2013. július 17., szerda

Male #11.nap

 Megint itt vagyok,rövidfeji de ez van ;) remélem tetszik. KOMIZNI! köszi az olvasást <3 PUSS Isabella


Reggel végre minden rendben volt,Eric nem volt rosszul,és végre mindketten egészségesek voltunk,fizikailag mindenképp,de agyilag...

Twitter:

@Lizziescandinavia  @ericsaademusic  nem vagy normális... #imádlak  #nagymosoly #ölelés

@ericsaademusic @Lizziescandinavia haha :P én lennék normális? ugyan kérlek velem vagy agyilag? #imádlak #nagypuszit

@tomaslingman  @Lizziescandinavia @ericsaademusic gyerekek nyugi! látom megvagytok még... #nevessetekcsak várunk haza,sok fotót,videót... meséltek majd #haha

@oscarberander @Lizziescandinavia @tomaslingman @ericsaademusic #haha idióták! #irónia nem kihagyni engem sem a trécspartyból ;)

@ericsaademusic senkit sem hagyunk ki :D lehet csatlakozni egész nyugodtan... jól vagyunk,reméljük ti is...#imádunktiteket

@tomaslingman @ericsaademusic  mi is jól  vagyunk,jó bulizást a továbbiakban is #haha


A rajongók lassan kezdtek megőrülni a Tweet hiánytól...na igen Eric imádja a twittert... gondolom a rajongók meg is bombázzák amint hazaérünk majd... meg persze egy csomó képet dob fel majd mindenhová. Alig vártam hogy hazaérjünk, igazából jó lesz, kezdődik is a CHT próbák sora,a CHT után pedig teljes mellszélességgel vetjük bele magunkat az esküvőbe.Nagyon szép lesz minden,már csak a fiúkat kell kellőképpen bezsarolni hogy le ne merjék itatni Ericet...Kiosontam egy kis meglepetésért Ericnek,kedvenceit szereztem


Meg az elmaradhatatlan borozgatást sem hagytam ki,vörösbort szereztem,természetesen ;)



Meg is lepődött rajta,igaz mondjuk zuhanyzott míg intéztem a vacsit meg a nasit...Toffifee,imádja...tényleg olyan mint egy nagy gyerek,de ezért imádom,többek közt...a másik az hogy imádom a hangját,meg iszonyatosan helyes,de ezt napestig sorolhatnám,megmaradt az a "rajongó"részem is,hiszen évek óta rajongok érte,de azóta hogy megismertem,nem csak rajongok érte,hanem csodálom hogy mindenben teljesen ott van ha elkezdi,és mindenen képes nevetni,akármi jön mosolyogva megy végig rajta...A vacsi egyébként szándékosan,Libanoni volt,imádja azt is,na jó igaz imád enni is csak úgy,de azt én is szóval...haspók party volt #haha.A haspók party után medencés party volt,meg sétáltunk a tengerparton,és persze hogy Eric belevágott a vízbe,miért is ne???
De megbosszultam neki,ugyanis,a mókusos félelmét mindig ki lehet használni... #gonoszmosoly
Este éjfél után aludtunk el addig őrült képek,meg videók készültek,meg sétáltunk.Mikor Eric elaludt elkezdtem a bosszúmat,a vízbevágásért és szereztem valamit ami hasonlít egy mókusra... rádobtam Ericre,aki épp elaludt és így kezdtem el ugrálni az ágyon:
-Eric úristen egy veszett mókus,Eric!-
-mókus? hol?-esett le az ágyról-






-hahahaha ez az! anyuci elkapta apucit!-ugrottam mellé-
-haha,de apuci is anyucit-kezdett el csiklandozni-
-ne ne ne! oké bocsi csak ezt ne!-csapkodtam-
-de de és felénk tudod mi jár még anyucinak ezért?-kapott fel a vállára,mint a sózsákot-
-nem,mi?-kérdeztem-
-ez!-csapkodta a fenekemet és forgott körbe körbe-
-ne már,Eric Khaled Saade tegyél le,MOST! és amúgy  apucinak azért mi jár ha bevágja anyucit a tengerbe?-csapkodtam a hátát hogy tegyen le-
-na mi?-emelt maga felé-
-ez!-kaptam fel a Toffifee maradványokat és dobálni kezdtem vele-
-ez nekem nem bünti...-kapta el őket a szájával-
-ne legalább tegyél le,ne már el fogunk esni,Eric!-kiabáltam-

Ekkor kopogtak,gondolom azt hitték baj van,mivel svédül beszéltünk,és ők nem értettek svédül.

-igen?-nyitott Eric ajtót a vállán velem-
-baj van?-kérdezte-
-nem nem,csak szórakozunk-mondta és kirohant velem a folyosóra-
-Eric!-csapkodtam tovább-
 -mi az?-csapkodta a fenekemet-
-tegyél már le! el fogsz esni!-és amint ezt kimondtam,hát nem elesett-
-jól vagy?-nevetett-
-igen,te?-kérdeztem-
-igen,kis jósnő-öltötte ki a nyelvét-
 -haha,akkor most azt jósolom hogy anyuci elkezd kergetni.-álltam fel-
-most?-kezdett futni az utcára-
-igen,de még mennyire hogy most!-iramodtam utána-

Persze nem kaptam el,de ő engem igen,és megint a vízben kötöttem ki...várható volt.
Utána megvártuk hogy ne csurom vizesen menjünk vissza és jól megdorgáltak,mert  felkeltettük a vendégek 90%-át...Eric ki is írta Twitterre:

@ericsaademusic most vertük fel a hotelt álmából,na igen #stupidwithyou ;)

@Lizziescandinavia haha :P ezért még kapsz édesem! #gonosz  #BIGBIGLOVE <3

Három óra körül aludtunk el,nagyon jó volt elhülyülni az időt,Eric megint formában volt...


2 megjegyzés: