2013. augusztus 5., hétfő

Együnk valamit!

Utcsó rövid feji mára! Holnap is négyet kaptok! De utána szigorúan 3 komiig nem kaptok fejit,vagy négy hetente egy hosszú!    Just Only Girl♥ a te részed is hamarosan jön majd,azaz 3 feji múlva pontosabban ;) alig várom hogy beleírhassalak! Komizzatok PLS! Nagyon fontos és tényleg nem vicc hogy ha csak  Just Only Girl♥   komizik képes leszek azt csinálni hogy csak neki írom tovább!,meg annak akinek eddig a komik közt többször láttam a nevét. Köszi a megértést... mindjárt évadzáró és igazi rendszeres komizóm csak   Just Only Girl♥ köszi csajsziii  ;) Aki olvassa a blogot és véleménye van róla írja meg! Ide komiban,vagy erre az e-mail címre: retyizzy@gmail.com ,kérlek írjatok véleményt! Köszi Leggjobbak vagytok! PUSS Isabella #rövidfeji




LIZZIE SZEMSZÖGE:

Reggel csak  szalonnát szeleteltem zöldséggel.Lusta voltam mással bajlódni. Eric is lejött 5 perccel utánam. Megreggeliztünk és ebédötletet kerestünk.Libanonit akartam,Eric pisztáciásat.


PENNY SZEMSZÖGE:

Eldöntöttem hogy jobban megismerem Oscart.Elhívtam kávézni. Vonakodva,de igent mondott.Nagyon örültem.Oscar egy olyan álmaimban elképzelt srác volt.Kedves,helyes,humoros,munkája van...Felöltöztem és elindultam,ő már ott volt.
-szia!-köszönt-
-szia!-köszöntem visszafogva a lelkesedésemet-
-hogy vagy? buliztunk egy jót-kezdett bele valami témába-
-nagyon jót buliztunk és jól vagyok remélem te is.-mondtam-
-igen jól vagyok,Eric pörög,ismered,én meg élvezem a munkámat,imádom a kiscsajok leveleit olvasni-nevetett-
-haha,igen igen nagyon pörögtök mindig! Amúgy köszi hogy eljöttél-nevettem-
-nincs mit,amúgy tudom hogy gáz,de mondanom kell valamit.-kezdett bele-

Reménykedtem hogy valami érzelgőset mond majd.

-mit?-mondtam nyugodtan-
-itt vagytok egy ideje,és feltűnt,hogy te egy olyan csaj vagy aki mindenen nevet,és nagyon sportos.Én pedig egy hasonló srác vagyok.Nehéz természetem van,de te határozottan hasonló csaj vagy.Bejön a stílusod,és amúgy csinos is vagy,nem gáz hogy elhívtál,sőt bevállalós ami bejön-folytatta-
-juj,köszi,és egyetértek,bejössz,és nem mostanában figyeltem fel rád,haverok voltunk.
,nem zavar hogy ezt mondod-mosolyogtam-
- tényleg?-lepődött meg-
-ne már! Social-media manager vagy,dolgozol,jól nézel ki és humoros laza srác vagy,mit akarsz még?-kérdeztem-
-jaj,az van hogy Ericre szoktak rárepülni a csajok,nem rám-mondta-
-hey! Én rád akarok repülni nem Ericre!-mosolyogtam-
-uh...igen tudom-vágta rá-
-remélem is!-nevettem-
-már is fenyegetsz!?-nevetett-
-nem?!-vigyorogtam idétlenül-
-na rendben,majd még beszélünk!-öltötte ki a nyelvét-
-mész?-mosolyogtam-
-nem,vicceltem-ült vissza-

Megittuk a kávét utána sétálni mentünk nagyon élveztem! Végre az álompasival voltam.

ERIC SZEMSZÖGE:

Lizzel ebédötletet kerestünk.Ő ragaszkodott a Libanonihoz,és pisztáciás valamit akartam enni. Végül mézbe forgatott pisztáciás rántott hús lett a vége.Ragacsos volt...Mézcsatát vívtunk,minden úszott a mézben. Popularről kiderült,hogy jó takarítógép, a méz felét könnyedé eltüntette pikk-pakk. A többit feltöröltem,de még hogy! Megragadtam Liz lábát és vele töröltem fel. Bosszút is állt.Jó ropogós ölelést kaptam csupa ragacs lettem. Mehettünk fürcsi maratont tartani Popular fetrengett a mézben...képzeljétek el mi volt azt kiszedni belőle!

VENDEL:

Elhatároztam hogy meglepem Zoét egy vacsival. Főztem neki egy jó tonhalat,azt találtam éppen. Izgultam miatta ugyanis Zoe mindent jelent nekem. Nem akartam elrontani. Mikor kész lett felöltöztem,vártam. Megérkezett.

-szia,tonhalam volt remélem szereted.-mosolyogtam-
-szia,jaj fúj nem azt utálom!-undorodott meg-
-komoly?-kérdeztem-
-nem! vicceltem!-kacagott-
-huh már kétségbe estem te lány! ne csináld ezt velem-mondtam-
-jaj ismersz egy szavamat sem szabad elhinni-ölelt át-
-tudom,de ne csináld ezt velem,sokat jelentesz nekem,félek hogy elvesztelek-pusziltam meg-
-dettó!-puszilt meg-

Megvacsoráztunk és moziba mentünk. Imádom a nevetését,ezért vicces filmet néztünk. Folyton szakadok vele. Kitárgyaltuk a kínos gyerekkori dolgainkat,ki nem találnátok hogy Zoenak volt több.


TONE:

Dúlt a L'amoure a barátaim között.Én voltam az egyedüli akinek nem volt senkije.Írtam is egy dalt a fájdalmaimról. Aksel nem megérdemelt módon hagyott el. Egy fotó miatt amin csóknak tűnik egy arcra puszi,nevetséges indok,mindegy is. Eldöntöttem hogy kilépek az Osloi csapatból és Stockholmba költözök,és Tomas management gépezetéhez csatlakozok.Több dolog kötött Stockholmba mint Osloba. Arról azonban ami a legjobban bánt,senkinek sem beszélhettem.

2 megjegyzés:

  1. banyek nagyon jo lett mhhhh Eric mezzel meg edesebb :3 rohadt jo lett
    csajszikam xox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eric nem lehet édesebb de banyek azt is írhattam volna hogy lenyalták a mézet,mindegy lesz még fejezet, kiderül hogy csak neked-e... vagy mindenkinek csajszii <3 ;) XOX XDDD tack <3 kérésedre hozom a fejiet,ameddig bírom ébren

      Törlés