Eric miután elénekeltem a Birthday-t egyedül levett az asztalról,és megcsókolt.Hátramentem a tortákért,ugyanis kettőt vettem,mindkettő nagyon Erices,zenével kapcsolatos dolgokkal teli.













Meg átadtuk a közös üdvözlőlapot.





Ericen látszott hogy nagyon tetszik neki minden.Nagyon örültünk neki hogy ilyen boldog.Alig vártam mindig az ilyen mosolyait.Ezekért élek.Na aztán elkezdtünk fogadni,mint az én szülinapomon. Abban fogadtam hogy nem csinálnak egy olyan ASS videót amiben mindenki benne van a team saadeból.De de megtették.






Ment is az Instara. Nem ittak sokat,de nagyon hülyék voltak.A videó hajnali három körül került ki.Ott körül kötöttem a fogadást.A fogadásom előtt táncoltam egyet Erickel,beszélgettünk.Sasoltuk hogy Oscarék milyen nagyon jól elvannak együtt.Oscar+Penny...COOOOOL.Nagyon sokat hülyültünk,megint ott voltak a perverz fogadások is.J-son és Eric meg Alex és Edin is ott volt.Garantált földön fetrengve nevetés...Ilyesmiket ittunk,alkohollal és anélkül egyaránt.







az én kedvencem a havana blue:






Éjfél után,keményen 6 óra bulizás után és egy kicsit becsípve Eric és én felálltunk a bárpultra és táncolni kezdtünk.Alex ezt látva betette a Cover Girl-t nem tudom miért,de jól tette nagyon. Amint meghallottuk a Cover Girl-t elkezdtük a koreográfiát táncolni.Nagyon jó volt úgy táncolni,hogy nem kellett a szabályosságon aggódni.Pláne hogy bennünk volt a becsípett hangulat,még szexibb lett a koreográfia.Amint vége lett lejöttünk,és a többiekkel táncoltunk tovább. Vicceket meséltünk,bevetettük a vizes pólókat már megint. Vizes lufi,és habcsata is volt,ugyanis Alex megtalálta a gombot amivel el lehet indítani a tetőből folyó habot.Nagyon jól éreztük magunkat!Eric egyszerűen pörgött,mint mindenki más is.Pedig még az én ajándékom is hátra van,amit csak négyszemközt adok neki át.




PENNY SZEMSZÖGE:

Amióta együtt kávéztunk Oscarral együtt is voltunk.Az esküvőre hivatalosan is együtt mentünk.Nagyon sokat nevettünk együtt.Moziba mentünk,meg hasonlók.A bulin együtt voltunk végig. Liz jól megcsinálta a bulit nagyon.Profi lett!Oscar is ezt mondta neki. Kis ivás után Eric és Liz a pulton táncoltak a Cover Girlre,Alex pedig megtalálta a habot,hmm...térdig érő hab,finom!Oscarral neki is estünk támadni Alexet,ja és Oscar természetesen,nem hagyhatta ki hogy engem is megfürdessen benne. 


OSCAR SZEMSZÖGE:


Pennyvel a kávénk óta együtt vagyunk.Sokat lógtunk együtt azóta.A bulin végig együtt voltunk,Alex húzta is az agyamat rendesen.Őrült a srác,de ha iszik is.AZ VESZÉLYES NAGYON!Twerkeltünk egy sort.Kihagyhatatlan volt. Mindenki marha jól bulizott.Liz profin kezelte a dolgokat nagyon.


Hajnalig tartott az este,pontosabban 5ig. Addig a fogadások,a hülye sztorik mesélése,videók,képek,hülyülés,tánc.Liz és Eric tánca a pulton,meg Alex habos mutatványa is ott volt,este nagyon nagyon jól éreztük magunkat.



2 megjegyzés:

  1. Alex mindent ami habos azt megtalált :DDDD tökre jó lett Tell Em That Is My Birthday :DDDDD
    wow
    xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDDDD gondoltam Alexes lenne a hab nem??? XD ;) tussen tack <3 XOXO

      Törlés