2013. július 8., hétfő

Male #1.nap #utazás

ERIC SZEMSZÖGE:

Reggel korán jött a gép, 6 órakor,és én három negyed ötkor keltem,mert oda kellett érni,és még nem kelt fel a nap teljesen, és drágaságom aludt még,és nekem kellett felkeltenem őt,nagy sajnálatomra.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Ericem elkezdett ugrálni az ágyon majd leült és várta hogy felkeljek kissé kómás voltam ,de tisztán láttam hogy fel volt öltözve és így láttam az egészet:



-Jó reggelt napfény-ébresztgetett-
-jó reggel!-karoltam át-
-még nincs kész a hajam ne nézd-mondta-
-Eric,láttalak alvás előtt és után is már,és mindig jól nézel ki-mondtam neki-
-rendben,oké-mondta-
-na ugye nem könnyű-öltöttem ki a nyelvem rá-
-igen oké,megadtam magam-feküdt le mellém-
-köszike-öleltem át-
-készülni kell,lekéssük az utat-mondta
-megyek a fürdőbe,sietek-mondtam-
-rendben-csóválta a fejét-

ERIC SZEMSZÖGE:

-Liz fordulj meg!-mondtam ahogy belépett volna a fürdőbe-
-miért?-mosolygott-
-ezért!-fotóztam le-



-Eric Khaled Saade!-futott felém-
-igeen Eliza Thompson?-néztem rá-
-add ide azt az Iphone-t!-tette csípőre a kezét-
-nana! nana! nem adom,fent van twitteren-mondtam-
-Eric!-forgatta a szemét-
-mi van észbontó vagy!-néztem végig rajta és kapásból a mosolyán akadt meg a tekintetem és a szemén-

Twitter:

@ericsaademusic  édeském lestoppolta a fürdőt korán reggel  nem is küzdöttem ellene, hisz #azokaszemek fb.me/t487fjg  #egyetlenfüggőségem

@Lizziescandinavia @ericsaademusic tedd el a telefont! #egyetlenfüggőségem #hanemteszedlesebaj #ellenállhatatlan

szóval fél óra múlva kijött Liz és...akkor leesett az állam





gyönyörű volt fehérben,nagyon jól állt neki,és már nagyjából teljesen  visszalendültünk az igazi önmagunkhoz,akik rengeteget nevetnek és viccelődnek,de azért érződött a lehangoltság a levegőben,9.-e óta 5 nap telt el,és sikerült összeszednünk magunkat,egymásért.
Majd nekem 15 perc kellett,hogy belőjem a séróm és indultunk a reptérre,ahol bejelentkeztünk,és vártunk a magángépre,ami 6 órakor jött. Felszálltunk és az első gondolatom egyből az volt hogy tweetelek:

@ericsaademusic szerelmemmel a gépen #titkosúticél #Male #nemtudoktitkottartani

-Liz édes jól vagy?-kérdeztem-
-igen veled vagyok,és utazunk együtt majd 20 napra!-puszilt meg-
-pocid?-karoltam át-
-remekül vagyok,ne aggódj-nyugtatott-
-rendben-csókoltam meg-
-na oké,mogyoróvajat akarok...-nyalta meg a száját-
-mogyoróvaj?-néztem rá furán-
-igen,az-dörzsölte a kezét-
-érdekes,de jó oké,rendben,szerzünk amint leszállunk-
-köszi-mosolygott rám-
-addig is,itt van neked...a mogyoróvaj-vettem elő egyet-
-miért van mogyoróvaj a gépen?-nézett elkerekedett szemmel-
-öhm...nem is tudom erre mit mondjak neked baby csak azt hogy van-magyaráztam-
-oké,add ide-nyújtotta a kezét-
-varászszó?-néztem rá kutyaszemekkel-
-imádlak?-kérdezte-
-igen és?-húztam tovább-
-légyszi ideadod?-ölelt meg-
-rendben,odaadom-adtam oda-
-köszi-mosolygott-

Tényleg fogalmam sem volt hogy került mogyoróvaj a repülőre,de volt és ennyiben maradtam magammal. Lizecském evett egy kicsit és utána csak az ablakokon kinézés volt a program,meg nevetések,meg ámuldozások. 5 és fél óra utazás után érkeztünk meg  a reptérre és mikor leszállt a gép ,kipakolták a csomagokat és mentünk is a hotelhez,taxival. Odaértünk és ámultunk milyen szép hely volt:

http://q-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936442.jpgszobánk






http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936422.jpg terasz




http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936420.jpgrecepció



http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936415.jpg tengerpart a szoba előtt


http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936439.jpgmagán medencénk


http://q-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936421.jpg a kert

http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/846/8469036.jpg szintén a tengerpart,este

http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/846/8468994.jpg romantikára <3



http://q-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936451.jpgteraszunk...

Fel is hívtuk az otthoniakat,hogy hálálkodjunk nekik...

-srácok,gyönyörűséges a hely ahol vagyunk...nagyon szép nagyon jó,és nagyon nagyon nagyon szpen köszönjük.-mondtam-
-Eric nagyon nagyon megszolgáltátok az árát,és megérdemeltek egy kis romantikus nyugit-mondta Tone-
-Istenem valami gyönyörűséges,nem fognak tudni kirángatni innen..-mondta Liz-
-remek,az volt a cél-nevetett Tomas-
-te tudtad?-kérdeztem-
-igen,tudtam,Tone szólt-mondta-
-na remek,istenem már csak mi nem tudtunk róla...-mondtam-
-igen csak ti mert meglepi volt-mondta Tone-
-köszönjük,fantasztikusak vagytok,imádunk titeket, nem fogjuk tudni meghálálni nektek  ezt.-mondta Lizem-
-Liz te nekem leadtad a kölcsönt a lakással,és Aksellel, Eric meg azzal hogy kiállt mellettem ennyi-mondta Tone-
-ez egy vagyonba került nektek,nem hiszem el hogy elküldtetek egy ilyen helyre-lelkendezett Liz-
-nyughass,ül ,fekszik...-mondta Alex-
-Alex,öhm..-mondtam erre-
-bocs a fekszik kimaradhat...-mondta-
-igen köszi...-mondta Liz-
- na mentünk felfedező túrára...-mondtam-
-rendben,videók,képek,minden mennyiségben-mondta Tomas-
-rendben,oké köszi imádunk titeket,sziasztok-köszöntünk el-
-ugyanaz sziasztok-köszöntek el ők-

Na szóval elmentünk sétálni,Liz kissé eltúlozta a romantikát:



Twitter:

@ericsaademusic  @Lizziescandinavia rendben ha így folytatod mire visszaérünk a hotelba semmi sem lesz rajtad    #szívem #imádlak       fb.me/h495dgv

 @Lizziescandiavia @ericsaademusic  ahhoz én is kellek szépfiú  #kincsem #imádlak fb.me/f853dan <3


Természetesen jól éreztük magunkat,remek volt Lizet a réginek látni, és nagyon jól állt neki a mediterrán éghajlat.Szóval,tényleg csak ez kellett,hogy utazzunk...de azért a baba továbbra is TABU volt.


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Erickel elvoltunk,mint a hal a vízben,és nagyon nagyon jó volt látni hogy jobb kedve van,és ettől nekem is az lett. Ott voltam,vele,vele aki mindenkinél többet jelentett nekem. Olyan szép volt,és csak most kezdődött,ugyanis Eric még az Indiai Óceán közepén is képes meglepetéseket okozni:


Na igen elüldögélnék egy ilyen helyen,egész életemben vele.

-drágám ez meseszép...-csókoltam meg-
-mint te-simogatta a karomat-
-és,akkor mi a terv?-kérdeztem-
-az a terv,hogy elmegyek odáig,és idehozom a kaját.Utána pedig amit szeretnél-mutatott egy csónakra-
-kreatív...-öleltem át-
-ugye?-indult el a csónakhoz-

Istenem egyszer megőrjít majd ezzel a lazasággal,de ez az egyik ok amiért annyira odavoltam érte.
Szóval itt voltunk és ki nem találjátok hogy mit csináltunk,csónakázni indultunk és,azt sem találnátok ki hogy milyen nagyot estünk a vízbe...nagyon vicces volt,Eric elkezdett ugrálni a csónakban,és így borultunk egy nagyot,kellemes volt a víz,szokni sem kellett. Viccesen festettünk,mint két ázott kutya,úgy ruhában,vizesen. Eric,eléggé meg volt húzatva,mintha csak neki találták volna ki ezt a helyet.
Nyilvánvalóan,jobban érezte magát, aminek végtelenül örültem.
Még jó hogy a vetélés utáni ciklusvisszaállás elmúlt,így élvezhettük a tengert,ami mesés volt.
Mire kiúsztuk magunkat,és kellően el is fáradtunk,tíz óra elmúlt,és mire visszaértünk a partra,tizenegy óra lett,mire a hotelbe értünk, fél tizenkettő volt.

-Lizzie-karolt át Eric a parton-
-igen?-néztem rá mert a hangja tele volt érzelemmel-
-mi a baj,nem ölelhetlek meg?-puszilta meg az arcomat-
-dehogy is nem,sőt kibelezlek ha nem ölelsz meg-mondtam-
-rendben baby,ajánlom is-pörgetett meg-
-fenyegetsz?- tettem csípőre a kezem-
-jaj dehogy eszembe sem jutna-tette szívére a kezét-
-azért-húztam az ingénél fogva közel magamhoz-
-fenyegetsz?-kérdezett mélyen a szemembe nézve-
-igen,miért is ne...-vontam vállat-
-milyen kis ravasz-vonta fel a szemöldökét-
-ugye-csavargattam a hajamat-
- te meztelenül akarsz a hotelbe visszaérni?-kérdezett-
-hey,nem tennéd...-birizgáltam az ingét-
-én ne tenném?-csókolt meg-
-futás?-néztem rá "rémülten"-
-igen,drága Liz futás.-mondta-
-úristeen!-futottam-

Végül is megadtam magam és szépen visszasétáltunk a hotelig,ott zuhanyoztunk,és elnyomott minket az álom,én Ericem karjaiban aludtam el,ő meg az enyémben.










2 megjegyzés: