2013. augusztus 4., vasárnap

A Twitter előjel

 Hello-belo!
Ma 2 fejezettel jövök még , holnap is, sasoljatok majd... Amint kiment a holnapi négy, még 8 fejezet és évadzáró, készüljetek innentől kezdve pörög a blog, KOMIZNI vagy a holnapi négy után megint nem kaptok fejit! De mondjuk meg vagyok ihletve nagyon,így eltekintek tőle Szeptemberig!!! PUSS Izzy




Még pár beszólás után én hatáskeltés végett bementem a fürdőbe,és felvettem az egyik ajándékot.





Zoe ajándékát,pontosabban.Kinyitottam az ajtót és szexis táncot lejtve,csípőt riszálva  indultam meg Eric felé. A szexis tánc egészen pontosan a Cover Girl koreográfia volt... Eric is csatlakozott,együtt táncoltunk. Énekelt is,amitől teljesen ki voltam,imádom ahogy táncol,énekel,ahogy bármit is csinál. Mikor vége lett a koreográfiának felkapott és felültetett a pultra.

-kicsim,erre nem lesz semmi szükséged.-nyúltam a pólója alá és a körmömet végighúzva a hasán vettem le róla,és eldobtam-
-egyetértek.-csókolgatta a nyakamat-
-de ez sem kell!-csókolgattam a nyakát,és levettem a nyakláncait a fogammal-
-és ez sem!-kapott fel és a falnak nyomott én a lábammal átkulcsoltam a csípőjét-
-mi nem kell?-csókoltam meg-
-ez!-vette le a kombinét rólam-
-határozottan egyetértek.-karmolgattam a hátát-
-Cover girl, you know that after tonight, you never gonna let me go!-suttogta-
-sosem engednélek,ha kérnéd sem!-csókoltam meg-
-Mindennél jobb vagy! Eszelősen kívánlak!-csókolgatott-


Na a hercegnek,azaz bocsánat királynak sem kellett több, felkapott és vitt tovább a hálóba. Szeretkezni kezdtünk,mindketten teljesen egymásba merültünk. Nagyon jó délelőtt volt, imádok Erickel bármit is csinálni. Ja és megírta  a Cover Girl Pt.I-t.Mindig azt mondja hogy én ihletem meg,a Forgive Me csak az enyém.  Mikor véget ért a délelőtt még pihentünk kicsit,mindketten nagyon imádunk hülyülni,szeretkezés után meg pláne hülyék vagyunk. Felnéztünk Twitterre,minden rendben volt.Gyorsan le is jöttünk,nem volt mit csinálni fent. Elkezdtünk az esküvőről beszélgetni. Ericet sosem láttam talán ilyen komolynak,de le mertem fogadni hogy késni fog az esküvőről.

OSCAR,BULI UTÁN:

A bulin sokat hülyültünk,kicsit perverzek is voltunk,sebaj. Penny volt az egyik legnagyobb partykukac a bulin. Laza vicces,mindenben benne volt,majdnem.Alex és Eric ki is szúrták hogy bejön...Alex el is kezdett húzni vele. Imádom a srácot,legjobb haverom,de a nagy szája nem feltétlenül az.Pennel ittunk egy kört beszéltünk kicsit,de úgy láttam zavarom,így eljöttem tőle.

PENNY,BULI UTÁN:

Oscar haláli partyarc volt.Sokat nevetett mindenkivel,és egyszerűen laza,meg olyan nekem való. Vendel és Zoe falták egymást,Liz és Eric is,Tone nem ivott. Mindenki nagyon jól mulatott,kicsit átlendültünk a ló túloldalára,kellett is. Eric és Liz minden fogadást vitt... Bármilyen perverz fogadást vittek,igen ketten nagyon nagyon barmok! Megtanultuk azt is hogy ha Eric és Alex együtt buliznak sosem szabad inni hagyni őket!

ERIC,DÉLELŐTT:

Lizziemmel az esküvőt terveztük. Cukkolt hogy az esküvőről el fogok késni tutira. Alaptalan vád! Mindent tagadok! Oscar meg szerelmes lett Alex bőszen húzta is az agyát vele,igen igen Lizzel is ez volt,mikor kibukott hogy ima ima ima imádom! Mikor lejöttünk Twitterről örömmel nyugtáztam,hogy nincs lázongás Liz ellen. Elmentünk a parkba egy pléddel és piknikeztünk kicsit. Oscar hívott.

-Szia! ha net közelben vagy azonnal menj fel Twitterre, nagyon gázos!-hadarta-
-oké,de mi gázos?-kérdeztem-
-Emma!-vágta rá-
-Ne már! Mit akar?-akadtam ki-
-Nem tudom! Beszéld meg vele!-kapkodott-
-Rendben iszunk valamit olyan helyen ahol van wi-fi.-mondtam-
-oké szia,hívj majd!-köszönt el-
-oké hívlak szia!-tettem le-

-Mi az?-kérdezte Liz-
-Emma írt valamit Twitteren,Oscar nem tudja miért, menjünk igyunk valamit valahol ahol van wi-fi.-álltam fel-
-oké,menjünk!-pattant fel-

Beültünk ,rendeltünk,kaptunk wi-fi kódot. Fel is mentem. Emma Twitterén ez állt:

"Utálom az Amerikai festett szőke libákat akik az életem rágják,és élvezik azt ami nekem járna!"

