2013. augusztus 14., szerda

Az ellentmondásos ajánlat

Sziasztok!
Itt is vagyok egy újabb fejezettel,remélem tetszik,Jó olvasást. Köszi a 2280 megjelenítést,nagyon jó látni.Legjobbak vagytok PUSS Isabella <3





ERIC SZEMSZÖGE:


Hallottam a lépteket a kertben. Félni kezdtem,mert mind kint voltunk,csak egy sátorban. Óvatosan kimentem a sátorból.Kerestem egy nagyobb fadarabot.Megláttam egyet és felvettem.Nekimentem valakinek,és nagyon megijedtem hogy ne üssön le vagy késeljen meg. Le akartam ütni ,amikor elkezdett a földön fetrengve szakadni.Alex volt az.Meg akart szívatni és be is jött neki. Mindenki felkelt és szakadni kezdett a jeleneten. Én le akarom ütni a szakadó Alexet.  Liz majd megfulladt a nevetéstől,és csak annyit mondott,hogy a házőrzést hagyjam Popularra. Ezen is mindenki szakadt egy sort.Az lett a vége hogy fent maradtunk és kísértet storykat meséltünk. Alex vitte a prímet,a ma este átköltésével. Lizzel elmeséltük a Horror Házát,azon is szakadtunk egy sort. Aztán egy "ufó"  repült el az égen.Pontosabban egy repülő,csak Edin utálja az ufó témát és ezért valahányszor repülőt lát azt mondja hogy ufó. Amúgy tényleg nevetséges mikre hiszik el hogy ufó az. Szóval Edin ufója után pedig már elkezdett pirkadni. Bementünk a házba,mert átfagytunk rendesen eddigre. Megnéztünk egy másik filmet,és addigra már 7 óra volt.Mindenki hazament aludni.



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Alex nagyon jól beetette Ericet. Nagyon vicces volt a jelenet ahogy a földön szakadó Alexet le akarja ütni a kicsit megzavarodott Eric. Utána még nevettünk egy nagyot,megnéztünk egy filmet,és hét óra lett.Mindenki elment haza aludni. Mi is aludtunk. Délután egyre keltünk fel.
Miután megebédeltünk Taylor csengetett.


-Sziasztok,minden rendbe jött?-kérdezte-
-Igen,bocs hogy elküldtünk,de tényleg olyan ügy volt amiről senki sem tud csak mi.-szabadkoztam-
-Nem baj,látod itt vagyok,túléltem.-mosolygott-
-Igen,látjuk!-ölelt át Eric-
-Baj van?-kérdezte Tay-
-Nem,csak most keltünk,este kerti buli volt-mondtam-
-Liz én lehet elmegyek,mert ahogy elnézem sok félbemaradt dolog van még.-mondta Ericem svédül-
-Tudom,oké- válaszoltam-
-Mi az?-aggódott Taylor-
-Mennie kéne el-mondtam-
-Nos,ami azt illeti,van egy remek ajánlatom neked,Eric.-mondta Taylor-
-Nem szeretnék elmenni Svédországból.-vágta rá-
-Eric,legalább hallgasd meg!-mondtam svédül-
-rendben!-forgatta a szemét-
-Duettezhetnénk,akkor befutnál Amerikában,és lenne turnéd ott is és Európában is.-vázolta fel Tay-
-Áh,nem máson akarok felkapaszkodni!-vágta rá Eric-
-Értem én,de nagyon vevők lennének rá!-biztatta Taylor-
-Lehet,én viszont nem vagyok vevő rá. A svéd média mindent kiforgat,konkrétabban azt írnák hogy Taylor Swifttel kavarok,és az ő hátán akarok karriert építeni! Tehát nem!-indokolt Eric
-Ez igaz,a CHT-t is lehúzta az a rohadék,Justin Bieberhez hasonlította Ericet és azt írta nem érzi át a neki írt Forgive Me-t pedig,azt Ő írta,na látszik mennyire ismeri a munkásságát...Meg azt írta hogy Eric rosszul játssza el hogy azt érzi ami a dalban van,pedig nem játssza,szóval ebben Ericnek adok igazat.-indokoltam-
-Keményebb akkor a svéd média mint az Amerikai.-mondta Tay-
-Igen,az.-vágta rá Eric-
-Pedig jó lett volna.-mondta Taylor búsan-
-Lett volna,neked ,svéd hírverés,nekem pedig az hogy botrány lenne,és ránk szállnának,de most tényleg a családom az első,tehát nem bocs.-csókolt meg-
-Nyugi nem erőszak a disznótor,csak mondtam.Ha nem hát nem!-mondta Taylor-
-Köszi.Ami engem illet megyek is,Oscarral beszélnem kell-vágta rá Eric-
-Okés egyetlenem siess!-öleltem át-
-Szia-köszönt Taylor-
-Sziasztok!-ment ki-

-Minidig ilyen merev?-kérdezte Taylor-
-Nem,de igaza van a médiával kapcsolatban,nagyon szétszednék miatta,tehát megértem.A másik az hogy tényleg a családdal akar lenni egy ideig.Nem akar mostanában komolyabb turnét.Nem is engedném neki,mert a térde beteg megint.-mondtam-
-Értem én nyugi.-ölelt át-
-Köszi,de azért még győzködöm kicsit-mondtam lelkesen-
-Gondoltam!-nevetett-
-Ugye?-mosolyogtam-
-Nem is te lennél ha nem erőszakoskodnál még egy kicsit vele.-mondta-
-Tudom,amúgy nagyon imádjuk egymást. Nagyon sokat harcoltunk az esküvőért.Ericet senki sem látta ilyen komolynak valakit illetően.Meg most nagyon komolyan a gyermekvállalást tervezzük,mert még április végén terhes voltam,de elvetéltem,anyám miatt.Eric meg én is teljesen ki voltunk bukva tőle,pedig a vetéléskor tudtuk meg hogy terhes voltam.-meséltem-
-Juj,ezt nem tudtam,mondta is hogy kislányt szeretnétek majd.-mosolygott-
-Igen,de majd alakulnak a dolgok.-mosolyogtam-
-Persze,fiatalok vagytok még.Az  élet előttetek áll.-mondta-
-Igen.-vágtam rá-


Végül Taylor elment. Eric estefelé érkezett haza.


-Ericem!Sokat voltál el,aggódtam érted!-öleltem szorosan magamhoz-
-Nyugi,csak gondoltam hagylak titeket.Nosztalgia,meg hadd beszéljetek csak ki!-csipkelődött-
-Haha,humoros vagy édesem!-pusziltam meg-
-Tudom!-ugrált-
-Mit szívtatok?-fogtam le a fejét-
-Semmit,érted semmit!-puszilta meg a homlokom-
-Oké,hiszek neked,hiszen csak a férjem vagy.-mosolyogtam-
-Jaj te meg a feleségem és úgy imádom!-csókolt meg-
-Jaj szívem,csak beszéljük át Taylor ajánlatát.Nem lenne jó?-kérdeztem-
-De,de nem a karrieremre akarok fókuszálni most.-cirógatta a hasam-
-Ah,tudom! De gondold át légyszi!-kérleltem-
-Rendben,átgondolom!...Nem!-mondta-
-Mi bajod Taylorral ma is olyan izé voltál vele.-kérdeztem-
-Csak nem akarom a duettet,indokoltam miért.Érts meg kérlek!-puszilt meg-
-Értelek.Hogyne értenélek?-kérdeztem-
-Nem tudom.-vonta meg a vállát-
-Áh megőrjítesz baby. Légyszi csináld meg a duettet!-kérleltem-
-Átgondolom.-mondta-
-Köszi!-öleltem át-
-Mi lesz a jutalmam érte?-nevetett-
-Titok!-mosolyogtam rejtélyesen-
-Nem szeretem a titkokat!-nevetett-
-Tudom!Én sem!-vágtam rá-


Végül is elmentünk moziba. Borral és popcornnal nagyon cool volt.




 





Miután hazaértünk zenéltünk egy kicsit.Azaz Eric előkapta a gitárját és énekelt.Coming Home-ot. Elkezdtünk egy új dalt.Romantikus lett.Eric megint jött a szokásos hülyeségével hogy mi duettezzünk.



 



Utána bementünk a zongorához. Ezt a dalt írtuk.






Minden benne volt amit éreztünk,amin átmentünk. Zongora lett gitár helyett de sebaj. Utána beszélgettünk és elaludtunk.




MÁSNAP:


Győzködtem Ericet,hogy énekeljen duettet Taylorral. Mindig azt mondta ,átgondolom.Valami nem stimmelt,de Eric nem mondta el. Nem mondta el Taylor sem.Eric lehet azért nem mondja el,mert a múltkor úgy neki estem.




TAYLOR SZEMSZÖGE:


Hihetetlen volt,hogy Ericet bármivel győzködtük,nem ment bele a duettbe.Pedig akkor Amerikába kellene utazniuk.Az pedig az én terepem. Eric úgy sem fogja tudni megállni. Liznek nem tud elvileg nemet mondani.Nagyon győzködte. Igent fog mondani.



ERIC SZEMSZÖGE:


Elegem volt Taylorból. Mindenféle kifogást kitaláltam csak hogy ne kelljen duetteznem vele. Liz majd három hétig rágta a fülemet vele. Megadtam magamat.Neki nem tudok nemet mondani ennyiszer. Liz miatt mentem bele csak.Kikötöttem hogy ÉN írom a dalt.Taylor belement. Gondolom reménykedett,hogy valami romantikusat írok. Tévedett,nagyon nagyon.Lizzievel írtam meg,bulis szám lett. Taylor mondta hogy el kell utaznunk hozzá felvenni,mert nem maradhat tovább. Én kiakadtam nagyon. Nem repülök el Los Angelesig ezért. Kapásból nemet mondtam.Újabb egy hétig kellett győzködni.Belementem,Liznek tényleg nem tudok nemet mondani. Sosem jártam az USA-ban,Liznek is biztos hiányzik a hazája. Szóval engedtem neki,és megyünk az USA-ba.


4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Haha Alex jól beetette Ericet! :P
    Úúú nem bírom Taylort!
    De amúgy jó rész lett várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha OMG köszönöm nagyon jó ilyen komiz kapni ;) <3 Legjobbak vagytok és imádok nektek írni. :DD ilyenkor csak úgy pirulok komolyan olyan jó ilyen komikat kapni. <3 <3 <3 <3

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm OMFS komolyan pirulok....ilyen komikat kapni a legeslegjobb érzés.

      Törlés