2013. augusztus 5., hétfő

Tone titka,Emma nyűge

  Just Only Girl♥ kérésére kiírom a többi négy fejezetet is vagy annyit amennyit kibírok és el is múlt éjfél <3 holnap van! WHOO-HOO! Komizni vagy tényleg csak   Just Only Girl♥ kap fejezetet!!! Nem viccelek képes leszek rá!!!! Légyszii komizzatok! Hadd ne könyörögjek nektek a véleménynyilvánításért! Tussen tack älskar dig <3 Puss Bella 




TONE SZEMSZÖGE:

Ami a legeslegjobban bánt,az az hogy állapotos vagyok és Aksel mindenképpen el akarja vetetni a gyereket. 4 hónapos terhesen semmi hasam nem volt,ami utalna a terhességre. Sokat ettem pedig,a doktor azt mondta hogy ilyen alkat vagyok meg nem vagyok teljesen nyugodt. Ez az oka annak hogy nem látszik a terhesség a hasamon még. El kellett mondanom Lizéknek hogy mi a helyzet,nem szabadott titkolnom tovább.

-skacok mondanom kell valami fontosat!-kezdtem bele-
-juj!fontos lehet és bennünk bízhatsz,ami a dzsungelben történik ott is marad!-kacsintott Liz-
-köszi,mesélek akkor! Babám lesz! Aznap tudtam meg amikor Aksel kidobott...éppen el akartam mondani neki amikor tajtékozva jött be hogy mindennek vége és kitett.-meséltem szomorkásan-
-ez nagyon durva,és elvetéltél?-kérdezett Eric-
-nem! De Aksel mindenképp el akarja vetetni! Nincs apelláta neki!-sírtam-
-olyan nincs!-kelt ki magából Liz-
-nem is fogom elvetetni! Valaki verje agyon Akselt!-mondtam erőteljesen-
- én agyonverem neked!-recsegtette a kezét Liz-
-ho-ho! Nyugszik,lányok! Tudom hogy kemények vagytok,erősek és okosak meg minden,két istennőt nyugtatni jaj előre félek! Tone nyugi terhes vagy! Tudjuk milyen nehéz ez neked! Liz! lazíts,tudjuk hogy harcias vadmacska vagy némi nem normálissággal,de nyugi csajok majd én verekszek!-nyugtatott minket Eric-
-Pofa be!-kiáltottunk rá-
-okés,nyugisan! Mentem! Hagylak titeket csajos magányotokban,kell nektek,nem gáz ne aggódjatok telefon nálam.-ment ki Eric-

-ne haragudj,de erről beszélnünk kell,és ezen én jobban tudom át segíteni mint mi,mi túl robbanósok vagyunk együtt,ne haragudj,szia-köszönt el Liz-
-sziasztok,semmi para,tudom-köszönt el Eric-

AKSEL SZEMSZÖGE:

Nem hittem el hogy Tone nem akarta elvetetni azt a ki tudja ki gyerekét. Ahány pasival lefeküdt csoda hogy emlékszik a nevemre. Azt meri állítani hogy az én gyerekemet várja,ugyan! Enyém lesz az utolsó szó,a gyerek menni fog! Meg vannak az eszközeim hogy elérjem amit akarok.

LIZZIE SZEMSZÖGE:

Miután Eric elment Tone és én lelkiztünk,beszélgettünk,forró csokiztunk.
-Restellem hogy Eric miattam ment el,bocsi-mentegetőzött-
-semmi baj! komolyan!Érti min mész át és rengeteget tettél értünk, és én tudok jobban segíteni ebben.Gondolom eszébe jutott a babánk,ami elment azért is ment el.-nyugtatott-
-jaj bocsánat! Komolyan ekkora állat is csak én lehetek! a babátok,és én itt újságolom nektek hogy nekem babám lesz.Szégyenlem magam!-temette arcát a kezébe-
-jaj Tone! Nem gáz,csak Eric még mindig magát tépi miatta,én is,de ez nem olyan. Nem kell rosszul érezned magad miatta, sőt szeretnénk babázni majd! Ez a ház a te házad is! Addig maradsz amíg csak kell!-öleltem át-
-köszönöm ezt a sok kedvességet,sosem fogom tudni visszaadni! Utálatos lehetek nektek hogy folyton beletaposok az életetekbe.utasított el-
-Tone Damli Aaberge! fogd be a szád és cuccolj ide,minimum addig maradsz amíg nem találsz biztos helyet és nem szülöd meg egészségesen a babádat!-
-rendben! megszületik a baba és egy közeli helyet találni,vettem- reagált-
-nem fontos! addig maradsz amíg kell! és tudod hogy ellenőrizzük azt a helyet?-mondtam neki-
-igen tudom,de nem akarok belemászni az életetekbe- pegyhüdt el-
-nem zavarsz! és mit kell tudni a kis pocaklakó pocakmanóról-simogattam a hasát-
-Úristen köszönöm! Madison a neve ,kislány lesz és rám üt majd elvileg hála az istennek.-mondta boldogabban mint eddig beszélt-
-Úrsiten de cuki,alig várom hogy lássam,akkor gyönyörű kiscsaj lesz,előre imádom!Jobban vagy?-lelkesedtem fel és kérdeztem a végén aggodalmasan-
- igen,Aksel nem éri meg a bánatot,meg ilyen barátok vannak mellettem és anya vagyok.-mosolygott valamelyest-
-rendben,akkor nem aggódok és nagyon sokat tettél értünk-öleltem át-
-Indulok Osloba hogy hamar érjek oda és ide vissza ide cuccolok akkor,holnap délután jövök.-puszilt meg-
-rendicsek,óvatosan,vigyázz magadra!-pusziltam meg-
-szia-
-szia-

Tone rendben elindult és én Eric keresésére indultam.


ERIC SZEMSZÖGE:

Miután elmentem a csajokat lelkizni hagyni egy játszin kötöttem ki. Beültem egy hintába, csak a babánkon járt az agyam. Nem tudtam kikapcsolni azokat a gondolatokat amik engem vádoltak a baba halálával. Minden porcikám azt diktálta hogy üssem meg magam. Ha egy másik személy helyében megláttam volna magam bemostam volna egyet vagy többet. Felelőtlen fafej voltam. Veszélybe sodortam Lizziet,és Tone is miattam van ilyen szar helyzetben. Iszonyatosan szégyenltem magamat. Mindig mindent tönkreteszek! Semmire sem vagyok jó! Milyen családfő leszek? A saját feleségemet sodortam életveszélybe! A frászt hoztam rá egy kis lázzal,és egyszerűen csak annyi hogy utáltam magamat!Szörnyű embernek éreztem magamat! Egy rakat szemétnek,taposni valónak.Értéktelen,szemétládának.Ekkor megcsörrent a telóm,SMS,Liza,keres. Írtam neki hogy a játszin vagyok. Megláttam őt. Jobb kedvem is lett tőle.

LIZZIE SZEMSZÖGE:

Miután Tone elment írtam egy SMS-t Ericnek hogy hol van,keresem. Írta hogy a játszin. Elindultam oda gyalog. Mikor odaértem hintázott.Beültem a mellette lévő hintába. Elkezdtem a Populart énekelni,ő is csatlakozott. Végül egyedül maradt. Ez van imádom ha énekel. A szám végén egy nagy reccsenés és egy nagy puffanás,és Eric a földön fetrengve szakadt. Leszakadt a hintája.

-Babym,az a sok szalonna...látod milyen dagi vagy!-ugrottam mellé-
-Alaptalan koholmány! Max. 4-5 kilóval vagyok több az "egészségesnek" mondott testsúlyomtól-nevetett-
-igen,szoktam is érezni azt a 4-5 kilót!-paskoltam a hasára-
-Kirúglak tee! Nem kell bajlódnod a felmondással!-kerekedett felém-
-hey! dagi vagy! nem bírom el a súlyod te disznó!-csókoltam meg-
-disznó? Inkább görög isten! Adonisz!-röfögött-
-rendben!akkor.. a legdagibb legszexibb görög disznó,megfelel?-röfögtem én is-
-görög?? kikérem magamnak! Svéd-Libanoni!-kacagott-
-elzsírozását kérem!-fordultam ki alóla-
-festett szőke!-csapott a fenekemre-
-festett? hogy mondtad?-tepertem le-
-sehogy! esküszöm sehogy csak ne erőszakolj meg!-mosolygott-
-nem is! ma nem,majd jövőhéten,addig nem tudlak,amúgy hagynád magad?-mosolyogtam-
-neked?? persze! minden ellenállás nélkül!-simogatta a hátamat én pedig mellé feküdtem-
-akkor jövőhét megfelel?-kérdeztem vidáman-
-persze,neked bármikor! De ugye tudod hogy az igazi hajtás 20. után kezdődik?-kérdezett-
-Igen ezek jótékonysági,meg egyék koncertek voltak.-vigyorogtam-
-Nem vagy komplett! Én ki lennék akadva a helyedben.-csóválta a fejét-
-Én meg nem! Veled utazni és bulizni Svédországban! Szuper!-ugráltam-
-Duracell-Címlaplány!-emelt fel egy mászóka tetejére-
-mókusfiúm!-néztem rá szerelmesen-
-medúzalány!-öltötte ki a nyelvét-
-medúza?-lepődtem meg-
-láttam ám  hogy félsz tőlük!-nevetett-
-azok legalább mérgezőek!-ugrottam a nyakába és el is estünk-
-áú! A nyakam!-emelt fel és elfenekelt-
a fenekem!-csaptam a fenekére-
- a te feneked az én fenekem. Az én fenekem a te feneked! Szóval hagyj lógva!-simogatta a combomat-
-lógva? az egyetlen aki itt lóg az én vagyok!-kalimpáltam hogy tegyen le-
-és milyen szexi vagy!-fordított meg hogy a fejem a háta mögött legyen és megpuszilta a fanekemet-
-igeen? háát nem! Elfogult!-pusziltam meg a nyakát-
-anyu! meg is gyógyult a nyakam!-simogatott-
-erről jut eszembe! Le kéne menni Helsinborgba. Toneról nem is kérdeztél,kis szerelmes-borzoltam össze-
-Igen tudom,csak boldog vagyok hogy itt vagy,hétvégén le megyünk,és mi a helyzet Tonenal?-válaszolt hirtelen-
-Okés, Tone pedig elindult Osloba holnap délután jön. Adtam neki kulcsot,nálunk lakik majd,remélem nem baj,jobban van amúgy-összegeztem-
-oké,nagyon nagy vonalakban... egyem azt az arany szívedet! Én is javasolni akartam hogy lakjon nálunk.-mondta-
-dinamit duo?-kérdeztem-
-dinamit duo!-pacsiztunk-

Hazasétáltunk és játszottunk Popularrel. Megvacsiztunk,elmentünk sétálni a kutyával és utána aludtunk.

EMMA SZEMSZÖGE:

Láttam őket a játszin. Teljesen véletlen voltam ott. Falták egymást! Idegesítőek voltak. Mindig tőlük zengett a tweetek hada. Minimum egyszer el kellett mondanom 18 évesen mennyire tönkre tették az életemet. Kábít,megcsal,majd nyilvánosan elhagy. De tudtam hogy vágjak vissza.

2 megjegyzés: