2013. augusztus 12., hétfő

Grill a szülőkkel

Sziasztok!
 Itt is van a mai adag.Jó olvasást.Köszi az olvasást remélem tetszik.Legjobbak vagytok PUSS Isabella. <3 <3 <3







ERIC SZEMSZÖGE:


Miután Tomassal lerendeztük amit kellett,egészen pontosan egy papírt akart mutatni,amit kihasználhatunk az EU turnéval kapcsolatban. Örültem neki,reméltem hogy összejön,de pihenni is akartam kicsit. Siettem haza miután végeztem. Lizék kint ültek a kertben.Halkan mentem be,egyik csaj sem vette észre hogy megyek. Liz mögé álltam,és felkaptam és megpörgettem a levegőben,ő így szólt:

-Ericem,imádlak,de ha élve akarsz akkor hagyd meg a belső szerveimet épen!
-Bocsi,nyugi vigyázok a belső szerveidre!-öleltem át,miután letettem-
-köszi,és ezek szerint lesz EU turné?-mosolygott-
-öhm..nem de Tomas mutatott valamit amivel elérhetjük,2014 év elején leszünk.-mondtam-
-ahham! Remek,Eric,grill most!-intett a grill felé-
-igen is!-ugráltam-
-na most már pörög!-nevetett Liz-
-észrevettem!-mondta Tay-
-hallottam és kapsz még érte este!-vágtam hozzá egy hamburgerhúst-
-ez csak szalonnával ér!-vágta vissza-
-nem talált bibii!-öltöttem ki a nyelvem-
-de te sem baby!-kacsintott-
-majd este,mondom én hogy este addig ne zaklass!-nevettem-
-hagyjál már este,este mit akarsz te tőlem este?-ölelt át-
-komoly kérdés?-vetettem rá gyilkos mosolyt-
-igen,bocs nem értem a burkolt mondandóját uram,hello szia Lizzie Stockholmi csaj,aki nem áll szóba idegenekkel!-puszilt meg-
-nem,kivéve ha muszáj,mint annál a standnál,kivel is valami Erickel,nem tudom mindegy nem néz ki olyan jól,nincs okom féltékenynek lenni rá.-öleltem át-
-jobban néz ki önnél,és mentségemre szóljon,hogy autogramot akartam,azóta férjem van,és komoly nő lettem!-nevetett-
-juj,erről nem nyilatkozok,a végén megöl a feleségem-nevettem-
-maga nős?Távozom is!-ment vissza Taylorhoz-
-olyan jó látni hogy ilyen boldogak vagytok!-ölelte át Taylor Lizet-
-sok mindenen mentünk keresztül,míg ide elértünk.-mondtam kicsit elszontyolodva ahogy visszagondoltam-
-elhiszem,sejtem,látom el is kenődtél.-mondta Tay-
-el,mert szomorú dolgok vezettek ide-mondta Liz-
-nyugi most már itt vagyunk,és minden oké!-nevettem-
-majdnem! De a hús akkor semmi-nevetett-
-francba!Nézd meg! Leégetem miattad a húst!- csapkodtam és eloltottam-
-szerintem más az oka a tüzes természetének,de én mondom ha a hús lennék nem a tűztől gyulladtam volna meg .Hanem a mosolytól,de mindegy!-nevetett Liz-
-ebben egyet kell értenem.-mondta Taylor-
-köszi,Taylor-néztem furán-


Ez egy kicsit sokkolt.Látta hogy Lizzel házasok vagyunk,és imádom.Ennek ellenére elkezdett bókolni.Meg is jegyeztem Liznek svédül.

-Liz nekem ez nem nem tetszik,ez bók volt.Nem szeretem az ilyet,beszélj vele,mert még egy ilyen és mennie kell,bocsi !-mondtam-
-Nyugi,nem akar semmi olyat,csak kedves.-nyugtatott-
-baj van?-aggódott Tay-
-Nem nincs-mosolyogtam-
-Eric, menj fel míg meg nem jönnek ha akarsz-mondta Lizzie svédül-
-az lesz,bocsi-öleltem át-
-értelek-bólintott és megpuszilt-


Felmentem és agyaltam. Nem fogok belemenni Taylor játékába.Nem egoból mondom,de tudom hogy nem vagyok szemét ember,meg nem is nézek ki borzalmasan. Rájöttem hogy Taylor mit akar tőlem.  Liz felszólt hogy itt van a családom. Lementem és nagyon jó volt látni őket. Tálaltuk a vacsit,és ettünk.Mindent elmeséltünk ami az esküvő óta történt. Nevettünk egy nagyot velük,lelkiztünk,nosztalgiáztunk. Liz is mesélt,a gyerekkoráról nem mesélt sokat. Nem mesélt így sem sokat,de elmesélte hogy a svéd nyelv tanárja milyen jó fej volt,meg a föci-töri tanáráról is mesélt. Én is meséltem a kedvenc tanáraimról,az első csókomról,ami a suli  WC-ben volt,és intőt kaptam érte,mert bevittem a lányt a mosdóba. Liz mesélte hogy énekórán elkapták miközben a zenémet hallgatta,és szaktanárit kapott. Nevettem egy sort,olyan beszólásokat lőtt el a tanárnak,hogy "ének órán vagyunk,és nem hallgathatom a legjobb énekest? Hogy van ez?" Aztán lecseszte a tanár mert előző héten nem volt ott ének órán,és nem pótolta, erre Liz így szólt "bocsi nem a fürdőben áztattam magam,orvosnál voltam,máskor ön előtt vetetem le a vért!" Vannak beszólásai, kétségtelenül könnyen ki lehet csikarni belőle a kegyetlen beszólásokat.Én is elmeséltem az ilyen történeteket. Őrültek vagyunk,és úgy tűnik a suliban mindketten bajkeverők voltunk.Anyuék nálunk aludtak.Anya kérdezte hogy milyen tervek vannak a család bővítésével kapcsolatban. Mi azt mondtuk hogy mindenképp tervezzük jövőre.Taylor nagyon érdekes arcokkal díjazta az öleléseket,és a baba témát. Szerintem el akar csábítani.Ez jött le,de nem leszek negatív,Liz azt mondja ilyen akkor ilyen.



HAJNALBAN:


Popular felvert hajnalban.Nem  tudtam visszaaludni,a kertbe mentem vele. Pár perccel később anya kijött utánam.

-kicsim baj van?-simogatta a hátamat-
-Nem anyu nem,csak Popular felkeltett és nem tudtam visszaaludni-mondtam neki nyugtatóan-
-Szívem ismerlek,tudom hogy valami zavar.-ölelt át-
-az van hogy Taylor szerintem el akar csábítani Liz mellől,és szóltam Liznek,de nem hisz nekem.Figyeltem őt ,és mikor Lizzel romantikusabbak vagyunk,vagy például a baba téma felmerült olyan arcokat vágott,mint aki halálra unja magát,és bókolt is nekem.Zavar nagyon.-meséltem el-
-Tudom,hogy nem követed el ismét ugyanazt a hibát,nem fogod megcsalni Lizet. Tanultál belőle,tudom jól.-nyugtatott-
-tudom,hogy nem fogom megcsalni Lizet,a feleségem,és nektek sem akarok csalódást okozni.Egyébként is nagyon szeretnék apa lenni,jövőre ilyenkor már a kislányomat akarom a karomban ringatni bulizás helyett-öleltem át-
-tudom édesem,tudom hogy megállapodtál,bízunk benned,de tudod,ha hibázol is mi a családod vagyunk,és sosem hagyunk el Liz sem fog elhagyni, tudod jól.-nyugtatott-
-Félek hogy elvesztem,nem tudom elég erős vagyok-e hogy ne kövessem el ugyanazt a hibát-mondtam bánatosan-
-Kicsim,nem lesz baj,tudod jól.-ölelt át-
-remélem,mert most a legjobb az életem,és nem akarom ezt elveszteni.-szöktek könnyek a szemembe-
-Nem fogod,mert érettebb vagy,és miken mentél keresztül érte,és ő érted.Ki fogtok tartani egymásért-nyugtattam-
-tudom,nem is tudom miért fújom fel ezt a Taylor ügyet.Nem akarom,egy nő érdekel rajtad kívül,Liz- pusziltam meg-
-Tudom kicsim,akkor mitől félsz?-simogatta a karomat-
-attól,hogy elvesztelek titeket,de attól halálosan!-könnyeztem-
-nem is fogsz! Mert így szeretsz minket.-nyugtatott-
-anya!Olyan hálás vagyok hogy így neveltél,hogy itt vagy velem.-öleltem szorosan át-
-babám! Olyan jó ember lettél,és nagyon jó hogy ilyen boldog vagy,ennél több nekem nem kell!-puszilt meg-




TAYLOR SZEMSZÖGE:

Láttam az ablakból,hogy Eric az anyukájával beszélt.Lelkizhettek,mert Eric szomorúnak tűnt. Az anyukája bejött,én pedig elindultam le hozzá,de Lizzel találkoztam.Azt mondtam inni mentem,Ő azért volt ott mert felkelt,hogy Eric nem volt mellette.Adott innom és meglátta a nagyon gondolataiba merült Ericet. Kifutott hozzá,elég hideg lehetett ugyanis libabőrös lett ahogy kiért. Leült Eric ölébe,és megpuszilta.


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Taylor felkelt inni,és összefutottunk.Eric hiányára keltem fel,és miközben Taylornak segítettem megláttam hogy kint ül.Kifutottam hozzá,majd megfagytam.Az ölébe ültem,és megkérdeztem mi a baj,mert könnyes volt a szeme.

-Eric szívem mi a baj?-öleltem át-
-Semmi,nem történt baj,csak Poppy felkeltett,és kijöttem,mert nem tudtam visszaaludni. Kijöttem,és gondolkodtam,Taylor zavar,zavar amit mondtam,amit mondott,amilyen képeket vág amikor romantikusak vagyunk.Bocsi,de így érzek,nem akarlak elveszteni és megismételni a saját hibám. Ő nyomul rám,voltak már páran akik ezt tették,és mind csábítás volt-mondta-
-Eric! Fejezd be,ilyen a csaj és kész! Légszíves! Nem fogsz elveszteni ha nem gyanakszol.Megyek aludni,ez már komolyan lerágott csont,gyere Popular!-álltam fel és felmentem-


Felmentem és Popular mellém feküdt. Eric is hamar feljött,én azt tettettem hogy alszok. Sejtette hogy nem alszok,elkezdett beszélni.


-Liz tudom,hogy a barátod,de értsd meg hogy így érzek. Nem akarom a saját hibámat megismételni,és tudd hogy nem tetszik amit csinál,de ismerjük be,addig jár a korsó a kútra míg el nem törik,légyszi érts meg,félek hogy elvesztelek,mert imádom ezt ahogy vagyunk!-
-Eric,hagyjuk jó?Ha félsz hogy más nő fog kelleni,akkor nem kellett volna a gyűrűt az ujjamra húzni,tudod?-fordultam be tőle-
-Liz nem azzal van a baj!-mondta bánatosan-
-nem érdekel!Jó éjt!-öleltem át Populart-



ERIC SZEMSZÖGE:



Liznek igaza volt.Nem kellett volna ezen gondolkodnom.Miért is gondolkodom rajta? Taylor nem tetszik,nem is fog.Egyetlen dolog érdekelt,hogy bebizonyítsam Liznek,hogy nem azért zavar Taylor mert meg akarom csalni.Nem akarom,egyáltalán nem.De zavarja a lelkiismeretemet hogy Taylor kelleti magát. Kimentem a kertbe,leültem gondolkodni,hogyan is tehetném ezt jóvá.Liz teljesen jogosan mondta azt hogy meg akarom csalni,az jött le abból amit mondtam,pedig nagyon nem így volt.Megláttam,hogy Taylor fentről nézi hogy mi van,elindult felém,én ezt meglátva beindultam a házba.Mire beértem addigra Taylor is leért a lépcsőn. Mentem tovább mellette,be a szobánkba Lizhez.Ott csak leültem nem tudtam aludni.


REGGEL:


-Eric,ugye aludtál valamennyit?-kérdezte Liz-
-Nem tudtam egy szemhunyásnyit sem,igazad volt,kérlek bocsáss meg.Az jöhetett le hogy arra gondolok hogy megcsallak,és más nő kell.Pedig ez messze nem így van.-válaszoltam-
-Eric,túlreagáltam,tudom,hogy sosem néznél rá másra.Tudom,hogy bízhatok benned,bármiről legyen szó.Ne haragudj,tegnap túlreagáltam,és nem gondoltam komolyan.-ölelt át-
-nem reagáltad túl,és igazad volt.Imádlak,és mindent megteszek hogy boldog legyél-öleltem szorosan magamhoz-
-Tudom,hogy túlreagáltam,és nem volt igazam.Mindenem a mosolyod,és ezért mindenre képes vagyok,hogy lássam,imádlak,ne veszekedjünk többet.-puszilt meg-
-rendben édesem,nagyon boldog vagyok hogy minden rendben van.-csókoltam meg-
-imádlak!-mosolygott -
-én pedig téged!-nevettem-
-mit akarsz enni?-kérdezte-
-bármit!Éhes vagyok,és amúgy ma tárgyalásom lesz,remélem eredményes lesz,anyuék estefelé mennek,esti tárgyalás lesz.-világosítottam fel-
-addig akkor nem alszok,megvárlak.Úgyis esti életet élünk!-nevetett-
-esti élet,úristen miről beszélsz te lánygyermek?-nevettem-
-áh,én? semmiről!-puszilt meg és elindultunk a konyhába-
-Eric baby,ma te főzöl!-borzolt össze-
-gondoltam!-borzoltam össze-

Ekkor lejött Taylor.

-Sziasztok!-köszönt-
-szia-vetetettem oda-
-szia Tay!-mosolygott Liz-
-Szívem,majd venni kell inhaláló sprayt,mert elfogyott és ha befulladok cuki lesz itthon egyedül míg elmész érte.-mondtam svédül-
-tudom szívem,ma elmegyek érte mindenképpen,mert mostanában könnyen befulladsz,ami miatt elcipellek az orvoshoz!-reagált szintén svédül-
-Jaj a tojás!Elmentem Tomashoz és nem vettem meg,bocsika-lobogtattam az üres dobozt-
-Eric! Nem csalódtam,észre vettem.Nem baj,van neked szalonna.-mosolygott-
-szalonna! Juhé!-vettem ki a hűtőből-
-Bocsi Tay,csak  tényleg a svéd esik jól,és most volt mit fontos dolgokat megbeszélni.-mentegetőzött Liz-
-semmi baj.Kellemes nyelv,szívesen megtanulnám!-mosolygott Taylor amitől rám jött a hányinger,olyan átlátszó volt-
-nehéz nyelv a svéd,de 3 jár vele egy áráért,tudok beszélni és olvasni is majd anyanyelv szinten norvégul és dánul.Olyanok mintha dialektusok lennének csak,nem más nyelvek,nagyon hasonlítanak.-mondtam-
-bizony!Én is így vagyok,kivéve a dánnal,azt még gyakorlom,de a svéd és a norvég nagyon hasonlóak,tényleg olyan mintha csak más nyelvjárás lenne.-mosolygott Liz-
-Szerintem megtanulom,olyan  tetszetős nyelv!-mosolygott Taylor-
-jó reggelt!-jött le anyu-
-szia anyu!-öleltem át-
-kicsim,ne legyen esti tárgyalásod hamarabb megyünk inkább-mondta anya svédül-
-anya!Jó lesz az olyan ritkán vagyunk együtt , légyszi maradjatok!-marasztaltam-
-rendben!-mondta-
-Marlene,minden rendben volt?-kérdezte Liz-
-persze kicsim!-ölelte át anya-
-köszönöm,remélem jól éreztétek magatokat,és mihamarabb újból lesz egy ilyen-mosolygott Liz-
-persze,amint a kisfiam megül a fenekén egy kis időre!-forgatta a szemét anya-
-anyu!Megülök a fenekemen...míg eszünk mindenképp.-mosolyogtam-

Anyunak leesett hogy azt akarom tartson szóval minket Lizzel svédül.Taylor nem ért belőle semmit,és nem kell vele jó pofizni,anya nagyon levágja az ilyeneket,áldom is érte a sorsot.

-Eric egyszer meglásd a székhez ragasztalak!-fenyegetett Liz-
-Jaj ne már,a ragasztót ne!Attól tönkremegy a nadrág.-nevettem-
-szívem,tényleg pihenned kell egy kicsit!-utasított anya-
-úh,tudom,de mindig van valami ami veletek vagy a rajongókkal kapcsolatos,és mindig mindet meg is akarom csinálni!-mondtam elkötelezetten-
-tudjuk!-vágták rá egyszerre-
-hajaj bajok lesznek még itt,anyum és a feleségem is rám szállt annak sosincs jó vége.Nő uralom van itt,kéne egy kis férfi támogatás,mert így unfair nem gondoljátok?-nevettem-
-nem gondoljuk!-nevetett Liz-
-nem látom a problémát kicsim-mosolygott anyu-


Estig el nevetgéltünk,és nagyon jó volt hogy anyuék itt voltak,annyira imádom ha együtt van a család.Öt körül indultak el haza.Én miután elmentek átöltöztem és mentem az EU turnét illető tárgyalásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése