2013. július 21., vasárnap

Male #14.nap

 Megint rövidfeji de a legjobbat adom  :D remélem tetszik KOMIZNI! OMG 1190 oldalmegjelenítés!? Remekek vagytok,köszi  :D

PUSS Isabella




Reggel Eric a hasamon feküdt,olyan édes volt,de én nem bírtam tovább lazulni,így ,így kiabáltam:

-kelés van drágaságom!-
-tessék,megsüketültem-vágott fancsali képet-
-haha,nem is voltam hangos-ugráltam az ágyon-
-nem?-rántotta ki a lábamat-
-áú- csaptam rá-
-áú- fájlalta savanyú képpel a csapás helyét-
-ugye csak viccelsz?-aggódtam-
-igeen-nevetett-
-azért,mert sosem ütök meg egy isteni lényt és mi az hogy 10-es skálán 5-ös?-kérdeztem-
-huh...semmi-nézett félőn-
-remélem is mert 10-es skálán besorolhatatlan vagy-pusziltam meg és megborzoltam a haját-
-na ne!-lepődött meg-
-ne már komolyan? olyan egos beszólásaid vannak,és kiderül nem is vagy egos,csalódtam benned.-forgattam a szemem-
-kiesik a szemed ha így forgatod-öltötte ki a nyelvét-
-bla bla bla-öltöttem ki a nyelvem rá-
-reggeli?-pattant fel-
-nem ...vacsora-nevettem-
-rendben hívjuk ahogy  akarod 10 perc múlva itt van...-mondta jelezve hogy öltözni kellene-
-oké enyém a fürdő! -rohantam-
-nem nem azt már nem!-rántott meg-
-miért? neked több idő csak a hajad mint nekem a komplett esküvői készülődés-kapálóztam hogy elengedjen -
-igeen? komolyan is gondolod?-szorított magához-
-igen,komolyan gondolom,és egy kérdés ezt fogjuk művelni az esküvőnkön is?-vágtam rá-
-öhm...lehet,csak egy a baj...-forgatta a szemét-
-igen?-kérdeztem-
-az hogy nem tudom hogy bírok ki több óra hosszát nélküled...-vágott nagyon filozófus arcot-
-pfff... könnyen,hisz 23 évet is kibírtál...-néztem rá furán-
-na akkor... you know my weakness that is why I'm sleepless baby I'm thinking of your love.-csókolt meg-
-sleepless? azt hittem már Big Love-ot érdemlek-nevettem-
-azt is drága Big Love-om-ölelt meg-
-haha...cover boy-pusziltam meg-
-hehe,nem vagy vicces...-mosolygott-
-de de az vagyok,kikérem magamnak!-
-rendben,az vagy-hagyta rám-
-kaja!-sikítottam ahogy kopogtak-
-úristen azt hiszik bántom a menyasszonyomat ha így sikítasz-nevetett-
-mi tudjuk hogy el vagyok kapatva,és kész-legyintettem-
-rendben ha te mondod,de ha sikítasz akkor angolul,mert svédül tényleg nem tudnak és ciki lenne ha a rendőrség jönne mert bántalak-mosolygott-
-rendben-szóltam ki mert Eric az ajtóban állt-
-köszönjük-mondta Eric-
-baj van?-jött a várt kérdés-
-nem,nincs baj,Liz-hívott ki-
-jó reggelt-mosolyogtam Ericet átölelve-
-rendben,jó reggelt-ment el furcsállva minket-
-most nézd meg!-röhögött-
-mit?-kérdeztem a reggeliből kibújva-
-semmit,egy tükröt-törölte le az arcomat-
-humoros...-mondtam morogva-
-tudom-vette el az ételt-
-Eric!-nyúltam utána-
-Liz nem szemétkedni akarok,de nem lehet hogy terhes vagy?-mosolygott-
-öhm...lehetséges,tekintve...érted,megnézzük?-kérdeztem elgondolkodva-
-igen légyszi-mondta-
-oké,menjünk szerezzünk valamit-húztam fel-
-rendben-indultunk el-
-de ugye tudod hogy Stockholmig nem derül ki biztosra?-kérdeztem-
-igen,tudom-vágta rá,kicsit bizonytalan hangon-
-igazából...hogy turnézol ha baba lesz?-kérdeztem-
-öhm...sehogy?-kérdezte-
-na azt azért ne! még a végén kinyírnak hogy megakadályozom a turnéd,ami be van jelentve.-mondtam-
-rendben,de nem hagylak otthon titeket,magammal viszlek-mondta határozottan-
-gondoltam-vágtam rá-

Megvettük a tesztet,és siettünk vissza a hotelba.Eric nem bírt magával végig azzal volt hogy a széltől is megóv,na igen ezzel lesznek még bajaim... ( #dehogyislesznek ) Bementem megcsináltam a tesztet,gondoltam húzom Eric agyát egy cseppet,és azt mondtam neki hogy várni kell még vele,10 perc után végleg felmondta a szolgálatot,és nem bírta tovább elkezdett dörömbölni,hogy mondjak végre valamit,így megnéztem és legnagyobb meglepődésemre pozitív volt...halvány lila gőzöm sem volt hogy hogy lehetséges ez,mert az okés hogy egyszer védekezéssel is megtörténik,de másodszor is?? De isten igazából a fellegekben jártam a boldogságtól.

-Eliza...nem túl soká Saade mondj valamit!!-dörömbölt-
-öhm...pillanat-pillantottam le a tesztre-
-naaaa?-kérdezte idegesen-
-azt hiszem...-mondtam kétséges hangon-
-azt hiszed hogy?-borult ki-
-hogy le kell ülj!-nyitottam résnyire az ajtót-
-oké-vágta le magát-
-na?-kérdezte mert a tesztre fagyott a tekintetem-
-na?-mutattam neki,mert nem tudtam szóhoz jutni-
-na szerintem nem lesz turné...-vágta rá-
-de de lesz,tudod jól hogy a turné végére születik meg a baba,év végére,addig megyünk veled,ha már aktuális lenne hogy megszületik a turné alatt oké,hogy ezt mondod.-győzködtem-
-rendben lesz turné mert te mondod-adta be a derekát-
-köszönöm apuci-pusziltam meg-
-anyuci,ugye tudja hogy apuci innentől kezdve a széltől is óvja?-nézett rám féltőn-
-igen,tudom,és érthető-mondtam-
-rendben,akkor ezt tisztáztuk-ölelt át-
-igen,anyám egy baba és olyan lettél mint egy őrült.-pusziltam meg-
-ne már! babánk lesz! belegondoltál már?-ugrált-
-én az ugrálást kihagyom-ültem le de imádtam ahogy felpörgött-
-igen,én is így gondoltam.-ült le mellém és átölelt-
-csináld azt ami jól esik,nyugodtan-biztattam-
-baj van?-kérdezte-
-nem nem,csak furcsa érzés,a történtek után-mondtam-
-igen,de valljuk be az nem a mi hibánk volt hogy úgy alakult,és most már nincs az az isten hogy bajotok essen-simogatta a hátamat-
-de akkor vigyázz magadra te is,hidd el több bajom van attól hogy bajod van,érted?-öleltem át-
-rendben,vigyázok magamra-vágta rá-
-köszönöm!-pusziltam meg-

Eric lelőhetetlen volt,nagyon jó kedve lett,nem mintha eddig nem lett volna... Én is nagyon feldobódtam,és igazat mondott,tényleg minden apróságtól védeni akart,bele égett szegénynek a fejébe az a hülye anyám meg a vetélés.Még nem írta ki twitterre,mert tudta hogy nem biztos semmi és a másik kétségünk az volt,hogy mi lesz az egyetemmel...mivel nem táncolhatok a baba születése után sem egy darabig,meg amúgy sem szeretném hogy az legyen,hogy a karrieremre hajtok a családom helyett,tehát a döntés az volt,hogy az egyetem megy levelezőn,ha akarom még,de nem tudtam mit akarok,meg a baba mellett nem akartam tanulni,így...Eric megint jött azzal a szöveggel hogy tönkre vágta az életem,és felelőtlen,és nem törődöm volt. Ha az ilyen rá jön tudni kell hogy nem lehet le állítani,bármit is mondasz neki,nem hatja meg,ilyenkor csak azt hajtja hogy szar alak,és felelőtlen és mi egyéb... Vittem magunknak teát,és kiültünk a teraszra,Eric teájába szándékosan beletörtem egy negyed nyugtatót is,mert nagyon elkenődött a "tönkretettem az életed" érzéstől.A nyugtatótól kicsit elaludt én nem tudtam volna kidőlni egy tonnától sem,de kidőlt én meg csak leültem mellé és néztem ahogy alszik,gondolkodtam mi a franccal kellene megnyugtatni de sajnos semmi nem jutott eszembe azt leszámítva hogy beszélek vele,de az sem válik be sosem, tehát agyaltam tovább majd felkelt,és látszott rajta hogy nem tud mit kezdeni az érzéseivel,boldog volt,de nagyon lehangolt is az egyetemem miatt bárhogy nyugtattam is,a francba tudhattam volna hogy nem kellett volna szólnom neki.Este elbeszélgettünk,végre lenyugodott és megbeszéltük hogy költöznünk kell a baba miatt,kicsi a lakás egy családnak,pláne mert sokszor lesznek nálunk a többiek is.Este elaludtam,Eric még fent volt egy ideig,gondolom kialudta magát a nyugtató miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése