2013. augusztus 7., szerda

Esküvői bonyodalmak #1.

Hello!

Na eddig tartott a béke és nyugalom,ismét izgalmasabb fejezetek egészen pontosan 2-3 ma nem tudom mennyi fejezet lesz,remélem ki tudok tenni ezután még egyet. Köszi az olvasást,és a 2070 oldalmegjelenítést. Legjobbak vagytok. Imádlak titeket PUSS <3 Isa








TONE SZEMSZÖGE:



A 40 yearst gyakoroltam minden nap. Minden nap tökéletesítgettem hogy az esküvőre tökéletes legyen. Teljesen rendben azért még nem voltam,de kezdtem régi önmagamra napról napra jobban hasonlítani. Olyan barátokkal mondjuk nem nehéz.Alig vártam az esküvőt,valami aminek lehet végre örülni.Olyan aranyosak együtt. Örültem nekik nagyon.



ERIC SZEMSZÖGE:


Minden sínen volt. Közeledett a turné vége,beindultak a tárgyalások a Budapesti koncertről,és egy videoklipről. Alig vártam hogy szeptember legyen,imádtam a gondolatát is az esküvőnek és most itt volt a maga valóságában. A díszítést már elintéztük,a ruhák elméletileg megvoltak,már csak az étel kellett,és a helyszín utolsó megerősítése. Minden jól alakult megerősítették a helyszínt,a dátumot,és a többi dolog is jól ment. Nagyon vártam hogy ott legyünk végre. Nem tudtam másra gondolni. Ami a buli helyszínét illeti, a folyóparton leszünk a parkban.Az utolsó simításokat kellett megtenni és teljes volt az esküvő.
A turné csak úgy repült. Minden nap volt valami emlékezetes dolog. Nagyon imádom az ilyen korszakokat amikor tényleg a tied a világ.Észre sem vettem és már is július volt. Repült az idő,szinte nem is éreztem a napokat. Belemerültem az esküvőbe,és a turnéba.



EMMA SZEMSZÖGE:


Láttam az eljegyzést,és a tweeteket.Idegesített nagyon,hogy most én tündökölhetnék ha az Amerikai liba nem kavar be.  Alig vártam hogy ugyanazt érezzék amit én.Ezzel Aksel sem volt másképp.Tonet már lerendeztük,részben Lizéket is. Azonban valahogy mindig megússzák a nehezét. Majdnem meghalt,de csak életben maradt.Az esküvő előtt fogom elrabolni Ericet,hogy mielőtt Liz rájön hogy mi történt igazából,azt higgye nem veszi el.



LIZZIE SZEMSZÖGE:



Sikerült kiválasztani a ruhát,és nagyon jól teltek a napok. Eric is pörgött,én is. A táncosok és a Team Saade is.Imádtam ezt a korszakot.Alig vártam az esküvőt,és akárhogy győzködtem nem pihentette a térdét. Tomas azt mondja hogy úgy fog elvenni hogy hulla fáradt lesz.Én ezt azért kétlem,de van benne valami. Nem kételkedtem Ericben egy percre sem,tudtam hogy mindig mindenben a legjobbat nyújtja,és biztosra veszem hogy ez alól nem az esküvő lesz a kivétel.



Winning Ground Friends Arena


ERIC SZEMSZÖGE:



Én voltam a sztárvendég. Alig vártam. Bementem az öltözőbe átöltöztem és hívtak is ki előadni. Kimentem és nagyon jó volt látni a tömeget,örültem nekik.






Nem tettem a sok tánccal jót a térdemnek,de hát így alakult.Megtettem amit meg kellett tennem.A turné nem állt le és pörögtem.Semmi sem tört meg. Mindenen keresztül megyek. Csak a családom és a rajongóim legyenek boldogak.



TOMAS SZEMSZÖGE:


Ericnek aztán beszélhet az ember. Hiába térdmerevítő,Liz könyörgése,semmi. Makacs mint az öszvér. Hajtja magát végkimerülésig. Úgy fog megnősülni hogy teljesen ki lesz energia ügyileg,ha nem pihen sürgősen. Mindenki tudta hogy nem fog megállni. Ezt a nagy hajtást nem tudja kipihenni két hét alatt. Úgy fog megnősülni hogy hulla fáradt lesz. Legalább egy kicsit ülne meg a fenekén! De nem tud. Tone hivatalosan leszerződött a Lingman &Co.-hoz és Lizzel kezdtek el dolgozni a Give It Up-on. Ha Ericnek szabad nekik is. Közben még kijött Tone új dala,a Winner Of A Losing Game is.






Nagyon jól sikerült,igazi gyöngyszem. Tudom mi fájdalom áll mögötte. Sajnos azonban senkinek nem mondhatnak semmit az elrablásról,mert ők sem tudnak semmit biztosra,azon kívül amit meséltünk a zsaruknak.Nem tudjuk miért és ki raboltatta el őket.






TURNÉ VÉGE:


AKSEL SZEMSZÖGE:


Eric és Liz nagyon boldogak voltak. Milyen nagy kár hogy nem fog sokáig tartani a mámor. Nem lesz itt semmilyen esküvő. Az lesz amit mi akarunk Emmaval,és mi azt akarjuk hogy fizessenek meg amiért tönkretették az életünket. Amit adsz az jár,tönkretették az életünket,mi is az övékét. Édesdeden aludtak,mikor mi elkezdtük a tervünk megvalósítását. Egy telefonhívással.

-Jó estét,Eliza Thompson,segíthetek?-vette fel álmosan-
-a férje hamarosan meghal.-morogtam-
-ki maga és mit akar?-kérdezett-
-ha megtartják az esküvőt Eric Saade meghal-morogtam-

Nem válaszolt.

-mit akar?-kérdezte-
-azt hogy ne legyen esküvő,és Emma legyen ott ahol most maga vagy meghal-folytattam és letettem-




ERIC SZEMSZÖGE:


Lent csörgött a telefon,és  Liz hamarabb ért le ő vette fel. Elég fura hangja volt,de végül is álmos volt.Aztán egy sikítást hallottam.

-Úristen Eric!-koppant valami-
-mi történt? Liz?-néztem aggódva a halálra vált Lizre-
-valaki hívott,és azt mondta meghalsz ha nem mész vissza Emmahoz-nézett megfagyott arccal-
-Liz,ez csak hülyeség komolyan ne vedd! Megígéred?-öleltem át-
-rendben,a kedvedért.-bújt hozzám-

Végül nem tudott elaludni,bárhogy próbált. Próbáltam nyugtatni,de nem tudott túllépni a híváson. Nagy nehezen hajnali 3 után könyörögtem álomba.



LIZZIE SZEMSZÖGE:

Nagyon félelmetes volt az az esti hívás. Fogalmam sem volt ki és miért csinálta ezt. Igazán leszállhatnának rólunk,és hagyhatnának egy kis békét,elvetéltem,repülőbaleset volt,Tonet elrabolták,kórházba kerültünk,és most meg ez a hívás.Tényleg untam az ilyen féle izgalmat,legyen izgi az élet,de az ilyen féle izgalmat untam már nagyon. Le akartam ereszteni kicsit,Erickel élvezni az életet.Ránk fért már a boldogság az elmúlt 2-3 hónap után. Eric hajtotta hogy ne aggódjak,csak Emma haverjai szívatnak. Én azért ennyire nem vettem lazán.




EMMA SZEMSZÖGE:


Lizzie betojt a hívástól,pont ahogy vártuk. Remek időzítés! Az esküvő előtt három héttel teljesen el van bizonytalanodva,ahogy azt képzeltem.Nem lesz itt esküvő,de ha mégis,akkor majd mi teszünk ellene.Nem lesz esküvő,nem lesz boldogságuk. Nem fogják élvezni annak a gyümölcsét ami nekem járna.



MARLENE SZEMSZÖGE:


Nagyon szép volt ahogy a fiam megkérte a választottja kezét. Nem csalódtam benne. Benőtt a feje lágya végre megkomolyodott.Boldog volt és családot akart,büszke voltam rá nagyon. Kedveltem Lizet egy visszafogott kedves lány aki mindig Ericet tartja elsőnek. Jó anya lesz belőle,mert nem magával törődik hanem a családjával. Eric mesélte mikor rosszul lett hogy segített neki Liz magát nem kímélve. Remélem nagyon jó éveik lesznek ketten.



ERIC SZEMSZÖGE:


Liz elment otthonról,nem tudtam hova,de írt egy cetlit hogy nincs baja,csak elment a csajokkal. Gondolom körmöst és fodrászt vadásztak. Én elmentem kiszellőztetni a fejemet,mert kicsit fájt.Elmentem sétálni a parkba. Tomas mondta hogy muszáj pihennem egy kicsit,mert hulla fáradtan fogok megnősülni. Humbuk! Én Liz mellet sosem érzem magam fáradtnak. Az esküvő gondolata egyszerűen mindenemet felvidította. A térdem javulgatott,igaz még mindig kellett a merevítő. Az esküvőre meg kell gyógyulnia. A parkban az új album dalain dolgoztam kicsit,mind megvolt már íme a lista:


TRACKLIST #FORGIVE ME #PreOrder http://cdon.eu/music/saade_eric/forgive_me_(2013)-23783530 Det börjar närma sig 



Remek album lesz. Az egyik legszemélyesebb amit eddig kiadtam. Helyesebben szólva az egyetlen ilyen mértékben személyes album.Szerelmes album lett egy csodás lány által ihletve aki hamarosan a feleségem lesz. Alig hiszem el hogy egy életen át őt fogom csókolni,ölelni,és minden hülyeségem ellenére szeretni fog,pedig van pár.



EMMA EMBERÉNEK SZEMSZÖGE:


Megláttam Ericet a parkban. Elinidítottam egy SMS-t hogy mindjárt elkapom. Árusként mentem arra. Vizet árultam szándékosan mert meleg volt.

2 megjegyzés:

  1. huhuhuhuhuhuh hú ha tök jó lett áááááá nagyon várom a kövi részt :DDD huh na jó mára nekem ez betett :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj olyan jó ilyen komikat kapni tussen tack <3 :DDDD hajnalban megy a következő

      Törlés