2013. július 11., csütörtök

Male #4.nap

Örömmel látom,hogy az oldalmegjelenítések száma,lassan,de biztosan kúszik felfelé,de nem jönnek komik,szóval nem tudom mik a véleményeitek... kérlek titeket komizzatok,akár tetszik,akár nem tetszik a blog ,vagy írjatok erre az e-mail címre: retyizzy@gmail.com ,köszi,PUX,Imádlak titeket,Isabella



(ismét rövidfeji :(  )





LIZZIE SZEMSZÖGE:

Este hamar kidőltünk a jet skizés után,meg a tengerben töltött órák után,meg azután hogy nem aludtunk.

 Reggel úgy döntöttünk muszáj reagálni a tweetekre,mert mióta bejelentettük hogy együtt vagyunk ömlenek a tweetek,de az egészségi problémák,meg utazás miatt,meg mivel Eric egész nap a stúdióban volt,nem tudtunk törődni velük. Egész délelőtt a Twitteren és Facebookon lógtunk,hogy reagálhassunk az üzenetekre,és kommentekre,meg hasonló megnyilvánulásokra,szerencsére,a nagy többség örömmel fogadta a dolgot,és  nem akadtak ki nagyon. Próbáltunk a hasonló kérdésekre,vagy egyebekre,ugyanúgy válaszolni,de szerintem életemben nem várt ennyi üzenet meg tweet.Mindent retweeteltünk,válaszoltunk,de sokan kérdeztek a bajomról is,Erickel abban egyeztünk meg kihagyjuk a sztoriból,mert nem égetjük anyut akárhogy megérdemelné,meg alapból magunkat is besaraznánk vele...szóval csak annyit mondtunk hogy a stressz következtében ájultam el,meg lettem rosszul és kész,Eric ájulása meg teljesen  ki is maradt,nem akarta hogy aggódjanak érte is. Hívták a szülei is,gratulálnak,tesói is örültek a hírnek,és anyuja szerint Ericnek végre benőtt a feje lágya,hát igen ebben egyetértek,de azért még mindig nevelésre szorul #kacsintás ... amúgy hirtelen mennyien jelöltek ismerősnek facebookon... #meglepődöttarc .

ERIC SZEMSZÖGE:

Reggeli után Twitteren és Facebookon reagáltunk az eseményekre,örömmel nyugtáztam hogy nem  utálták Lizet,és hogy  igen a fő téma még mindig Liz baja volt...nem fogták fel hogy nem mondunk konkrétumokat így sem úgy sem,de díjaztuk a próbálkozást...#haha  Szóval úgy döntöttünk,a stresszt tesszük meg bajának,és nem  mondjuk el az igazat,mert az csúnya lenne... Szóval, a fanokkal telt el a délelőtt,és utána jakuzziztunk és sétáltunk egyet a kertben,meg elmentünk a piacra is,Liz komolyan színésznőnek született,meg megnéztünk két filmet,és aztán elaludtunk úgy éjfél magasságában, Nem városias hely Male,de határozottan tökéletes ha romantikázni akarsz,amúgy ez állandó programunk volt,beszélgetés,úszás...



NORVÉGIA,OSLO, ZOE SZEMSZÖGE:


Második napja voltam Vendellel,nagyon vicces volt,és jó volt látni,hogy Lizék jobban vannak,sokkal. Barátkoztunk Vendellel,nem nála hanem hotelban laktam,és találkozgattunk. Elvitt egy körre a hajóval,és elcsattant az első csók,remek volt. Szép hely volt és szép napok voltak,amiket együtt töltöttünk. Mindig nagyon figyelmes és érzékeny volt,írt nekem egy verset,meg is könnyeztem.Szerintem megint szerelmes lettem,de Lizzienek majd ha hazajöttek,tudom,hogy úgyse örülne neki,azon is kiakadt,hogy eljöttem Vendelhez,bár nagyon jó volt vele lenni,igyekeztem nem belevetni magamat ebbe a dologba,mert igaz,majdnem idegen,és meg kell ismernem.Nagyon hiányoztak Lizék,tuti jól érzik magukat,aminek örülök.


PENNY SZEMSZÖGE,STOCKHOLM:

Lizék nagyon jól érzik magukat,ez Twitteren látható,boldog voltam,hogy ilyen jól elvannak,Tone és én bulit szervezünk nekik,mikorra visszajönnek,és reméljük hogy nagyon boldogok lesznek,mert megérdemlik. Tonenal nagyon jó barátok lettünk,ő lett a negyedik barátunk,és nagyon örült ő is ,hogy Ericék elvannak. Alig vártam a beszámolókat....


TOMAS SZEMSZÖGE:

Ericék elmentek,és készen volt az EP,minden nap vicces képek,és tweetek tömkelege fogadott tőlük,jobban voltak,szemmel láthatóan,és ez az egész saadefamilyt örömmel töltötte el,és jöttek a tweetek Ericnek,Oscarnak,Lindanak, Alexnek,Edinnek, Liznek,nekem,meg a többieknek,hogy Ericen látszik hogy nagyon fel van dobódva mostanában,és örülnek az örömének.Ericék írtak,hogy amióta Liz kórházban volt,csak fel-fel pillantottak Twitterre,meg Instara,és akkor retweeteltek,meg igyekeztek válaszolni,de így is egy délelőttjük ment rá pedig,csak a 4. napot töltötték nyaralásban,úgy látszik Eric sosem pihen igazán,folyton retweetel,meg válaszol,igazán a saadefamilyért él.




5 megjegyzés:

  1. komolyan már megint? :D mit is beszéltünk meg ? :P nyugi fantasztikus lett :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. köszönöm szépen :D jó látni egy új nevet a komik közt :D remélem hamarosan több is lesz :D

      Törlés
  3. szia! :)
    Most kezdtem el olvasni a blogodat és nagyon tetszik! :)
    Jól írsz és a történet is tetszik! :D
    Várom az új részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :D NAGYON NAGYON jó új arcokat látni,és örülök hogy visszajelzést kapok,köszi <3

      Törlés