2013. augusztus 17., szombat

USA kalandok #2

Sziasztok!
Meghoztam az újabb adagot. Remélem tetszik. Jó olvasást hozzá. Köszi a 2465 megjelenítést és az olvasást. Imádlak titeket legjobbak vagytok PUSS Izzy






LIZZIE SZEMSZÖGE:



A fotózás után visszamentünk  hotelbe. Eric kissé unatkozott délután a ,én is eléggé.Lementünk a partra miután átöltözünk. Béreltünk egy csónakot. Először azzal indultunk meg befelé.Majd mikor ráuntunk kimentünk,és béreltünk jetskit is. Azzal is elindultunk,de másfelé. Utána kipróbáltuk azt is amikor motorcsónakra kötnek egy matracot,és azt húzza a csónak,míg rajta ülnek. Elég erősen kellett kapaszkodni,hogy ne essünk le. Nagyon gyorsan mentünk. Persze Eric nem hagyhatta ki a szívatást sem. Elengedte a matracot,és megfogott. Így vetette magát a vízbe,nem mintha amúgy nem estünk volna bele. A kapitány persze azonnal megállt,hogy nem-e esett bajunk. Mi csak nevettünk. Nem tudtunk egy értelmes szót sem szólni. Eric végül elmondta,hogy nem leestünk,hanem belerántott a vízbe. Ekkor már a kapitány is mosolygott. Ezek után beültünk a hajóra. Nem ültünk vissza a matracra már. Kiérve a partra láttuk hogy sötétedni kezdett. Elindultunk a hotelbe. Átöltöztünk és megvacsoráztunk,majd megszereztem a FIFA-t és játszottunk egy ideig. Utána,hogy mindent rendbe tettünk amit kellett,és el is álmosodtunk elaludtunk.



ERIC SZEMSZÖGE:


Az igazán őrült nap utána a parton visszamentünk a hotelbe. Játszottunk is egy ideig ,FIFA-t szerzett édesem. Utána drágám elaludt,én azonban még nem tudtam elaludni. Az amit Taylor művelt az öltözőben marhára zavart.Nem is tudom hogy jött be,bezártam kulcsra. Azt agyaltam ki,hogy megkeresem Selena Gomezt.Ő mostanában jobban ismeri Taylort mint szívecském. Felhívtam a kiadóját. Miután bizonyítottam hogy énekes vagyok,nem egy fanatikus rajongó megadták a számát. Azt mondtam duettet akarok vele készíteni. Szerencsére felvette a telefont annak ellenére hogy későn hívtam este.


-Halo?-szólt bele-
-Szia,nem ismersz,de hallgass meg kérlek!Fontos nekem amit szeretnék tőled kérni.-kezdtem-
-Szia Selena vagyok, ugye nem még egy őrült rajongó?-kérdezte-
-Nem,egy svéd énekes vagyok,Eric Saade. A feleségem egyik barátja Taylor Swift. Aki nagyon rám hajtott. Azt akarja hogy csaljam meg vele a feleségemet. Sosem csalnám meg,de idegesít a csaj. Nem tudom elmondani a feleségemnek,mert nem hihető a sztori,segítenél?-vázoltam a helyzetet-
-Hello Eric,nos, Taylor szeret pasizni,de ennyire azért nem szeret. Odamegyek,leállítom rólad,de ne reménykedj,mert ha ráhajt egy pasira akkor...hát...érted...-mondta-
-Köszi Selena,nagyon nagy szívességet teszel vele,olyannyira hogy el sem hinnéd.A feleségem a mindenem,és nem kockáztatok semmit az ég világon aminek az lehet a vége hogy baja esik vagy elvesztem.-mondtam hálásan-
-Ahw,olyan jó ilyeneket hallani. Sok boldogságot a továbbiakban,bár tudom hogy még látjuk egymást,de akkor is. Nagyon jó a bizalmadat élvezni,ne aggódj mindent megteszek amit tudok.-mondta kedvesen-
-Kösz,egy életre az adósod vagyok,ha akarsz akkor csinálunk egy duettet,Taylorral úgyse csinálom végig ezt a dalt,mert lebuktatom,akkor majd veled,ha nem baj.-mondtam hálásan-
-Jaj kérlek semmiség!  A duett pedig...nagyon tetszetős ötlet.-mondta lelkesen-
-Köszike,de most megyek mert a feleségem mellettem alszik,és nagyon hamar felkel ha érzi hogy nem vagyok mellette,mindig átöleljük egymást,csak úgy alszunk el.Jó éjt köszi,örök hálám üldözni fog.-köszöntem el-
-Szia jó éjt,semmiség!-köszönt el-

Nagyon kedves csajszi. Remélem tud segíteni majd. Miután ezt a telefont elintéztem Lizet átkarolva,hozzábújva aludtam el.



REGGEL:


Taylor hatkor kopogott. Én keltem fel rá,szívem tovább aludt.


-Mit keresel itt?-kérdeztem kiakadva-
-Ahj milyen cuki vagy amikor értetlenkedsz.-simogatta az arcomat-
-Hagyjál már! Feleségem van,aki alszik,és hello szia megyek hozzá!-csaptam be az ajtót-


Visszafeküdtem Lizem mellé. Fotót csináltam Instagramra.










@ericsaademusic : Reggel Californiában  :* #LA #egykisút #hiányoztokmáris pic.twitter./54hfh564

Miután feltettem a képet visszafeküdtem aludni.Ismét a stúdióba kellett mennünk. Selena egy órával utána érkezett meg hogy mi odaértünk.







-Szia Sel!Mit keresel itt?-ölelte át Taylor-
-Ah csak téged!-puszilta meg Taylort-
-Szia,Eric Saade!-mutatkoztam be-
-Szia Selena Gomez!-mutatkozott be-
-Szia Eliza Saade!-mutatkozott be Lizzie-
-Ja és Lizzienek szólítsd-mondtam és átöleltem és megpusziltam Lizziet-
-Rendicsek!-mondta lelkesen-
-Miért keresel engem?-mosolygott Taylor-
-Jaj csak rég láttalak meg csekkolom már a duetteteket!-nevetett Sel-
-Ja az bulis szám lesz nagyon.-mondtam vigyorogva-



SELENA SZEMSZÖGE:


Ericék ott ültek mikor megérkeztem.












Nagyon kedves házaspár voltak. Imádtam őket. Eric úgy tett mint aki akkor lát először,én követtem a tetteit.Nagyon látszott hogy imádják egymást. Taylor pedig nagyon feltűnően kimutatta hogy ő pedig azt imádná ha Eric rákacsintana kicsit. Na igen Eric maximálisan igazat mondott. Nehéz dolgom lesz Taylorral annyi szent. Megmutatták a duettet. Nagyon bulis volt. Határozottan eléneklem Erickel,mert látszott rajta hogy nem fogja felénekelni Taylorral. Fotót készítettünk.Utána elkezdtek diskurálni a dalról,klipről egyébről. Én Lizzel elmentem sétálni.


-Mióta ismered?-kérdeztem-
-Ericemet? Idén február 15.óta és  október 5.e volt az esküvő.-mesélte mosolyogva-
-Oh ez olyan szép!-mosolyogtam-
-Jaj igen,de azok amiken az esküvő és a találkozás közt átmentünk annyira nem az.-mondta kicsit merengve-
-Miért mi volt?-aggódtam-
-Kezdjük azzal hogy Eric dobta a csaját miattam,anyám pedig feljelentette őt az elrablásomért,utána a zsaruk elől bujkáltunk,ott veszekedtünk egy nagyot Tone volt pasijával,utána ahogy hazamentünk anyám megtalált Stockholmban minket véletlen,és veszekedni kezdett,nagyon durván,és elvetéltem,pedig nem is tudtuk hogy babát várunk,szóval elvetéltem,utána nyaralni mentünk,ott Ericnek lázgörcse lett a nyílt tengeren,ahol azt sem tudtuk hol vagyunk,mert annyira kisodródtunk,de amúgy a nyaralás nagyon  jó volt,ezt leszámítva.Aztán volt hogy Eric pánikrohamot kapott,nagyon sokszor.Aztán kiderült hogy Tone terhes,Eric térde is nagyon fájt,utána Tonet elrabolták,és elvetélt,megerőszakolták,megtaláltuk Irakban,ott engem is bezártak,és majdhogy nem holtra vertek,Eric csak 15 percet lehetett velem a kórházban,majd bele őrült a bűntudatba,és őt is nagyon megverték.Börtönbe is zárták gyanúsítottként,hogy ő bántott minket. Aztán az esküvő előtti napon elrabolták Ericet,este engem is elraboltak,ki tudtunk szabadulni,de meglőtték őt,és majdnem meghalt,aztán 2 héttel volt az esküvő.Utána volt hogy azt hittük Tone terhes a megerőszakolástól,ami Irakban történt.De hála istennek kiderült hogy nem terhes.-összegezte-
 -Úristen!Ez minden?-akadtam ki-
-Ah vannak itt még kisebb dolgok,például az én befulladásaim,és pánikrohamaim, meg az hogy repülőgép balesetünk volt,nem tudjuk hogy de megúsztuk azt is.-folytatta-
-Ez egy életre elég kaland volt azt hiszem! Nem látszik rajtatok,más ember ennyi csapás után képtelen lenne mosolyogni,pláne ennyit mint ti. Sajnálom hogy ilyen értékes embereknek kell ilyen szörnyűségeken átmenni,mint ti.-öleltem át-
-Ahj,igen.De valahány ilyen történik,mi annyival erősebben tartunk ki.A halálból is visszatartjuk egymást.Mindenben együtt vagyunk,és mostanra olyan erős a kapcsolat  köztünk hogy már a gondolatainkat is halljuk egymás közt.-mondta nyugtatóan-
-Hihetetlen milyen pozitívak vagytok,én nem éltem volna túl ennyi bajt.Csodállak titeket érte.-mondtam-
-Ilyenek vagyunk,szeretettel szállunk szembe az egész világgal.-mosolygott-
-Egyetértek a taktikátokkal!-öleltem át-
-Menjünk vissza hiányzik Eric hülyesége.-indult el befelé-
-Rendben,elhiszem.-mondtam és követtem-




 ERIC SZEMSZÖGE:



Lizem elment sétálni Selenaval. Ketten maradtunk Taylorral. Menni akartam velük,de nem lehetett,mert a tervem része,hogy elhiggyék hogy semmi bajom most már. Amint kimentek Taylor elkezdett ostromolni.Nekem nagyon nagy eszem volt,eldugtam a felvételre állított telefont a zsebemben. Mindent felvett ami
 történt.


-Mondtam hogy meg fogod bánni.-fordult felém-
-Mit? Hagyjál már,itt sem lennék ha nem csapod be szerelmemet.-akadtam ki-
-Tudod hogy  megkaplak ha akarlak!Márpedig rossz hírem van,akarlak!-kéjelgett-
-Márpedig én egy nőt akarok akit a feleségemnek hívok! Hello szia!-ültem le és elkezdtem a telefont babrálni-
-Ne mondd hogy nem élvezed hogy ez van?-ült le mellém-
-De azt mondom hogy marhára nem élvezem!-ültem odébb-
-Ugyan lesüt hogy csak titkolod hogy rám vagy indulva.-cirógatta a combomat-
-Tudod mi van rád indulva? Az öklöm!Szerencséd hogy normálisan neveltek,és igazi férfi vagyok aki nem üt meg nőt,mert ha nem lennék az már akkor pofont kaptál volna mint annak a rendje!-mondtam ingerülten-


Ekkor jöttek meg Lizziemék.




-Mi a helyzet pacsirták?-kérdezte Lizem-
-Semmi!-vágta rá Taylor-
-Az nem sok!-nevetett Selena-
-Nem bizony!-mosolyogtam rá-
-Nagyon jót sétáltunk,köszi Sel!-ölelte át Liz Sellyt-
-Jaj kérlek ilyen csodálatos embereket megismerni! Én kösz!-puszilta meg-
-Látom jóban  vagytok már is!-nevettem-
-Veletek nem jóban lenni?Viccelsz?-nevetett Taylor-
-Ja ászok vagyunk!-mondtam-
-Mi! Nagyon!-ölelt át Liz-
-Dolgozni!-mondta Taylor-
-Rendben!-mondtam vonakodva-

Megbeszéltük a dal utolsó részleteit,és elmentünk.

 Estére a program buli volt. A hotelben lezuhanyoztunk,és felöltöztünk. Bulira készen álltunk.
Selena is jött velünk. Odaértünk és táncolni mentünk egyből. Persze a pult melletti asztalhoz is befészkeltük magunkat elég hamar. A csajok gyümölcsös dolgokat,én a szokásosat ittam,vodka reb dull. Végig szakadtunk a nevetéstől,meg persze a kínos dolgok elmesélése sem maradt ki a palettáról.Táncoltunk,felelsz vagy merszeztünk, beszélgettünk,iszogattunk. Hajnal egy után Liz már kicsit sokat ivott,mondjuk nem volt részeg,de volt benne pia. Azt mondta,hogy mivel Taylor miatt nem fejeztük be a szülinapi mutatványt,ő most befejezi.Nem kellett több a színpadon volt. Felugrott a rúdra és táncolni kezdett. Őszintén megmondom,nagyon jó volt ilyen felszabadultnak látni. Meg persze élveztem is a látványt. Amikor jött lefelé ott állt pár srác.

-Hey cica szeretnél dorombolni?-simogatta az egyik a karját-
-Igen persze!A férjemnek!-húzott oda és megcsókolt-
-Jóban vagytok?-kérdezte a másik-
-Szerinted?-táncolt körülöttem-
-Minden este ez megy?-szemlélte az egyik a körülöttem nagyon is izgatóan táncoló Lizet-
-Nagyjából! Szóval kotri van!-pörgettem meg és beletúrtam a hajába-
-Menjünk!-mondták és eloszlottak körülünk-


-Lizzie miért van az hogy mindig meg tudsz lepni?-öleltem meg-
-Nos,az úgy van hogy...magam sem tudom!-csókolgatta a nyakamat-
-Hahaaa nagyon ászok voltatok a kis lúzerekkel!-nevetett Selena-
-Eric megjelent fülüket farkukat behúzták!-nevetett Liz-
-Ja mert én olyan félelmetes vagyok?-simogattam a hátát-
-Nos,Amerikában igen.A svéd akcentus,magas vagy,és nem is vagy egy gyenge ember,szóval-túrt a hajamba-
-Ja,nagyon kiadja a póló a felső tested,de nem félre érteni!-mosolygott Sel-
-Tudom,értem én!-vágtam rá-
-Szerintem menjünk,jönnek az őrök! Vendégnek tilos a rúd!-futott el Liz-
-Úristen!Mekkora állat vagy!-futottunk utána-


Haza indultunk és esni kezdett. Ketten voltunk Lizzel. Elkezdtünk szenvedélyes csókokat váltani. A tengerparton voltunk,az esőben. Csurom vizesek lettünk mindketten.Táncolni kezdtünk az esőben. Nagyon szép volt a holdfény és az esőcseppek csillogása. Gyengéden levettem róla a felsőjét ami akkor már teljesen át volt ázva. Ő ugyanígy tett. A homokban kötöttünk ki.Forró csókok s ölelések hada után egyesültek a vágyaink.Imádtam minden porcikáját,és minden mozdulatát. Reggel ugyanott ébredtünk. Nagyon szép volt Liz a napfelkeltében,a tengerparton.Óvatosan felemeltem és elindultam a hotel irányába.De nem tudtam megállni.Beledobtam a tengerbe. Ő persze azonnal felkelt és berántott maga mellé. Ismét teljesen vizesek voltunk. Úgy osontunk be a szállodába. Felértünk és megzuhanyoztunk és felöltöztünk.Utána megreggeliztünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése