2013. augusztus 4., vasárnap

Coming Home

Megint itt vagyok!
Ma még valószínűleg lesz egy fejezetem! Nagyon ki akarom tenni a fejezeteket! Így holnap is 4 fejit kaptok,de utána 3 komiig nem írok!!!!! PUSS Isa  <3



ERIC SZEMSZÖGE:

Még korábban leforgattuk a Coming Home klipet Spanyolországban.Most tárgyalások folytak a kiadásokról,és várható bevételekről. Megvitattuk a szerkesztéseket is. Komoly tárgyalás volt. A komolyságnál kevés olyan dolog van amit jobban utálok... De résen voltam. Liz végig a karomra irkált. Csikis is volt,meg vicces meg kellemes dolgokat írt,alig bírtam nevetés nélkül. Bejelentették hogy én éneklem majd a női UEFA dalát. Eddig is tudtuk,de a végleges megegyezés most született meg,végre.Ezenkívül most már biztosan fellépek a Sommarkrysseten,és a Július 28. UEFA női döntőn.
Tomas a tárgyalás után a karomat látva jól ledorombolt minket hogy figyeljünk oda!

Utána táncpróba volt,Liza és én is pörögtem mint a dinamó! Lelőhetetlenek voltunk! Alex egyből faggatni kezdett hogy mit csináltunk éjjel... mondtam neki hogy nagyon jól viselkedtünk,kivételesen csak egy váza bánta a ruhadobálós mutatványainkat... A Cover Girl koreográfia....Mindig az a legnehezebb része hogy ne teperjem le Lizet. Az a mozgás,meg amúgy is imádom!  A Coming Home koreográfia közben Liz elcsórta a Ray Ban-emet...Este majd kap érte... Amúgy nagyon jól állt neki,ment is Twitterre. Elkezdtem kergetni,semmi,fenyegettem is,semmi nem hatotta meg. Akarta azt a szemcsit. Végül az lett,hogy Alex és Edin elkapták,és lefogták én pedig csikiztem őt,hogy elvehessem tőle.
 Ő halálosan,majdnem fuldokolva szakadt és így kiabált:

-Eric Saade! Lehánylak ha nem engedsz el!-
-Ugyan acélgyomrod lehet ha vele vagy!-kuncogott Alex-
-igen? Tesó ezért kapsz!-kezdtem el kergetni,és abbahagytam Liza kínzását-
-Hajrá Eric!-ugrált Liz-
-hey!-kiáltottak rá Edin és Alex-
-Bocs a főnököm,és amúgy is a világ legjobb pasija! Kapsz még ezért!-csatlakozott-

Végül Oscar vetett véget a hepajnak.

-Alap hogy Tomas a Big Big Boss és én vagyok a leghelyesebb-vette el a Ray Ban-t-
-Alap hogy Eric a leghelyesebb,és a Roxy Recordings,Tomas és Eric a főnökök-vette el Liz az elcsórt Ray Ban-t-
-Ide a Ray Ban-nem az a kedvencem!-vettem fel-
-hékás!Én vagyok a kedvenced!-csapott rám Liz-
-Jaa,nem szóltam neked hogy időközben leváltottalak?-nevettem-
-Akkor, ma Popular alszik velem,és te mehetsz a kertbe az óljába!-tette csípőre a kezét,megpuszilt és kiviharzott-
-úú tesó sosem jó ha egy nő ilyet mond!-nevetett Edin-
-ugye tudod hogy nem hajthatsz rá?-csapkodtam hátba-
-francba! pedig közel voltam!-nevetett-

Természetesen minden rendben volt.Ma profi volt mindenki,nagyon! Haza felé menet a rádióban Cover Girl ment,ott akkor,hogy nem volt senki beindult a fantáziám. Liz azonban játszotta a "szerepét". Elaludt,nem csoda amennyit pörgönc üzemmódban volt ma. Ráadásul,ott voltak azok a tárgyalások,neki még unalmasabbak voltak,mint nekem.A kis Poppy úgy tűnik összebeszélt anyucival,ugyanis amikor bevittem Lizemet és letettem az ágyra és betakartam utána egyből a hasára feküdt. Három óra múlva a térdemre feküdt. Valami csodakutyát vettünk, ugyanis Liznek ott volt a vetélés meg éppen menstruált is,nekem meg ott volt a térdbajom. Nem tudtam elaludni,csak gondolkodtam. Mivel tudtam hogy nem alszok még egy ideig kimentem a kertbe gondolkodni.
Poppy jött velem. Ezek jártak a fejemben:

"Tönkretettem mindent! Lizzie egy olyan kedves aranyos csaj,én meg veszekedtem és elvetélt,és nagyon fiatal. Nem szabadna szeretnie azok után amikbe belesodortam. Feleségül akarom venni,de félek hogy mindent eltolok,mint ahogy szoktam... Itt van ez az Emma dolog,nem is tudom hova tettem az eszem mikor vele kezdtem.Miket is gondoltam! Pláne mikor Lizzel is kikezdtem,francba is mekkora tapló vagyok! Megértem Emma miért dühös ránk! Lizzie nem haragudott,bármi történt,még ha teljesen az én hibám is,nem hibáztatott. Tele vagyok kétségekkel,nem Lizat,magamat illetően...Nem leszek jó férj,pláne nem jó apa. Felelőtlen és figyelmetlen vagyok! Féltem Lizet a hülyeségem következményeitől!"

