2013. augusztus 13., kedd

Nyílt fenyegetés

Sziasztok!
Meg vagyok őrülve az új album miatt,dömping várható arra a hétre,mert nagyon nagyon várom. Itt az újabb fejezet,remélem tetszik,Jó olvasást,köszi a 2335 megjelenítést! Legjobbak vagytok Imádlak titeket PUSS Izzy





TAYLOR SZEMSZÖGE:


Este hallottam hogy Eric és Liz veszekszenek,de nem volt nyoma reggelre. Nagyon vidámak voltak.Eric nagyon nem beszélt angolul.Ami azt illeti köszönt és hozzám sem szólt.Ericnek nyilvánvalóan feltűnt hogy bejön. De nyilvánvalóan akarta is hogy bejöjjön,mert a távolságtartással elárulta magát.Nem akar lebukni hogy bukik rám. Alig vártam hogy elmenjenek itthonról,hogy többet tudjak meg róluk. Estefelé,Eric a családjával elindult valahová.Lizet felhívta Tone,hogy nagyon sürgős probléma adódott.
Liz azonnal rohant is. Egyedül voltam. Egyből a hálószobába vezetett az utam. Semmi érdekes nem volt.Sima hálószoba volt. Eric dolgozója volt a következő áldozat. Semmi problémára utaló jel. Szerelmes idézetek halmokban,és szerelmes dalok tömkelege.Úgy három óra hosszát voltam egyedül. Akkor megjött Eric.


-Szia Liz Tonehoz ment,mert hívta,én itt vagyok azóta. -mentem le hozzá-
-Megyek dolgozni.-ment be az irodába-
-Ugyan kérlek,észrevettem hogy rajtam akarsz dolgozni,ha érted hogy értem!-mentem utána-
-Nem,egyáltalán nem! Hidd el ha akarok valakit,arra rárepülök,nem sunnyogok,bárki is legyen ott mellettem,mert van bennem ennyi gerinc-mondta-
-ugyan,tegnap nem is tagadhatod,hogy rajtam kattogtál.-
-Igen,azon hogy tegyelek ki a házamból!-vágta rá-
-Kérlek,azzal hogy rám sem néztél elárultad magad,bejövök neked.Tudod jól,hogy nem mondhatod el Lizanak,hogy mi történt,mert veszekedés lesz.Hidd el nekem,úgy is megkaplak,mert akarsz,ez ide látszik.-mondtam-
- Feleségem van,akitől mihamarabb egy gyönyörű kislányt akarok,nem kell holmi kaland helyette.-írt tovább-
-Dehogy nem,mindent tudok,Mollyval,Tonenal.Nem tudsz nemet mondani a nőknek.Tudod jól!-mondtam neki mézes hangon-
-de,most már tudok,mert itt az életem,szóval légyszi menj ki!-matatott pár irat közt-
-Úgy is elérem amit akarok.-mondtam-
-nem hiszem,hallottad a Cover Girl-t?Nos Lizet senki sem múlhatja felül,próbálkozni nem lehet!-reagálta elzárkózva-
-sosem mondhatod amíg nem próbálod.-mondtam neki kaján vigyorral-
-de!-vágta rá-
-tudod hogy nem tehetsz ki,és nem mondhatod el senkinek ezt a storyt?-kérdeztem-
-megvannak az eszközeim Lizhez ne aggódj amiatt.-tolt ki az irodából és magára zárta-


Eric kapott egy hívást Liztől,hogy Tonenal jönnek majd haza.Eric kijött,hogy Liz ne tudja meg mi történt.


-Szia életem!-ölelte át és megcsókolta-
-Ne!-intette le Liz,és Tone bejött,nagyon bánatosan-



ERIC SZEMSZÖGE:


Liz hazaért,és amint átöleltem,leintett és belépett a szomorú Tone.


-Úristen!Tone,ne rémíts halálra,mi a baj?-öleltem át-
-Irak a baj!Nagyon nagy baj. A doki szerint terhes vagyok!-akadt ki könnyek közt-
-mi van?-akadtam ki-
-nem tudom,az életemnek vége.Nem akarom egy idegen gyerekét egyedül nevelni,de megölni sem!-zokogott-
-Tone igyál egy kis teát,attól jobb lesz!-adott neki Liz egy kis kamilla teát-
-Tone,ez a gyerek nem a tied,ne érezz miatta bűntudatot,csak szétvágná az életed!-nyugtattam-
-Tudom,de ez így nekem annyira nem megy,mindennek vége van!-zokogott-
-Tone ne már!Olyan rossz így látni,mindenben itt vagyunk veled,tudod jól!-ölelte át Liz-
-Taylor,szerintem ideje hogy elmenj,ez csak a mi dolgunk!-mondtam-
-Bocsi,de igaza van,menned kell,mert ez olyan ügy amiről nem tud senki,csak mi.-mondta Liz-
-nem baj,értem én,sziasztok!-ment fel-

Másnap elvittük Tonet egy másik orvoshoz is.Az ott nem tudott semmit mondani.Két héten át csak sírt,ami nagyon lelombozott mindenkit. Nem volt képes enni,és nagyon legyengült.Be kellett vinni kórházba.Ott infúzióra került,és levest etettünk vele.Szegénynek jobb színe volt,de pocsékul volt. Megröntgenezték és kiderült,hogy nem terhes.Az orvos elmondta hogy a hormonjai nem álltak helyre még,a testében a hormonok még olyanok mint ha terhes lenne.Örültünk hogy Tonenak nem kellett tovább aggódnia ezen a problémán. Hazavittük,és már evett és ivott eleget. Megnyugodott a légkör. Tone nálunk lakott ismét.Szegényt nagyon megviselte az utóbbi,Irak óta eltelt időszak,kétszer érezte jól magát,az esküvőn és a bulin. Nagyon rossz volt látni hogy maga alatt volt.Fel kellett vidítanunk,de sürgősen,mert ez nem volt állapot. Egyedül hagytam őket,lelkizni
Három óra múlva mentem vissza csak. Liznek van érzéke az ilyesmihez. Tone nyugodtabb volt sokkal.Sőt még mosolygott is. Liz lehet valami pszichológusnak tanult.


