2013. július 16., kedd

Male #8.nap #9.nap

 Ismét itt vagyok,köszi az olvasást,remélem tetszik a blog,komizzatok komizzatok légyszi :D imádlak titeket PUSS Izzy ;)
megint rövidfeji XD




Amint hazaértünk, bevágtam Ericet egy hideg fürdőbe,hogy ne kezdhessen el melegedni a testhője,nagy nehezen ki is húzott fél órát benne,utána persze,hogy ne maradjak ki a jóból,berántott maga mellé. Nagyon hideg volt,így már nem meglepő hogy Eric végig azt mondta hogy engedjem már ki végre,meg hogy rohadt hideg. Így,hogy én is beszálltam a játékba,még 10 percet ráhúzott a félórára. Utána úgy döntött menjünk el a ruhapiacra,és vettünk egy úszómatracot is,el sem tudtam képzelni mik voltak a tervei,de nem bajlódtam a gondolkodással,örültem hogy minden rendben van vele. Megvettük a dolgokat amik tetszettek vagy kellettek, és visszamentünk a hotelba majd lementünk a partra sétálni,és utána úsztunk egyet,Eric úgy festett mint akinek kutya baja sem volt. A matrac pedig,azért kellett,mert Eric kitalálta hogy a medencében alszunk,a matracon...nem volt ellenemre,de végül csak kiderült hogy nem annyira nyerőötlet,mikor úgy ahogy voltunk beborultunk a medencébe...úsztunk egyet,és lementünk sétálni a kertbe,Eric tényleg úgy nézett ki mint akinek soha semmi baja nem volt,aminek örültem. Csodás napok és szörnyű napok voltak mögöttünk,na igen sose fogjuk elfelejteni 2013.Márciusát,az garantált...  Mindenesetre Eric jókedvű volt,három körül mentünk be aludni,aludt is mint a bunda de én azért időnként felkeltem rápillantani nem-e lázas. Szerencsére nem lett lázas már,minden rendben ment,dél körül keltünk fel,jól kialudva magunkat,és ebédeltünk. Utána végül is csak üldögéltünk a parton,és beszélgettünk.Meg persze úsztunk,Eric Imagine hangulatot teremtett,fröcskölt,és pancsolt a tengerben. Teljesen meg volt őrülve,utána megnéztünk egy krimit,imádja a krimit az édesem,szóval elvoltunk.


ERIC SZEMSZÖGE:


Nem csináltunk sokat,de jól elvoltunk, úsztunk, krimit néztünk,meg ökörködtem egy sort,hogy feldobjam a hangulatot, sikerült is, nagyon sokat nevetünk,kellemes kis napunk volt. Alig vártam hogy vége legyen a CHT-nak hogy elvegyem Lizet feleségül,és tudtam hogy elkezdték szervezni a dolgokat az esküvőre,ismerem őket,és fejemet teszem rá hogy elkezdték szervezni...
Teljesen fel voltam dobódva,hogy végre kiengedtek és hasonlók. Tomas hívott és mondta hogy vendég leszek a Sommarkrysseten,tutira,és hogy én éneklem az UEFA női focinak a dalát.  Örültem neki,és a CHT val is minden rendben ment,ez is jó hír volt,ráadásul Liz is jön velem,izgatott voltam miatta.


#9.nap

Felkeltünk és lementünk a partra,ami nem a hotel előtt volt, elvoltunk nevetgéltünk,és a fejemben születtek a dalok,szépen sorban. Nagyon jó kis nap volt,egész nap napoztunk meg hülyültünk a parton.
Utána visszamentünk a hotelba és a CHT koreográfiáját gyakoroltuk,hogy Liznek ne legyen lemaradása meg nekem sem,az utazás miatt.Utána csak ellébecoltunk a kertben,ami amúgy gyönyörű volt.Tele volt virággal,és bokrokkal,nagyon szépek voltak,csináltam egy random csokrot Liznek a virágokból,meghatódott tőle. Örültem hogy örül és minden rendben volt. Este rendben lefeküdtünk aludni,de egyszer csak éreztem hogy fáj a gyomrom,és a fejem,felkeltettem Lizet,hogy szóljak neki...

-Liz,nagyon fáj a gyomrom és a fejem.-nyögdécseltem-
-Eric feküdj le,hozok gyógyszereket.-pattant fel-
-köszi-mondtam erőtlenül-

Liz két perc alatt ott is volt,borogatással,és engedte is a hideg vizet a kádba,adta is a gyógyszert rohant intézni mindent.

-Eric ettél ma egyáltalán?-aggódott-
-nem nagyon-vágtam rá-
-Eric! Hozok enned most!-rohant ki-

Két perc múlva ott is volt, úgy ment ki ahogy volt,pizsamában,azaz kombinéban. Sietett,rohant a kajával,valami lazát hozott,gabonapelyhet szerzett nekem, én valamennyit nagy nehezen ettem belőle,és jobb is lett.Utána berángatott a hideg fürdőbe,ott voltam fél órán át ismét.Addig ő elrohant,hozott vizet,hogy igyak sokat. Kiszálltam és alsónadrágot engedett csak felvenni,nem engedte hogy felöltözzek és betakarózzak,elvette a takarókat is. Locsolta az arcomat vízzel,mérte a lázamat,itatott,kérdezte hogy jobb-e. Igazán jó anya lesz,ha odaér az életünk,de előbb vegyem feleségül. Ezt látva,hogy hogy törődik velemi is,ezzel a nagy gyerekkel,igazán nem lett volna baj a baba,de igaza van abban is hogy fiatalok vagyunk,várjunk még,meg nem tehettünk ellene,elvetélt,sajnos. Minden erőmmel elterelni igyekeztem  a gondolataimat a babáról ,de ettől rám jött a hányinger és el is hánytam magam. Lizzie azonnal rohant a B6 ért és a felmosóért, szegény nem is tudta mire vélni az egészet...nagyon sajnáltam miatta Lizet. Láttam rajta hogy aggódik miattam,de mondtam hogy csak hirtelen ettem,és az a baj. Végül elaludtam nagy nehezen,miután lenyugodtunk,Liz még nem aludt el, figyelt rám,olyan édes volt úgy fáradtan,nagyon jó anya lesz belőle,tényleg csodáltam ahogy rohant magával nem törődve,engem féltve.A legjobb anya lesz belőle,ebben biztos voltam,és vagyok.




2 megjegyzés:

  1. arribaaa! xd már csak megszokásból is ;)
    szegény Eric :( :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arribaa megyünk is! szegényt már sajnálom ezekért...

      Törlés