2013. augusztus 8., csütörtök

Esküvői bonyodalmak #2.

ÉVADZÁRÁS!!! TAM TAM TAM TAM TAM TAM készíteni a zsepiket,egyebeket italokat el a közelből,ugyanis nagyon szomorú,megható,és izgalmas fejezetek jönnek még egy évadzáró fejezet lesz délelőtt. Holnap valószínűleg nem fogok tudni blogolni mert lehet megyünk látogatóba. Köszönöm a 2090 oldalmegjelenítést legjobbak vagytok <3 PUSS Bella







EMMA EMBERÉNEK SZEMSZÖGE:


Először nem figyelt rám,de aztán úgy tettem mint aki ingyen adja a vizet,a meleg miatt. Sétált tovább,nem figyelt így sem. Végül közel mentem hozzá és elővettem a sokkolómat. Bekapcsoltam és ő összeesett. Intettem és odajött a társam és elvittük. Elvettem a telefonját. Kikerestem Lizzie telefonszámát és elküldtem egy SMS-t.

"Ne készüljetek tovább gondolkodtam és nem szeretnélek feleségül venni, mert fiatalok vagyunk és átgondoltam és nem szeretlek Emmat akarom vissza."

-a barom lerendezve, a lány is,remek.-mosolyogtam-




LIZZIE SZEMSZÖGE:


A manikűrösnél voltunk és éppen készen lettünk.





 Én ezt csináltattam,nem akartam túl csicsásat. A többiek ilyeneket csináltattak:



Ez Zoe körme







Ez Toneé





Ez Pennyé






Végeztünk és elindultunk tovább.Amint kiértünk az utcára kaptam egy SMS-t Erictől. Mikor megnyitottam azt hittem vége az életemnek.

-Eric írt,és fogjátok meg ezt!-adtam oda azt ami a kezemben volt-
-mit ír?Liz nagyon le vagy sokkolva,mi az?-kapta el a kezemből kieső szatyrokat Tone-
-Ne készüljetek tovább gondolkodtam és nem szeretnélek feleségül venni, mert fiatalok vagyunk és átgondoltam és nem szeretlek Emmat akarom vissza,Ezt írja!-gördült le pár könnycsepp az arcomon-
-Liz,ez tuti hogy nem komoly!Eric nem szerette Emmat!-nyugtatott Tone-
-akkor? Ez az ő telefonja,és nekem küldte!-törölgettem a könnyeimet-
-valami nem stimmel! -ölelt át Tone-
-igen az nem stimmel hogy bevettem Eric meséjét arról hogy szeret!-vágtam földhöz a telefont-
-Liz nyugi,biztosan lesz esküvő!-nyugtatott Tone-
-persze,ha hülye leszek!-vágtam rá-

Egyből  a ház felé vettem az irányt,Eric nem volt ott,pakolni kezdtem a könnyeimmel küzdve. A csajok próbáltak nyugtatni,de nem jártak sok sikerrel. Eric az esküvő előtti napon írt egy ilyen SMS-t.



EMMA SZEMSZÖGE:


Megjött az emberem,Erickel. Elküldte Liznek az SMS-t is. Ericet lekötöztük,lassan ébredezett.


-jaj nézzétek ki van ébren?-cirógattam az arcát-
-mit akarsz?-kérdezte-
-jaj,olvasd csak el ezt! Tone után te jössz utánad Liz-mutattam a telefonját az SMSel-
-az oké hogy engem bántasz,én voltam seggfej,de Lizet hagyd ki ebből kérlek!-kérlelt-
-miért? Miatta hagytál el,ő is megszenvedi!-álltam fel mellőle-
-jaj milyen nagy kár hogy nem lesz esküvőd-jött be Aksel-
-mit akartok Liztől?-aggódott-
-ne aggódj neki nem lesz túl fájdalmas,gyorsan fog meghalni.-válaszolt Aksel-
-miattam van ez az egész,őt hagyjátok ki ebből,ha nem csókolom meg,és rá hallgatok még mindig veled lennék Emma.Kardoskodott hogy maradjak veled,de én makacsul kitartottam amellett hogy elhagylak-védte Lizet-
-de utána meg élvezte azt hogy miatta hagytál el,18 évesen tönkretettél!Nyilvánosan megaláztál,és megcsaltál.-mentünk ki onnan és egyedül hagytuk betömött szájjal-