-Na mi a helyzet?-kérdeztem őket-
-Jobban vagyok, köszi hogy itt vagytok-mondta Tone és átölelt minket-
-Jaj Tone ne butáskodj már,igazán semmi!-mondta Liz-
-Bizony,nyugi van mindig számíthatsz ránk,bármiben!-mondtam-
-tudom! Imádlak titeket!-nevetett-
-mi meg téged!-ölelte át Liz-


Ekkor megjött Zoe és Penny.


-Jaj,egy kis lelkizésre vágytam,tudtam hogy itt megkapom!-mosolygott Zoe-
-ah milyen szemét vagy!-ölelte át Tonet Penny-
-Bocsesz,de itt mindig megy a dráma.Hiányoztok.-mondta Zoe-
-Tudjuk,ászok vagyunk!-mosolygott Tone-
-Liz te pszichológus vagy vagy hasonló?-pusziltam meg-
-öhm...tanultam kicsit.-mondta-
-komoly?-kérdeztem-
-igen,de csak netes tanfolyamon,otthon.-mondta-
-a feleségem vagy és most tudok meg ilyeneket rólad?-mosolyogtam-
-ja.!-bólogatott-
-titokzatos a csaj!-nevetett Zoe-
-az az!-bólogatott Penny-


Elmentünk sétálni,Tone feltűnően jobban volt.






-Szép a sálad,kell!-mondta Penny-
-Nem adom,az enyém!-mosolygott Tone-
-Milyen divatosak vagyunk már ma!-nevettem-
-ja a címlaplányok,és a béka!-dobott meg levéllel Liz-
-Elkaplak és kikapsz!-ugrottam mellé és elkaptam a lábát-
-Eric elesek!-mire kimondta mellém esett-
-Az a cél!-nevettem és a pólójába dobtam egy marék levelet-
-Ez rohadt hideg volt!-nyomott be egy adag levelet a nadrágomba-
-Most komoly?Vegyem le a nadrágot a parkban?-akadtam ki-
-Uh,ne ne!-mondta Liz-
-Miért mi az?-kérdezte Zoe-
-Semmi!-vágtuk rá egyszerre-
-Ti nem mondtok el valamit.-forgatta a szemét Penny-
-Mert nem érdekes!-mondtam-
-Nem hát!-nevetett Liz-
-Na jó mi bajotok?-nevetett Tone-
-Semmi,komolyan semmi,menjünk.-mondtam és elindultam,a levelek meg hullottak belőlem -
-Mi baja?-kérdezte suttogva Zoe Lizet-
-Semmi!-kaptam fel Lizet és elrohantam vele-
-Komolyan nem stimmel velük valami!-csóválta a fejét Penny-
-De minden rendben van.-vágtam rá-
-Ja persze,hogy vagy ilyen hülye?-nevetett Liz-
-Nem gondoltam hogy ezt csinálod velem.- nevettem-
-Nem volt tervben,amíg nem nyomtad tele a melltartómat hideg,vizes levéllel,és nem gondoltam hogy nincs rajtad alsónadrág-súgta szakadva-
-Ismersz te engem?-nevettem-
-Igen!-vágta rá-
-Ja és ez nem jut eszedbe!?-pusziltam meg-
-Nem!-vágta rá kuncogva-


Végül is hazamentünk,mert  nem bírtam a leveleket a nadrágomban.Otthon a csajok zaklattak még minket ezzel a mi volt a parkban a nadrággal dologgal,de végül is nem tudták meg. Este még ittunk egy két pohárral.  Nevetgéltünk,és együtt vacsiztunk.Végül kerti party lett belőle,átjöttek a srácok is,Alex,Edin,Oscar. Mindenki jól elvolt. A csajok is megbeszéltek mindent,és sokat nevettek.Mi is ugyanígy tettünk. Hullócsillagot lestünk,de nem láttunk egyet sem.Alex azt mondta hogy felugrik,míg esik ő a hullócsillag,kívánjunk,de nem fog valóra válni.Ezen mindenki behalt. Volt dombról legurulás is,meg rögtönzött városnézés. Este menőbb a város mint nappal,ez volt az első lecke amit este tanultunk.A másik az hogy sose hagyd hogy a feleséged fejest ugorjon a Mälarenbe  este,mert utána adhatod a ruhádat rá. Úgy döntöttünk hogy valami extrát kéne csinálni,ha már együtt vagyunk,de senkinek nem volt semmi ötlete Alex végül azt találta ki hogy nézzünk meg egy filmet és aludjunk.Fura ötlet tőle,de oké.Megnéztünk egy filmet,és Alexnek igaza lett,álmosak lettünk. Kint aludtunk mert olyan békés volt,és nem volt túl hideg. Sátorokat kerítettünk,és aludtunk.Mindenki elaludt és én hangot hallottam a kertben.

2 megjegyzés:

  1. jó lett, de még mindig túl sok a vessző bocsi, nem kritizálni szeretnélek de tényleg :/
    xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TUDOOM köszi,még tanulom a szakmát :p XD jó tanácsokat kapni ;) köszii

      Törlés