-Nem festett szőke vagyok,és nem én tehetek róla hogy jobb vagyok nála,és hozzád valóbb!-nevetett-
-Na igen a másik az hogy a korodról sem te tehetsz-öleltem át-
-hahaha,fogd be 23 éves!-lökött meg-
-ejnye! Szemtelen vagy 22 éves létedre tee! és 22 bagyok október 29-ig nem feledd!-nevettem-
-igaz,bocsi!-ölelt át-

LIZ:

Emma kicsit elhamarkodta a dolgot. Nevetséges volt! Komolyan jót szakadtunk rajta Erickel. Nem terveztünk reagálni rá,de egy fan egyből reagált rá:

" @_emmajosefine Ki vagy te??? 18 évesen kavartál egy 23 évessel,és pálcát törsz egy 22 éves felett,aki a családját dobta el Ericért és mindenben támogatja,és miken mentek keresztül,és kitartanak együtt,te min mentél vele keresztül,mit tettél érte?? hmmm... #szánalom #hánynomkell! @ericsaademusic @LizzieScandinavia ne hagyjátok magatokat!  Csiripeljetek csak!!!!!"

Az írásból felismertem,hogy ismerősnek kell lennie,aki mindent tud.A vetélést,a balesetet,a lázgörcsöt,az egyebeket. Tudtam hogy nem Zoe és Penny eredeti Twittere,de tudtam hogy valamelyikük. Kiderítettem hogy Penny az! Kamu néven regisztrált,Tweetelt párat,bekövetett egy rakat saadeistet,meg minket,és így Tweetelt Emmanak.

Ami amúgy Emmácskát illeti nem tudott mit reagálni erre a tweetre.Hirtelen mindenki ilyesmit írt Tweetben Emmanak:

"@_emmajosefine nagyon gázos vagy! Nem vagy kóser! Nem csoda hogy Eric dobott,és Liz legalább részese a karrierjének,és nem buliban találkoztak,hanem józanul!"

Mindenki védelmébe vett,az egész Team Saade,és Saadefamily. OMS!!!!  Ha nem is kedveltek,de kiálltak értem,és ez rengeteget jelentett nekem,el sem tudom mondani mennyit!

Emma úgy két óra után ezt írta:

"@LizzieScandinavia @ericsaademusic  bocsi nem tudtam hogy te vagy az egyetlen festett szőke! Nem minden rólatok szól! Van életem rajtatok kívül!"


Én Twittere este ezt írtam ki, svédül és angolul is:

"Saadefamily egy életre adósotok vagyok köszönöm szépen a mait,tudom hogy nem kedveltek mind,de imádlak mindőtöket  amiért mindig itt vagytok,és én is saadeist vagyok! Még mindig elájulok Eric mosolyától,mint amikor először láttam... kérlek ne nehezteljetek rám amiért itt vagyok,higgyétek el mindennél többet jelentetek nekem, @ericsaademusic az élen! Szép álmokat drágák"

 Eric pedig ezt írta ki:




"a mai sokat jelentett nekem és @LizzieScandinavia nak köszönjük hogy vagytok nekünk! Ne nehezteljetek rám,most már megállapodok,hamarosan Miss.Saade <3  Imádlak titeket, Jó éjt #saadefamilyföralltid"
Majd pedig elaludtunk,nem volt mit csinálni,ki is voltunk rendesen.


ERIC,REGGEL:

-ébresztő Miss Saade!-csókolgattam Lizziet-
-Még egy órát  Mr. Saade!-fogta be a számat-
-a-a! Kelés van próba,és fotók!-húztam fel-
-rendben!-kelt fel és a fürdőbe rohant-
-hova hova!?-kaptam el a csípőjét gyengéden fogva-
-háát....-forgatta a szemét-
-egyedül nem mehetsz!-mosolyogtam kajánul-
-nekem erről más a véleményem.-csukta be az ajtót-




Fél óra múlva kint is volt,nekem is ugyanannyi kellett. A próba remek volt,mindenki nagyon profi volt. Utána egy kis 30 perces meeting volt.
Utána rávettem az én szívem csücskét hogy tornázzunk. Szexibb nem is lehetett volna,de lehet én sem....




Twitteren:
@ericsaademusic:  Ah ne ne ne! Ettől behalok! #estitorna  #dagilettem  <3 fb.me/354gid43

@LizzieScandinavia: pfff... nem bírod a tempót főnök???  #túljólfőzök??? ;)  <3

@ericsaademusic: @LizzieScandinavia: igen,jól főzöl,és de bírom a tempót én RÁD gondoltam! #nevetek #cukorbogyóm

@LizzieScandinavia: @ericsaademusic: #macii te jobban főzöl! Húzzunk edzeni!

Edzettünk úgy este hétig,és utána zuhanyoztunk,vacsiztunk,és hülyültünk,majd kidőltünk.

2 megjegyzés:

  1. hát Eric meg az esküvők :DDD amúgy tök jó lett :D, amúgy mindig mást hallgatok nem véletlenül se azt ami menne a fejezethez ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha ismerős... feltűnő szerintem hogy ez CVG-s fejezet az előzővel együtt... inkább a nyaralás előtti kettőnek kellett volna CH címként.. XD

      Törlés