2013. július 11., csütörtök

BLOGGER BAJ!

Isabella vagyok,nem tudom hogy mi a véleményetek a blogról,és ha nem kapok három reakciót a retyizzy@gmail.com e-mail címemre,vagy ide,ehhez komiként,akkor nem folytatom a blogot tovább,nem szeretném abbahagyni,imádom csinálni,de azt nem imádom hogy nem kapok komikat,meg üzeneteket sem,szóval ha olvassátok ezt és kéritek a következő fejit,3 komi az ára,és bevezetem hogy 3 komi után adok nektek csak fejit. Utálok fenyegetőzni,de visszajelzést akarok,legyen az pozitív vagy negatív,mert látom,hogy kúszik fel az oldalmegjelenítések száma,ennek nagyon nagyon örülök,de az hogy valaki megnyitja az oldalt nem jelent egyet azzal hogy végig is olvassa,szóval légyszi komizzatok ehhez ha szeretnétek hogy folytassam,vagy írjatok az e-mail címre tudom hogy új blog én meg új arc vagyok,de ha nem kapok visszajelzést nem tudom kinek is írom,és szeretném tudni hogy azért nem írtok mert szar a blog vagy mert nincs időtök vagy kedvetek ,köszi PUX Izzy

4 megjegyzés:

  1. új vagy meg minden, mindenki így kezdte, oldolmegjelenítőből olvasó lesz és pár olvasóból komentelő :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszek nem túlkapni,de nem tudom mi a véleményetek a blogról,tudom hogy új vagyok,de kitettem a facebook profilomra is,amúgy aki be akar jelölni,jelöljön ha neki az jó :https://www.facebook.com/molly.moldvan,de nem akarom úgy írni hogy nem tudom mi a véleményetek,aki ezen a komin felindulva jelöl be facen írja üzibe hogy BLOG,köszi PUX

      Törlés
  2. Szia.nekem nagyon tetszik.őtletes,tehetséges vagy.csak igy tovább.remëlem nem zárod be a blogot!amugy chat ablakot nem tudsz megjeleniteni?lehet akkor irnänak többen is,de ez csak az én vëleményem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :D jó hallani remélem olvasó maradsz <3

      Törlés