2013. július 14., vasárnap

Male #6.nap, elveszve

 Légyszi,jöjjenek azok a komik,mert  szeretnék visszajelzéseket. Nagyon remekek vagytok,majdnem ezer oldalmegjelenítés,OMG ti vagytok a legjobbak <3  Beszéljetek a blogról barátaitoknak is,nagyon örülök  az új arcoknak. Köszi a támogatást.
  SAJNA megint csak rövidfeji,kiégtem bocsi :/ ha visszatér az ihlet kaptok jó hosszú fejiket ;)


LIZZIE SZEMSZÖGE:

-Eric,hol vagyunk?-kérdeztem-
-nem tudom szívem,nem tudom-vágta rá-
-várjunk reggelig,ahol a nap kel arra van kelet.-mondtam-
-na,ne!-mondta viccesen-
-Eric,tudjuk merről jöttünk?-kérdeztem-
-nem nagyon...-gondolkodott-
-remek! akkor hiába kel fel a nap,de akkor legalább tudjuk merre vagyunk.-mondtam-
-nyugi,nem lesz baj,kijutunk.-mondta-
-remélem édes...-néztem körül-
-ne aggódj,kijutunk innen,kapcsoljuk ki a telefonunkat,ne merüljön...-kapcsolta ki a telóját-
-rendben,kikapcsolva-tettem a telefonja mellé az enyémet-
-Liz,merről jöttünk?-gondolkodott-
-nem tudom Eric,nem tudom!-kémleltem az eget-
-akkor tényleg nem tudunk mit tenni,de megpróbálok hívni valami segítséget-mondta-
-oké,én is annyira bekapcsolhatjuk.-vettem fel a telefont-
-nincs térerő...-sóhajtott-
-nekem sincs-kapcsoltam ki-
-de várj csak,vészhívás térerő nélkül is van nem?-kérdezett-
-nem,a híváshoz térerő kell-
-francba,kellett nekem este kijönni.-csapott a vízbe-
-nyugi Eric! ezzel égeted a kalóriákat,azta! Linda kérése valóság lesz,nem fogunk hízni.-mondtam-
-Liz,a hízás a legkevesebb baj.-mondta kétségbeesve-
-Eric...kijutunk,ne aggódj,mindig összehozzuk a megoldást.-nyugtattam-
-mire a nap felkel ki kell találnunk merről jöttünk.-mondta-
-igen,tudom,de ha felkel a nap látunk magunk elé,kicsit messzebb mint most,amerre szárazat látunk,megindulunk.-mondtam-
-én is így gondoltam-helyeselt-
-remek,akkor egy dolgunk van,nem elaludni.-mondtam-
-igen,de legalább itt a víz,ébren tart-locsolta le magát-
-igaz-követtem a példáját-
-remélem visszatalálunk,istenem,hajnali kettő van,és itt vagyunk,a semmi közepén.-mondta bűntudattal-
-Eric,lazíts,nem tudunk mit enni az idegeskedés pedig nagyon jól tudjuk,hogy sokat éget.-tanácsoltam-
-tudom,de aggódok érted,itt vagy a semmi közepén,te meg rosszul is lehetsz.-aggódott-
-Eric,ne mondj ilyeneket,nem leszek rosszul.-nyugtattam-
-rendben,de ha kaját találunk tied az első,nem nyitok vitát-mondta határozottan-
-felezünk,és nem nyitok vitát!-mondtam érezhető kétség nélkül-
-rendben,de csak mert te mondod-adta be a derekát-
-köszi,így már nyugodt vagyok-hajtottam a fejemet az ölébe-
-egyetlenem...-simogatta a homlokomat-
-pihenj egyet,a napra úgyis felkelünk,fényes nagyon reggel-érveltem neki-
-rendben-hajtotta hátra a fejét-
-szeretlek-öleltem meg,és megpusziltam a homlokát-
-én is szeretlek-puszilt meg-
-Eric!hajolj vissza,ülj fel!-kaptam fel a fejem-
-mi az?-nézett furán-
-Eric lázad van!-fogtam a homlokom és a homlokát,összehasonlításképpen-
-ugyan,miért lenne,csak melegem van...-nyugtatott-
-rendben.aludj csak,én majd még rád pillantok,ha felkelek.-ismertettem vele tervemet-
-Liz,egyszer kelhetsz fel,ha meleg leszek,akkor nyugodtan vizezz be.-mondta-
-rendben,jó éjt életem-simogattam az arcát-
-neked is.-simogatta a hátamat-
-megvárom hogy elaludj bogyókám- mondtam neki-
-oké,ha akarod-mondta-

Miután elaludt,én nem aludtam,figyeltem rá,hogy ne melegedjen túl,locsolgattam a homlokát,és simogattam a karját,és arcát. Lázas volt,nem hiszem el,hogy eddig velem nem volt minden rendben,és azért szenvedett,most meg ő maga szenved fizikailag,meg lelkileg,mert én szenvedek miatta hogy ő szenved... Egész este borogattam az arcát,és próbáltam nem felkelteni,sikerült,nem kelt fel,de látszott hogy fáj a feje,beteg volt, istenem Eric beteg lett,és nem tudtam vele mit tenni,mivel a tenger közepén voltunk,telefon nélkül. Néztem ahogy alszik ,és látszott hogy fázik,a láz miatt,hozzábújtam hogy ne fázzon,és borogattam a fejét,mert fájt a feje,szemmel láthatóan.Nagyon aggódtam érte,hogy baja lesz,és könnyek szöktek a szemembe,de nem sírtam el magam,hogy ne keltsem fel,megcsíptem a karomat,hogy ne sírjam el magam,bevált,de könnyek folytak végig az arcomon,nagyon féltem hogy Ericnek nagy baja van.



Folyt. Köv. ;) PUSS, Bella <3

2 megjegyzés:

  1. szia :D
    szegény Eric :'( de jó lett :D
    ja és sorry, hogy visszafele komizok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :D költözünk Mexicoba ha baja lesz a valóságban,ami hasonlít a blogunkhoz :DDD szegény Eric nagyon sajnálom már ezek miatt :'(

      Törlés