2013. augusztus 7., szerda



Na ez egy kicsivel hosszabb fejezet lesz,de nem túl izgalmas.Több részre lesz osztva.Turné közbeni hajtás következik.
Köszi az 1996 oldalmegjelenítést! Legjobbak vagytok PUSS  Isabella <3 <3 <3 <3




ERIC SZEMSZÖGE:


Mire Lizet kiengedték elkezdődött a turné. A Stockholmi koncertre elhívtam Sophieékat. Liz is velük volt Backstage és első sorban.Szegénynek milyen rossz lehetett már,hogy nem jöhetett táncolni.Nagyon akarta a turnét,és kihagy belőle egy hónapot. Minden jól ment,de a térdem egyre gyakrabban fájt.De senkinek nem szóltam róla. Liz előtt meg pláne nem mutattam ki. Egyből doki,krém,pihenés,nincs tánc. Imádja ha mindketten megszívjuk... Tehát minden pörgött körülöttünk. Nem volt megállás. A saadefamily tagok egy hónapot töltöttek nálunk. Nagyon jó volt velük,sokat nevettünk. Mesélték milyen szeretet van irántam a Magyar Saadefamilyben. Mennem kell Magyarországra idén! Nagyon jó lesz! Kivittük őket a koncert másnapján,délután, a reptérre. Könnyes búcsút vettünk,és megmondtuk nekik hogy megyünk idén Magyarországra,de ne szóljanak senkinek semmit!

-Sziasztok! Nagyon hiányozni fogtok,skypeotok meg van,gyakran beszélünk majd ott,Isti vigyázz a csajokra,mint egy szem srác.Lányok vigyázzatok Istire,mint egy szem srácra.Jó utat köszi hogy itt voltatok,mindig szívesen látunk-mosolyogtam-
-Rendben meg lesz! Hiányozni fogtok,minden nap írunk,nem beszélünk a dolgaitokról semmit,ami Stockholmban történt velünk az itt is marad!-mondta Molly-
-Csatlakozok,nem mondunk senkinek semmit hiányozni fogtok apu,anyu... Legjobb volt amíg itt voltunk veletek.-mosolygott Sophie-
-Köszi hogy befogadtatok amíg itt lábatlankodtunk,ígérjük nem mondjuk el mit láttunk a Forgive Me feliratú mappában. Minden amit mondtál,és minden ami történt itt maradt.Fotók mehetnek?-kérdezte Viky-
-Ejnye!Megtaláltátok? Nem azt mondtam hogy ne mondjátok el hogy együtt lógtunk! csak ne mondjátok hogy nálunk laktatok,meg a személyes dolgainkat amiket elmondtunk,mert ki lesznek akadva. Képek mehetnek,persze.-mosolyogtam-
-juj OMS köszönjük ezt a sok mindent amit kaptunk tőletek! Legjobbak vagytok,sajna mennünk kell,jobbulást,valami isteni volt a koncert,Liz hiányzol a színpadról,nagyon,sziasztok,skypeon.-ölelkeztünk és puszilkóztunk,és elköszöntünk-
-köszi,meglesz,tudom,szívás az élet ilyenkor,de visszatérek ,jó utat,skypeon,sziasztok!-köszönt el Liz-
-Sziasztok! Imádunk titeket,skypeon jó utat,köszi hogy itt voltatok!-köszöntem el-

Rendben elindultak,és nagyon boldogok voltunk,hogy itt voltak.Alig várom a Pesti koncertet.



Beindult a CHT...

Most már tényleg nem volt egy szabad esténk sem. Utaztunk állomástól állomásig.Interjútól Interjúig kérdezgettek.Mindenki a magánéletemre volt kíváncsi. Semmit sem mondtam nekik róla.Nem tudom miért kell lerágni az embert mert híres kicsit. A Cover Girl Pt.II miatt elindultak a fantáziálások hogy Lizzel nem komoly a dolog,és Emmát akarom még mindig,azt a Forgive Me miatt. Erre mindig azt válaszoltam,hogy Liznek szól az album összes dala,és a Forgive Me-t akkor írtam neki mikor kórházban volt. A Cover Girl-t pedig azért hogy ne úgy menjek vissza hozzá hogy majdnem teljesen eltemetődök a bánat mocsarában. Komolyan veszem Lizet. Komolyabban még senkit sem vettem életemben.









Váratlan látogatók


Éppen felkeltünk és megreggeliztünk,amikor csengettek.Molly /SANDÉN/és Danny volt az.

-Szia hallottuk mi volt veletek,gondoltuk benézünk,hogy minden rendben van-e-jött be Molly-
-igen köszi,sziasztok,gyertek,üljetek le.-tessékeltem be őket-
-szép az új ház!Lassan minden egyenesben?-kérdezte Danny-
-igen haver köszi!-válaszoltam-
-sziasztok,mindjárt megyek!-kiáltott le Liz fentről-
-mit csinálsz?-kérdeztem-
-kivettem a Forgive Me-t,el akartam olvasni,haha,nagyon szépek lettek,és azt teszem el-válaszolt-
-na igen,azt csinálja amit mondott.Nem tudom miért felment,akkor ezért.-mosolyogtam zavaromban-
-jaj komolyan szépen csináltátok meg a házat,ide befér majd a családotok.-mosolygott Molly-
-köszi,kedvesek vagytok hogy jöttetek-jött le Liz-
-helló! bírod a gyereknevelést?-kérdezte Molly viccelődve-
-jaj! a gyerek felnőtt! Tinédzser lett!-ölelt át Liz-
-okés!-mondta Molly-

Leültünk ,és hihetetlen de Molly nem piszkált hogy Emmát is jól dobtam Lizet is fogom,mondjuk ő is írt gratu Tweetet az eljegyzéshez. Úgy két óra múlva mentek el. Nagyon jó volt hogy jöttek. Kellemes meglepetés volt. Örültem hogy Mollyval annak ellenére is jóban voltunk ami történt köztünk 2012 elején.





 Turnés hajtás



Mindenemet a turnéba adtam. Minden pólómat kétszer kellett kimosni,annyira beleizzadtam. Minden koncert teltházas volt.Liz kint volt,Tone is. Mindenki jobban volt,azért Tone még mindig nagyon szomorú. Mondjuk ami történt vele,nem csoda. Nagyon nem tudtunk segíteni neki lelkiekben. Szerettünk volna,de ezt részben magában is rendezni kell,másrészt nem tudtuk hogy segítsünk neki.
 Mindent megpróbáltunk,végül úgy döntöttünk hogy meglepjük az egyik koncerten Lizzel fog duettezni.Azaz ez még Liznek is meglepi lesz.








Coming Home clip


Végre eljött a nap! Tweeteltem a Coming Home klipjét. Nagyon vártam hogy kijöjjön.Liz meg akarta nézni,megnéztük,majd el ájult tőle. Ilyenkor azért látszik hogy saadeist a feleségem,haha!






Imádom ahogy imádja amit csinálok.Okés ez nem túl értelmes,de érthető azért. A rajongóm maradt,de egyben tisztel, támogat,mellettem áll,segít,megihlet,és tanácsokat is ad. Nem sima rajongó,ő más volt már akkor mikor rajongóként jött oda. Több volt benne rajongásnál.Ezután elugrottunk csemegekukoricáért,megkívántam. Kis disznómódon. Megvettük,jöttünk is haza. Lizzie vajban főzte meg. Megint a szokásos:

-szívi,tápos malac leszel!-nevetett Liz-
-nem vagyok dagi!-duzzogtam-
-nem is!-ült az ölembe-
-Nem? eddig azt mondtad az vagyok?-néztem rá értetlenül-
-vicceltem!-puszilta meg a homlokomat-
-tudom!-öleltem át-
-akkor jó! Majd megszabadulsz attól a plusz súlytól,segítek benne...-csókolt meg-
-Lizzie! Még nem szabad! De tetszik az edzésterv!-mosolyogtam-
-Te és a szabályok betartása? Beteg vagy?-nevetett-
-nem! csak féltelek,még felszakadhat a műtés ha megerőlteted,és szeretkezni,igen csak megerőltető.-simogattam az arcát-
-aj! nem táncolhatok,és nem emelhetsz fel,és nem is szeretkezhetünk?-akadtam ki,kicsit túljátszva-
-ne hidd hogy nekem fáklyásmenet! Nem emelhetlek fel,és nem nézhetem ahogy táncolsz,és nem lehet kiélnünk a dirty mind-unkat, de azért majd jó lesz újra a karjaimban tartani téged,úgy hogy nem kell visszafognom magamat. Amint normálisan táncolhatsz, megerőszakolhatsz végre.-nyugtattam-
-ah ne már! Iszonyatosan hiányzol,és kívánlak,nagyon. Ennek nem mondhatsz nemet!-zsarolt-
-De! akármennyire mennék felfelé hogy leteperjelek,meg akármennyire is őrülten kívánlak nem lehet,bajod esik a végén.-húztam vissza-
-ah! rendben!-duzzogott-
-én lettem tinédzser?Anyu?? -mosolyogtam-
-apuu! Akarlak! Találj ki valamit hogy ne teperjelek le.- mondta reménytelenül-
-öhm... nem tudok,mert én is úgy vagyok...-mondtam-
-ahj! nem lehet? ez biztos?-kérdezett-
-komoly? azt akarod hogy hívjam a dokit fel ezért?-kérdeztem-
-igeen!-nyafogott-
-nem!Bocsi majd ha lejárt az egy hónap...-mondtam-
-rendben! Megyek zuhanyzok,addig sem vagyok melletted.-szelelt el-
-most megsértődtél?-kérdeztem-
-aha!-csapta be a fürdőajtót fent és bekulcsolta-
-Liz! nyisd ki!-nevettem-
-miért? ha kinyitom neked esek,tehát maradok!- ült le az ajtóba-
-aj! tudom tudom,de légyszi gyere ki van egy ötletem!-kopogtam-
-rendben-jött ki-
-nos, az ötlet az,hogy a kontrollig kibírjuk,utána ha a doki engedi letámadlak!-csaptam a fenekére-
-ez egészen biztosan jó ötlet? éppen most gyulladok fel, lélekben már rég a hálóban vagyunk,és ezt csinálod velem te!-csókolgatta  a nyakamat-
-oké ez nem megy nekünk,én megyek te maradsz. Túlságosan akarlak ahhoz hogy ne támadjak neked.-mondtam-
-öh! rendben,szia szívem!-ölelt át-
-szia!-pusziltam meg-

Elmentem sétálni,tudtam hogy nem bírok magammal hogy ha maradok.  Liz kicsit ki készült ma tőlem,szerintem este haragudni fog ezért és kapok még ha lehet már...
De ez tökéletes apropó volt hogy szervezzem a meglepetést Lizzienek.








SOMMARKRYSSET:


Én voltam az egyik fellépő a Sommarkrysseten. Alig vártam már. Mikor bemondták a nevemet és kiléptem a színpadra és megláttam a tömeget. Olyan jó volt látni őket. A Coming Home-ot énekeltem először.











Majd a végén a Hearts In The Air-t








Mindenki meg volt őrülve a közönség soraiban. Mi is a színpadon. Utána skypeoltunk Mariettáékkal éppen akkor eszméltek fel,nagyon imádták. Nagyon pörögtek,nagyon jó kedvük volt.  Örültek nekünk. Lizzel is hülyültek és hülyültünk egy sort.Este pedig nagyon nehezen aludtam el. Lizen is éreztem hogy nehezen alszik. Végül úgy ahogy elaludtunk. Én nagyon izgatott voltam. Liz a következő állomáson már táncolhat!Akkor kapja meg a meglepetését. Az esküvői meghívók prototípusát,és nyilvános lánykérést.












A meghívó, és négy dal amit a koncerten az ő nevére éneklek el:

  1. Timeless
  2. Big Love
  3. Stupid With You
  4. Say It
  5. Without You I'm Nothing  
De az utolsó dal a saadefamilynek is szól. Nagyon szépséges lesz. Előre látom hogy Liz könnyekben fog a nyakamba omlani.Imádja ha éneklek és imádja a meglepetéseket. Bár inkább lehet hogy az egész koncertet neki címzem.De ezeket mindenképpen! A dolgozóban szervezgettem amikor  Liz bejött.

-Szívem,megint dolgozol?-kérdezte-
-nem nem,csak átrendeztem a mappát időrendben.-mondtam-
-remek,tudod,nekem el kéne intéznem pár dolgot az esküvőre...nem baj ha elmegyek Toneékkal?-kérdezte-
-nem,dehogy! Menjetek csak,nem baj,ruha,cipő,nyakláncok,fülbevalók,bokaláncok,karkötők,fodrász,smink,manikűr.-mondtam lelkesen és átöleltem-
-köszi apuci! Mr.Saadem-kacsintott-
-Miss.Saadem -csókoltam meg-
-Szia apuci!-dobott puszit-
-szia anyuci!-viszonoztam-







Esküvők,és barátok






LIZZIE SZEMSZÖGE:


Elmentünk Toneékkal vásárolni. Tone jobban volt már. Zoe és Penny pörgött,mint mindig.

-cipők!-rántott be egy boltba Zoe-
-juj te egy állat vagy így menjek férjhez?-mutattam a vörös karomra-
-elmúlik!-csapott a másik karomra Pen-
-kösz!-vetettem oda-
-ezt vedd fel!-adott egy cipőt Tone-





-Uh,de szép!ezt is vedd fel!-adott egy másikat Zoe-










-jaj nem ezt vedd meg te én férjhez megyek,nem karneválra-mondtam-
-oké és ez?- kérdezett Pen-









-Tone a nyerő eddig!-mondtam-
-köszi!-mondta és odaadott egy másikat.-








-juj istenem ide kár volt bejönni mindegyik nagyon szép!-mondtam-
-na melyik?-kérdezett izgatottan Pen-
-az utolsó darab-vettem el és odaadtam a kasszánál,hogy tegyék le-
-na és a bulira utána?-kérdezett Zoe-
-az első amit Tone adott,vagy amit Zoe adott,de inkább Toneé.-mondtam és azt is oda tettem-
-okés megvannak a cipőink,nekem az kell amit mutattam akkor.-mondta Pen-
-nekem is az kell amit mutattam,Tone?-kérdezte Zoe-
-nekem ez!-tette oda  a kasszához a cipőt-







 Másfél óra alatt ez is sikerült.


 -juj juj! A fiúk ájulni fognak tőlünk!-nevettem-
-az tuti!-mondta Zoe-
-ruhák!-rohant Pen-
-OMS!-lihegtem ahogy futottam utána-
-mi van menyasszony nem megy a tempó?Ki jöttél az edzésből?-kacagott Zoe-
-ezt hagyjuk! -legyintettem-
 -oké! Most én megyek elsőnek!-mondta Zoe-
-oké!-ültem le-







-kösz!-vágta oda míg felvett pár ruhát-
-semmi!-túrtam a ruhákat-
 -Zoe gyere már!-kiabált Pen-
-oké!-kiabált vissza-


Kijött és így nézett ki:




 undefined










 Aztán Penny ment be és így jött ki:








Aztán Tone ment be,így nézett ki:







-na most jövök én!-pattantam fel-


így jöttem ki






-remek! mindenki kiválasztotta amit akar?-kérdezte Tone-
-ja mehetünk!-mondtam-
-ja menjünk!-mondta Penny-


Két órát töltöttünk bent.



Kimentünk,ékszereket venni.


Nekem ez tetszett,agyaltam hogy megvegyem-e.Túl hivalkodó nekem.








 





Zoe egyből mondta hogy hülye vagyok,vegyem meg. Megvettem. 1 óra 45 percet voltunk bent.





 Zoe ezt nézte ki.










Penny ezt.













Tone pedig ezt.

















Nagyon szépek leszünk. Alig vártam hogy vége legyen a turnénak és hogy Erichez mehessek feleségül. Ráadásul hamarosan felléphetek a turnén. Azt is alig vártam.Elindultunk délben és hét órakor értünk ki az utolsó boltból. Nem vettünk sokat. De még ott volt az utolsó...maga a MENYASSZONYI RUHA.


Ezt is felvettem.






ezt is.









http://www.shopweddingdress.co.uk/upfile/Wedding%20Dresses/Wedding%20Dresses%202013/Flower%20Trimmed%20Strapless%20Ruched%20White%20Wedding%20Dress%20for%20Brides.jpg


Ezeket vettem fel. Nem tudtam melyiket válasszam. Mindet eltetettük.




ERIC SZEMSZÖGE:


A lányok délben mentek el és kilencre értek haza. Lizet vártam már nagyon. Volt neki egy másik ajándékom is neki.  De ezt is a színpadon kapja majd meg.




2 megjegyzés:

  1. huha jo lett nagyon imadom alig varom a kovit aaaa es a ruhak cipok es ekszerek *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD ajaj olyan jó ilyen komikat kapni <3 :) a következő is ilyesmi lesz! :D és a 61. fejezet az évadzáró! :D alig várom a blogod folytatását.Meg hogy írassak nektek. Ma amint felkelek még kaptok fejezetet :D :D sasoljatok és egyetek sok répát,lesz mit olvasni ;) POPCORNT KÉSZÍTENI HOLNAPRA,innivalót el az útból! #súgtamkicsit

      Törlés