2013. július 3., szerda

Oslo #6. nap

2013. Március. 8.

ERIC SZEMSZÖGE:

Reggel a kelő nappal keltem,és Lizzie a mellkasomon feküdt,és átkarolta a nyakamat,olyan szép volt ahogy aludt,évekig el tudtam volna nézni,de sajnos felkelt és ahogy kinyílt a szeme olyan szépen szikrázott a kelő nap fényétől,mintha a végtelen tenger lett volna.

-Jó reggelt édesem.-köszöntem neki-
-jó reggelt szívem.-köszönt-
-jól aludtál,a helyzethez képest?-kérdeztem-
-igen,te ?-kérdezett-
-én is,hisz itt vagy,imádlak-csókoltam meg-
-melletted biztonságban érzem magam,és amúgy bírtam hogy tegnap meglátod a zsarukat és elkezdesz szakadni...-nevetett-
-jaj,ne már az én dolgom az hogy vigyázzak rád-mondtam-
-ne már!láttad hogy lerendeztem Akselt ugye?-kérdezte-
-igen,de ne csinálj belőle szokást,édes mert féltelek,tudod jól...-néztem rá bociszemekkel-
-jaj ne csak bociszemeket ne...-takarta el a szememet-
-gyere zuhanyozni,tegnap nem éppen frissen aludtunk el-rántottam ki az ágyból-
-Eric...-nézett rám és szerintem egyenesen a lelkemig hatolt a tekintete-
-igen?-néztem rá bociszemmel-
-imádlak,csak ennyi.-mosolygott-
-én is téged,és ezért gyere velem zuhanyozni-öltöttem ki a nyelvem-
-kicsim ki vagyok készülve tőled...-forgatta a szemét és jött velem-

A FÜRDŐSZOBÁBAN:
-Lizzie,nem jössz?-kérdeztem-
-megvárlak,az egész világnak elég annyi víz amennyit elhasználsz...-forgatta a szemét-
-azért gyere be velem-mondtam határozottan-
-ne legyél ilyen...a többiek is itt vannak,és sosem megyünk ki ha ketten vagyunk.-mondta halkan-
-rendben,de ugye tudod,hogy Stockholmban együtt fogunk lakni?-kérdeztem-
-igen sejtettem-nevetett-
-mi az?-kérdeztem-
-a fejed...-mosolygott-
-mi van vele?-kérdeztem-
-nézd meg!-fotózott le-
-nee! töröld!Most!-utasítottam-
-olyan nincs édesem,marad ezzel tudlak zsarolni-futott el-
-Eliza!-rohantam utána-
-igen Eric?-fordult vissza és még egyszer lefotózott-
-ne már nem mehetek ki!-szóltam utána-
-hahahahaahha-nevetett gonoszan-
-nem vagy vicces!-mentem ki utána úgy ahogy voltam egy szál törölközőben-
-de az vagyok-szaladgált a fenekét riszálva-
-Eric!-szólt Tone-
-upsz!-néztem elpirultan-
-csííz!-nevetett Liz-
-Lizzie ne már!-futottam felé-
-hey! ne szórakozzon velem Mr.Saade,kérem...-futott tovább-
-Liz!Ne menj ki azon az ajtón!-utasítottam-
-különben? utánam jössz az utcára így? -kérdezett gonosz,kaján vigyorral-
-ne már! nem fotóztalak ciki helyzetben...-néztem rá csábosan-
-Juj! ez sok! oké törölve-törődött bele-
-köszi-indultam el felfelé-

LIZZIE SZEMSZÖGE:
Mikor Eric felment:
-csajok ezt látnotok kell!-mondtam-
-mutasd!-mondták-
-nézzétek,és szakadjatok!-mondtam-
-OMG ez Twitter gyanús!-mondta Zoe-
-ja ha bejelentenénk végre hogy együtt vagyunk...-mondtam-
-egy hét Liz bírj magaddal!-mondta Penny-
-ja erősebb vagy mint aminek tűnsz!-mondta Tone-
-de te is Tone- öleltem át-
-igen, íme két erős nő!-nevetett Zoe-
-haha nem vagy vicces Tone ezt tedd el úgy hogy meglegyen Ericet ezzel fogom zsarolni-kacsintottam rá-
-rendben,menj mielőtt Eric gyanút fog-tolt a lépcső felé-
-oké-kacsintottam-

ISMÉT A FÜRDŐBEN:
-végre,mi van veled lassú vagy.-mosolygott Eric és felültetett a pultra-
-Eric,ne már itthon van mindenki,egy hét!-mondtam neki mert csókolgatta a nyakamat-
-rendben,tudom...-forgatta a szemét-
-hékás,a szemforgatás az én reszortom...-öleltem át és rángattam a zuhany alá-
-there's a big big love in the air,there's a big big love everywhere!-csókolt meg-
-nem aktuálisabb ez a szám? Jag är en huvuvätare det händer nar som helst en huvudvätare....-énekeltem-
-de igaz,de ez is: it's gonna rain anyway,nothing matters now that you're here by my side!-nyomott a zuhanyfalhoz és megcsókolt-
-but your eyes see right into my soul,that's how I feel here with you I loose my self control,oh, oh It's gonna rain anyway-énekeltem-
-Don' stop Honey honey don't stop I just wanna dance this dance with you.-énekelt-
-let's go honey honey let's go leave the past behind my dream came true...-énekeltem-
-something's going on inside of me-énekelt-
-because you see something in you eyes have set me free-énekeltem-
-mi az hogy nem tudsz énekelni?-kérdezett-
-nem tudok,az!-húztam magamhoz-
-dehogy nem!-csókolt meg-
-ez az évezred poénja!-nevettem-
-??-nézett rám meglepve-
-jaj te komolyan beszélsz??-akadtam ki-
-igen.-mondta-
-elfogult!-nyomtam a falhoz-
-nee! ezt ne!-mondta-
-mit ne?-kérdeztem-
-ezt ne ebbe bele kell halni....-nézett rám könyörgőn-
-tényleg?-néztem rá csábos mosollyal-
-ne ezt se! ha így nézel leteperlek.-mondta-
-ahhoz én is kellek szépfiú-súgtam a fülébe kihívóan-
-kegyetlen vagy-húzott magához az eddiginél is közelebb-
-igen tudom,muhahahaha-nevettem-
-legalább egy kicsit...-csókolgatta a nyakamat-
-Eric,viselkedj...egy hét-mondtam mézesen-
-bocsi úrnő-öltötte ki a nyelvét-
-úrnő? Eric Saade...te egy nem normális vagy!-mondtam-
-mi a baj kicsikém?-kérdezett-
-semmi,imádlak...-csókoltam meg-
-én is téged,nem is tudom hogy bírtam nélküled eddig.-csókolta meg a hasamat-
-oh,ne már ennyire nem vagyok jó...-csókoltam meg a nyakát-

Két óra múlva kikecmeregtünk és Eric telefonálni kezdett.


Eredeti számok magyar dalszöveggel:
 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése