2013. július 19., péntek

Male #12. nap

 1226 oldalmegjelenítés,remekek vagytok ,de KOMIKAT IS SZERETNÉK! légyszi komizzatok,köszi PUSS Isa



ERIC SZEMSZÖGE:

Reggel véres bosszút esküdtem a mókusos mutatványért...így hát felemeltem édesemet és ráfektettem a matracra,és a medencébe engedtem,majd megijesztettem,hogy beleessen a vízbe.Bele is esett és csurom víz lett persze,lehet nem a legjobb ötlet tönkretenni a haját...mivel be is rántott maga mellé,a lábamat megrántva. Felemeltem,és megpörgettem,és el is estünk,majd drágaságom hamarabb ment fel a víz alól,és lehúztam vissza magam mellé és megcsókoltam. Ő felhúzott a víz felé és fröcskölni kezdett a vízzel,és pedig magam felé emeltem hogy ne tudjon mozdulni,és sikerült is,meg tudtam tartani,erre ő,elkezdte énekelni a Why Do We Need Fashion című dalomat,nem tudtam eldönteni hogy miért,de kellemes látvány volt Lizzie,meg amúgy is imádom ha énekel.

-esküszöm írok egy duettet ha hazamegyünk.-forgattam meg-
-neked és Tonenak?-vágott meglepődött képet-
-nem neked és nekem-mosolyogtam-
-hozom a mókuságyút!-vergődött-
-hahha nem hatsz meg,nem tudsz kiszabadulni.-nevettem-
-de-kezdett rúgkapálni-
-vagy nem.-öltöttem ki a nyelvem-
-Eric Khaled Saade!- durcázott -
- igen Eliza Thopson?- csókoltam meg a hasát-
-tegyél le vagy lehánylak!-vágott undoros arcot-
-ne ne  ne  oké leteszlek!-tettem le-
-megvagy!-szorított a falhoz-
-igen?-csókoltam meg-
-igen...és egyébként...-forgatta a szemét-
-egyébként mi?-kérdeztem-
-egyébként, imádlak-puszilt meg és fejest ugrott a medencébe-
-egyébként-ugrottam bombát-
-mi?-köpte rám a vizet ami a szájába ment az ugrásomtól-
-imádlak-húztam le  víz alá-
-nem kapsz el!-ugrott ki-
-dehogy is nem!-futottam utána,majd elkaptam,de ő kicsúszott a két lábam között-
-ha ha ha!-nevetett-
-ha? ha? ha? bemutatom a tesóját he he hét...-fogtam meg a csípőjét-
-nem kaphatsz el! segítség egy őrült kerget segítség!-kapálózott az ölemben-
-igen?- csókolgattam a mellkasát-
-igen Mr.Saade...-bújt hozzám-
-remek,egy angyal vagy.-öleltem szorosan át-
-ez nem igaz....-forgatta a szemét-
-ha te mondod,én nem veszekszek,hahaha-pusziltam meg-
-ajánlom is-bokszolt egyet a karomba-
-fenyegetsz,fenyegetsz?-pörgettem meg a levegőben-
-nem csak imádok színészkedni- csapta hátra a fejét-
-nem is tudtam édesem-emeltem vissza a fejét közel az arcomhoz-
-most már tudod...-mondta határozottan-
-igen,most már igen- pusziltam meg-
-fagyit!-kiáltotta el magát-
-rendben szerezzünk fagyit.-tettem le-

Végül mangós és kiwis fagyit ettünk és Lizzie összekent vele. Én az orrába nyomtam a fagyimat, kiwis volt az orra végül lenyaltam róla mert durcisan nézett rám. 


2 megjegyzés:

  1. oms nagyooon jó mhh Erickel fagyizni öm öm basszus fagyit akarooook -.- na de mindegy :D
    úúú de várom a következőt, ügyes csak így tovább
    hello sia pacsi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erickel fagyizni #nyalcsii #pacsi kösziii :D rettegj jövök holnap ;)

      Törlés