2013. augusztus 5., hétfő

Utcai cirkusz

 Hali!
Itt is vagyok a mai második fejezettel az esti éjfél utáni feji után. Ma még jön ezen kívül 3 fejezet.Köszi az 1854 oldalmegjelenítést,boldog vagyok miatta  nagyon! Fejlesztem a blogot,az évadzáró 60. fejezet közeleg... Addig még nagyon izgalmas,és saadeistikus kalandok várnak a hősökre. Olvassatok,komizzatok,+1-eket is nyomhattok.Akármilyen véleményed van,én örömmel hallom! Legjobbak vagytok! <3 <3 <3 <3 Isabella




TONE SZEMSZÖGE:

Odaértem Osloba,minden rendben volt.Bementem a lakásba és elkezdtem pakolni a cuccaimat. Összepakoltam. Kivittem a dolgokat az ajtó elé,és visszamentem. Körbenéztem az üres lakáson. Elkeseredtem. Könnyű lett volna Ericet meg a duett partnereimet hibáztatni.Túl könnyű. Nem az ő hibája,nem Aksel hibája. Az én hibám. Nem tudom miket gondoltam Erik Segerstedt-el is,az a megnyugtató puszi,én hülye barom.Aztán ott volt a kaland korábban Erickel Ibizán a forgatás közben,de az nem azért volt mert szerettük volna. Romantikus volt a hangulat az Imagine miatt,és mindketten ott voltunk egyedül,beszélgettünk. Sajnos elcsattantak csókok,voltak ölelések. De ettől függetlenül Aksel volt életem értelme,és vele képzeltem el az életemet. Nem feküdtünk le Erickel,nem tudom miért mondja mindenki azt hogy vett egy lakást Stockholmban és oda jártunk estére. Alapja körülbelül semmi ami igaz lenne. Aksel-t meg bombázták az ilyen E-mailekkel nem csoda ha kitett. Szemét módon tette,de megérdemeltem egy kicsit. Magamba roskadva tettem egy utolsó körutat a lakásban. Mindent eltettem,megyek Stockholmba.

Végül mivel kételkedtem magamban,mivel anya leszek és hasonlók ezért megfontoltan kell dönteni. Listát írtam:

Oslo:

+
ismerem,
hazám,

-
Aksel,
Egyedül vagyok   


Stockholm:

+
barátok,
bulisabb,
Melodifestivalen
segítenek
új

-
új


Stockholm nyert,megyek oda. Összegyűrtem és elégettem a listát.Nem akartam hogy nyoma maradjon a kételkedésemnek. Majd az olyan képekről amin Akselel vagyunk levágtam Akselt,és a levágott részeket is elégettem. Ezek után vettem egy mély lélegzetet és kimentem. Bezártam az ajtót. Letettem a kulcsot a lábtörlő alá. Ekkor amint megfordultam Aksel állt mögöttem. Azt hittem ott halok meg,ideges lettem,és nem tudtam mit kezdjek vele.

-Hova mész?-vetette oda-
-Stockholmba,Lizzie felajánlotta hogy segít,és amúgy is jobban érzem magam ott. Sok rossz emlék köt Oslohoz. A babának pedig jobbat teszek ha nem engedem a közeledbe.-válaszoltam nyugodtan-
-Persze,ha lenne gyerek!Mert én mondom hogy nem szülöd meg!Miben segít? Hogy Erickel hempereghess?!-utasított-
-Nem olyan nincs! Nem vetetem el,és ha akarod ha nem a te lányod lesz és Madison a neve!Nem feküdtem le Erickel!-vágtam rá-
-Elveteted és kész!-ordibált-
-Felnevelem és kész! Nincs apelláta,nem érdekelsz,a lányomnak a legjobb élete lesz.-kiabáltam-
-Ne merészeld megszülni!-ráncigált-
-Látják ezt?! Hallják!? Ezt műveli ha nem kapja meg amit akar! Megszülöm és aranyélete lesz,apával vagy apa nélkül!-kiabáltam-
-Ugyan kérlek! Ahányszor megcsaltál csoda hogy tudod a nevemet!-vágott pofon-
-Nem csaltalak meg! Nem feküdtem le senkivel! Elcsattantak csókok Erickel,azt ne mondd hogy senkit nem csókoltál meg rajtam kívül! - mondtam határozottan-
-Nem mondom.-ismerte be-
-Na akkor?! Hagyj menni, indulnom kell,várnak!-indultam el-
-Nem mész sehova!-rántott vissza-
-Mit akarsz?- léptem hátra-
-Vetesd  el!-tajtékzott-
-Nem vetetem el,seggfej!-csaptam pofon és beültem a kocsiba,elindultam-
-Ezt még nagyon meg fogod bánni!-ordibált-

Elindultam Stockholmba,szerencsésen és nagyon letörve érkeztem meg. Zokogtam. Hogy történt ez? Hogy lett Akselel ilyen rossz a kapcsolatunk? Hogy jutottam ide? Egyikre sem tudtam kellően megnyugtató választ találni. Megérkeztem Ericékhez. Adtak kulcsot,arra az esetre ha nem lennének otthon mikor megérkezek. Késő este volt. Csak letettem a cuccomat és lefeküdtem a kanapéra és sírtam.Gondolom felkeltettem Ericet,mert lejött.

-Tone? Nem úgy volt hogy holnap délutánra érsz ide?-ült mellém-
-De,de csak odajött Aksel és nem akartam ott lenni,ugye nem baj hogy itt vagyok?-törölgettem a szemem-
-Nem! Én is hibás vagyok hogy ilyen rossz helyzetben vagy. A francba is! Egy seggfej vagyok!-temette az arcát a kezébe-
-Nem! A hibás 98%ban én vagyok,és Eric ha seggfej lennél nem ismernéd el hogy sajna ebben mindketten részesek vagyunk.-nyugtattam-
-Hogy ne lennék az! Itt vagy te, te is miattam vagy most itt, férj nélkül,terhesen.Amúgy nem is kéne segítsek ha nem vagyok!  Liz is, elvetélt,kitagadta a családja,csak miattam. Ott van Emma... 18 évesen kb. nyilvánosan földbe tiportam,egy seggfej vagyok.Ha valaki más lennék,és látnám magam,agyonverném magam.-könnyezett-
-Hagyd már abba! Nem vagy rossz ember! Akkor nem szeretnének ennyien! Amúgy meg nem volt más csak egy csók! Meg a  médiaszajha képzelgése,és Aksel nekik hitt helyettünk. Akkor úgy kell neki. Lizzie pedig nem miattad hanem az anyja miatt vetélt el! Amikor az anyja felrántotta a székről akkor let rosszul,nem amikor megérkeztél hozzájuk,és elkezdett szapulni az anyja.-nyugtattam-
-Tone,kérlek! Ha nem vagyok az anyja nem veszekszik,Liz nem lett volna terhes 21 évesen,és nem lenne kitagadva.-szomorkodott-
-Eric ezt sürgősen hagyd abba!-kiáltott le Liz-
-Igazam van,tudod jól!-zokogott Eric-
-Nem! Nincs! Anyám előtted és utánad is minden lépésemet ellenezte. A másik meg az hogy én is kellettem ahhoz hogy terhes legyek,és nem érdekel hogy ki mit gondol rólam amíg itt vagy velem!-nyugtatta Lizzie-
-Ez nem igaz! Ha nem csókollak meg részegen az after party-n nem szerettünk volna egymásba.-dacoskodott-
-Eric Saade! Kuss! Nincs igazad,mert mindketten ott voltunk,mind ketten egymásba szerettünk,és valld be a csók idejére már egymásba voltunk esve,mert csak úgy nem smárol le az ember valakit!-csitította Liz-
-De ha az nincs akkor most Tone nem lenne ekkora szarban és Te nem lennél itt vetélés után! Minden az én hibám! Egy értéktelen szemét...-mondta nehézkesen Eric-
-Eric? Mi a baj?-aggódot Liz-
-Liz mi a baj?-aggódtam-
-befulladt! pánikrohama van! Meg kell találnom az inhalátort!-rohant fel-
-Mit tegyek?-mondtam kétségbeesetten-
-Fakanál!-kiáltott le-
-igen?-kérdeztem-
-óvatosan tedd a szájába,hogy ne nyelje le a nyelvét!-magyarázta-
-de nem merem! Úristen és ha lenyomom a torkán?-aggódtam-
-csak óvatosan,épphogy tedd be,a  nyelvét leszorítva!-kiáltott le matatva valamik közt-
-ajj! Rendben!-csúsztattam be nagyon finoman Eric szájába a kanalat-
-megvan?-kiabált-
-igen!-vágtam rá-
-francba Tone! Nem találom az inhalátort! Meg fog fulladni nélküle!-rohant le zokogva-
-Hova tettétek?-pattantam fel és matatni kezdtem-
-A fürdőben nincs a konyhában lehet akkor,de költözünk a rohadt életbe! Ericnek ritkán  van ilyenje sőt amióta én ismerem nem is volt ilyenje!-pánikolt-
-akkor honnan tudod mit kell tenni?-lepődtem meg-
-nekem is volt!-matatott tovább-

Kerestük az inhalátort de nem találtuk. Eric a halálán volt. Liznek csak idő kérdése volt,hogy mikor fullad be ő is. Liz is elkezdett zilálni. Nehezen vette a levegőt,hallatszott. Nem tudtam volna megtalálni az inhalátort,és nem tudtam volna ellátni őt is.

-Liz,nyugi be ne fulladj te is!Mély levegő! Ülj le ,keresem én!-ültettem le-

Mire ezt kimondtam Liz is kikészült. Ő is elkezdett vontatottan lélegezni,és a padlóra ült. Fel alá rohangáltam az inhalátorért. Sehol sem találtam. Gyorsan hívtam Zoet. Mire felvette egy örökkévalóság volt. Le is tettem,úgy sem tudta volna megmondani hol van ami kellett. Végül is Pennyt hívtam,hogy menjen el a patikába egy inhalátorért. De mondta hogy ahhoz vény kell. Kerestem tovább.  Végül,kínos,de az ágy alatt volt a hálószobában. Nagyon gyorsan rohantam lefelé a lépcsőn. El is estem,de rohantam tovább lefelé. Liz intett hogy Erichez menjek. Felállt és elvette az inhalátort. Eric már le volt lilulva az oxigénhiány miatt. Liz befújt neki az inhalátorral. Eric 1-2 perc múlva jobban lett. Liz akkor érte el azt a szintet ahol épp hogy lélegezni tudott,Eric befújt neki.  Jobban lettek.

-Hihetetlenek vagytok! Az egyik befullad,megy a másik is! -mondtam-
-egy húron pendülünk.-mondta Eric-
-Na a lényeg az hogy Eric,nem vagy rossz ember,sőt! Nagyon hálás vagyok nektek ezért a sok mindenért amit tettetek értem-könnyeztem-
-Tone! Te is tettél értünk,és barátok vagyunk!-öleltük át egymást mind-
-Popular!-kiáltott Eric-

Betotyogott a kiskutyus.

-Maradj itt!-mutatott a földre Liz-
-Nos lányok,ti menjetek fel a hálóba,én alszok itt!Poppy menj anyuval!-intett a lépcső felé Eric-
-Eric nem kell,elalszok itt!-hátráltam ki-
-a-a én alszok lent,ti csajok fent Poppyval.-feküdt le-
-Én ki vagyok a ma után, jó éjt! -köszöntem el-
-Jó éjt!-puszilt meg Liz és átöleltük egymást-
-Jó éjt!-ölelt át Eric-
-jó éjt szívem!-köszönt el Liz Erictől-
-Jó éjt kincsem!-köszönt Eric Liztől-

Liz feljött, és elaludtunk elég hamar. Mikor felkeltem senki nem volt otthon. Reggeli várt az asztalon. Mellette egy cetli:
"Jó reggelt Tone!
A kertben vagyunk,gyere ki!
Eric,Lizzie <3  "

Kimentem a kertbe. A kiskutya futott hozzám. Örült nekem. Cetli volt a nyakörvén.


"Hello Tone!
Popular vagyok,mintha nem tudnád,haha gazdiék a Plazaban vannak a szökőkútnál.Ott várnak rád. <3"

Elindultam,ők ott voltak.Csak nevettek amikor megláttak.Ericék felálltak. Eric állt középen,átkarolt minket. Ment is a kép a netre, ilyen címmel: "Feeling sexy today ;) <3"

-Hey! Két istennő egy fél istenre nem pálya!-nevetett Liz-
-De!  A félistennek mindenképp!-kacagtam-
-Ejnye! én egész isten vagyok! Amúgy meg imádlak titeket.-ölelt át minket Eric-
-Ugyan kérlek,isten?-mosolyogtam-
-Aha! Szemrebbenés nélkül! I am so popular I am so popular-énekelt Eric-
-nem kóser!-mosolygott Liz-


Elmentünk a boltból. Az utcán sétálva felleltünk egy cirkuszt. Bementünk,gyerekeskedni akartunk! Amikor bementünk egy bohóc volt a porondon. Nem bírtuk ki, belöktük mellé Ericet. Ő is elkezdett bohóckodni. Amint belöktük az emberek felismerték és nagy ujjongás tört ki. Nem bírtam... gondoltam legyen nekik karácsony belököm Miss. Saade-t is. De azt vettem észre hogy amint belöktem megragad és húz magával.Liz és Eric őrülten elkezdtek táncolni. Lehetetlen lépéseket és mutatványokat csináltak. Én az Imaigine-t kezdtem énekelni,Eric is énekelt. Rögtönzött minikoncert lett belőle. Eric elénekelte a Coming Home-ot nagyon bulis volt. Aztán Liz rögtönzött egy pörgős pasizós dalt.Nagyon bejött,csatlakoztam hozzá. Igaz,erőteljesebb stílus mint az enyém,de imádtam. Kell az a duett Lizzel! Nagyon jó hangja van!




Hazamentünk,és én le is dőltem,mert mennem kell vissza Osloba egy meetingre. Bejelentem hogy Stockholmba költözök,a managerem Tomas,a kiadóm pedig a Roxy Recordings. Reggel amint felkeltem indultam.Tomas a saját kocsijával csatlakozott hozzám Stockholm külvárosánál. Rendben megérkeztünk.

A bejelentés kicsit sokkolta az ott levőket,volt aki nagyon kiakadt. Tomas azonnal a segítségemre sietett lezavarta a balhét helyettem. Mindenki elmondta a véleményét, megvitattuk a dolgokat. Tomasnak maradnia kellett,hogy átszerződtessen és átvegye az ügyeimet,aktákat.Tomas mondta hogy menjek el nyugodtan,nem kell ott szobroznom amíg ő üzleti ügyekkel szenved. El is mentem. Búcsúsétát tettem Osloban. Nem voltam elszomorodva,tudtam hogy egy új élet vár Stockholmban a barátaimmal,akik segíteni fognak Madisonnal.  Végül a parkba mentem,bedugtam a fülest,és dolgoztam az új számon Winner of a Losing Game. Kidolgoztam a szöveget,a dallamot,a hangszerelést,de finomítottam rajta. Ott ültem nyugodtan és békésen a parkban. Addig míg az nem történt az amire egyáltalán nem számítottam.


2 megjegyzés:

  1. na jó sírtam nevettem, nem bírom csajszi nagyooon állat lett............
    ha vagy fb-en írj rám ;) thanks
    xox♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megyek is FB.re :DDD tussen tack ;) jó olvasást a következő 3hoz :D <3

      Törlés