2013. július 2., kedd

Oslo #4.nap /esti "nyugi"/

ERIC SZEMSZÖGE:

-lányok,nyugi túl vagyunk rajta,apropó Liz kérdezték hogy anyud feljelentést tett?-kérdeztem-
-Igen kérdezték,és elmondtam az igazat,hogy nem raboltál el és egy ujjal sem értél hozzám úgy ahogy nem tetszett volna.-mosolygott aminek nagyon örültem-
-Eric, ma nagyon sokat tettél értem köszi.-mosolygott Tone-
-ugyan én is hibás vagyok,tudod jól.-mondtam neki nyugtatólag,de még mindig ömlöttek a könnyek az arcán-
-Tone ne sírj már,ha Aksel így pofára ejtett akkor úgy kell neki.-nyugtatta Liz-
-Figyelj ez nem a te hibád Eric ,a távolodás az előtt is kezdődött,kicsit-mondta Tone sírva-
- Lizzie nagyon jól tartottad magadat,más tuti elszólta volna magát.-mondta Eric-
-kösz,színjátszós voltam.-mosolyogtam-
-na ne!-mondta Eric-
-na de-öltöttem ki a nyelvem és átöleltem volna de a zsaruk miatt nem tettem-
-Mr. Saade,Ms.Damli,Ms.Thompson már csak egy vallomás kell Ms.Damlié,kérem jöjjön-mondta a zsaru-

-kérem,nem látja milyen állapotban van?-kérdeztem-
-de, de látom de kell a vallomása is sajnálom.-mondta-
-Kérem nem látja hogy egyeznek a vallomások??-akadt ki Liz-
-honnan tudja?-kérdezte Lizt-
-mert tudom hogy az igazat mondtuk.-mondta Liz-
-rendben de kell a vallomása.-mondta-

TONE SZEMSZÖGE:

-megyek,nyugi srácok,kész vagyok de kibírom.-mondtam keservesen-
-rendben,menj de kérlek ne sírj mert nem ezt érdemled.Oké?-mondta Eric-
-nem fogok,ha kijöttem végre vége lesz.-mondtam-
-rendben-ölelt át Liz-

-Ms Damli meséljen akkor.-mondta a zsaru-
-rendben,mivel interjúm volt Mr.Saadeval Stockholmban ezért tartózkodtam ott,meg azért is mentem volna mert kidobtak,és nem volt hova mennem,így mivel Mr.Saade nem segíthetett mert összehoztak volna minket,de Ms.Thompson is jött az interjúra ,mert új volt a táncosok közt és kérdeztek róla is ezért Mr.Saad hívta magunkkal.Majd mikor az interjú után elmeséltem mi történt és Ms.Thompson felkínálta a lakásában lévő helyet,és én más megoldás híján elfogadtam,és mivel sokat tett értem meghívtam a nyaralómba,és Mr.Saadet is hívtam hogy megháláljam a lelki támaszt neki,ma sétáltunk a városban és meglátta Mr.Henniet és elvitt onnan hogy ne bántson,de visszamentünk mert a többieknek nem esett le miért mentünk el, és ott maradtak,Mr. Hennie odament és elkezdett vitázni Ms.Thompsonnal és mikor visszamentünk még mindig ott volt Mr.Hennie mikor meglátott elkezdett szidni minket és meg akart ütni,ezt látva Mr.Saade megszorította és miután elengedte Mr.Hennie meg akarta ütni és Ms.Thompson megvédésből ütötte meg Mr.Henniet.-mondtam-
-rendben,köszönöm egyéb?-kérdezte-
- nincs egyéb,köszönöm,mehetnénk?-kérdeztem-
-igen elnézést a kellemetlenségekért.-mondta-
-viszlát-köszöntem el-
-viszlát.-viszonozta-

-Mr.Saade,Ms.Thompson viszlát.-köszöntek-
-Viszlát biztosúr-köszöntek Ericék-

Amint kiment a kocsi a látótérből Lizzie gyakorlatilag leseperte Ericet a lábáról,úgy szaladt felé hogy megölelje,hogy a földre estek,ahogy odaért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése