2013. július 4., csütörtök

Oslo #6.nap /ebéd után/ ( hazaút,team saade tájékoztató)

-akkor pakoljunk,Tone te maradsz Norvégiában?-kérdezte Zoe-
-valószínű,csak mert itt vannak a dolgok,el kezdek dolgozni az új albumon,videót is akarok.-mondta-
-oké,de tudd hogy ha baj van szólhatsz és pattanunk,nem kerül semmibe,csak 6 órába leautózni hozzád.-mondtam-
-jaj,elég ha skypeolunk ha tudunk,ha meg Aksel szemétkedik,bevetem Liz taktikáját - kacsintott-
-rendben,oké,tanítsalak még?-kérdeztem-
-jaj nem, Norvég vagyok,és amúgy sem ütne meg,tudja hogy lecsuknák érte.-mondta nyugodtan-
-Lizzie ne neveld a verekedésre Tonet,megvolt ő anélkül is, kiénekel egy magas C-t és game over Akselnek- nevetett Eric-
-ez igaz, co-cool, crazy cool,co-cool crazy cool-énekelt Tone-
-élőben még szebb mint felvételen...-ámuldoztam-
-jaj ne már,de kösz-mondta kedvesen-
-Tone nem akarsz jönni,biztos?-kérdezte Eric-
-igen Eric,nyugi nagykislány vagyok már túlélem-mosolygott Tone-
-rendicsek, te mondtad,de bármi van hívsz!-utasította Eric-
-igen Eric, Lizzie ha hazaértek gondoskodj róla hogy ne stresszeljen ennyit...-forgatta a szemét Tone-
-oké,meglesz,egyébként Penny és Zoe hol fognak lakni?-kérdeztem-
-a mellettünk lévő lakásban.-mosolygott Eric-
-na ne! vettél nekünk egy lakást?-kérdezte Zoe-
-igen,mivel tudom hogy szeretitek egymást,és amúgy sem lakhattok ott ahol voltatok eddig,nagyon valószínű hogy a zsaruk ott keresnek majd.-mondta Eric-
-rendben,köszi-mondta Pen-


ZOE SZEMSZÖGE:

-Tone,akkor tényleg jóra kell csinálni azt az utat,Eric vett egy lakást!-súgtam neki-
-igen,ez túl kedves...- képedt el Pen-
-igen,Eric ilyen aranyszívű,és amúgy is igaza van legyetek közel egymáshoz.-mondta Tone-
-igen de akkor is,ez túl kedves, alig ismer.-mondtam-
-tudom,de bízik bennetek,és kedvel is titeket,higgyétek el Eric kevesekben bízik meg, Lizzieről konkrétan Tomas sem tud aki 15 éves kora óta olyan mint az apja-mondta Tone-
-huh! akkor kivételesek vagyunk...-sóhajtottam-
-igen! Eric rohadtul szerelmes Lizbe,és messzemenőkig elmegy azért hogy boldoggá tegye azt akit szeret.-mondta Tone-
-igen,láttuk hogy kiállt érted meg Lizért.-mosolygott Pen-
-igen Eric ilyen,csak a turné lesz húzós nekik..hisz csak nem mehetnek ketten.-mondta Tone-
-igazad van,Svédországi állomásokon esetleg mehet vele Liz,bár hogy táncos lett Ericnél megy vele mindenhova- esett le-
-igazad van ezt el is felejtettem-csapott a homlokára Tone-
-mit sutyorogtok?-csapott oda Eric viccesen-
-jaj semmit...-nevetett Tone-
-azért.-húzta fel a szemöldökét Liz-
-indulás,pakoljunk.-adta az utasítást Eric-
-igenis főnök!-mondtuk egyszerre a lányokkal-


Felmentünk kb. egy óra múlva lent voltunk és mentünk a kocsihoz,és megindultunk Stockholm felé.
Este nyolc után érkeztünk meg Stockholmba,Eric elvitt minket a régi lakáshoz bepakolni,majd elvitt és körbevezetett az új lakáson is és segítettek pakolni.

ERIC SZEMSZÖGE:

Hazaértünk és segítettünk a lányoknak pakolni,Lizzie olyan édes mikor pakol,nem mintha másképp nem lenne az. Pakolgatás közben csak arra gondoltam hogy milyen jó lesz ha Lizem végre beköltözik hozzám,alig vártam. Éjfél körül mentünk haza mikor teljesen kiürítettünk minden dobozt,és minden a helyére került nagyjából.Még Lizikém cuccát is ki kellett pakolnunk,azzal hajnali kettőre végeztünk,utána a konyhában a padlón aludtunk el,ott pakoltunk utoljára.

LIZZIE SZEMSZÖGE:

Este a konyhában pakoltunk utoljára és ott is aludtunk el, reggel  Eric kissé úgy festett mint akit fejbe kólintottak mondjuk,az után hogy mennyit vezetett és pakolt nem csoda. Úgy gondoltam megszívatom, de olyan édesen aludt én pedig elkezdetem reggelit csinálni,tipikus amerikai palacsintát csináltam ahogy elkezdett erősödni az illata felébredt egyetlenem is.

-komolyan?-ölelt át hátulról-
-mi az?-néztem a szemébe és nagyon közel voltunk egymáshoz-
-reggelit csinálsz?- puszilta meg a homlokomat-
-igen,amerikai palacsinta-mondtam-
-az finom,de akkor elugrok juharszirupért-mondta-
-már van!-mondtam neki lobogtatva a szirupot-
-na nézd meg,egy kis tündérrel lakok.-ámuldozott-
-kérlek csak lementem a boltba szirupért és elkezdtem palacsintát sütni.-mondtam-
-ma jön a team saade és ma jelentem be nekik hogy vége Emmával és veled vagyok.-mondta-
-készüljek rá? mit mondasz?-kérdeztem-
-azt mondom,hogy Emmával szakítottunk mert bebizonyosodott hogy nem működik,és el akartam menni Norvégiába,hogy kiheverjem ,és Tone azért jött velem hogy kiheverje Akselt,de meghívtalak mikor elsírtad mi van anyuddal és sokat nevettünk Norvégiában meg minden és egymásra találtunk.Elég meggyőző nem?-világosított fel-
-igen meggyőző és szerintem inkább légy őszinte,a médiának megértem hogy azt mondod amit mondtál de a team saade tudja az igazat,ha lehet.-mondtam neki-
-én is így gondoltam,de csak azt mondjam hogy míg Emma volt  megcsókoltuk egymást egy after partyn és nem szóltunk Emmának,hogy ne bántsuk meg,de folyton féltékenykedett azelőtt is hogy jöttél,és ezért szakítottunk,de azt nem kell tudniuk nekik sem hogy majdnem lefeküdtünk míg Emmával voltam ugye?-kérdezett-
-igen azt nem kell tudniuk,de a többit igen,és végül is Tone is mondta hogy a végét járjátok Emmával...-mondtam-
-igen mielőtt megjöttél is a vége főcím ment.-mondta Eric-
-de az is lehet hogy azt a csókot is úgy kéne hogy csak véletlenül félresikerült szájrapuszi volt.-mondtam-
-nem, ittunk megcsókoltuk egymást,el akartuk felejteni,nem ment,aztán jönnöd kellet hogy anyud ne találjon meg ,meg Tone meg akart hívni amúgy is,kérdezte hogy jöhetsz-e,nekem nem volt ellenvetésem,Tone lazulni hívott magához haverokkal Norvégiába,hogy bulizzon egyet és elfejtse mit tett Aksel, és mivel segítettem neki azért is hívott meg,meg téged is mert a lakásodban lakott,és így akarta meghálálni,te meg hívtad a barátnőidet.Norvégiában sokat voltunk együtt mi 5en és szépen egymásba zúgtunk.-mondta a sztorit-
-rendben,ez így igaz!-mondtam-
-imádlak!-csókolt meg-
-én is téged!-öleltem át-
-a palacsinta!-kiáltott fel-
-Oh Eric! mindig eltereled a figyelmem!-mondtam-
-nem olyan gáz,én eszem meg én pofáztam ennyit.-mondta-
-nem,nem felezünk!-nevettem-
-oké,szenes palacsinta rendel!-vett elő egy szál rózsát-
-azt honnan szerezted?-kérdeztem-
-titok!-mosolygott-
-rendben.-vettem el a rózsát-
-jó étvágyat!-mondta-
-jó étvágyat!-mondtam-


ERIC SZEMSZÖGE:

Megreggeliztünk és megjött a team saade...:
-Sziasztok! üljetek le,igyatok,egyetek,amennyi jól esik.-üdvözölte őket Eric és letette a maradék palacsintát,sütiket,kekszet,és colát,meg vizet és baracklét a kávézóasztalra a nappaliban-
-sziasztok!-köszönt Tomas-
-szaisztok!-köszönt Oscar meglepetten,mert nem sejtette hogy ott leszek-
-sziasztok!-köszönt Linda-
-sziasztok!-köszönt Alex és Edin-
-oké figyeljetek egyszerre:3,2,1-mondta Maria-
-Sziasztok!-mondta mindenki-
-sziasztok!-köszöntem-
-na mik azok az örömhírek tesó?-kérdezte Alex-
-első hír,hogy Emmával szétmentünk,már tudjátok hogy a határán voltunk,és most megtörtént.második hír hogy Liz meg én együtt vagyunk.-mondtam-
-mesélj csak!-mondta Oscar-
-Lizzel egy találkoztam elsőnek,ahol éppen szóltak hogy mennem kell vagy el kések,de mikor felálltam utánam szólt,hogy írjak neki alá,de mondtam neki,hogy nem lehet mert akkor úgy lenne fair ha mindenkinek aláírnék,majd eljött egy koncertre és backstage belépőt vett és ott beszéltünk majd egy étteremben futottunk össze véletlen,én J-sonnal voltam ő meg éppen ment kifele de észre vettem és odahívtam,J-son lelépett mi utána egy fél órát maradtunk,és elérhetőségeket cseréltünk.Majd Taya lesérült és senkinek nem volt ötlete ki ugorjon be helyettesíteni őt,és utolsó szalmaszálként felhívtam Lizziet,aki mondta hogy táncolt de nem jó táncos ,de megnéztem mit tud,és felvettem.Majd egy after partyn megcsókoltuk egymást,ittunk értitek,és nem szóltunk senkinek róla,mert azt hittük semmi nem lesz belőle,majd interjú volt,tudjátok,és Tone is hivatalos volt oda én meg hívtam Lizet hogy jöjjön mert úgyis kérdezni fogják ki ő,így ésszerűbbnek láttam ha jön. Utána Tone elmesélte hogy Aksel dobta és teljesen ki volt borulva,de nem maradhatott estére nálam,így Liz felajánlotta neki,hogy menjen hozzá.Végül Tone meghívott minket Osloba hálaképp,Liz pedig hívta Zoet,meg Pennyt a két barátnőjét.Odaértünk és sokat voltunk együtt és most együtt vagyunk ennyi a sztori röviden.-mondtam el-
-és miért lett vége Emmával?-kérdezte Alex-
-folyton féltékenykedett,meg a csók után más volt vele,rájöttem hogy nem szeretem annyira,de egyébként  Liz előtt is a vége dal ment nekünk kettőnknek.-mondtam-
-Mindenesetre örülünk hogy boldog vagy haver-ölelt meg Oscar-
-Lizzie, akkor turnén is táncos leszel?-kérdezte Edin Lizet-
-igen az lesz,és elkezdtem írni a dalokat az elsőnek az lesz a címe hogy Coming Home arról nevezném el a turnét,Coming Home Tournak,és írok még dalokat és akkor még hány dal kell az EPre?-öleltem át Lizet-
-jó boldognak látni téged Eric,és oké még írj 3 dalt,az EP legyen 4 dalból álló a nagy album egy normál album valamikor augusztusban jöjjön ki és mikor jelented be a dolgot?-kérdezte Tomas-
-amikorra szervezted a sajtótájékoztatót,de oda Tone is jön.oké meglesz a négy dal egy hét múlva és kink volt az EP ötlete,mert zseniális felkelteni a fanok érdeklődését a nagy albumra 4 számos kislemezzel -mondtam-
-igen ok,Oscar készülj fel,hogy sok cikket kell ellenőrizni.-mondta Tomas-
-igen Tomas tudom.-mondta nevetve-
-remek,amúgy a CHT mikor is kezdődik?-kérdeztem Tomast-
-május 25.-mondta Tomas-
-rendben,akkor ha készen vannak a dalok stúdió,és azután hogy kijött az EP jelentsétek majd be a turnét-mosolyogtam-
-igen,persze,csak mi szervezzük már,hogy hamarabb legyenek adatok.-mondta Tomas-
-persze,tudom,köszi,jövőhét ilyenkorra stúdióban leszek-mondtam

PENNY SZEMSZÖGE:

Hallgatóztunk és hallottuk hogy mikor kezdődik majd a turné,és úgy gondoltam felhívom Tonet:
-szia Tone!-köszöntem-
-hali mi a baj?-kérdezett-
-ne küldjük el őket most? május végén kezdődik a turné addig van idejük...-mondtam-
-lehet,vagy akkor is menjenek meg most is.-mondta-
-és akkor mivel azt már leszerveztük nekik,akkor most a Maldív Szigetekre mennek?-kérdeztem-
-igen,oda-mondta vidáman-
-vagy keressek izgibb helyet nekik?-kérdeztem-
-nem hiszem,de keressünk valamit megyek is skypera úgyis csak dalt írosgatok,de borzalmas.-mondta-
-jaj kérlek! tuti jó dal lesz,és oké be is vagyok jelizve-mondtam neki-
-oké,Mexikó sem rossz...-mondta-
-nem hát, de maradjunk a Maldív szigeteknél.-mondtam-
-oké rendben,gyönyörű hely.-mondta-
-igen az,látom kész vagy még Aksel miatt.-mondtam neki mert látszott hogy fáj neki még-
-igen,de kezd jobb lenni,lehet lemegyek oda Stockholmba egy időre,vagy én is elutazok.-mondta-
-úgy kell,majd elbulizunk itt,ha ide jössz.-mondtam neki-
-rendicsek,nagyon bírlak titeket,majd megyek,most leléptem az utazási irodába,meglepi képpen betoppanok hozzájuk és közlöm hogy pakoljanak,úgysem tudnak ellenállni ennek.-mondta ilyen arccal:

-na igen,ennek nem lehet ellenállni,és amúgy is  nem bolondok hogy ne menjenek el.-mondtam-
-megyek is,jövőhétre szervezhetem is ugye?és előtte lévő délelőtt beesek.-mondta-
-igen az úgy jó lesz Tone,igen.-mondtam-
-szia-mosolygott-
-szia-integettem-

TONE SZEMSZÖGE:

UTAZÁSI IRODÁBAN:
-jó napot,egy Maldív szigeteki utazást akarok foglalni,Male-ra,jövőhéten,ha lehet.-mondtam-
-igen,nézem.-mondta-
-köszönöm-mondtam-
-itt van,jövőhét,péntek,14-e, 5:45-ös indulása van a gépnek.
-jaj,az magángéppel kéne,megoldható?-kérdeztem-
-igen,azt viszont...-kezdett bele-
-tudom hogy kell intézni-vettem le a kapucnit a fejemről-
-Tone Damli! jaj a lányom és a fiam odavannak magáért.-mondta-
-köszönöm,Eric Saade és Eliza Thompson névre kérnék a legjobb hotelba egy lakosztályt.-mondtam-
-rendben foglalom is-mondtam-
-itt vannak a hotelek nézze ki melyik a megfelelő.-mondta-
-köszönöm-és egyből az 5 csillagosoknál csaptam fel a könyvet-
-ha sikerült választani szóljon-mosolygott-
-sikerült is.Naldhu Maldives hotelbe,március végéig kérném.-mondtam-
-rendben,lefoglalva,elég drága lesz nem baj?-kérdezte-
-nem,megérdemlik.-mondtam-
-viszlát,majd értesítem-
-viszlát,köszönöm-köszöntem el-

Már csak azt kellett elérni hogy elengedjék 17 napra Ericet a CHT előtt...így felhívtam Tomast,hogy elkérjem tőle Ericet.

-szia Tone baj van?-vette fel-
-nem,sőt öröm van,kérdeznék valamit,ha nem baj,el tudjátok Ericet és Lizát engedni 17 napra jövőhét péntektől?-kérdeztem-
-hát,nehezen ,de ha kell igen.-mondta-
-nem muszáj,de meglepit csináltam nekik egy Maldív utat,hálából.-mondtam-
-ajaj! de jó nekik,oké menjenek,de aztán csak ésszel.-mondta-
 -én nem leszek ott,kettesben mennek,had romantikázzanak egy cseppet,megérdemlik.-mondtam-
-igen,rendben-mondta-
-de ne szólj Ericnek meg Liznek erről,majd betoppanok hozzájuk jó?-kérdeztem-
-igen rendben,kedves vagy szia-mondta-
-szia-

NA MEGVAN! -gondoltam örömujjongásban és hívtam is Zoet:
-szia csajszi!-köszöntem-
-szia ezek szerint sikerült elintézned.-mondta-
-igen ,Ericék elkérve Tomastól-nevettem-
-remek! tarjuk a szánkat!-nevetett-
-megyek is dalt írok sziasztok!-köszöntem-
-szia,jó lesz.-köszöntem-

Elindultam intézni a magángépeket is a reptérre és egy intézővel beszéltem :
-jó napot,egy magángép kéne Eric Saade és Eliza Thompson utasoknak.-mondtam-
-mikorra?-kérdezte-
-jövő hét péntek,korán reggel,5:45 kor indul a személyszállító,azzal egy időben ha lehet vagy azután nem sokkal-mondtam-
-rendben,6:15 kor indulhat leghamarabb.-mondta-
-remek!köszönöm-örvendeztem-
-két személy csak?-kérdezte-
-igen,és egy nevet kérhetek,a pilótát én intézem-mosolyogtam-
-rendben,de a pilótával is beszélnem kell.-mondta-
-igen tudom,engedély meg hasonlók...-mondtam-
-rendben,egyéb kérdés?-kérdezte-
-nem,nincs viszlát-
-viszlát-köszönt el-

Hívtam is a pilóta ismerősömet ,hogy leegyeztessem vele a dolgokat,de nem vette fel.Hívtam még egyszer akkor már felvette:
-szia!-köszöntem-
-szia!-köszönt-
-az van,hogy Ericnek meglepi utat szervezek jövőhét péntekre,Osloból indulnak Eliza Thompsonnal Maleba a Maldív szigetekre.-mondtam-
-wow! kedves tőled,rendben.-mondta-
-6:15,Péntek,14-e,Oslo. De még be kell jönnöd engedély,kifutó etc.-mondtam-
-igen tudom,ma indulok is nincs kedvem kapkodni vele,köszike hogy beavattál,nem szólok Ericéknek.-mondta-
-köszi,szia.-köszöntem el-
-köszi szia-köszönt-

Nos,egy nap alatt megszerveztem nekik az utat már csak be kellett mennem fizetni a hotelért,de azt is elintéztem fél óra alatt. Elhatároztam hogy 12.én indulok reggel Stockholmba mert mire meggyőzöm őket meg bepakolnak meg ideérünk,meg ne hullamód menjenek már,és akkor ha reggel 7 kor indulok,délután egy és kettő közt ott vagyok,bepakolnak elindulunk ide,és 13-án készülgetnek,meg lazulnak és utána mennek.



ERIC SZEMSZÖGE: (STOCKHOLM,TEAM SAADE ÉRTESÍTÉS):

-egyéb megbeszélni való nincs?-nézett Tomas mindenkire-
-Nem nagyon ami meg van az személyes.-mondtam-
-kivel?-kérdezte Tomas-
-értem,rendben oké.-esett le neki-
-Liz állandó táncos leszel,örülünk nektek,szépek vagytok együtt-mondta Maria-
-köszi,jól esik hallani-mondta Liz-
-Ha Eric boldog,akkor mi is-ölelkeztünk össze mind-
-nem tartunk fel titeket,megyünk úgyis talizunk még-mondta Alex-
-igen,de nem zavartok,aki akar maradjon-mondta Liz-
-igen,senki sem zavar-mondtam-
-nekem mennem kell!-mondta Maria-
-én elindulok haza -mondta Edin-
-én hagylak titeket ismerkedni-mondta Tomas-
-oké,akkor menjetek ha nem akartok maradni sziasztok.- köszöntünk el-
-sziasztok!-mentek ki-
-Eric majd még hívlak-mondta Oscar-
-igen oké sziasztok-köszöntem el-
-sziasztok-köszöntek el-



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése