2013. július 23., kedd

Doktornál jártunk


Rendben,megjött két komi...még a hétvégéig várok,aztán jöjjenek azok a komik,mert ha nem akkor hétvége után nem kaptok fejit,míg meg nem jön a kért komiszám.Köszi a biztatást,komizzatok minden fejihez mert nagyon érdekel a véleményetek,ha ismertek olyat aki olvasna légyszi terjesszétek a blogot  köszi,imádlak titeket 1410 oldalmegjelenítés ;) legjobbak vagytok,KOMIZNI!
PUSS Izzy

rohadt rövid feji



ERIC SZEMSZÖGE:

Beértünk az orvoshoz,én alig bírtam magammal,tudni akartam mi van,végre valahára.Lizet behívták,bementünk,és izgatottan vártuk az eredményeket,de a doki közölte hogy azok csak holnapra lesznek meg.Eldöntöttem hogy elmegyek vásárolni otthon úgy sincs semmi,Lizet meg lepateroltam a csajoknak,hadd meséljen nekik,hadd ne kelljen miattam másképp mesélnie mint ahogy akarja. Míg vásároltam a lehető legkellemetlenebb dolog történt,Emma volt ott,sejtettem hogy nem lesz sétadolog neki az hogy Lizzel vagyok,pláne az eljegyzés...

-hol a cafka?-kérdezte cuccot pakolva a kosarába-
-otthon mesél a csajoknak,én meg már meséltem a srácoknak,és otthon nincs semmi kaja így eljöttem.-reagáltam szintén pakolva,kopp nyugodtan-
-miért kezdtél vele,őt is dobod majd?-vetette oda-
-nem,tudod hogy nem működött velünk ez a dolog,ne akadj fent rajta,nem éri meg csak mindketten szarul járunk vele-mondtam-
-rendben,csak azért tudd,hogy nem jóval kezdtél-mondta-
-oké,szia-mentem el mert furcsálltam a lányt-


EMMA SZEMSZÖGE:

Nem tudtam miért kezdett velem Eric ha nem gondolta komolyan,mindegy is nem érdekelt csak az hogy szabotáljam ezt az egészet,de nem voltak még ötleteim,de azt az esküvőt mindenképp megakadályozom,mert nem járja hogy tönkreteszi az életemet és eldob mint egy használt rongyot.

AZ ORVOSNÁL,ERIC SZEMSZÖGE:

Reggel mentünk a dokihoz,és elmondta hogy a teszt tévedett,Liz nem állapotos.

-Uram,hölgyem foglaljanak helyet.-tessékelt be-
-jó reggelt-köszöntünk-
-nos a tesztjeink alapján a hölgy nem állapotos,semmi képen sem.-mondta érzelemmentes hanggal-
-de akkor hogy jelezhette azt?-kérdeztem-
-a tesztek,amiket a boltban lehet venni,nem 100%-os megbízhatósággal dolgoznak,azért kellünk mi is.-indokolt-
-rendben,köszönjük-zárta le Liz-
-rendben köszönöm,bármilyen esetben keressenek fel bátran-mondta a doki-
-köszönjük,viszlát-álltam fel-

-Eric?-fürkészte az arcomat Liz-
-nincs baj,minden rendben,együtt turnézunk-mosolyogtam rá-
-rendben,igen turnézunk baby-ölelt át-

Lizzie nem volt terhes, így nem aggódtam amiatt,hogy tönkretettem az életét,igen hajlamos vagyok túlzásba esni ilyen szempontból. Megkönnyebbültem olyan szempontból is hogy az esküvőt nyugodtan átbulizhatjuk. Nem voltam csalódott,mert Liza sem volt az. Alig vártuk az esküvőt és bele is vetettük magunkat a turnéba,le akartuk zárni,mert az esküvő körül forgott mindenem,imádtam a gondolatot is!
Liz lesz a legeslegszebb menyasszony a világon,és ő a mindenem,nem élném túl ha baja esne. Alig vártam a nagy napot,és tényleg csak az járt a fejemben,hogy milyen szép nap lesz.Sírhatnékom volt a boldogságtól,egyszerűen a fellegekben jártam.  Nagyon nagyon imádtam azt a lányt,és nála szebbet sosem képzeltem,legvadabb álmaimban sem,csodáltam mindenét,minden porcikáját imádtam,és minden mozdulatát,lélegzetétől ámultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése