2013. július 2., kedd

Oslo #4.nap /a vita,2.rész/

-Eric,Lizzie nem a ti bajotok az enyém,és Eric a kuss egy kissé erős szó,Lizzienek igaza volt.-mondta Tone erős hangvitellel-
-tudom,és bocs Liz.-mondta Eric-
-Nyugi Eric ismerlek elfelejtetted?-kérdeztem-
-amúgy nem azért hogy megzavarjam az idillt de én vagyok csúszómászó?-kérdezte Aksel-
-igen. Úgy hagytad ott Tonet mint egy rakat szart,és inkább a médiának hittél mint neki.-mondta Eric-
-mér bocs nem én voltam egy menyasszonnyal,míg csajom volt.-mondta Aksel és látszott ha Eric még egyszer beszól megüti-
-kérlek,itt tartunk még mindig? Molly meg én addigra szétmentünk,egy.Kettő Tone nem lett volna velem ha nem tudta volna hogy csak azért kérted meg a kezét,mert féltél hogy megcsal velem,és amúgy is miféle lánykérés ez...-mondta Eric gúnyosan-
-idefigyelj te nőcsábász, nem azért kértem meg a kezét hanem mert meg akartam kérni,és Párisz meseszép,arról meg nem én tehetek hogy pont a forgatás előtt voltunk ott.-mondta és nagyon látszott hogy ütni akar-
-Aksel kérlek! Ezt a mesét még én sem hiszem el....-forgatta a szemét Tone-
-egy rongy-kellék, egy cafka és egy patkány...előnyös összeállítás.mondta Aksel-
-Ki a rongy?-akadt ki Eric védelmezőn-
-Ja az új kelléked, vele is lefeküdtél már vagy az csak Tonenak jár?-mondta Aksel-
-kellék?Hol élsz te? a táncosom és mit gondolsz te kivel beszélsz?-akadt ki még jobban Eric-
-Én Osloban kérlek ahol amúgy neked semmi keresnivalód,és egy patkánnyal beszélek.-mondta Aksel-
-Idefigyelj ha még egyszer így szólsz Erichez kiverem az összes fogadat és belsőszervedet,értetted?-ordibáltam-
-mi van??-lepődött meg mert nem tudta hogy Eric és én együtt vagyunk-
-az van hogy Tonért és a Saadefamilymért ölök,és ha még egyszer ilyen hangnemet engedsz meg Tonenal vagy Lizzel vagy bárkivel akit ismerek péppé verlek!-szorította Akselt Eric a falhoz-
-Eric! elég!-csitította Tone-
-Segítsek??-kérdeztem-
-ah, gyere baby...-mondta Eric olyan hangnemben hogy kifigurázza Aksel feltételezését arról hogy Eric mindenkivel kavar-
-hol kell ütni?-indultam meg feléjük-
-bárhol-szólt vissza-
-remek.-álltam mellette-
-Skacok!Elég! kapni fog még úgyis.-mondta Tone és hallatszott a hangján hogy mindjárt sír-
-rendben,egyenlőre megúsztad mert nem verekszek hölgyek előtt.-mosolygott Tonera Eric-
--milyen lovagias-ment neki Aksel-
 -Mit képzelsz ki vagy?!-vágtam gyomorszájon-
 -Liz?-nézett rám Eric-
-Igen?-kérdeztem vissza-
-mi volt ez?-kérdezett Tone-
-van egy fiútesóm...meg tanultam mellette verekedni.-válaszoltam és láttam hogy Aksel elkezd mozogni-
-elnézést egy pillanat....-mondtam és ráütöttem Aksel fejére-
-Oké tűnjünk el.Visszaindulunk Stockholmba,mert ezután keresni fognak és voltak páran akik láttak.-mondta Eric-
-menjünk is szedelőzködni,gyertek-mondta Tone-

A KOCSIBAN ÜLVE:

-Liz sosem verekszik...-mondta Penny-
-jaja sosem,pláne nem Osloban- nevetett Zoe-
-lányok,muszáj volt helyre tenni és egyébként is ha nem ütöm le megüti Ericet.-mondtam hátrafordulva-
-Hey,meg akart ütni és te ezért ütötted le?-kérdezett Eric-
-miért ,nem kellett volna??-kérdeztem-
-de,de nem féltél hogy téged üt meg?-kérdezte-
-nem,tudom hogy kell kitérni és tudom mit kell figyelni hogy lássam merre fog ütni.-mosolyogtam-
-Lizzie köszi hogy kiálltál értem.-mondta a szipogó Tone-
-jaj,Tone én ne állnék?-adtam neki zsepit-
-alig ismersz,de mégis nekiálltál Akselnek,és nem érdekelt hogy meg is üthetett volna.-szipogott tovább-
-Liz kösz,értem is kiálltál,és nem is tudom mit mondjak...-mondta Eric-
-Eric,Tone mindig ezt szoktam mondani:Ericért és Toneért ölök a saadefamilyért ütök.-mondtam-
-de ezt sosem fogom tudni meghálálni-mondta Tone-
-Tone elég az hogy a barátom vagy-fogtam meg a kezét-
-Eric ne féltsd Lizt ő ilyen harcias!-mondta Zoe-
-Oké akkor inkább nem csalom meg-mondta Eric még mindig Akselt gúnyolva-
-ajánlom is te mocsok-vágtam pofon poénból-
-Gyerekek,szerintem itt a rendőrség.-mutatott a nyaraló felé Penny-
-Mi a....-mondtam-
-Liz?-kérdezett Eric-
-a rohadt életbe ha ezek most megtudják ki vagyok és Svédországban is keresnek....-mondtam aggódva.
-Lizzie mondd azt hogy a testőröm vagy-mondta Tone-
-hogy??-értetlenkedtem-
-be van jelentve táncosnak...-húzta a száját Eric-
-a francba! Eric?-kérdeztem-
-no komment -mondta-
-haza fognak vinni!-akadtam ki-
-ne ha én vezetek...-kacagott Eric-
-de a ruhánk?-kérdeztem-
-mi van veled? két heti ruha oda,és nem olyan fontos az jelenleg...-mondta Eric-
-jogos,igazad van bocs.-mondtam-
-akkor mi lesz?-kérdezte Penny-
-irány a Stockholmi reptér,el kell tűnnünk innen Skandináviából!-mondta Eric-
-mi?-kérdeztem-
-az is lehet hogy az EUból is el kell tűnnünk,ha a nemzetközi rendőrség is keres engem az emberrablás miatt-mondta Eric,és ekkor láttam először megtörtnek-
-Eric ne legyél kiakadva elintézem,menjünk nem bujkálhatunk örökre- mondta a szipogó Tone-
-biztos ez?-kérdezte Zoe-
-igen,kimagyarázlak titeket lógok ennyivel-kesergett Tone-
-Tone nem tehetem ezt veled,nem kell elül és visszajövünk...-mondta Eric-
-NEM! Eric elegem van abból hogy ezt műveltem veled,Ibiza óta minden a feje tetejére állt most elvarrom a szálakat és kész-mondta Tone még mindig sírva de bátran-
-te tudod de tudd én melletted állok bármi lesz.-mondta Eric-
-csatlakozom a mozgalomhoz,és amúgy sem engednek át Svédországba ha keresnek itt,te barom-mondtam-
-igazad van,tényleg,menjünk vessünk véget neki.-mondta Eric-


A NYARALÓBAN:

-Jó napot,Ms.Damli,Mr.Saade,Ms.Thompson-köszöntek a rendőrök-
-mi a baj biztosúr? -kérdezte Eric kopp nyugodtan-
-Értesültünk arról hogy Svédországban feljelentést tettek maga ellen emberrablás vádjával,de bizonyíték híján nem lett hivatalos.-mondta  informatívan-
-honnan értesültek így?-kérdezte Eric-
-ma Mr.Hennie feljelentést tett bántalmazás vádjával,erről értesíteni kellett a svéd hatóságokat erről és ők mondták,miért?-mondta a zsaru-
-nos, Mr. Henniet azért ütöttem meg mert láttam hogy meg akarja ütni Ms. Damlit és azért mert új az információ hogy emberrabló vagyok-mondta-
-Ms Eliza Thompson?-kérdezetta zsaru-
-igen,miért?-lepődtem meg-
-Mr.Hennie magát vádolta a bántalmazással,és maga az elrabolt személy,akinek az elrablását jelentették.-mondta hivatalosan-
-ki jelentette?-tettem úgy továbbra is mint aki semmit sem tud-
-Mrs.Ivory Thompson.-mondta a zsaru-
-nos,mint látja jól vagyok,és Mr. Saade nem tart fogva.-mondtam egyértelműen-
-látom,és nem is született hivatalos jelentés belőle.-mondta gyorsan-
-azért mondom,nem tudom Mrs.Thompson honnan vette a vád alapját de garantálom hogy Mr.Saade egy ujjal sem ért hozzám-mondtam-
-rendben ezt felvehetem vallomásnak?-kérdezte-
-hogy ne vehetné...-mondtam-
-köszönöm,és milyen viszonyban áll Mr.Saadeval?-kérdezett-
-munkatársi és baráti viszonyban.-válaszoltam-
-rendben,hogy ismerte meg,és miért tartózkodik itt és miért költözött Stockholmba?- kérdezte-
-először is elmondom hogy kerültem Stockholmba,mert azzal kezdődik minden,ha nem baj.
Az egész úgy kezdődött hogy 2011ben az Eurovíziós dalfesztivál idején Londonban tartózkodtam és akkor láttam Mr.Saade előadását ,és  megszerettem a zenéjét.Miután nagyon nagy rajongó lettem anya mindent amit akartam Mr.Saadeval magyarázta és gyakorlatilag kitagadott mikor elkezdtem,persze előtte titokban csak lebuktam, svédül és norvégul tanulni. Miután leérettségiztem,nem kaptam munkát a felsőfokú,illetve tolmácsfokú,anyanyelv szintű svéd-norvég nyelvtudásommal,ami elkeserített,és a Stockholmi egyetemen akartam tanulni,de anyu nem engedte,de már jelentkeztem és felvettek,és ezért kerültem Stockholmba. Mr.Saadet pedig egy Stockholmi előre megszervezett és bejelentett dedikáláson láttam először élőben de akkor csak annyit beszéltünk hogy még adjon nekem autogramot és ő válaszolt hogy nem tud mert akkor az lenne helyes ha mindenkinek adna,és ennek az oka az hogy elhívták,hogy indulnia kell különben elkésik valahonnan ezért felállt és elindult és én utánaszóltam,és utána egy koncerten a Backstageben beszéltem vele először,mert Backstage belépőt vettem.-mondtam neki-
-rendben és hogy kerültek ide?-kérdezte-
-mesélem is. úgy kerültünk ide hogy egyik este a koncert után amin először beszéltem Mr. Saadeval étteremben ettem,nem otthon,és egyedül ültem,épp végeztem az asztalnál,és mentem kifele amikor megláttam Mr.Saadet és Mr.Julimar Santos társaságában,de amikor kiléptem az ajtón Mr.Saade meghívott az asztalukhoz mert felismert a koncert utánról. Ott ők megvacsoráztak én pedig ittam egy kávét,és miztán megvacsoráztak Mr.Santos el is ment mert dolga volt,nem tudom mi,majd Mr.Saade és én elérhetőségeket váltottunk és másnap felhívott hogy nem ismerek-e egy táncost mert megsérült az egyik táncosa és mondtam neki hogy táncoltam,de nem vagyok jó de azt mondta menjek el és megnézi mit tudok  koreográfiából,és mivel mindent tudtam felvett táncosnak,és úgy kerültünk ide hogy Ms. Damli Stockholmba jött egy interjúra amire közösen voltak hivatalosak Mr.Saadeval és Mr.Saade engem is hívott hogy bemutasson,mert az azelőtti koncerteken én voltam a táncos és tudta hogy kérdezni fognak rólam is. Majd vége lett az interjúnak és Ms.Damli elmesélte hogy a vőlegénye Mr.Hennie kidobta a házából,és lakást kell keresnie,de én felajánlottam neki,hogy lakjon nálam,mert volt hely rá,és el is fogadta,de nagyon rosszallta  hogy ekkora szívességet teszek neki,és öt nappal ezelőtt meghívott ide Mr.Saade pedig úgy kerül ide,hogy őt is meghívta mert nagyon sokat tett érte.-mondtam el-
-értem,és meddig szándékoztak maradni?-kérdezte-
-ezen a héten kívül,meg egy hetet.-mondtam-
-értem,és mi történt Mr.Hennievel?-kérdezte-
-sétáltunk a városban és Mr.Hennie odajött és elkezdett engem ócsárolni,majd mivel Mr.Saade nem akarta hogy Ms.Damlinak baja essen ezért elvitte onnan,megérkezett meg akarta ütni és ezért ütöttem meg,mert nem akartam sérüléseket,Ms.Damlit és Mr.Saadet is ócsárolta,csak jelzem-mondtam-
-rendebn köszönöm,de Mr.Saade azt mondta ő ütötte meg,miért?-kérdezte-
-mert védeni akart és majdnem megütötte,és apropó igen meg akarta ütni Ms.Damlit is.-mondtam-
-értem,köszönöm.

 ERIC SZEMSZÖGE,VALLATÁS:

-Nos,Ms. Thompsont kihallgattuk,és Mr.Saade jön.-mondta a zsaru-
-rendben megyek,mit mondtál baby?-kérdezte halkan-
-az igazat,miért?-lepődtem meg-
-azt is hogy mi ketten?-kérdezte-
-NEM!-mondtam-
-kösz-mondta-
-nincs mit!-mondtam-

-itt vagyok.-mondtam-
-üljön le.-hangzott az utasítás-
-rendben-mondtam-
-Hogy ismerte meg Ms.Thompsont és milyen viszony van maguk közt?-kérdezett-
-egy dedikáláson.Éppen szóltak hogy mennem kell amikor felálltam ő utánam szólt,és  két szót beszéltem vele: nem tudom,mert mennem kell és úgy lenne fair ha mindenkinek aláírok akkor már bocs.majd egy koncerten találkoztunk a Backstageben,ott már beszélgettünk,de ilyen rajongó sztár beszélgetés volt,majd egy étteremben láttam újra,ahol éppen távozott volna,csak én hívtam vissza hogy leüljön mellénk Mr.Julimar Santos társaságában.Ott elérhetőségeket cseréltünk és másnap hívtam hogy nem tud -e egy táncost aki beállhatna a beteg táncosom helyett,de azt mondta nem tud,de táncolt,én erre megkértem hogy legyen táncos de ő mondta hogy nem,de végül beleegyezett és eljött a próbákra és koncertekre táncosként,utána volt egy interjú és Ms.Damli is hivatalos volt oda,és én is éppen készültem mikor eszembe jutott,hogy kérdezni fognak Ms.Thompsonról, ezért felhívtam hogy jönnie kell,és ő jött is. Majd mikor véget ért az interjú Ms.Damli elmondta hogy kidobták,de sajnos én nem tudtam szállással segíteni őt,mert akkor jöttek volna a pletykák, ugye érti? és Ms.Thompson kínálta fel a lakásában lévő egyik ágyat neki,és így barátok lettek és Ms.Damli meghívta a nyaralójába,és engem is mert mellette álltam.Mr Hennievel a verekedés meg úgy történt hogy Mr.Hennie odament Ms.Thompsonhoz és elkezdte mocskolni,és mivel én elkísértem onnan Ms.Damlit mikor megláttam őt,hogy ne legyen baja mert sejtettem hogy ha Mr.Hennie meglátja bántani fogja,és mikor ütni készül megszorítottam majd elengedtem de meg akart ütni Ms.Thompson ezért ütötte meg..és Ms.Thompson a barátom csupán-mondtam-
-köszönöm,készen vagyunk.-mondta
 -és mennyi időt akartak itt eltölteni?-kérdezte-
-két hetet,abból 4 nap telt el.-mondtam-
-rendben,ennyi volt-mondta-
-köszönöm.-mondtam -

Mikor kiértem Lizzien látszott hogy ki van bukva,és Tone pedig még nála is jobban ki volt bukva,és én is mint egyértelmű. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése