2013. augusztus 16., péntek

USA kalandok #1.

Hello,Sziasztok!
Itt is vagyok egy újabb fejezettel. Jó olvasást remélem tetszik. Köszi az olvasást. Legjobbak vagytok. PUSS Isabella










LIZZIE SZEMSZÖGE:


Eric hajthatatlan volt... Nagy érvek és győzködés után azonban végül csak belement. Kerestünk egy szállást,és Taylor azt mondta menjünk vele a magángépen. Eric kapásból nemet mondott. Végül mivel nem volt már más választása igent kellett mondania. Elindultunk,és rendben felszálltunk. Eric egyből kihagyhatatlan dolgot tett. Zenét kezdett hallgatni.Mellé ültem és együtt hallgattuk a zenét. Taylorral elkezdték megvitatni a duett részleteit. Ericet nem nagyon hozta lázba a dolog. Csak abba szólt bele ami nem tetszett neki. Hosszú,majd 15 órás út után megérkeztünk Los Angelesbe. Eljutottunk a szállodáig,és hamar kidőltünk.



ERIC SZEMSZÖGE:


Komolyan untam Taylort.Köcsög leszek vele. Idegesíteni fogom azzal hogy nem törődök vele,csak Lizzel.Ami azt illeti akadt pár ötletem mivel üthetnénk el az időt... Szóval nagyon a hátam közepére sem kívántam ezt az egész duettet,de a francba is Liznek nem mondhattam el mit mondott Taylor. De volt egy tökéletes tervem erre is...


REGGEL:


Liz ébresztett,hogy mennünk kell tárgyalásra.

-Eric mennünk kell a tárgyalásra!-simogatta az arcom-
-Nem akarok,jobb ötletem van!-csókolgattam-
-Tudom,de mennünk kell!-csókolt meg-
-Nem kell,amúgy is miattad vagyok csak itt. Nem hoz  lázba a duett.-mondtam-
-Tudom.- vágta rá-
-Muszáj?-néztem rá bociszemekkel-
-Kérlek.-mondta-
-Neked nem tudok nemet mondani,de tudd hogy miattad csinálom,és nem vagyok oda érte.-morciztam-
-Tudom!-vágta rá-
-De most akkor is jobb ötletem van!-kaptam fel-
-Eric,mennünk kell.-nevetett-
-Nem érdekel!-ültettem fel a fürdőszobapultra-
-Tudom!- csókolt meg-
-Akkor? Úgysem megyek!Fontosabb dolgom van,Lizzienek hívják!-csókolgattam a nyakát-
-Eric,légyszi,tudod hogy...-kezdett bele-
-Hogy?-csókoltam meg szenvedélyesen-
-Hogy maradok ha ezt csinálod!-vette le a felsőmet-
-Tudtam én!-csókoltam meg forrón-







 





-Imádlak!-ölelt át-
-Imádlak!-öleltem át szorosan-
 -Eric, a pult le fog szakadni!-mondta ahogy csókolgattam és ránehezedtem a pultra kicsit-
-Az szép mutatvány lenne!-kaptam fel-
-Te egy idióta vagy!-nevetett-
-Ugye ugye!- cirógatta a hátam-
-Igen! De ezt imádom!-mosolygott-
-Oh nem kell mondani ,tudom!-pusziltam meg a homlokát-




Bementünk a hálószobába. Ekkor kopogtak.

-Áh,bakker én nem megyek sehova!-csókoltam meg-
-Miből gondoltam volna?-mosolygott-
-Abból hogy itt vagy?-öleltem át-
-Eric le merem fogadni hogy meló miatt jött-mondta-
-Tudod hogy nem érdekel!-csókolgattam a nyakát-
-Tudom,de menni kéne!-puszilt meg-
-Kéne,de nem kötelező.-simogattam a hátát-
-Bolond!-csókolt meg-
-Hahó éltek még?-türelmetlenkedett Taylor-
-Nem megyek!-húztam magam mellé-
-Gondoltam!-ült vissza az ölembe-
-Hahó itt vagytok?-dörömbölt Taylor-
-Francba hogy minden jót tönkre vág ez a csaj!De ezért este jutalmat kapok!-csókoltam meg-









-Rendben!-csókolt meg és elindult az ajtó felé-
-Szia!-vágtam oda,és becsaptam a fürdőajtót-



LIZZIE SZEMSZÖGE:



-Mi a baj?-kérdezte Tay-
-Nem akar menni,csak miattam vállalta a duettet,és most nagyon mást akart csinálni.-összegeztem-
-Jaj bocs,hogy együtt akartatok lenni!Francba!-mondta bosszúsan-
-Jaj semmi,csak nem szereti ha kötelező valami.-mondtam-
-Meg ha megzavarják!-morogta magában svédül-
-Baj van?-kérdezte Taylor aki nem értette mit mond-
-Nem,nincs.-vágta rá morcosan-
-Eric,gyere,ma legyen rajtad  szemüveg lencse helyett,mert néha nem árt az ilyen nap sem,rajtam is az lesz!-mondtam svédül,hogy behívhassam-
-Megyek!-indult be a fürdőbe-


BENT:


-Mi van veled? Ne legyél már ilyen,tudod milyen szar mentegetőzni?-suttogtam-
-Nem szimpi a csaj,nem akartam jönni,miattad vagyok itt,nem miatta.Neked nem tudok nemet mondani.-ölelt át-
-Eric igazából mi a baj?-kérdeztem-
-Ennyi a baj.-nyugtatott-
-Ismerlek már. Nem mondasz el valamit. Mi történt?-kérdeztem-
-Nem fontos. Csak vita lenne belőle.-vágta rá-
-Eric mit műveltél?-akadtam ki-
-Én semmit.Taylor annál inkább. Elmentél mert Tone sírva hívott,én utána értem haza.Bementem az irodába és Taylor bejött,és gyakorlatilag felhívott szexre.-mesélte-


Én nagyon sokkolt arcot vágtam,nem tudtam reagálni.


-Látod,ezért nem mondtam.-ült le a kád szélére-
-Eric ezt tudod bizonyítani?-kérdeztem-
-Nem,bocs nem járok kamerával,és mikrofonnal a saját otthonomban.-mondta-
-Megint itt tartunk?-akadtam ki-
-Mondtam,hogy veszekedés lesz!-szomorkodott-
-Nem tudom mit kezdjek ezzel,menjünk,majd megbeszéljük.-mentem ki-
-Rendben.-mondta búsan-



Odaértünk és egyből megszálltak a fotósok.



http://photos.posh24.com/p/1611423/z/eric_saade/erik_saade_brun_jacka_beige_ts.jpg



A tárgyalás délután háromig tartott. Halálra untuk magunkat Eric konkrétan nem is figyelt. Én pedig még annyira sem. Utána végre vége lett a tárgyalásnak. Eric rohant kifelé,én is.El sem köszöntünk,mert siettünk,hogy beszélhessünk arról ami történt.


-Lizzie,tudom hogy nem hiszel nekem,és tudom hogy most azt hiszed hogy engem Taylor érdekel,vagy hogy megcsalnálak.De ugye tudod hogy ez nem így van?-kezdte a beszélgetést a kocsiban Eric-
-Tudom,hogy nem csalnál meg.-vágtam rá-
-De őszinte voltam,tényleg az történt amit mondtam.Nem egyéb.-mondta-
-Csak nehéz elhinni,mert Taylort régóta ismerem,és nem volt hátba támadós.-mondtam semmilyen hangnemen-
-Tudom,és amúgy hagyjuk jó. Hidd el nem fontos,tudod mi volt. Én igazat mondtam,neki pedig határozott nemet.-mondta lezáró hangnemben-
-Tudom,rendben.-vágtam rá-


Elmentünk egy cukrászda mellett.Nem tudtuk kihagyni,bementünk,vettünk ezt azt.







Ez nagyon tetszett, mindkettőnknek nagyon bejött.









Nekem ez volt a kedvencem.






Visszamentünk a szállodába. Ott megettük azt amit meghagytunk hogy felvisszük. Beszélgettünk,és hülyültünk az édességgel egy sort. Én elaludtam hamar,nagyon kikészültem estére.





ERIC SZEMSZÖGE:



Liz hamar elaludt. Én még nem tudtam aludni,zavart a mai harag köztünk. Úgy egy órával azelőtt hogy Liz elaludt megcsörrent a telefon. Taylor volt az.Nem vettem fel. Ki is kapcsoltam. Nem hagyott aludni a tudat hogy Liz ha azt mondja is hogy nem haragszik,tudtam hogy haragszik. Megmondtam hogy hagyom a Taylor témát. De nem bírok titkolózni Lizzie előtt.Azt agyaltam ki,hogy elhitetem Taylorral hogy belemegyek a játékába,és leleplezem Lizzie előtt. Sikerülni fog,mert mindenre számítottam.



REGGEL:


Reggelre csak aludtam egy kicsit,de nem sokat. Öt körül aludtam el,hatra már fent voltam. Határozottan enyhítő,romantikus reggelit készítettem,némi segítséggel.
















Miután ezeket elkészítettem,leszámítva a capuccinot,ahhoz segítséget kértem lentről. Lementem a hallba. Megláttam az alvó őrt a kulcsokkal. Elloptam a spa részleg kulcsait,hogy bemehessünk oda. Miután sikeresen megszereztem a kulcsot kimentem venni egy csokrot.Meg egy rózsát,de az a rózsaszirmok miatt kellett.



 



Utána a kulcsok segítségével szereztem egy kis pezsgőt,és behűtöttem. Ezek után felmentem,és rendbe kaptam  magamat. Mire készen voltam Liz elkezdett ébredezni.


-Jó reggelt kicsim!-pusziltam meg-
-Jó reggelt szívem,mikor keltél?-kérdezett-
-Nem rég.-vágtam rá-
-Rendben,mik ezek a finom illatok?-mosolygott-
-Ja,a reggeli tálalva.-kaptam fel-
-Hey,tudok a saját lábamon járni!-nevetett-
-Tudom,de akkor is!-pörgettem meg-
-Úristen de szép!Köszi!-puszilt meg-
-Köszi,és még egyszer megköszönöd és véged cukorborsó!-öleltem át-


Megreggeliztünk,és  utána lőttem le a slusszpoént.

-Nos,a mai napnak nincs vége.-lobogtattam a kulcsot-
-Az minek a kulcsa?-nevetett-
-a spanak!-vágtam rá-
-Te nem vagy komplett! Elloptad a spa kulcsát?-nevetett-
-El hát,és van egy olyan érzésem hogy ma a mienk lesz.-nevettem-
-Ooh,milyen kreatív vagy. Benne vagyok,de ha elkapnak,arra az esetre tegyünk el óvadékra valót.-kacagott-
-Ja,igen nem árt!Kinek adjuk oda?-kérdeztem-
-Nem tudom,mondjuk...-gondolkodott-
-Tomas? Ide utazik értünk ha elkapnak,de amúgy amíg bent vagyunk úgysem halljuk ha a zsaruk keresnek.-mosolyogtam szélesen-
-Igen,abban nem kételkedem!-csókolt meg-
-Senki sem kételkedik!-vágtam rá-


Elindultunk le. A szállodaigazgató kereste már a kulcsokat. Szobáról szobára járt a kérdéssel hogy ki látta esetleg. Minket is megkérdezett,nemet mondtunk. Mentünk tovább lefelé. Óvatosan mentünk be a spa épületbe,és bezártuk.


-Na ne! Rózsaszirmok,nagyon szép!-csókolt meg Liz-
-Mi a szép? Bocs én nem látok semmit csak téged.-öleltem át-
-Ahj! A végén még elhiszem!-nevetett-
-Akkor még mondom párszor!-vágtam rá-
-Nem nem! Ne beszélj!-csókolt meg ismét-

Az üvegfalnak nyomtam és csókolgatni kezdtem. Úgy tíz perc heves csókolózás után a jakuzziban voltunk. Ott folytatódtak a forró csókok.Majd teljesen egymásba merültünk és semmi nem számított a külvilágból. Jól elvoltunk nagyon jól éreztük magunkat odabent. A medencét is kihasználtuk,úsztunk egy jót. Utána hallottuk,hogy keresnek minket a kulcsok miatt. Liz elkezdett olyan nagyon nevetni mint még soha életében. A földön volt,és nevetett. Nem bírta abbahagyni a nevetést. Én sem egyébként. Nagyon nagyon nevettünk. Hol magunkon,hol egymáson,hol a helyzeten. Végül gyorsan eltüntettük a nyomainkat és kimásztunk az ablakon,ami a szálloda mögötti utcára nyílt.Az utcán voltunk,és nem mehettünk vissza vizesen,de muszáj volt a kulcs miatt. Bedobtam a kulcsot az ajtón. Utána elfutottunk. Órákat voltunk el,míg megszáradtunk,és normálisan néztünk ki. Estefelé mentünk vissza. Az igazgató kérdezte hol voltunk,mondtuk hogy miután látott minket mentünk ki a városba.Más pedig azért nem látott,mert az őr is a kulcsot kereste. Bevette. Nem lett galiba belőle. Sőt igazából még nagyon jót is nevettünk rajta.