Könnyek is szöktek a szemembe. Minden összevetve Emma  nagy hiba volt. Lizzie az életem értelmem,az esküvő pedig a nagy álmom illetve célom,amiért mindenre elszánt vagyok.Mikor a könnyek a szemembe szöktek Lizzie lépteit hallottam meg. Gyorsan letöröltem őket a szememből.

-Mit csinálsz?-ült az ölembe-
-csak nem tudtam aludni,kijöttem agyalni-öleltem át-
-mi bánt?-kérdezte aggodalmasan-
-semmi! Semmi amíg itt vagy!-pusziltam meg-
-rendben,köszi,menjünk aludni?-kérdezte-
-igen,de aludjunk kint.-vetettem rá magam a hintaágyra-
-Remek! Egy újabb Eric féle őrültség! Benne vagyok!-feküdt mellém-
-jó éjt!-
-jó éjt!-csókoltuk meg egymást-

Poppy is felugrott,velünk aludt,hárman pihiztünk.

Reggel egy idegesítő madár keltett fel a kopácsolással,és recsegéssel. Lizzie egyből vadászni kezdett rá,reggelinek szánta.Indulhattunk is újabb tárgyalásra... Forgive Me meeting. Unatkozott Lizem,a zsebemben rezgett a telefon... SMS...
"gyere fel Twitterre! Unatkozom!"

Írta Liz.. közben bőszen szemezett velem.

"oké"
válaszoltam gyorsan és fent is voltam Twitteren.

@LizzieScandinavia: @ericsaademusic mit akarsz megint? Tárgyaláson vagy! FIGYELNI!!!!  ;)

@ericsaademusic: @LizzieScandinavia én mit akarok??? Itt szemezel velem Linda minirucijában amiben haláli vagy és mit akarok?! és én igen is FIGYELEK, #RÁD! <3

@LizzieScandinavia:  @ericsaademusic  NEM stírölni! Amúgy is felmondok! Túl nagyok az elvárásaid,elviselhetetlen vagy...  #este.... ;)
  
@ericsaademusic: @LizzieScandinavia Felbonthatatlan szerződésed van! Az enyém vagy <3 ;) és milyen nagy elvárások??? :D #mirőlbeszélsz?? XD

@LizzieScandinavia: @ericsaademusic ezt engedd kifejteni!  <3 <3 <3 <3 <3  ;) #naadokénnekedszerződést!!! 


Ekkor elkezdte az asztal alatt az ágyékomat cirógatni.


@ericsaademusic: @LizzzieScandinavia Szerintem értem a célzást, és jelzem nincs rajtad a képzeletemben semmi  #CoverGirl   #dirtymind   #dirtyhips 
    
@LizzieScandinavia: @ericsaademusic nem lepődtem meg  XD gondoltam.Tőlem mehetünk én unatkozom látom te is öhm... gyere 

@ericsaademusic: @LizzieScandinavia mennék én ha tudnék,de nem moccanhatok,segíts! #kínos

@LizzieScandinavia: @ericsaademusic hahaa elértem a célomat! Segítek! #provagyok!

Igen...gyorsan nagyon szűk lett a nadrágom.
Gyorsan rögtönzött valamit.. 

-Eric,SMS,ki kell jönnöd velem segíteni!-állt fel-
-mehetek?-kérdeztem-
-igen,siess!-intett Tomas-

Sikerült kijutni minden gyanú nélkül,nem vették észre az okát. Igen Liz pont jól csinálta amit csinálta amit csinálta,csak nem jókor. Kínos volt...és mikor kiértünk már nagyon látszott mi a helyezet. Minden biológia tudásunkat latba vetve találtunk megoldást,hála istennek be jött. 20 perc volt míg rendbe jöttem,és vissza mehettem.  Mikor visszamentünk néztek hogy jó sokáig voltunk el.

-öhm..mi csak-kezdte Liz-
-el kellett intézzünk egy fontos hívást!-fejeztem-
-rendben,üljetek le folytatjuk!-zárta rövidre Tomas,de látszott hogy tudja mi volt-

Megegyeztünk,az album Augusztus 28.án jön majd ki, Forgive Me címmel. Még erőszakoskodnom kell az EU turnét illetően. Hazafelé menet esett le hogy amúgy Lizzie menstruált...ÉN BAROM!

-pillanat... te menstruálsz!-mondtam a fejemre csapva-
-aha! estére csak leesett?-vetett rám gyilkos mosolyt-
-bocsi a tárgyalós mutatvány összezavart-öltöttem ki rá a nyelvem-
-kívánncsi voltam mennyi idő míg leesik!-puszilt meg-
-kegyetlen vagy!-csóváltam a fejem-
-nem csak irtóó dögös!-csapta hátra a haját-
-ja..! egy hétig csak távolról csodálhatlak-mondtam-
-távolról?-nevetett-
-Jaj! Ne tudd meg milyen izgató vagy! Ilyenkor meg még megtoldod ezzel a kegyetlenséggel is!-vágtam rá-
-aha! te meg figyelmetlen!-kacagott-
-igen tudom,bocsi!-mentegetőztem-

Ekkor hazaértük. Megvacsiztunk és kidőltünk egy CSI epizód után.

2 megjegyzés:

  1. áááááááááá nagyon jó lett :D imádom

    xox♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha XD nekem személy szerint a tárgyalós rész a kedvencem... haha XXD szakadtam is míg írtam,elképzeltem Ericet meg Lizet a tárgyalóban ahogy szerencsétlenkednek a problémával...XXD

      Törlés