2013. augusztus 8., csütörtök

A Nagy Nap #40years #Don'tWakeMe

tam tam tam! Utolsó fejezete az első évadnak! Boldog és romantikus fejezet lesz,remélem tetszik.  Legjobbak vagytok PUSS Izzy   és a Legjobb blog: miraeric,blogspot.hu  olvassátok és komizzatok IDE IS! Komolyan mondom hogy a  második évadot már csak 3 komitól posztolom,mert nem komiztok,pedig ott a chat ablak is,és megadtam az e-mailem is. 3 komi vagy 4 hét!!!







ERIC SZEMSZÖGE:




Minden rendben volt,és eljött a nagy nap előtti este.Korán lefeküdtünk aludni,de egyikünk sem aludt sokat.Én ábrándoztam hogyan is fog kinézni Liz. Meg arról hogy ne fájjon a lövés és a térdem. Reggel Liz nélkül keltem fel. Gondolom neki több idő és leléptek.De aztán bejött a szobába.Nem ment el,reggelit hozott. Én még így néztem ki.







-Eric az ég áldjon meg! Ébresztő!Ma van az esküvő!-ugrált az ágyon-

@Lizziescandinavia: @ericsaademusic Jó reggelt! Ne aludj ennyit el fogsz késni!

@ericsaademusic :@Lizziescandinavia  már miért késnék el? #reggeliazágyban #tökéletesvagy

Miután megreggeliztünk elrabolták Lizet készülődni a csajok. Én is elkezdtem volna,de megjöttek a fiúk.Egy adag piával.

-srácok,nem iszok! Igyatok én nem iszok!Ma esküszöm és nem részegen akarom az oltár elé vezetni Lizziet- mondtam amint megláttam a piát-
-milyen jó fiú!-bokszolt kézbe Alex-
-hagyj már!Nem részegen akarok esküdni!Amúgy is mennem kell készülődni!-mentem fel a fürdőbe-

Elkészültem és csináltam egy két fotót emlékezni akarok erre a reggelre és napra.










Egész nyáron ezt a napot vártam. Végre elkészültem és rendben mentek a dolgok,rendben oda is értünk. Annyi küzdelem,annyi veszély,annyi baj után életünk legszebb napja volt a mai.




LIZZIE SZEMSZÖGE:


Odaértünk a helyszínre.Elkezdtünk készülni.A hajam ilyen lett:

Fénykép: Ahw de jó!*-*
~fő




Utána már csak a smink volt hátra. Már felöltöztem.


Eljött az idő.Este lett  a nap elkezdett lemenni. A lányokkal remekül néztünk ki.


A vendégek már ott voltak,amint az ajtóba értünk  ezt láttam:



Gyönyörű volt. Majd megjött Eric. Ott állt és csodás volt minden.
Elindultam felé Tonenal karöltve,apa híján.

-Eric vigyázz a lányomra nagyon!-ölelt át minket Tone-
-nyugi az életem árán is megvédem-puszilt meg Eric-

Nagyon izgultam és aztán megláttam ezt a mosolyt és a fellegekben éreztem magam.Ez az a mosoly amiért élek.





Aztán feltették a kérdést:

-Tisztelt egybegyűltek azért vagyunk ma itt hogy tanúi legyünk annak ahogy ez az ifjú pár összeköti az életét a házasság szentségében.Eric Khaled Saade fogadod az itt megjelent Eliza Thompson-t hites feleségedül és mellette leszel jóban rosszban,gazdagságban szegénységben, egészségben betegségben és hű leszel hozzá amíg a halál el nem választ?-kezdte a ceremóniát a lelkész-
-Természetesen igen-mondta remegő hangon-
-és te Eliza Thompson fogadod az itt megjelent Eric Khaled Saadet hites férjedül és mellette leszel jóban rosszban,gazdagságban szegénységben, egészségben betegségben és hű leszel hozzá amíg a halál el nem választ?-fordult felém a lelkész-
-természetesen igen-szöktek könnyek a szemembe, ahogy ránéztem Ericre-
-Mostantól házastársaknak nyilvánítalak benneteket. Akinek ellenvetése van szóljon vagy hallgasson mindörökre.-mondta -
-ami azt illeti nekem van ellenvetésem!-toppant be Emma-
-Igen,hallgatunk.-engedélyezte az ellenvetést a lelkész-
-az itt megjelent Eric Khaled Saade párkapcsolatot folytatott velem,amit a közelmúltban bontott fel,és most állapotos vagyok.-mondta-

Mindenki elkerekedett szemmel nézett. Tudtam hogy nem terhes,minden porcikája gaz és hazug.

-Emma Andersson! Nem hiszem el hogy ennyire nem érted hogy nem illünk össze,és Őt szeretem,miért kell melodrámázni az esküvőmön,ahelyett hogy a saját életeddel foglalkoznál,az enyémet és Lizemét rágod le. Mollyval 4 év után mentünk szét,és nem csinált semmit ellenem,pedig több oka lett volna rá,kérem ne vegye figyelembe ennek a hazug kígyónak egy lélegzetvételét sem,köszönöm-ölelt át Eric mert látta hogy kibuktam-


Emma elment,mikor rájött hogy nem tudja megzavarni a boldogságunkat.

-Hallhatnánk a  házassági fogadalmakat?-kérdezte a lelkész-
-Az élet egy angolkeringő, mit eltáncolsz a sírig. Sorsod csupán attól függ, hogy kivel táncolod végig,és én megtaláltam a legcsodásabb partnert akivel eltáncolhatok a sírig.Imádom minden lélegzetvételét és mozdulatát. Minden lánynál feljebbvaló akivel eddig találkoztam. A mosolyáért és a boldogságáért élek.-szökött pár könny a szemébe-
-Hölgyem?-kérdezett a pap-
-Életem legszebb dolga hogy megismertelek,és olyan vagy mint a levegő,nélkülözhetetlen.Sosem hagylak el,mert te vagy az életem értelme.Valahányszor mosolyogsz úgy érzem enyém a világ.Valahányszor átölelsz és megcsókolsz újból beléd szeretek mint legelőször.Mindig önmagad vagy és megtanítottál engem is annak lenni.Nélküled nem lennék itt ahol vagyok,köszönöm hogy vagy nekem.-mondtam könnyes szemmel- 
-csókolja meg a menyasszonyt-mondta a pap-

Megcsókoltuk egymást. Életünk legszenvedélyesebb csókja volt. Utána pedig nagyon jó buli vette kezdetét. Oscar és Penny kézen fogva? Miről maradtam még le? Örülök nekik! 


Tone egyből a kezébe vette a gyeplőt,és énekelt egy csodás dalt. 







Nagyon szép dal volt. Tovább tetézte az amúgy is elérzékenyült hangulatomat.Miután a dalnak vége lett Erickel felvágtuk a tortát is,nagyon jó volt ott lenni,és látni hogy mindenki jól érzi magát.







Első buli úgy hogy házasok vagyunk Erickel! Mindjárt jobb volt! Nagyon sokat nevettünk,beszélgettünk. Felelsz vagy merszt játszottunk. Vicces kérdések voltak ott,egy kis piálás után pláne..Sokáig elvoltunk Alex idióta fogadásai fent tartották a násznépet napkeltéig. A szülők hamarabb mentek el éjfél körül.Az első aki elrabolt menyasszonytáncra Eric volt,utána Edin rabolt el majd Alex. Eric is sorban táncolt a csajokkal.Vicces kis lépések voltak a lányok részéről akik nem táncolnak. Haláli jól mulatott mindenki. Nem kellett semmi extra hozzá csak mi. Eric idióta beszólásai. J-sonnal beszélget,és elsétáltak egy  tükör mellett...Ericem adta önmagát...

-haver sokat ittál.-mondta J-son-
-dehogy is!-nevetett Eric-
-áh,dehogy csak elsétáltál a tükör előtt és azt kiáltottad OMG most láttam Eric Saade-t-
-J-son Eric nem lehet részeg még,mert nem csinál kártyatrükköket.-nevettem-
-azon már túl voltunk két órája.-nevetett J-son-
-komoly?Lemaradtam?-mosolyogtam-
-igen le! De ne hazudj már a feleségemnek,még nem csináltam kártyatrükköket!-ölelt át és megpuszilt-

Végül hat körül kecmeregtünk haza. Eric nagyon jól volt. Nem lehetett leállítani. De mikor haza étünk
kidőltünk egyből.




2 megjegyzés:

  1. OMFG AND OMFS sírtam úristen nagyon jó lett, és Emma megtépném azt a csajt ;) na jó nem csak itt.... huhh Ericből kinézem, hogy leáll, és ordít a tükörbe, h OMG most láttam Eric Saade-t
    és ahw wow
    köszi, hogy kint van a blogom :*
    xo♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tussen Tack ;) :D <3 Legjobb ilyen komenteket kapni <3 nincs mit LEGJOBB BLOG! köszi szépen a komikat <3 älskar dig csajszii

      Törlés