2013. július 23., kedd

Próbák, CHT előkészületek,ESC

Köszönöm szépen az 1472 oldalmegjelenítést,úristen ez remek <3 ma sasoljátok a blogot,mert 3 fejit is hozhatok akár :) KOMIZNI mert tényleg akár negatív is jöhet,nem sértődök be,de kamu pozitív nem kell :D köszi  és tényleg könyörgöm KOMIZZATOK,mert nagyon nagyon kíváncsi vagyok rátok <3
Ti vagytok a legjobbak imádlak titeket PUSS Isa <3






ERIC SZEMSZÖGE:

Reggel Linda jött megmutatni a ruhákat,azt a nadrágot imádtuk amit egy fehér inggel dobott össze,remek volt,és a cipő...




A lányoknak kis fejfájást okoztam a Cover Girl dallal,mert hát egy kicsit közelebb kell kerülniük a srácokhoz,remélem nem baj nekik,bár profik,de ha nem akarják akkor nem lesz olyan koreográfia.Első táncpróba elég laza volt beszélgettünk,meséltünk minden,egyeztettük a terveinket,és készültek fotók is,persze az kihagyhatatlan...



Fénykép: #legyünkkomolyak


A többi táncos,Edin és Liz,konkrétabban nincs a képen...Edin telefonált,Liz pedig...fogalmam sincs hova tűnt el 2-3 perc erejéig,de szerintem átöltözött táncos ruhába,mert utána abban jött vissza. Tehát az első amit egyeztetnem kellett velük a Cover Girl,Lizzel nem akadály a közelség,inkább az ellentéte az,de majd igyekszem nem leteperni,tehát az volt az első egyeztetni való dolog. Megbeszéltük,egyetértettek az ötletemmel,és el is kezdtük az ötletbörzét,mindenki mondta ami eszébe jutott,és igazi merész koreográfia lett belőle.Utána egyeztettük a többi koreográfiát,azaz a Coming Home koreográfiát, mivel a Till I Break,és a Forgive Me sem táncos szám,tehát azokat szépen eléneklem tánc nélkül,de azért a Till I Break-hoz is csináltunk egy kicsi koreográfiát,de a Forgive Me-hez nem,ahhoz a koreográfia az volt,hogy beállok a mikrofonállvány elé,és éneklek.A táncos megbeszélés után sajtótájékoztató volt,hivatalossá tettük a turnét,és bejelentettük hogy az új album Forgive Me címmel,Augusztus 28.-án jön majd ki. Este le voltunk szívva Liz is én is hamar elaludtunk,és hihetetlen de kérdeztek az esküvőről is...na de arról nem adtunk információt,és nem is akarunk,személyes,kis szertartást szeretnénk,a család,és a barátok,senki más,mert nem kell hogy a médiáról szóljon életünk legszebb napja.


REGGEL,ZOE SZEMSZÖGE:


Hazaértünk Stockholmba,elkezdtem Norvégul,és Svédül tanulni, Pennyvel együtt,Vendel egy lakásba fészkelte be magát az utcában,így bármikor találkozhattunk. Eric és Liz határozottan kellemes nyaraláson voltak túl,öröm volt rájuk nézni,teljesen meg voltak buggyanva,nem csoda,kiderült hogy Liz nem terhes,na oké én nem terhestesztet veszek ha gyanúm van,orvoshoz megyek,ezen tapasztalat után.

Lizzie hamarosan 22 lesz,Eric 23 nem tudtuk mit adjunk nekik,pontosabban Liz szülinapja miatt aggódok jobban,ugyan is az Május. 12.,Eric még Októberig húzza,tehát érdekes lesz,eddig vettem valamit a saadeshopból,de most maga Eric van vele,tehát nem hiszem hogy annyira felemelő lenne,de igazából...én biztattam arra hogy jöjjenek össze,ergo akkor a szülinapi  aji letudva? Mindegy is lehet a Dubai ajándék út,és az esküvő megteszi kettejüknek közös ajándékként...Linda ruhát vesz,alap,Pennynek pedig szintén zéró ötlete,de Tone cuppantós! Olyan zseniális ötlete volt,hogy ihaj.Konkrétabban az hogy írni kéne nekik egy dalt,kettejüknek,és persze meglepetés bulit tartani,és azon előadni először. Ő el is kezdett egy olyan Erices-Lizes beütésű dalon dolgozni,csak azért is hogy kifejezetten rájuk illjen a dal,meg az esküvőre is alkalmas legyen.Segítettünk neki,hisz csak csak túl van egy eljegyzés felbontásán,így nem hiszem hogy éppen romantikus ihlete van,de a maximumot adta bele abba amit elkezdett. Ez a dal lett az eredmény...






-Tone zseniális!De ez az esküvőre kell majd,a szülinapi bulira is kéne egy,gyönyörűséges ez a dal-mondta Penny-
-köszönöm,és az is meg van, eléneklem.-vágta rá-






-Úristen,fantasztikus,remek-ugráltam örömömben-
-Köszi,de ez csak egy össze csapott munka,nem nagy szám,de elég Erices-Lizes?-kérdezte-
-Igeen!-ugrált körülötte Penny-
-nyugi,megoldjuk,eltűnünk,előkapod a gitárod,és eljátszod-mondtam-
-igen igen-nevetett-


TONE SZEMSZÖGE:


Sosem írtam két dalt ilyen sebességgel,és nem írtam még másoknak dalt,de nagyon szépek lettek,mindenki szerint.Le voltak tudva a szülinapi ajándékok az évre ,hála az égnek. Imádom Lizéket olyan vidámak mindig,mindig feldobnak,de most rajtunk volt a sor. Gőzerővel szerveztük a bulit Liz szülinapjára,mivel az is meglepetés.Így duplán imádni fognak minket érte.Alig vártam az egészet,és pláne azt mikor Lizzel ruhát és hasonlót veszünk majd,olyan izgi volt az egész,imádtam.



ERIC SZEMSZÖGE,ESC:


Én voltam a Green Roomban a házi gazda,nagyon izgatott voltam miatta,de a versenyzők  nagyon kedvesek voltak. Minden gördülékenyen profin zajlott,én pedig teljesen közvetlenül kezeltem őket. Igazán remek produkciók voltak,és a Dán lány különösen jó volt.Neki drukkoltam,a svédeken kívül persze...nagyon viccesek voltak a Green Roomban zajlott beszélgetések,interjúk...igazán kellemes volt a feladatköröm,segíteni az előadókat. Én is itt kezdtem így nagyon nagyon értettem őket,min mehettek keresztül. Próbáltam sokat poénkodni velük,hogy nevessenek kicsit,bár nehéz ilyenkor,tudom. Találkoztam magyar rajongókkal,még jobban meg akarom látogatni őket végre...Este lezárultak a szavazások, és kihirdették az eredményt Dánia nyert,Emmelie De Forest-Only Teardrops. Örültem neki,gratuláltunk,és buliztunk egyet az előadókkal. Nagyon poénosak voltak,igazán emlékeztettek önmagunkra anno 2011-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése