2013. július 6., szombat

Tone meglepetése,hazaengedtek

ERIC SZEMSZÖGE:

Nem tudtam aludni,de Liz elaludt éjfél körül,nem bírta tovább,bár nem csoda,azok után hogy szegénynek milyen napja volt. Én csak simogattam az arcát és könnyeztem ahogy néztem hogy alszik,mert arra emlékeztetett ahogy elájult előttem,és akárhogy nem tudtam róla,apa voltam,és most meghalt a babám,mert veszekedni kezdtem. Bűntudatom volt,és önzőnek éreztem magamat,olyan volt mintha én tehetnék róla pedig tudtam hogy ez így nem igaz,de részem volt benne.Ebbe belegondolva felálltam és kimentem a folyosóra,hogy ne keltsem fel Lizziet a sírásommal,mert elkezdtem iszonyatosan sírni. De két percen belül,mintha csak egy csoda lett volna,meghallottam Liz lépteit,tehát felkeltettem,a rohadt életbe is felkeltettem.

-Eric,ne sírj ez nem a te hibád és utálom azt látni hogy sírsz-ült az ölembe-
-de,az enyém is,ha jobban figyelek rád,akkor észreveszem hogy rosszul vagy,és nem veszekszek tovább -zokogtam-
-nem a te hibád,nem tudtuk hogy babát várok és korábban kezdtem el vetélni,mint ahogy kijöttél.-törölgette a könnyeimet-
-hogy hogy nem haragszol?-öleltem át-
-mert nem te tehetsz róla,és nélküled talán itt sem lennék-puszilt meg-
-nem kellett volna veszekednem,és akkor most nem itt lennénk.-öleltem szorosabban-
-jaj,hagyd már nem a te hibád nem tudtuk hogy terhes vagyok,sajnos így lett,de talán jobb ez így,mert kiderült hogy itt vagyunk egymásnak és mindenben-csókolt meg-
-nem lehetsz kedves mikor épp utálnod kéne,apa voltam,de elcsesztem,mert veszekedni kezdtem-hajtottam a fejemet a vállára-
-nem kéne utálnom,amúgy jelzem a veszekedés legelején kezdtem elvetélni,mert mikor anyám felrántott kezdtem el rosszul lenni,és fájlalni a hasamat,szóval,nem a te hibád az övé.- nyugtatott-
-írtam egy dalt neked,most ahogy itt vagy:
we started off so amazing to say it was love is really underrated somewhere along I guess I faded,treated you wrong and I hate it. Behaving so bad I guess that I was jaded,so sorry my lady...I can't take another damn day,sorry that I'm out of your way hope you're happy now no matter what I'll never erase you face.We were meant to be and you should know I regret the day I let you go, for real there's no where I should be then beside you.Love is hard to find but worths to keep guess that I was finding it too deep to see I took you for granted and so I ask you to Forgive Me,Forgive Me I,I, Forgive Me, Forgive me na,na,nana and so I ask you to forgive me ,forgive me,forgive me I,I forgive me ,forgive me,na,na,nana-énekeltem-
-Eric ez gyönyörű-ölelt át könnyezve-



-Liz te sírsz?-emeltem fel a fejét a vállamról-
-igen édesem,sírsz,és ilyen gyönyörű számot írtál,és engem is kikészített ez a nap.-szipogta-
-csodálom hogy tartottad magadat,míg én teljesen kiborultam,de te nem sírtál-pusziltam meg-
-mert nem akartam hogy még amiatt is elkenődj hogy sírok-ölelt át-
-édesem miattam nem sírtál? ma reggel mennem kell hogy felvegyem azokat a dalokat,mert akkor utána többet lehetek veled.-pusziltam meg az orrát-
-nem csak miattad,és tudom,hogy menned kell,menj most írd meg rendesen azokat a dalokat,és akkor holnap egész nap bent leszel,de kész lesz az EP.-mondta-
-drágám nem hiszem el hogy ilyen erős tudsz maradni és rendben,de csak azért mert te mondod,az nem...Tone?-néztem egyet-
-sziasztok!Liz jól vagy?-köszönt-
-gyors voltál,jobban vagyok,mint mikor behoztak,és Ericem írt egy dalt.-mondta-
-jaj, egyből indultam,és most hajnali háromnegyed 4 van.-mondta-
-igaz,én megyek,megírom a dalokat az EPre,Tone légyszi maradj bent.-mondtam-
-persze,és amúgy hány dal van kész?-kérdezte Tone-
-2,5 és négy kell,bár a tegnap délutánt felidézve az is meg van-kacsintottam-
-Ejnye édesem ez csúnya volt,de örülök,hogy jobb kedved van és köze volt a babához is,egyébként hozol gumicukrot mikor jössz?-kérdezte Liz-
-igen persze azzal visszajövök azonnal-mondtam neki-
-annyira nem kell és Tonenal el leszek-puszilt meg-
-de jövök vissza,Tone nevettesd meg légyszi -mondtam-
-meglesz-vágta magát vigyázzba-
-Eric,menj a cukiért-öltötte ki rám a nyelvét-
-oké-öleltem meg-

LIZZIE SZEMSZÖGE:

-Lizzie hogy vagy?-ölelt meg Tone-
-mesélek ha Eric elmegy.-mondtam halkan-
-értem,oké-vágta le az okát-

15 perc múlva:
-itt is van a gumicuki ,Lizziem kérlek ne legyél szomorú,és sietek délután,vagy maradjak?-kérdezte-
-Eric,muszáj menned,fejezd be az EPet-mondta Tone-
-mi ez veled Tone?-kérdezte Eric-
-Okés,rendben elmondom...-forgatta a szemét Tone-
-kíváncsian várjuk...-mondta Ericem-
-igen,az van hogy péntekre szerveztem nektek egy Maldív utat,magángéppel,luxussal meg minden-mondta Tone-
-tessék?ez az örömhír?-kérdeztem-
-igen,mikor meghallottam mi történt tudtam ez a jó pillanat elmondani-mondta Tone-
-ez nagyon kedves-mondtam-
-Tone,ez remek! el sem hiszem!-ölelte meg Eric-
-Tone ez az utazás pont kapóra fog jönni-csatlakoztam az öleléshez-
-igen,édimnek szüksége van egy kis lazulásra és új környezetre-puszilt meg Eric-
-igen kell nektek egy kis romantika és egy kis környezetváltás ez után a trauma után-simogatta Tone a hátamat-
-igen Liz jól elrejti,de ki van bukva.-mondta Eric-
-igen ki vagyok,de nem borulok ki mert te eléggé ki vagy kettőnk helyett is és nem akarom hogy még amiatt is szomorú legyél,hogy én az vagyok-simogattam az arcát-
-tudom,bocsi,csak bűntudatom van miatta,mert ha nem kezdek el veszekedni akkor most otthon lazulnánk-mondta-
-Eric,mondom hogy akkor kezdtem el vetélni mikor anyám felrántott,szóval ha veszekedtél ha nem elvetéltem volna,és amúgy ha nem veszekszel nem esek össze,és nem maradok veled,és nem derül ki hogy nem vigyáztunk eléggé...-pusziltam meg az orrát-
-igazad van,csak mikor összeestél,az egész világ összeesett körülöttem-mondta-
-Eric ne legyen bűntudatod,kettő majd lesz babánk,és igaz fiatalok vagyunk egy babához,hiába fáj ezt nem lehet megváltoztatni,a baba elment,Tone nagyon hálásak vagyunk neked az útért,ezek után ránk fér.-nyugtattam Ericet könnyezve-
-Lizzie csodállak amiért ilyen erős tudsz maradni-ölelt meg Eric-
-skacok, olyan sokat tettetek értem,ideje visszaadnom,menjetek nyugodtan,és mindent én állok,lazuljatok csak-ölelt meg minket -
-nem hozhatsz helyre semmit azáltal hogy utálsz valakit,a szeretet képes csak egy embert jobbá tenni-mondta Eric-
-igazi filozófus vagy kedvesem-csókoltam meg-
-Lizem,örülök hogy jobban vagy,megyek dalt írni hogy legkésőbb holnap utánra mindennel kész legyek ami az EPet illeti-sajnálkoztam-


ERIC SZEMSZÖGE,OTTHON:

Bementem Pennyékhez és mondtam nekik hogy menjenek be Lizhez. Ők kapásból elindultak és egyedül voltam,teljesen.

Elkezdtem dalt írni befejeztem a megkezdett Till I  Breaket,benne volt az hogy a sajtó miatt titkolnom kellett Lizziet ,hogy hiányzott,és a baba miatti veszteségérzet is:

-I just smile like I'm over you,over you.I still lie like I'm over you,over you.So I push you Push you back down...-énekeltem bánatosan,könnyek közt-








Majd csak azért hogy Liz szexis oldaláról is írjak,meg jobb kedvem legyen,hogy ha megyek Lizhez ne lásson szomorúnak a tegnapon agyaltam és beugrott a meztelen Liz,meg az hogy milyen jó délutánunk volt ,és egy modell jutott eszembe róla... a dal:
-she's a knock out ten point model, and they all talk about her, genie in a bottle ,found all my wishes with this girl, something about you I can't resist save the words,and I'll take the lead. The way you look I ain't never seen before,you rock my world cover girl and you're above all the firls I've ever known,you rock my world cover girl. -énekeltem-





Nem gondoltam komolyan ,hogy nem veszem komolyan Lizet,de ilyen lett a dal,majd szabadkozom neki,érte de tudja,hogy meg akarom kérni a kezét,így tudtam hogy érteni fogja hogy nem úgy értem,hogy ő csak a szexre kell,csak a tegnap délután tudott az agyamban járni,hogy milyen jó volt és milyen rossz lett így a jó részről írtam,délutánról,meg arról mennyire csinosnak találom őt.

Felhívtam Tomast:
-bocs tudom késő van,de készen vannak a dalok,Liz és Tone gyilkos páros itt verik fejem hogy írjak-mondtam-
-értem,oké gondolom ők parancsoltak rád,hallom hogy nem vagy vidám...-mondtam-
-igen,küldöm is a dalokat vagy tudod mit megyek a stúdióba,négy dalt felvenni nem nehéz,gyertek be,tudom korán van de Lizzel akarok lenni ,hamar.Amúgy kezd jobb kedve lenni,de még mindig rossz volt otthagyni a kórházban-mondtam-
-oké,indulunk tudom hogy rossz,szóval sietünk is-mondta-

fél óra alatt mindenki ott volt,aki kellett,és elkezdtük.


A KÓRHÁZBAN,ERIC TÁVOZÁSA UTÁN:LIZZIE SZEMSZÖGE

-Liz,csajszi hogy vagy?-kérdezett Zoe-
- jobban mint mikor behoztak,de most hogy Eric nincs itt kiborulhatok-zokogtam-
-jujj,ez nem kispályás,mi történt pontosan?-kérdezte Penny-
-Erickel vacsizni mentünk és anyám is abba az étterembe jött és tudjátok hogy nem tudta hol vagyok,és meglátott elkezdett veszekedni,és elájultam,megállapították hogy vetélek,és kivették belőlem a babát...-zokogtam-
-szegénykéim ki lehettek -ölelt meg Zoe-
-igen,Eric magát hibáztatja,pedig nem az ő hibája,mert ő nem volt ott mikor elkezdett a dolog rosszra fordulni ,mert amúgy ő telefonált és nem volt az asztalnál mikor anyám veszekedni kezdett,és az elején felrántott a székből,akkor kezdett el fájni iszonyatosan a hasam,utána jött Eric,és szorosan ölelt és míg ezt tette,nem estem össze,de csendes voltam,és rosszul voltam,inkább Eric és anyám veszekedett,és én csak akkor szóltam bele mikor anyám durva volt Erickel,akkor is enyhén és egyszer-kétszer szóltam olyat hogy csendet és kuss,aztán egyszer anyám azt mondta megyek haza vele,megrántott Eric karjaiból is kirántott és összeestem,még azt kicsit hallottam hogy anyám ordítozik Erickel,hogy ha teherbe ejtett megöli,meg hasonlók,és hogy Eric kiállt mellettem,és a baba mellett.-meséltem-
-huh,durva...látszik mennyire fáj hogy Eric magát hibáztatja-könnyezett Penny-
-Ja és amúgy Eric karjaiban utaztam idáig,meg a karjaiban ébredtem az ájulásból,és az altatásból is és igen rohadtul fáj hogy magát hibáztatja-mondtam könnyek közt-
-de cuki...nektek együtt kell lennetek örökre-könnyezett Zoe-
-szegény Eric teljesen maga alatt van,azóta csak sír,és bűntudata van,alig bírtuk ráparancsolni hogy húzzon dalt írni különben nem utazhatunk...-mondtam-
-elmondtad Tone?-kérdezte Zoe-
-igen,ennél megfelelőbb alkalom úgyse lett volna,és amúgy is kellett nekik egy kis örömhír...-mondta és átölelt-
-csajok köszönjük ezt az utat,mert pont kapóra jön,mert  magunk alatt vagyunk,ott felvidulunk majd-öleltem át őket-
-bizony,aztán majd sok sok videót meg a fotót csinálni-mondta Zoe-
-meglesz csak Eric nevessen újra,mint tegnap a vacsi előtt...-könnyeztem-
-jaj komolyan úgy fog bejönni hogy fülig ér a szája, ha meg nem majd megnevetteted ...-mondta Tone-
-remélem,mert belehalok ha megint szomorú lesz-szakadt ki belőlem a sírás-
-Liz jobb kedved lesz neked is neki is,és ma tudtátok meg hogy szülők vagytok és tudtátok meg hogy mégsem vagytok,mert elment a baba,és itt az utazás,figyelj jobb lesz délután mikor Eric bejön-mondta Zoe-
-kapd össze magad,ha meglátja hogy kisírtad a szemed sírni kezd,és akkor megint depis sírós est lesz,fagyival meg csokis keksszel.-ölelt át Penny-
-Oké,alszok egyet attól jobb lesz-feküdtem le Ericet hiányolva-
-rossz hogy nincs itt?-kérdezett Zoe-
-igen,de dolgoznia kell az EPen különben nem lesz EP és új dolgok a skandináv turnén,meg hát kellenek az albumra a dalok-mondtam-
-jó éjt!-búcsúzott Tone-
-Jó éjt csajok-köszöntem-
-jó éjt csajok-köszönt Pen és Zoe-
-kösz hogy mellettem vagytok-öleltem át őket utoljára-


ERIC SZEMSZÖGE:

Délelőtt 10re készen lettünk az első dallal,és 15 perc szünet után kezdtük is  a  másodikat,a legutóbb írt Cover Girl című dalomat,mert a többin tuti elsírtam volna magamat így érdemes azzal kezdeni amit nem sírok végig...A következő a Coming Home volt,azzal egyre lettünk készen,amúgy az egész folyamat 7 körül kezdődött -a Cover Girlt kellett teljesen megírnom,a Till I Break meg volt kezdve,be kellett fejezni és megvolt az ihlet,a szomorúságból,szóval fél hétre lettem kész a dalokkal,és 4 után 14 perccel kezdtem el.- A harmadik a Till I Break volt azzal négyre lettünk kész,a Forgive Me-vel csak kilencre mert folyton elsírtam magamat.Mikor végeztünk Tomas így szólt:
-Eric csodás vagy,kitartottál,rendben vagy?-kérdezett-
-Liz nem haragszik, és gumicukrot kért,aludt egyet,gondolom jobb kedve lett hisz a legjobb barátnői mellette vannak csak ne kéne a sajtótájékoztatóra is jönnie szegénynek,pont ilyen lelki állapotban jelentjük be hogy együtt vagyunk,a vetélést lehet kihagyjuk  a dologból,mert nem akarom hogy egy felelőtlen,önzőnek tartsanak elég ha én és ti tudjuk,mert nagyon durva sztori és nem akarom Liz anyját sem égetni annak ellenére hogy megérdemelné-összegeztem-
-jól van,kész az EP mi még vágosgatjuk,pakolgatjuk és akkor hívunk ha teljesen készen van,hogy megnézd,hétvégére lehet kész lesz a borító is,majd holnap esetleg egy fotózást kéne a sajtó után-mondta Tomas-
-rendben,menjünk a műterembe most,csináljuk meg a borítót,nem akarok holnap is eljönni.-mondtam-
-rendben,hívom is őket-mondta Tomas-
-kösz-biccentettem -

Fél óra múlva ott voltunk a fotósnál,és nagy nehezen de elkészült a kép,fél tizenegyre:

Majd csináltunk még egy pár képet,hogy legyen választás,de ez volt a kiválasztott,és ezt Liznek csináltam,de Linda csak szervezkedett,új ing,meg világosabb gitár,hogy jó képet kapjon Liz,de ezzel is csak a gondolataimat akarta elterelni,és  jobb kedvre deríteni:


Igen,tudom hogy nem csak ő fogja látni,de ez neki szólt,mert tudom hogy imádja ezt a gitáromat,meg engem is.

Éjfél körül végeztünk mindennel,és téptem a kórházba, rohadtul sajnáltam hogy ennyi időt voltam Liz nélkül.

A KÓRHÁZBAN:

-egyetlenem,jobban vagy? bocsi elhúzódott nem is akartam menni,mert  itt akartam lenni de azt mondtad menjek és sajnálom elhúzódott-öleltem szorosan magamhoz könnyekkel küszködve-
-igen,ha te is és muszáj volt menned könyörgöm ne sírj édesem-puszilta meg az orromat-
-kicsit jobb,de rossz hogy ilyen helyen látlak,meg az is hogy a baba elment,meg az is hogy veszekedtem és ott voltál-összegeztem-
-Eric,egyetlenem ez nem a te hibád,és amúgy aludtál meg ettél ma?-kérdezett-
-igen-vágta rá-
-akkor,kevésbé aggódok,mert a végén majd az lesz  hogy én is látogatlak majd téged és azt nem akarom-könnyezett-
-ne sírj édesem,mert abba belehalok-öleltem magamhoz szorosan-
-akkor te se sírj mert abba meg én halok bele-ölelt magához-
-megegyeztük drágaságom-pusziltam meg a forró arcát-
-Nővér,nővér-kiáltottam-
-mi a baj?-rohant be-
-láza van,életemnek láza van-estem kétségbe-
-ne aggódjon,a láz egy fajta vetélés és műtét utáni dolog,de bevisszük vizsgálatra-nyomta a hívót-
 -Eric mi a baj?-jött be sápadtan Tone,gondolom hallatszott a kiabálás-
-szívecském lázas-könnyeztem-
-Eric,ne aggódj,amúgy láttuk hogy jössz azért mentünk le kávézni,mert mi sem aludtunk-magyarázta Zoe-
-tudom,hogy nem hagytátok magára,láttalak a folyosó végén,de ha baja lesz belepusztulok-omlottam össze-
-Eric, itt vagy?-ütögette az arcomat Tone-


TONE SZEMSZÖGE:

Eric halál sápadt lett és nem reagált,bármit csináltunk vele...mint aki megdermedt,úgy feküdt a földön.

-Eric itt vagy? -ütögettem az arcát-
-evett ma?-aggódott Penny-
-nem hiszem,tuti nem evett,nővér!-kiáltott Zoe-
-mi a baj?-rohant be-
-Eric nincs jól...-összegeztem aggódva-
-hozok egy orvost-rohant-
-Eric,reagálj már,Liz bele fog halni ha megtudja-zokogtam-
-Tone,nehogy te is összeomolj,nyugi lélegezz- biztatott Zoe-
-istenem...-zokogtunk-
-ott a beteg-mutatott a nővér a földön fekvő Ericre-

Ericet elvitték...

-mi van Lizzel?-aggodalmaskodtunk-
-lázas,nagyon,ha holnapra nem megy le a láza,akkor maradnia kell egy ideig.-mondta-
-értjük-csuklott el a hangom-

Komolyan aggódtam Ericékékért,Lizzie tegnap elvetélt,Eric most összeesett...Nem tudtam elképzelni mi jöhet még ami rosszabbá teszi,de komolyan reménykedtem hogy elutazhatnak,nem a pénz miatt hanem azért mert szerettem volna ha kettesben pihenhetik ki ezt a traumát. Lizzie ha visszaér és megtudja mi van Erickel tuti ő is elájul. Szegények annyira aggódnak egymásért hogy  igazán megérdemelnek egy kis kettesben eltöltött édes időt,ha kijutnak végre...

-megjöttek az eredmények,a beteg baja, kimerültség és,stressz ,meg a sokk-mondta-
-és Liz?-kérdezte-
-ő a műtét miatt meg,lelki gyengeség miatt,és mert egy enyhe fertőzése van-világosított fel-
-fertőzés?-lepődtünk meg-
-nem komoly fertőzés,holnapra  infúzióval lemegy a fertőzés és egy napig marad még és mehet,a másik beteg is infúziót kap és két nap múlva mehet-tájékoztatott-
-értjük,köszönjük-zártam rövidre-
 -mikor jönnek a betegek vissza?-kérdezte Penny-
-a hölgy most,az úr pedig amint bekötik az infúziót és hasonlókat-mondta-
-szerintem kelleni fog egy orvos,mert Liz tuti összeomlik ha megtudja mi van Erickel- mondtam-

Ekkor betolták Lizet és egyből rátapintott a lényegre:
-Eric?-kérdezte-
-öhm... Eric -akadt meg a szavam-
-mi van vele?-kapkodta a levegőt-
-elájult-mondtam halkan-
-mondjátok meg mi van vele?-kiáltott-
-elájult,fáradtság meg lelki gyengeség miatt-mondtam és az arcát fürkésztem-
-mit csinált?-szakadt ki belőle a zokogás-
-nyugi,eszik,alszik,iszik,és jól lesz-simogattam a hátát-
-nem bírom ezt elviselni baja esett Ericnek- törölgette a könnyeit hogy mire Eric beér ne látszódjon hogy sírt,de későn reagált,mert Ericet be is tolták és Eric kapásból Lizet mérte végig-
-Lizem,ugye nem sírtál?-kérdezte az elfordult Lizet-
-hogy ne sírtam volna?-állt fel az infúzióval és Eric mellé feküdt,és átölelte-
-soha többet ne sírj,rendben?-csókolta meg Lizziet-

LIZZIE SZEMSZÖGE:



Mikor Ericet betolták,az egyetlen vágyam átölelni volt őt,de a hülye infúzió miatt nem tehettem úgy ahogy akartam,mert miatta óvatosan kellet mozognom.

-nem fogok ha te sem leszel szomorú többé-öleltem át szorosan-
-rendben,oké,jobban leszünk,és megyünk Malera-csókolt meg-
-igen hála nektek-hívtam oda őket és átöleltük egymást-
-megérdemlitek,pláne ezután a trauma után,és amúgy is én addig norvégiában leszek-mosolygott Zoe-
- hol?- kérdeztem-
-Norvégiában,Vendellel.-mondta büszkén-
-tessék?-kérdezte Tone-
-mindennap chateltünk azóta,és meghívott magához-informált-
-tényleg elmész hozzá? egyszer találkoztatok,és te elmész hozzá?-kérdeztem-
-nekem is vannak kiheverni valóim,emlékszel?-kérdezett-
- igen ,tudom Harry...-mondtam olyan hangnemben,hogy érezze hogy egyet érzek vele,de ne, izgat a problémája abban a pillanatban-
-Liz bocs tudom,hogy nagyobb bajod van ölelt át-
-igen,kösz-bújtam Erichez és elaludtam a karjaiban,és éreztem hogy ő is elaludt így nyugodtan elaludtam-
-jó éjt-köszönünk el-


2013. márc.11.

Felkeltünk és végre kiengedtek minket,alig vártam hogy rendesen együnk és hazamenjünk,de a sajtótájékoztatón is túl kellett esni,amitől előre tartottam,de Eric mellett nem eshet bajom,ezt már tudom,ugyanis bizonyságot tettünk róla hogy komolyan vesszük egymást.


ERIC SZEMSZÖGE:

Felkeltünk,kivizsgáltak éss kiengedtek,végre valahára. Erre a napra,csak a sajtó tájékoztató és a lemez apró utómunkálatai voltak szóval pihis nap volt.

-Sziasztok, azért hívtalak titeket,mert híreim vannak a saadefamilynek,méghozzá a következők,
egy,szétmentünk Emmával,mert kiderült hogy nem működik köztünk, a másik hogy egy Eliza Thompson nevű csodás lánnyal élek együtt,aki a táncosom is,ismeritek-hívtam be Lizet-
-Sziasztok Eliza vagyok, Eric új táncosa és párja-öleltem meg-
-meséljetek hogy alakult így?-kérdezett a sajtós-
-egy dedikáláson találkoztunk Erickel először ahol éppen felállt és elindulni készült,de én megszólítottam hogy nekem írjon még alá,de mondta hogy mennie kell és amúgy is úgy lenne fair ha mindenkinek aláírna ha ott van,akkor már,utána backstage belépőt vettem és ott találkoztunk rendesen először,és utána semmi egészen addig míg nem vacsoráztam egy étteremben egyedül és  éppen mentem kifelé és  Eric J-son társaságában volt,és meglátott és odahívott,majd J-son távozott fél óra múlva,és utána megittunk egy kávét,és elérhetőséget cseréltünk,és másnap hívott hogy  kéne egy táncos mert lesérült a táncosa,és mondtam neki,hogy táncoltam,de nem vagyok jó,de ő mondta hogy megnéz,és végül felvett,és egy after buliban ittunk egy kicsit és nevetni kezdtünk és megcsókoltuk egymást. Próbáltuk elfelejteni,de nem nagyon sikerült,és aztán elmentem hozzá mert amúgy elszöktem otthonról Stockholmba az egyetemre,és anya felhívott,hogy látott Erickel a színpadon,és fel fogja jelenteni zaklatásért,és ezt elmondani mentem el és nagyon jó barátok lettünk. Meg volt egy interjú,ahova Tone is hivatalos volt és szomorú volt,de csak az interjú után mondta el hogy Aksel kidobta,és ezért szomorú,de nincs hova mennie így felajánlottam neki,hogy lakjon nálam,és más választás híján jött is, Végül meghívott minket Norvégiába,engem és a barátaimat,és Ericet,hogy menjünk el együtt bulizni.Ott voltunk hat napot,sokat hülyültünk és egymásba szerettünk.Lesarkítva ennyi a történet-mesélte el-
-ez szép és jó,de Emma és Liz közt nincs kapcsolat?-bombáztak-
-nem,nincs,csak annyi hogy még azon a napon mikor taliztam Lizzel Emmával voltam,de semmi más.-zártam rövidre-
-mostanában várható klip vagy dal?-kérdeztek-
-igen egy négy dalból álló EP jön ki,a nagy album előjárójaként a következő hónap elején,legkésőbb közepén mert az alap dalok fel vannak véve ...vendég leszek a Sommarkrysseten és lehet én éneklek az UEFA női részéhez,meg el fogok utazni a hónap végéig egyetlenem rosszul lett,kilencedikén,mikor az édesanyjával találkozott egy étteremben és elkezdett vele veszekedni,és Liz elájult,ezt kipihenve és Tone ajándékaként utazunk,a rosszullét oka nem fontos ,csak felizgatta az anyja jelenléte és sokat veszekedett velem és ő ezt nem bírva elájult.-meséltem-
-értjük,és Lizet hogy fogadta a team saade és milyen lesz az új album?-kérdeztek-
-az új album szerelmes lesz,és egy kicsit szomorkás,mert a dalokból,a négyből ami most fog kijönni,2-t addig írtam míg édesem beteg volt és amúgy mindegyik dalt ő ihlette,de mentésemre az egyikben nem hangzok úgy mint aki komolyan veszi ezt a kapcsolatot ,az csak azért van mert egy csodás délutánra gondoltam vissza mikor írtam,hogy jobb kedvem legyen, a team saade örült a hírnek,örülök hogy ilyen csapattal dolgozok minden téren velem harcolnak és nagyon hálás vagyok nekik-válaszoltam-
-rendben,kicsit látszik hogy szomorúak vagytok,de  süt a szeretet,de mivel látszik Lizen a gyengeség menjetek sziasztok,köszi-köszöntek el-
-sziasztok megyek az albumon dolgozni,még, a borító képe megvan,de a számokat finomítjuk.-mondtam-
-sziasztok.-köszönt kedvesem-


-drágám ma még stúdiózol?-ölelt át egyetlenem-
-igen,még finomítjuk-pusziltam meg-
-rendben megyek veled-karolt át-
-nincs is olyan hogy nem jössz-ültünk be a kocsiba-
-tudom-hajtotta a vállamra a fejét-
-írtam egy dalt ami kicsit a szexis oldaladra hajt rá,kérlek ne haragudj miatta,csak tegnap attól lett kicsit jobb kedvem,kicsit-mondtam neki-
-sebaj,hallottam-mosolygott-
-hogy?-kérdeztem-
-e-mail- öltötte ki a nyelvét-
-kis cseles-simogattam a haját-
-igen tudom-pusziltam meg-

 Beértünk a stúdióba,és a Liz lefeküdt a kanapéra,fájt a hasa,érthető. a srácokkal dolgozni kezdtünk,a dalokon estére végeztünk,és volt még dolog vele,de félig kész volt,és innentől én nem kellettem igazából,csak irányítónak.

-Liz,életem,végeztem-vettem az ölembe-
-hm...-nyögdécselt-
-elaludtál a stúdióban drágám.-világosítottam fel-
-értem,bocs...-mondta-
-én bocs elhúztam ezt a dolgot,jobban vagy?-simogattam a hasát-
-igen,már jobb,aludtam is-puszilt meg-
- rendben,de fáj még a hasad?-ültettem fel az ölembe-
-kicsit,de ha beveszek egy görcsoldót jó lesz-hajtotta a fejét a vállamra-
-rendben,de azért két óránként felkelek hozzád.-emeltem fel és elindultam vele a kocsihoz-

OTTHON ÉDES OTTHON:

Végre a saját lakásomban és ágyamban aludhattam,életemmel,aki ma már nevetett is.

-Jó éjt drágaságom!-csókolt meg és szorosan átölelt,így aludt el-
-jó éjt kincsem-pusziltam meg a homlokát,és megnéztem minden a helyén van-e,a lázmérő az éjjeliszekrényen,a gyógyszerekkel,remek,akkor az ébresztő is be volt állítva,szuper és saját felelősségre otthon lehettünk,remek-







2 megjegyzés:

  1. szia, hát ma nem volt nálam phár ami kiesett volna a kezembő, de fantasztikus leet :D várom a fojtatás csak így tovább :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :D ti vagytok a legjobbak akik itt vagytok,meg akik nem is <3 holnap reggel megy a folytatás... :D

      Törlés