ERIC SZEMSZÖGE:



A parkban volt egy fura árus,nem figyeltem rá,mert nagyon boldog voltam és nem érdekelt csak Liz. Aztán egyszer csak elővett valami fura szerkezetet,megnyomott egy gombot és ennyire emlékszem,Sokkoló volt,gondolom én. Utána egy elhagyott helyen találtam magamat,Emma és Aksel foglyaként. Elmondták hogy Tone után jöttem én és első sorból nézhetem végig ahogy megölik Lizet.
Kérleltem őket,hogy hagyják ki Lizet ebből,de nem engedtek nekem. Meg akarják ölni,és éppen rá vadásznak.



TONE SZEMSZÖGE:


Nem hittem hogy Eric Emmat akarja. Sőt tudtam.Eric mindig mondta hogy az a kapcsolat nem lesz komoly. Azonban megjelent és Eric teljesen megváltozott. Komolyabb lett és látszott szerelmes lett. Egyfolytában Lizen járt az agya,és nagyon feltűnően imádja Lizet.  Eric bajban van,ezt biztosra vettem,és azért Lizen is látszott hogy tudja,csak most teljesen össze van zavarodva. Nem is csodálom,nagyon kemény lehetett egy olyan SMS-t olvasni az esküvője előtti délutánon.



LIZZIE SZEMSZÖGE,MÁSNAP:


Tonenak kicsit igaza,valami nem stimmel. Komolyan átgondolva sejteni lehetett hogy azt az SMS-t nem Eric küldte. Aggódni kezdtem,és elmentem a házhoz,minden ugyanúgy volt. Eric nem volt otthon.Mi lehet vele? Az az SMS,nem jött haza. Lehet Emmaval van? vagy komoly a baj? Nem tudtam eldönteni hogy haragudjak vagy aggódjak. Az esküvő napján Eric még mindig sehol! Az SMS komoly volt. Nem akart soha elvenni.Hihetetlen de anyámnak igaza volt.




AKSEL SZEMSZÖGE,MÁSNAP:


Most már Liz volt hátra. El kellett kapni és elvinni.Sehol sem láttam. Kezdtem azt hinni hogy meghalt a csaj. Sehol egyik team saade tag,vagy Eric barátjai. Egész nap Lizet kajtattam,aztán egyszer megláttam a fő téren.Éppen a kocsiból szállt ki,és elindult valahová. Míg nem zárt le beültem a kocsiba. Ott vártam Lizet.Mikor visszaért torkon ragadtam,és így szóltam:

-hello,hallom érdekes napjaid voltak,gyere és első sorból kapsz élő műsort.-
-mit akarsz?-köhögött a szorítás miatt-
-semmit ,semmit. Csak arra gondoltam ha már nincs esküvő bulizzunk egyet-vettem elő egy fegyvert-
-Úristen! Eric,nem ő írta az SMS-t hanem ti!-kapkodta a levegőt ijedten a fegyver láttán-
-okos kislány!Bravo!-tapsoltam ironikusan-
-Aksel,figyelj én mindent tudok ami Ibizán történt,és Párizst is. Megkérted Tone kezét,és megcsókolta Ericet,tudom.De elég bosszú volt nekünk Irak. Majdnem meghaltam,Eric összetört,Tone elvetélt és összetört lelkileg. Mi több bosszút akartok?-nézett rám könyörgőn-
-lehet igazad van,de lehet nem! Most velem jössz!-rángattam ki a kocsiból és belöktem az enyémbe-



ERIC SZEMSZÖGE,MÁSNAP:


Aksel elment,gondolom Lizre vadászni. Nagyon aggódtam érte. Féltem hogy az az állat megöli.Estefelé bejött Emma.

-tick-tack! mindjárt kezdődik az esküvő,milyen kihalt buli lesz nem?-kérdezte-
-megértem hogy utálsz most ezért,meg minden de kérlek Lizet ne bántsd,ő kérlelt hogy ne hagyjalak el miatta esküszöm!-kérleltem-
-jaj mondtam hogy gyorsan fog meghalni,nem fog fájni.-ment ki-

Ezután bejött Aksel,és Liz volt nála. Leültették egy székre,és őt is megkötözték. Így szóltam:

-Liz minden jogod meg van hogy utálj,de azért el kell mondanom hogy  én vagyok a világ legrosszabb embere, és ha azt túl éljük akkor eltűnök mellőled mert csak a bajt hozom rád feszt mióta ismerlek,sajnálom hogy így elcsesztem az életedből ennyi időt-könnyeztem-
-Eric,nem a te hibád hogy Emma kattant és Aksel is.A másik pedig hogy ezt már átrágtuk,a világban vannak rossz emberek,és azok nem miattad azok,fogd be és ne merészelj elhagyni. Nem a te hibád. Oké tettél dolgokat,és én is. Ha nem megyek át hozzád mikor anyám felhívott hogy úton van,vagy ha csak nem megyek be! De átmentem,bementem és a csók utáni apróságból lett egy megcsalás. Az nem kellett volna,és akkor nem szakítasz Emmaval,és most nem vagyunk itt.-csitított-
-Liz,anélkül is beléd estem volna,csak akkor esetleg egy hónappal később dobom Emmat-reagáltam-
-miről diskuráltok?-jött be Emma-
-semmiről-mondta Liz-

Liz feltűnően haragudott. Teljesen érthetően. Aztán pár perccel később,kiderült hogy hülye vagyok,és nem haragszik,csak tetteti,hogy óvja az életünket.Bejött Aksel is Emma mellé.Beszélni kezdték hogy melyikünket ölik meg előbb.Iszonyatosan féltettük egymást. Teljesen elkapott a pánik.Rám jött a légzés bajom,Emma még nem látta így nem tudta mi van Liz így kiabált:

-kérlek,hadd adjam neki oda a gyógyszert,meg fog fulladni ha nem kapja meg!-
-úgy is meghaltok,nem mindegy miképp?-kérdezte-

Aztán Liz mondott egy mondatot,ami kicsit megnyugtatott,így hangzott: "nagyon aggódtam érted,nem tudom mihez kezdenék nélküled és ne aggódj ki megyünk innen,tudom is hogy hogy Akselnél van egy kés azt meg kell szerezni"

Én csak bólogattam. A kezeink is le voltak kötve,így nem tudom hogy fogjuk elvenni azt a kést,de megoldjuk.

Aksel ki ment. Emma fel alá mászkált a szobában. Nagyon féltettem Lizet,nem magam miatt aggódtam én megérdemeltem volna a halált de Liz nem.



Este ránk zárták az ajtót,és a másik szobába mentek,ott is maradtak. Liz egy kis nyállal valahogy kicsúsztatta a kezét,és onnantól kezdve szabadok voltunk.





EMMA SZEMSZÖGE:




Hallottunk valami neszt,és bementünk,láttuk hogy kiszabadultak. Én elkaptam Ericet,és így szóltam:

-egy szó és meghal!-


Liz zokogni kezdett,Ericen látszott hogy ennek több oka volt,de nem igazán érdekelt.Aksel elkapta Lizet és kést szorított a torkához.Liz azonban gyomorszájon vágta és kiszabadult. Én lőttem egyet a levegőbe.

-Liz nem lesz bajom,csak ne aggódj.-nyugtatta Eric-
-Irakban nem alakult így! Nem hagyom hogy bántsanak!-mondta makacsul Liz-

Ekkor meglőttem Ericet. Liz a földre rogyott és keservesen sírni kezdett. Ugyanúgy bénán lélegzett mint Eric. Eric leütött és odarohant hozzá. Felkapta és elrohantak. Akselt is leütötte.



ERIC SZEMSZÖGE:


Rohantam a kórházba,hogy ellássanak. Nagyon erősen véreztem,Liz elájult a légszomjtól. Amikor beértem a kórházba összeestem a vérveszteségtől. Mikor felkeltem egy kórteremben voltam,valami altató hatása után,gondolom kiműtötték a golyót. Liz már rendben volt fizikailag,lelkileg szerintem semmiképp.Az üvegen keresztül láttam csak.Pedig beszélnem kellett vele.





LIZZIE SZEMSZÖGE:


Mikor megérkeztünk a kórházba Eric összeesett. Az orvos azt mondta hogy nem tudni hogy túléli-e.A golyó közel van a szívhez.Azt hittem ott halok meg. Nem tudtam neki mit mondani csak zokogtam. Tényleg soha semmi nem zaklatott fel így mint az a tudat hogy elveszthetem. Nagyon féltem hogy nem éli túl.4 óra múlva tolták ki,de nem mehettem be hozzá. Az az érzés amikor nem tudod túléli-e és meg be sem mehetsz hozzá,mindennél rosszabb. Rám tört az az érzés amikor elvittek tőle Irakban,amikor elvetéltem,amikor aggódtam érte,és sokkal rosszabb volt. Rám jött a befulladás. A doki nyugtatót volt képtelen adni. A nyugtatóval úgy annyit ért el,hogy az érzés hogy mindjárt meghalok és nagyon féltem azt akiért itt vagyok,és szeretek átalakult ugyanazzá. Semmit nem ért,csak fizikailag nem voltam megfeszülve,agyilag  igen. Mindent megtettem volna hogy újra láthassam a mosolyát. Nem tudtam mihez kezdeni az érzelmeimmel. Mindennél nagyobb,mindennél több,mindennél zavarosabb volt. Ültem zokogva,egy fényképet nézve rólunk.

Másnap reggel Eric felkelt a mesterséges kómából,és beengedtek 15 percre.

Bementem és gépekre kötve feküdt. Nagyon elkezdtem zokogni.

-életem! ne haragudj Irak miatt,nem lett volna semmi ha befogom a számat! Ne aggódj rendben leszel.Nagyon szeretlek és a legszebb dolog vagy ami történt velem.-öleltem át-

15 perc múlva kiküldtek. Nagyon rossz volt. 15 percig lehettem vele csak.Másnap azt mondták nagyon jól alakul az állapota,és nagyon jól viseli. Kitartott ebben a helyzetben is. Nagyon örültem ennek a kijelentésüknek. Alig vártam hogy újra együtt lehessünk végre.Marlene is nagyon kikészül az ilyenektől,szegény szótlanul és magába roskadva ült és várt.

Két hét múlva kiengedték,és azt mondták minden rendben lesz vele.


-Liz!Tudod mi a következő program?-ölelt át Eric ami nagyon jól esett,mert nagyon hiányzott-
-igen,az az az esküvő?-kérdeztem-
-igen!Intézzük is-mosolygott-
-rendben-csókoltam meg-


Ismét itt vagyunk,két héttel a kiírt időpont után.Ismét itt vagyunk,és most meg lesz az esküvő. Ez biztos!

2 megjegyzés:

  1. basszus komolyan megtéplek ;) nagyon jó lett és hosszú, és jó áááá na kellet a paírzsepi kész vagyok
    xo♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahahhaaaa mondtam már hogy ne tépj meg! XD akkor hogy szedem fel Ericet?? és köszi köszi ;) :D

      Törlés