-Úristen! Milyen hülyék vagyunk!-kacagott Liz-
-Nekem mondod?-mosolyogtam-
-Ha lebuktunk volna...-nevetett-
-Akkor szépen a sittre kerülünk!-mondtam ironikusan-
-Ja,és akkor aztán jöhetne Tomas!-kacagott-
-Oh igen az óvadékkal!-mosolyogtam-
-Még szerencse hogy svéd vagy. Különben ha amcsi lennél angolul beszélnénk és értenék!-nevetett és az egész feje vörös volt már-
-Juj tényleg ebbe bele sem gondoltam!-öleltem át-
-Ugye?-puszilt meg-

Felmentünk,lefürödtünk, vacsoráztunk és elaludtunk.




MÁSNAP:


Taylor hívta Lizet hogy tegnap keresett minket. Liz csak annyit mondott hogy házas életet éltünk és nincs köze hozzá. Másrészt megvan a jogunk elmenni ahova és amikor akarunk. Csodálkoztam rajta,de ezek szerint akkor Liznek is elege volt abból hogy Taylor folyton akadékoskodik a házaséletünkben. Megreggeliztünk,elindultunk a stúdióba a dal miatt. Lizzievel körül néztünk. Utána elkezdtük a dalt ismertetni Tay embereivel. Én csendes voltam,alig szólaltam meg. Lizet átkarolva ültem.Néha puszilgattam is. Tayloron látszott hogy unja a romantikát köztünk.A bemutatónak vége lett utána fotózás volt. Taylor csókot akart a borítóra. Határozott és egyértelmű nemet mondtam neki. Utána bementem az öltözőbe.Öltözni kezdtem.Félmeztelen voltam mikor Taylor jött be utánam. Nem tudom Liz hova tűnt de díjaztam volna ha ott van.



TAYLOR SZEMSZÖGE:


Eric egy szót sem szólt. Csak Lizzievel törődött a tárgyalások alatt. A fotózáson bementem utána az öltözőbe. Liz nem volt ott,láttam hogy elmegy valamerre. Mikor bementem ezt láttam.

http://1.bp.blogspot.com/-OK8jktSPUDQ/UciTqwxJPzI/AAAAAAAACk8/QMZwHYj3R3c/s1600/tumblr_mowqbxuMZ11qlv4e5o7_250.gif 

-Ah csak nekem?-csaptam be az ajtót-
-ja persze...ahj bocs várj nem veled élvezem az életet és nem te vagy a feleségem...akkor nem..brühühü-vágta oda-
-Ne is titkold.Engem akarsz.-mondtam kéjelegve-
-Ja,mintha a feleségem nem lenne maga az álom. Imádom és nem is kaphatnék meg jobb nőt. Tehát kotródj!-lökött meg-
-Mennék én,ha nem akarnád hogy maradjak-csókoltam meg-
-Mit képzelsz?-csapott pofon-
-Azt hogy ezt felvettem. Van felvételem arról hogy megcsókolsz.Na mit akarsz csinálni?-simogattam az arcát-
-Takarodj!-lökött ki az ajtón-
-Ezt meg fogod bánni Eric!-rúgtam bele az ajtóba-
-Ugyan kérlek.-nevetett ki -


Ekkor megjött Liz.

-Baby Tay vár rád kint.-mondta-
-Tudom,megyek!Gyere be!-rántotta be-

Úgy 10 perc múlva jöttek ki.

-Mit szerettél volna mondani?-kérdezte hetykén-
-Már megoldódott köszi!-mosolyogtam-
 -Remek!-mondta és megcsókolta Lizet-
-Oh olyan rohadt szépek vagytok együtt!-olvadoztam-
-Nem mi,csak a csodás istennő mellettem!-puszilta meg Lizzie homlokát Eric-
-Bolond vagy szívecske! Kapsz este ha ilyen vagy!-csókolta meg Ericet Liz-
-Ah de várom!-mosolygott Eric-
-Gondoltam!-öltötte ki a nyelvét Liz-
-Komolyan cukik vagytok. Hiányozni fogtok!-öleltem át őket-
-Köszi.-mosolygott Liz-
-Menjünk.Fotó kell!-indult el Eric-
-Bizony!-mosolyogtam-

Lefotóztak. Csak egy egyszerű lett. De nem bántam. Tetszett nagyon. Utána visszamentek a hotelbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése