2013. július 4., csütörtök

Visszatérés Stockholmba

ERIC SZEMSZÖGE:

Miután elmentek a team saade tagjai és Lizzie még nem kapott észhez elkaptam és felültettem a pultra,gyakorlatilag letéptem róla a felsőt, ami egyébként jól állt neki,de abban a pillanatban meztelenül akartam látni. Ő annyit reagált,hogy elkezdte csókolgatni a nyakamat,amitől nekem game over volt. Míg csókolgatta a nyakamat elkezdte leszaggatni az ingemet. Felkaptam és megpörgettem magam körül,éppen rá sütött a nap és csillogott a szőke haja,mint az arany,és lenézett rám ahogy megemeltem magam felé,és láttam,hogy tele van szenvedéllyel és vággyal abban a pillanatban. Ahogy óvatosan leeresztettem elestem és ő puhán esett rám,hála istennek mert nem bírtam volna ha baja esik.Ahogy rámesett magamhoz húztam és elkezdtem cirógatni a hátát,majd megfordult és elkezdte matatni a hajamat,és cirógatni a hátamat. Én felkaptam és ismét magam felé emeltem,és elkezdtem puszilgatni a hasát,és birizgálni a haját majd elindultam a háló felé,mielőtt beléptem vele nekinyomtam gyengéden a falnak és heves csókot váltottunk,olyat mint azelőtt soha,és elkezdtünk szeretkezni,majd bementünk a hálószobába és folytattuk amit elkezdtünk a hálószoba előtt,mikor lefektettem az ágyra és belenéztem a szemeibe és láttam benne a végtelen vágyat ő az ágyékomat megragadva húzott le magához ami különösen kegyetlen húzás volt,mert anélkül is eléggé fel voltam izgatva ,lehúzott és szeretkeztünk tovább és tudtam hogy azzal vagyok együtt akit a világon mindennél jobban szeretek, és egyszer azalatt a három óra alatt míg egyetlenemmel szeretkeztünk talán csörgött is a telefon ,de nem izgatott. Végül mikor nagy nehezen abbahagytuk a szeretkezést,ami egyébként hiányzott a legutóbbi óta,megragadtam őt és bementünk a zuhanyzóba, ahol szintén szenvedélyes pillanataink voltak ,de nem szeretkeztünk tovább,de cirógattuk egymást,és csókokat váltottunk jó sokat.Ahogy ott állt ő,Liz ,az egyetlenem vizesen,meztelenül,és olyan szép volt úgy vizesen,és kívánatos is,csak ámultam rajta,milyen gyönyörűséges.


 LIZZIE SZEMSZÖGE:

 Csodálatos volt Erickel lenni,egyszerűen fantasztikusan érzem vele magam mindig,bármit is csinálunk. Mindenen képes nevetni,meglátta a zsarukat a nyaraló előtt és elkezd szakadni a nevetéstől,na oké ez is értelmes reakció. Olyan édes mikor érzelmes oldalát mutatja, és akkor is ha poénos. Kimentünk a zuhany alól és Eric így szólt:
-Írnom kell egy dalt, annyira megihlettél.-mondta Eric-
-Ne már,ennyire nem vagyok inspiráló,pláne nem ha így nézek ki...-mondtam-

-ja mert egy szupermodell így nem inspiráló-mosolygott-
-szupermodell?mit szívtál ma?-kérdeztem-
-téged.-mondta és megpuszilta a mellkasomat-
-hajaj! mik lesznek itt később!-simítottam meg az arcát-
-mik lennének? jössz velem CHT-ra és utána elutazunk valahova és csak megsúgom,hogy meg akarom kérni nem túl soká a kezedet.-mosolygott-
-előre megsúgom,hogy igen lesz a válasz-  csókoltam meg és átöleltem szorosan magamhoz közel-
-remélem is,mert nem tudok nélküled élni,erről jut eszembe,írtam egy dal kezdetet,nem túl jó de elkezdtem írni: funny how she's caught up running in my head girlfriend not yet,we just met only been a couple weeks but this girl is so unique.Useless srew is I'm with her by midnight.-énekelt-
(az eredeti szám magyar felirattal)


-ez gyönyörű édesem.-csókoltam meg-
-még nincs kész,de te ihletted meg.-mosolygott-
-fantasztikus.-pusziltam meg-
-köszi,magadnak köszönd meg,inspiráló vagy.-simogatta a hátamat-
-imádlak egyetlenem.-öleltem meg-
-én is téged.-cirógatott-
-Lassan el kellett volna kezdeni csinálni a vacsit...-néztem az órára,mi tagadás a team saade kettőkor ment el,három órát voltunk bent a hálóban,majd egy órát a zuhany alatt,és fél órát beszélgettünk,tehát kb. fél hét volt,de Eric így válaszolt:
-Lizzie ne fáradj vele.Étterembe megyünk.-
- el leszek kapatva...-nevettem-
-nem baj,megérdemled.-csókolt meg-
-nem igaz,és akkor menjünk,mert ahogy magunkat ismerem onnan sem jövünk el egyhamar-mosolyogtam-
-igazad van édesem induljunk,taxizzunk szerintem,mert egy bor mindenképp kell-mondta-
-persze vörös bor...-mosolyogtam-
-na nee!-nézett rám-
-mi az mindent amit netről lehet tudok rólad-nevettem-
-most már többet is-ölelt át-
-aha....-öltöttem ki a nyelvem rá-
-mi van? ne hidd hogy mindenkivel ez lesz aki backstagebe jön -nevetett-
-tudom,csak olyan kedves vagy meg minden és ez új-mondtam-
-nee! olyan nincs.-lepődött meg-
-de van...-mondtam vidáman-
-amúgy ha anyud nem szereti a táncot titokban táncoltál?-kérdezett-
-igen-vágtam rá-
-és lebuktál?-kérdezte-
-igen-vágtam rá-
-az nem jó,nekem sosem mondták meg hogy mit tilos,tudták,hogy mindent megtehetek ha elmúltam 18,szóval tudták,hogy úgyis megtehetem,meg is lehet őket cselezni.-mondta-
-igen ez igaz,de  nekem mindig mindent meg akartak szabni,de mióta megismertem a zenédet önmagam vagyok,mindig anyu mindig utált téged,mert "megváltoztattál" pedig nem történt semmi,csak magamat adtam-mondtam,mielőtt megjött a taxi-
-Gyere baby itt a taxi-mondta Eric és lágyan megfogta a kezemet-


AZ ÉTTEREMBEN:

Leültünk az asztalhoz,és minden rendben ment de aztán megjelent anyám...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése