2013. július 24., szerda

Cover Girl #másodikrész #CHT


 A hét utolsó random fejezete,mert nem komiztok,nekem meg írhatnékom van,de tényleg bevezetem hogy 3 komiig nem írok nektek,mert nem kommenteltek ha nem fenyegetlek titeket a blog abbahagyásával,gyűjtsétek be a 3 komit és írok,addig ez az utolsó feji,köszi a 1520 oldalmegjelenítést legjobbak vagytok szeretlek titeket  <3 PUSS Isa





PENNY SZEMSZÖGE:


Ericék rohadt sokat utaztak,a kis Poppyval együtt,imádják azt a kicsi kutyust,mondjuk nem csoda,kis aranyos. A turné minden állomása telt házas volt,nem csoda hogy Eric nagyon boldog volt miatta,meg persze Lizzie is,nem csoda ők nagyon egy húron pendülnek Erickel. Elkészültek a szülinapi meglepetések,és a dalok is,már a bulit szerveztük,vásároltunk rá,meg hasonlók...Jó volt látni hogy ismét felpörgött az élet,és igazából mi is elvoltunk,teljesen belemerültünk az összeesküvésünkbe,olyannyira hogy Ericet  ki is hagytuk belőle,de igaz jól is tettük mert neki is volt meglepink.


ERIC SZEMSZÖGE:

Liz ízelítőt kapott a turnééletből és imádta a pörgést ami a turnéval járt...igen sejthettem volna,hogy imádni fogja. Tehát teltek a napok,a turné egyre sűrűbb lett,és világos volt,hogy lehet hogy megint úgy járok,mint a Made Of Pop turnén,a térdem akkor is fájni kezdett,de nem szóltam Liznek csak hogy icipicit fáj a térdem...és 10 perc múlva szóltam is hogy nem is fáj már. Teljesen jól sikerültek a dolgok mostanában... telt házak,Liz,Popular,meg minden más is...  Imádtam a pörgést ami a turnéval járt,Liz meg dobott rajta egyet,fergeteges ötletei vannak,hihetetlen a csajszi.
Tomas és Oscar intézték a helyszínek díszítését,és a reklámot,nagyon jól méghozzá.A kiskutyának pedig sikerült beszöknie a Cover Girl-ömhöz a színpadra,haha nevettek is a kis vakarcson,kis aranyos,cuki lehettem vele a kézben,de hát a közönség ámuldozott,hajtogatták hogy cukiság,meg de édes...na igen édes kis kutya és lány állt mellettem a színpadon a Coming Home éneklése közben a kis Popular ölben maradt...Mindenki el volt ájulva tőle,én meg széles mosollyal énekeltem tovább,Lizzie meg szintén ugyanúgy táncolt. Vége lett a koncertnek, és interjút készítettek velem,Lizről is kérdeztek,elmondtam hogy igen együtt élünk,és megkértem a kezét,de semmi többet nem mondok a kapcsolatunkról... Ismét hamar elaludtunk,és itt a turnébeosztás:










Így telnek majd a következő hónapok,izgalmasan,és várakozással tele az esküvő miatt,alig várom hogy végre ne kelljen félnem hogy elveszítem Lizet mások miatt,és Liz fehérben...meseszép lesz minden.



6 megjegyzés:

  1. Jó rész lett! :D
    Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :D <3 1 komi és kaptok új fejezetet :DDDD

      Törlés
  2. összefoglaló komi készülj: jó nagyon :DD kicsit furcsák az idő ugrások, de annyira nem zavaró nagyon várom az esküvőt :DDD na ennyi nem lett hosszú :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha igen...nem tudok mit írni a hónapra,a tárgyalások meg próbák nem izgik annyira és igen az esküvői fejezetre hajtok én is 1 komi és következő fejezet! :DDDD <3 KÖSZÖNÖM SZÉPEN <3

      Törlés
  3. Itt a harmadik komi,a megmentő hahaha,jó feji lett,csak így tovább :DD

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Isabella Réty nevében írok , és azt üzenni nektek, hogy jön a feji ahogy hazaér a nyaralásból :D
    XO:Just Only Girl♥

    VálaszTörlés