2013. július 14., vasárnap

Male #7nap

Megint rövidfeji :(  Bocsi tényleg kiégtem... :/ Ti vagytok a legjobbak PUSS Izzy ;)


Hiába hűtöttem vízzel,nem ment lejjebb a láza,ugyanolyan forró maradt.Mindent megtettem hogy ne melegítse semmi,levettem róla a felsőt,és a nadrágot,és locsoltam vízzel,de ugyanolyan forró maradt a homloka. Látszott hogy fázik,és libabőrös volt,de nem kelt fel,sőt meg sem mozdult,bármit is csináltam vele,nem reagált.Nem erősen,elkezdtem paskolni az arcát de,semmi reakciót nem mutatott,csak feküdt tovább,úgy ahogy volt. Nem tudtam mit tegyek,csak megpróbáltam oldalra fektetni,hogy nehogy lenyelje a nyelvét. Mikor oldalra fektettem,azután 3 perccel kelt fel,de még mindig lázas volt,nekem legalábbis úgy tűnt,mikor felkelt,meg azelőtt is,a szememből ömlöttek a könnyek.Mikor felkelt mellé borultam,és átöleltem. Ő csak megfogta a kezemet és így szólt:

-Liz,szétszakad a fejem-
-tudom-simogattam meg az arcát-
-ne sírj,ha felkel a nap elindulunk vissza-nyugtatott,de nem úgy nézett mint ahogy szokott,beteg volt-
-Eric,te csak feküdj nyugodtan,én meg fogok valamit neked enni-fektettem le-
-nem tudnék enni,de szomjan halok-mondta nehézkesen-
-intézem-vágtam rá-

Végül is, felkelt a nap,mire ezek megtörténtek,és láttam egy szárazulatot,elkezdtem arra evezni,de persze nagyon messze volt,egy órára,de láttam belőle valamit. Odaértünk,kiszálltam,és elkezdtem kiabálni,hogy mentőt,vagy taxit. Fél óra alatt jött egy mentő egy helyi férfi hívta,Ericet feltették a hordágyra,és nem tudtam mi baja lehet,közben megkérdeztek mi történt én elmeséltem,Eric ivott 2 deci vizet,és már nem volt olyan sápadt,de még mindig fájlalta a fejét.Az orvos azt mondta lázgörcse volt,be kell menjen a kórházba,két napra,megfigyelésre,de azt mondta már nem szabad hogy baja legyen,és lázcsillapítót,és infúziót adtak neki.

-Liz,jól vagy?-mondta ,és hallatszott hogy nehezen teszi-
-igen,de te ne beszélj,beteg vagy.-szorítottam meg a kezét-


Megérkeztünk,betolták egy kórterembe,én pedig egyből telefonáltam,hogy mindenkit megnyugtassak,nem esett bajunk,legalábbis,nem maradandó.

-Tomas,szia,Liz vagyok kórházban vagyunk,Ericnek lázgörcse volt,holnap este engedik ki.-hadartam el-
-mi történt?-kérdezett-
-elmentünk,egy evezős csónakkal,és egyszer csak ahogy megöleltem éreztem hogy lázas,aztán teljesen merev lett,és nem reagált semmire,meg persze tűzforró volt.-összegeztem-
- az kemény,jobban van?-kérdezte-
-igen,mér eszméleténél van,de halálsápadt.-szipogtam-
-hívd a többieket,nem húzom az időd.menj hamar vissza hozzá,gyorsan,szia,jobbulást-mondta-
-szia-hadartam-

-szia Marlene,Liza vagyok,Ericet most hoztuk be a kórházba, lázgörcse volt,most nyerte vissza az eszméletét, és még mindig halál sápadt.-szipogtam-
-Liz,ne sírj,neki attól rosszabb,nem volt még ilyen vele,jobban van?-mondta aggodalmasan-
-jobban van,már infúziót kapott,holnap este engedik ki,ha minden rendben megy.-mondtam szipogva-
-hívj ha baj van,gyertek amint tudtok,menj vissza hozzá,ne legyen egyedül,vigyázz rá,szia-mondta,de hallatszott,hogy sírni fog-
-az orvos szerint nem történt semmi komoly,ne aggódj miatta,itt vagyok vele,szia-tettem le-

a lányokat együtt hívtam,ki is buktak,hogy itt is elromlott minden,Tone nagyon szomorú volt,egyrészt mert Eric nagyon jó barátja,másrészt,mert azt akarták hogy minden tökéletes legyen,míg utazunk.
Erichez visszamenve örömmel nyugtáztam hogy Eric már egészen visszanyerte a színét,és jobban volt,legalábbis úgy nézett ki.Leültem a kisszékre ami ott volt,és ő megpuszilta a kezem,gondolom tudta mennyire aggódtam érte,és nyugtatni próbált.Olyan rossz volt kórházban látni őt,mintha a szívemet tépték volna ki,nem akartam hogy baja legyen,azt meg végképp nem,hogy megint miattam aggódott,nem mondta de tudtam,mert ismerem.

Eltelt az a hosszú nap,míg bent tartották,az orvos nyugtázta hogy Ericnek sokk miatt volt lázgörcse,és nem lesz baja,hála istennek. Ezt hallani olyan megkönnyebbülés volt,mintha levették volna a világ összes baját a vállamról. Eric ismét jókedvű volt,mint szokott,és kifigurázta a kórházi ruhát,hogy kint volt a feneke... én mondtam neki hogy ez nem vicces,de azért örültem hogy riszálja a fenekét,ahogy kifigurázta a kórruhát,meg is csaptam,hogy lássa én is jól vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Szia.ha nem megy az iras ne aggodj,van ilyen h.ihlethiany.amugy nekem még mindig tetszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juj köszi :D kedvesek vagytok :D imádlak titeket <3

      Törlés
  2. szia már megint jó lett :D áá komolyan rövid feji, lehet hogy rövid de jó, nyugi :D és ha kiégtél meg vár ahova írod akár éjszaka is de egy nap pihit is tarthatsz, és utána írsz :D

    VálaszTörlés