2013. július 3., szerda

Oslo #5.nap

ERIC SZEMSZÖGE:

Mikor vége lett a vallatásnak és elmentek a zsaruk Liz Tone mellett állt,nem túl messze tőlem.Ahogy kifordult a látóhatárból Liz elkezdett futni felém és mikor ideért lesepert a lábamról,a földön kötöttünk ki.Örültem hogy örül,Tone is mosolygott a jeleneten.

-Gyerekek, mi a helyzet?-kérdezte Zoe-
-Nos,Eric és Liz kicsit meghibbantak...-mondta Tone ránk mutatva-
-Hey,nem meghibbantunk,örülünk hogy végre vége...-mondtam nevetve-
-Nyugi,még itt vagyunk,lehet megint le kéne lépnünk?-kérdezte Penny-
-Nem...-mondtuk egyszerre Lizzel-
-rendben ti mondtátok.-mondta Zoe-

 TONE SZEMSZÖGE:
-lányok,gyertek.-szóltam Pennyéknek-
-mi a baj?-kérdezte Penny-
-Semmi,meglepit akarok Ericnek és Lizzienek,annyira sokat tettek értem pofátlannak érzem magam miattuk.Lizzie kiállt értem és a zsarukkal szemben is megvédtek,Eric meg nem félt szembeszállni értem-mondtam hálásan-
-ez aranyos, és ők ilyenek na...de mi a terv?- kérdezte Zoe-
-egy utazást akarok szervezni nekik,hadd legyenek kettesben,ne érezzék magukat hülyén hogy 'miattuk' lépünk le...-forgattam a szemem-
-rendben hova utaznak?-kérdezte Penny-
-nem tudom Eric imád utazni,gondolom Lizzie is...-mondtam
-igen imád,de tudod hova kéne vinni őket?-kérdezte Zoe-
 -Hova?-kérdeztem izgatottan-
-tengerpartra,első kritérium, napfény,második kritérium,minimum két hét,harmadik kritérium,luxus,negyedik kritérium,szóval lehet Dubaiba kéne őket küldeni az meseszép és exkluzív-mondta Zoe-
-Wow,remek ötlet,de ki fognak akadni egy olyan drága ajándékon...-mondtam-
-nem baj az,mondod nekik hogy visszavonhatatlan...-nevetett Penny-
-rendben, Dubai vagy Maldív szigetek?-ajánlottam választási lehetőséget-
-wow, egyiket sem hagynám ki,mindegy mindkettő gyönyörűséges lesz-mondta Penny-
-egyetértek-mondta Zoe-
-Rendben menjenek inkább Dubaiba nem?-kérdeztem-
-Igen egyetértek.-mondta Penny-
-Dettó-mondta Zoe-
 -remek Eric ki lesz vonva egy időre...-nevettem-
-igen Lizzel együtt...-nevettek a lányok-

-mit csináltok ott?-kérdezte Liz-
-semmit...-mondtuk egyszerre-
-gyanúsak vagytok,ne mesterkedjetek,nélkülem ne!-nevetett Eric-
-nem fogunk-kacagtam gonoszan-
-rendben-mondta Eric-
-Menjünk aludni ki vagyok.-tereltem el a témát-
-rendben menjünk is...-mondta Liz-
-jó éjt.-köszönt Pen-
-nektek is.-köszöntek Ericék-
-nektek is-köszöntem-
-nektek is-köszönt Zoe-

 2013.Márc.7.

Későn keltünk,Ericék nagyban aludtak és így elmentünk az utazást szervezni,meg elcsórtuk a telefonjaikat hogy kinézzük a dátumot és hogy ne keressenek...

AZ UTAZÁSI IRODÁBAN:

-Jó napot,egy utazást szerveznénk két barátnak-közöltem-
-rendben,hova mikor?-kérdezte a nő-
-Dubaiba és pillanat megnézzük mikor van két hét szünete Ericnek- kaptam elő a telóját-
-rendben addig telefonálok egyet-mondta a nőci-
-köszönöm-mondtam-
-Tone,mikor ér rá két hétnél hosszabb ideig?-kérdeztem-
-Nos,nézem,de nem nagyon látok olyat a francba is...-mondta-
-de itt van... a Kalmari koncert után,  Augusztus tizedike után és szeptember  kilencedike  Köpenhamn közt,jól látom ugye?-kérdeztem-
-de,de az majd egy hónapos szünet.-mosolyogtam-
-remek akkora kell az utazást, mondjuk tizenötödikére szervezzük az indulást,és akkor augusztus végén jönnek vissza,és van ideje Ericnek pihenni a koncert előtt,mielőtt indulnak és miután visszajönnek is.-mondta Zoe-
-remek,oké mikor visszajön a nő mondjuk is neki.-mondtam-
-elnézést itt is vagyok.-mondta a nő-
-Nos, Augusztus 15.-én indulnának és két hetet maradnának,ha lehetséges,és csak akkor jó a nyáron.-mondtam-
-megoldjuk,15.én egy gép indul oda,7:50-kor és megérkezik öt óra utazás után,körülbelül. Körülbelül Két hétre rá Augusztus utolsó napján jön egy gép visszafelé este 22:30as indulással,megfelel?-kérdezte-
-tökéletes,lefoglalná Eric Saade és Eliza Thompson névre?-kérdeztem-
-igen,rendben,szálloda?-kérdezte-
-Itt vannak a személyi irataik,és útleveleik.-mondtam-
-szállodából pedig a legjobbat akarjuk.-mondtam-
-rendben javasolhatom a, Burdzs Al Arabor, Capital Gate hotelt azok a legjobbak.-mondta-
-remek,lehet az lesz hogy egy hetet itt egy hetet ott töltenek le,mert megérdemlik.-mondtam-
-értem,nem tudnak róla,meglepetés?-kérdezte kedvesen-
-igen meglepetés-nevettem-
-Eric Saade?-kérdezte-
-igen,az énekes-mondtam-
-a lányom imádja,miért utazik?-kérdezte-
-csak úgy utaznak,de meglepetésnek szánom számukra mert sokat tettek értem-mosolyogtam-
-értem,lefoglalva.Akkor melyik hotel?-kérdezte-
-egy hét mindkettőben.-mondtam határozottan-
-rendben,lefoglalva,sok sikert önöknek.-mondta-
-viszlát-
-viszlát-köszöntünk el-



A NYARALÓBAN:
Mikor hazaértünk Ericék még aludtak,kb.másfél órát voltunk oda. Visszacsempésztük a cuccaikat,és mire kimentünk a szobájukból akkorra keltek fel,szóval pont időben voltunk,hál istennek...

PENNY SZEMSZÖGE:
Imádok meglepetéseket szervezni,és el sem mertem képzelni mit fognak kapni,ha megtudják,de örültem nekik.Alig vártam hogy a magángépet is lezsírozzuk nekik.Izgatott voltam hogy elküldjük őket egy cseppet lazulni,kettesben,hisz megérdemelték,de sajna még sok idő volt addig hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése