2013. augusztus 6., kedd

A Saadeist találkozó,Hungary,Budapest #KilledByACop

Just Only Girl♥ fejezete következik,évadzáró 60-62 fejezetre várható,meg vagyok ihletve és első évadba kellenek még azok a dolgok amiket akarok írni,így nem kerek évad fejezet szám lesz,de nem baj,such is life ;) :D Jó olvasást,PUSS Isabella <3 <3 <3 <3 <3

Bocsi a sok fejezetért XD 




ERIC SZEMSZÖGE,KÓRHÁZ:

Nem engedtek be Lizhez. Csak az ablakon keresztül láttam csak. Másnap reggel bement hozzá a doki,az ablakra tapadtam. De behúzta a függönyt...Kijött és közölte hogy estére fel kell kelnie,ha minden rendben megy. Sosem vártam úgy az estét még. Twitteren informáltam a saadefamilyt,mert napok óta eltűntünk,és nem tud senki rólunk semmit.

@ericsaademusic:  #saadefamily nem leszek aktív... nagyon nagy gondjaink vannak Tone és Liz kórházban, nem adok infót,nem tudok semmit biztosra,csiripeljetek,Jobb napot mint ami nekem van. Imádlak titeket,ne aggódjatok miattam semmi bajom,de ha a lányoknak baja esett belehalok. :'(  :'(  :'( #ForgiveMesweethearts Bocsássatok meg mindenért amit rosszul csináltam @LizzieScandinavia @tonedamli jobbulást :'(  <3   #összetörtem


Le is jöttem. Zokogtam,nem tudtam mást csinálni.


SAADEIST TALÁLKOZÓ,BUDAPEST:


ZSÓFI SZEMSZÖGE:

A kocsiban arra gondoltam,hogy megtépem Ricsit ha nem jön valamiért el,egész végig ezt a napot vártam... Találkozni a Saadefamilyvel. Megérkeztem a találkozó helyszínére.Mindenki ott volt,de a hülye HÉV késett tíz percet így rám kellett várniuk.

-sziasztok!-köszöntem-
-Szia.Örülünk hogy látunk!-mosolygott Molly-
-Jaj bocsi késett az a szar.-forgattam a szemem-
-Jaj semmi!-vágták rá-
-Tök jó hogy itt vagytok!-ölelt át minket Viky-
-Bizony.Alig vártam!-nevetett Molly-
-Lányok psszt! Eric tweetelt olvasom
"#saadefamily nem leszek aktív... nagyon nagy gondjaink vannak Tone és Liz kórházban, nem adok infót,nem tudok semmit biztosra,csiripeljetek,Jobb napot mint ami nekem van. Imádlak titeket,ne aggódjatok miattam semmi bajom,de ha a lányoknak baja esett belehalok. :'(  :'(  :'( #ForgiveMesweethearts Bocsássatok meg mindenért amit rosszul csináltam @LizzieScandinavia @tonedamli  jobbulást :'(  <3   #összetörtem" -olvastam-
-Uramsaade! ez nagyon durva!Nem tudok mit mondani csak azt hogy Ericet szomorúnak látni rosszabb mintha vagdosnának -könnyezett Molly-
-Nem lehet igaz,szegény Eric...-könnyeztem-
-Ez kegyetlen! Eric egy olyan ember aki nem ezt érdemelné!-könnyezettViky-
-Ez valószínűleg azt jelenti hogy megyünk oda?-kérdezte Isti-
-srácok!nekem van spórolt pénzem,ki tudunk menni belőle Erichez!-mondta Molly-
-én is tudok adni úgy 30-40-et-mondta Viky és Isti-
-egyetértek,mennünk kell Stockholmba,nem ülök itt Pesten amikor Eric és Tone is bajban vannak.-mondtuk mi többiek-

Gyorsan hívtuk a szülőket,közöltük velük hogy megyünk Stockholmba,nem érdekelt mit mondtak. A Liszt Feren Nemzetközi Reptéren találtuk magunk,jegyeket véve Stockholmba. Ricsi szülei azonban majdnem meghiúsították a terveket. Ugyanis nagyon ellenzik hogy Ricsi saadeist. Akkor képzelem mennyire ellenzik hogy Stockholmba menjen! 

Gyorsan átmentünk a biztonsági kapun,hogy ne érhessenek el a szülők.Éppen hogy sikerült. Ricsit toltuk elől. Átérünk! Sikerült! Megoldottuk,el tudtunk menni Stockholmba.

Megérkeztünk a reptérre Stockholmban. Elindultunk a kórházba. Izgatottak voltunk,Erickel találkoztunk,ha minden rendben megy.

Nehezen,de belopóztunk. Megtaláltuk Ericet. Ricsit löktük előre,mi zavarban voltunk és majd elájultunk.

-Szia! Te nem ismersz engem,Molly vagyok.Ők a magyar Saadefamily magja.Sophie,Viky,Isti.-mutatkozott be-
-sziasztok! Bocsi, nem vagyok jól. Örülök nektek,nagyon. De most nem tudok koncentrálni,nagyon magam alatt vagyok, Liz lehet meghal-könnyezett Eric,aminél semmi nem tett szomorúbbá a világon-
-Eric,mi most utaztunk Pestről idáig,ahogy láttuk a tweetedet. Jobbulást kívánni jöttünk és hogy tudd mi mindig mindenben melletted állunk. Semmi nem tesz a világon szomorúbbá mint hogy szomorú vagy-mondta Viky-
-igen! Kétségen kívül egyből mentünk a reptérre hogy jöjjünk neked lelkileg segíteni,vagy abban amiben kell.-mondtam-
 -köszönöm szépen! Sokat jelent! De most jobb ha mentek,fizetem a szállást,és a hazautat,ezért mindenképpen megyek Budapestre idén-ölelt át minket-
-Nem azért jöttünk!Kicsit sem!-vágtuk rá-
-tudom,de jöttetek,bejutottatok,messzire jöttetek,sok pénzért. Régóta menni akarok amúgy is-mondta-
-Mr. Saade!-szólt egy férfi-
-mennem kell,menjetek erre a címre,házunk.Pihenjetek le.-mondta és odaadta a kulcsot Ricsinek-
-köszönjük,de ezt nem fogadhatjuk el-mondta Molly-
-de,de ha én kérlek!-lobogtatta a kulcsot-
-rendben,megyünk is,szia!-mondtuk és átöleltük-
-sziasztok-
-jobbulást!-búcsúztunk el-
-köszi-mondta erőtlenül-


ERIC SZEMSZÖGE:


Jött pár saadeist Budapestről,csak a tweet miatt. Ez nagyon kedves! Idén tényleg mennem kell oda! Nem fogadok el nemet,megyek!

-Igen?tessék?-kérdeztem-
-Hogy került Ms.Thompson ilyen állapotba?-kérdezett-
-az úgy volt,hogy Tone Damli Aaberget elrabolták,jelentettük is a Norvég hatóságoknak,de nem tettek semmit a 24 órás várakozás miatt.Azonban,kaptam egy SMS-t hogy Irakban van,elrabolták. Érte mentünk,sikerült kihozni.De meg akarták venni Ms.Thompsont,én nem adtam el. Ezért ütlegelni kezdtek.Elcipeltek engem.Ms. Thompsont megpróbálták megerőszakolni.Védte magát,és így helyben hagyták.Ms. Damli is ugyanígy került ilyen állapotba.-meséltem-
-igen,és ezt higgyük el?-nézett meglepve-
-ez az igazság.-mondtam-
-előzetes letartóztatásban tartom,bántalmazásért.-bilincselt meg-

Bevittek az őrsre,ahol cellába zártak. Eközben Liz a kórházban volt. Nem tudtam hogy mondjam el,hogy mi történt,mert én sem tudtam. Fogva tartottak... és már bent lehettem volna Lizékkel. Nagyon bántott hogy nem voltam ott velük. Bármit is mondtam nem engedtek el. Engem vádoltak Liz bántalmazásával.  Megjelent az anyja,na másra sem vágytam.

-mit művelt a lányommal?-tajtékzott-
-nem bántottam kérdezzen bárkit aki ismer,de én sem tudok még mindent hogy mi miért és hogy történt,mert annyit tudok,hogy Liz legjobb barátnője Tone Damli ,Osloban volt meetingen, Tomas mondta neki hogy menjen,mert már nem kell ott lennie. Ő el is ment a parkba.De mikor Tomas kereste,nem találta. Senki sem látta a telefonja nem volt elérhető. Kerestük. Senki sem látta sehol.  Aztán keresés közben kaptunk egy SMS-t Tonetól,hogy Irakban van valami Abdul tartja fogva. Egynől érte is mentünk. Sikerült azt elhitetnem vele hogy megveszem Tonet tőle. El is hitte,de ekkor Lizet akarta megvenni. Ő kikérte magának. Erre bejött egy rakat gorilla és elvitték. Meg akarták erőszakolni,de védekezett,ezért megverték,és ilyen állapotba került.Maga is tudja hogy nem bántanám!-mondtam-
-nem tudom.-vágta rá-
-de igen is tudja! Liz mondta hogy ne engedjék be a kórházba hozzá önt. Nekem be kell mennem hozzá,ha addig élek is!-mondtam-
-nem tudom,kiderítem mi történt,mert ez hanta,úgy ahogy van!-mondta ingerülten-
-nem mehet be Lizhez, Liz megmondta az orvosoknak hogy ne engedjék be.-mondtam-
-miért?-kérdezett-
-vajon?legutóbb megölte a gyerekét.!mondtam felháborodva-
-nem igaz,nem kellett volna megfektetni!-hőbörgött-
-vallomásokat tenni jött két ember,azok alapján esetleg kiengedjük.-értesített a zsaru-
-rendben,köszönöm-mondtam-

Végül,Tone és Tomas bejöttek.Tonet ennyire kiengedték. A zsaruk végig zaklatták őket. Kifaggattak mindenkit.Lizet is akarták. Megmondtam nekik hogy szó sem lehet róla! Félholtan fekszik,és ki akarják vallatni? Nem engedem. Tomas és Tone vallomása alapján kiengedtek.Bementem Lizhez.Éppen akkor kelt fel,és már keresett.

-Eric,úgy örülök hogy itt vagy-mondta-
-ne beszélj,mert nem szabad megerőltetned magadat-pusziltam meg-
 csak bólogatott.
-Bevittek,letartóztattak,azt hitték én bántottalak.-meséltem-
-a barom állatok,hogy hihették már azt!-lepődött meg-
-ne beszélj édesem,csak ha nem fáj-öleltem át gyengéden,lágyan-
-nem fáj,már. Azonban hogy lehetséges hogy azt hitték hogy bántottál?-kérdezett-
-nem tudom.Amúgy anyád itt van.-mondtam-
-hogy mi?Azonnal menjen el!-mondta határozottan-
-mondtam neki,ő is meg van áldva azzal hogy én bántottalak,van itt pár Magyar,akik miattunk jöttek.Tweeteltem az eseményekről,hogy ne aggódjanak miattunk. Azt olvasva döntöttek úgy hogy eljönnek jobbulást kívánni.-meséltem-
-de jó! ez nagyon jól esik,ha nem is miattam miattad.Imádlak!-mondta jobb kedvűen-
-kedvesek,aranyosak ,közvetlenek.A házba küldtem őket. -folytattam-
-remek,alig várom hogy találkozhassak velük.Sajnos 2 hétig itt vagyok.-mondta-
-tudom,és nagyon nagyon rossz itt lenni. Inkább lennék én itt mint te. Nekem csak az orrom fáj.-mondtam-
-nem! Inkább én mint te! Fáradt vagyok,aludjunk!-mondtam-
-aludjunk.Jó éjt szerelmem!-csókoltam meg-
-imádlak jó éjt!-puszilt meg-



2 megjegyzés:

  1. na hat jujuj tokre jo lett ;) hu hat ooo de jo eg ez nagyon jo lett, szonelkul Ericert meg az eszakisarkra is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDDDD Ericnek egy szó nélkül megtenném amit mond...minden ellenállás nélkül <3 <3 <3 <3

      Törlés