2013. július 20., szombat

Male #13nap


 Nos tényleg rövid feji,remélem tetszik,KOMIK KOMIK KOMIK!  ti vagytok a legjobbak,1250 oldalmegjelenítés :D nagyon jók vagytok ;) PUSS Isa



OSLO,ZOE SZEMSZÖGE:


Kezdtem nagyon jó kapcsolatot kialakítani Vendellel és nagyon sokat nevettünk. Végül is megkérdezte hogy ha szerelmet vallana mit szólnék... és azt mondtam hogy nagyon is tetszene. 

-szia-köszöntem
-szia-köszönt-
- jól érezted magad itt?-kérdezte-
-igen nagyon,őszintén megmondom rég nevettem ennyit-vágtam rá-
-miért?-lepődött meg-
-komoly dolgok történtek de most már vége,hogy Liz és Eric utaznak.-mosolyogtam-
-remélem nem neked lett bajod-simította meg a karom-
-nem nem velem,csak Lizzel történt valami,és mi szinte testvérek vagyunk-
-ez nagyon édes-mosolygott-
-köszi-nevettem-
-mit mondanál ha szerelmet vallanék?-mondta nagyon kétséges hanggal-
-nagyon örülnék neki.-vágtam rá-
-tényleg?-mosolygott-
-igen,és egyébként,te vagy a legnormálisabb srác akivel találkoztam.-nyugtattam-
-ez nagyon meglep,mert te egy különleges lány vagy-mondta-
-különleges? kérlek...-forgattam a szememet-
-nem vitatkozom veled,de nagyon különleges vagy.-zárta le az ellentétet-
-rendben-mosolyogtam-
-szeretnék Stockholmba költözni,hogy közel legyünk egymáshoz,életemben nem éltem Oslon kívül,szóval rám fér a helyszín csere-mondta-
-ez nagyon édes,és elhiszem,én életemben nem éltem New Yorkon kívül.-értettem egyet-
-Oslo azért kisebb...-tette a vállamra a kezét-
-igen tudom,de 21 év alatt azért azt is megunod-magyaráztam-
-jogos.-bólogatott-
-és sejtettem hogy jönni akarsz Stockholmba,meg is kérdeztem róla a többieket.-mondtam-
-a kis jósnő-nevetett-
-nem jósnő csak megérzés volt-legyintettem
-oké,nem jósnő-öltötte ki a nyelvét-
-köszönöm...-tártam szét a karom-

Megvacsoráztunk és elváltak útjaink,sajnos mert nagyon jól mulattunk,mint mindig.



ERIC SZEMSZÖGE,MALE:

Képeket nézegettünk,és nagyon jó képek készültek ...

például:



Édeském azt mondta hogy nem tetszik a képeken magának,pedig mindegyiken nagyon szép. Majd megebédeltünk és már ki is nézte melyik képek kerülhetnek fel bárhova is,ez például nagy kedvence








Na igen tudunk érdekes fejeket vágni,majd bevezettem a terveimet...

-baby mit szólnál ha,azt mondanám,hogy...-kezdtem bele-
-ha?-kérdezte-
-vennénk egy kiskutyát,és jöhetne velünk CHT-ra is .-mosolyogtam-
 -remek lenne bogyóm!-pattant fel és elkaptam a pillanatot-



Persze,azért sejtette hogy fotózok így pózolt egy kicsit...de nagyon tetszett a kép.

Végül is megbeszéltük hogy veszünk egy kutyust és jön velünk a turnéra. Majd erről eszünkbe jutott hogy gyakorolni is kéne mert le fogunk maradni mint a borravaló. Szóval gyakoroltunk 2 óra hosszát,majd hívtuk a többieket akik örültek hogy nagyon jól vagyunk,és kidolgozták a koreográfiát,tehát lesz mit pótolnunk...REMEK alig várom,hogy heteken át próbáljak,pótoljak,hiába imádok táncolni,az ilyen felgyülemlett dolgot nem szeretem,de lazán megyek végig rajta,babyvel meg pláne.



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Nézegettük a képeket,és felhívtuk a többieket otthon,akik elmondták hogy kész a koreográfia,meg örömmel nyugtázták hogy  jól vagyunk mi meg azt nyugtáztuk örömmel hogy még mindig nagyon jó napok várnak ránk velük,és hogy ők is jól vannak. Jó volt velük beszélni nagyon hiányoznak a hülyülések,meg Zoe őrült Osloi dolgára is kíváncsi vagyok,most már...Erickel befészkeltük magunkat délutánra a spa szekcióba,masszázs,jakuzzi,úszás,szauna,mi egyéb,utána kipróbáltuk a thai chi-t is,de hamar rájöttünk hogy nem a legjobb ötlet két huvudvätare embernem tehát gyorsan leléptünk,nehogy felverjünk mindenkit a thai chi órán. Ezek után 17 óra volt és elindultunk csinálni valami izgalmasat,de nem nagyon sikerült fogunkra valót találni...Eric pedig nagyon pörgött,de az utcán nem egyszerű kezelni az ilyen problémáit... szóval rájött hogy ki kell bírja a hotelig...de hát, elég nehézkesen sikerült neki.

Mikor beértünk felemelt és a falnak nyomott,csókolgatni kezdett ,én pedig a hátát birizgáltam,cirógattam. Megszabadítottam az atlétájától,ő engem a topomtól,és a melltartómtól,majd a zuhany alatt kötöttünk ki,fogalmam sincs hogy hogy és miért,majd kimentünk és szeretkezni kezdtünk. Eric homlokán megjelent pár izzadtság csepp,és gondolom az enyémen,azt nem láttam...és lement a nap és besötétedett mire teljesen mással foglalkoztunk már.Tehát, az utazás feltétlen jól sikerült,mert minden egyes nap nagyon jól éreztük magunkat,ha mással nem hát feltaláltuk magunkat,és elütöttünk 2-3 órát ezzel azzal...Este pedig netes filmnézés után,23 körül elaludtunk,mert nem jutott eszünkbe jobb ötlet.





2 megjegyzés:

  1. sziaa :D nagyon jó lett várom a következő részt, és a vége cuki lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi ez már gyanús nem?? sokszor írok ilyesmit tudat alatt Ericet akarom ;) <3 kösziii <3

      Törlés