2013. július 9., kedd

#Male 2. nap

Reggel végre megint visszatértem,és én keltem hamarabb Ericnél,így most rajtam volt a sor hogy felverjem őt,szóval...

-Eric...-simogattam gyengéden ,de semmi-
-Eric- folytattam a hasát simogatva-
-Eric...-ugráltam az ágyon,de erre is semmi-
-Ébresztőőőőőőőő!-kiabáltam a fülébe,de hihetetlen,erre sem reagált-
-oké,hozom a nehézfegyverzetet...-indultam el-
-Eric Khaled Saade ha nem kelsz fel most,ezt a fejedre öntöm-mondtam-
-el ne rontsd a hajamat-fogta meg a csípőmet és maga mellé húzott-
-tudtam hogy ezzel keltelek fel,ha hajad is tönkremehet-öleltem át-
-fent voltam mikor a hasamat simogattad,csak azt akartam hogy tudni visszafekszel -e mellém vagy elrontanád a hajam-mondta-
-Eric,10 óra van...-mondtam-
-reggeli?-mosolygott-
-igen az kéne,mit együnk?-kérdeztem-
-nem tudom,amit akarsz-vakarta a fejét gondolkodón-
-oké,akkor szóljak hogy hozzanak reggelit?-kérdeztem-
-igen,szólok,te addig csinálj amit szeretnél,én megvárom.-mondta-
-köszi,akkor zuhanyzok,hogy felkeljek-mondtam-
-oké-ölelt meg-

Mikor elmentem zuhanyozni,és nagyon jól esett a hideg víz,felkeltem tőle. Mire kimentem Eric kint ült a tengerparton,és várt a reggelivel,gyümölcssalátát kért,mintha csak olvasott volna a fejemben.

http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/169/16936440.jpg


és ez volt a gyümölcstál :

Gyümölcsök mascarponé ágyon <3

Mi legyen ebédre, vacsira? Kérj egy napi receptet -> http://bit.ly/NapiRecept

Nagyon szép volt a reggel,egy órán át csipegettünk,és utána elmentünk a tengerbe úszni .


ERIC SZEMSZÖGE:

Megreggeliztünk,és meseszép volt a délelőtt,majd elmentünk úszni,Liz gyönyörű a tengerparton:



Twitter:

@ericsaademusic  Lizem ma is gyönyörű, reggeli után lent a parton  #aviláglegszebbje #függőségem

@Lizziescandinavia  @ericsaademusic Eric ma is imádni való éppen fejest ugrik a tengerbe #sexy #egyetlenkincsem fb.me/r576sae

Szóval így voltunk,majd mikor ráuntunk a tengerre, úgy délután 5 körül bementünk a szobába és eldöntöttem,hogy este meglepem Lizet valamivel,de itt nem tudom ráfogni hogy dolgom van,mint Stockholmban,szóval jön a figyelem elterelés,csak az a baj hogy az én kis tündérkém ugyan olyan rafinált mint én,nem könnyű túljárni az eszén,de nekem menni fog. Szerettem  volna  ha mire hazamegyünk legyen a lehető legjobban,mert láttam rajta hogy rosszul érzi magát mikor mosolyog,mert gyászolni kéne,de szerintem nem a mi hibánk és az elmúlt 5 napban csak sírtunk,szóval megérdemelte hogy boldog legyen végre,mert sokszor hallottam este hogy nem alszik,mert szomorú. Szóval egy romantikus estét akartam szervezni,de ez elég bonyolult úgy hogy mellettem van az akinek szervezem.

-Lizzie mit akarsz este csinálni?-kérdeztem-
-amit szeretnél...-mosolygott-
-rendben,egy kérdés,szomorú vagy még,vagy fáj a hasad?-kérdeztem-
-kicsit szomorú vagyok,és nem fáj a hasam tegnap óta-válaszolt-
-értem,és nem a mi hibánk,légyszi,ne legyél szomorú,bár kicsit én is az vagyok még-mondta-
-tudom,de azért csak egy baba volt,akárhogy is egy napig tudtunk róla,és összesen 6 napig élt.-mondta-
-tudom,te ilyen kis érzelmes vagy,és igazad van-öleltem át-
-te is ki voltál,de egyébként örülök hogy itt vagy velem-ölelt át-
-tudod,mikor összeestél,és kiderült a vetélés,úgy éreztem hogy tönkretettem az életedet,és felelőtlen voltam,és hogy annak ártottam a legnagyobbat aki a legfontosabb nekem.-mondtam-
-Eric,ne már,egy nem a te hibád,kettő ahhoz én is kellettem,három látod egészségesen vagyunk itt,és szeretjük egymást,és lehet a baba jobban járt így ,hisz fiatalok vagyunk,és hasonlók,de csak az számít hogy itt vagy velem,és lesz még  babánk,hidd el- vigasztalt-
-köszi,ez megnyugtat,rendben-mondtam-
-remélem is...-simogatta a karomat-
-szerintem este étteremben eszünk,ha nem itt-mondtam-
-remek!-lelkendezett-
-örülök hogy örülsz-mosolyogtam-

Eldöntöttem hogy este megkérem Liz kezét,és elviszem táncolni is,olyan szép mikor táncol... Így szereltem le a drágámat...

-szívecském, holnapra csinálok egy kis programot,elmegyek azt intézni,addig pihenj kicsit,bocsi hogy elmegyek-
-Eric nem mehetek veled?-kérdezte-
-bogyókám,nem leszek oda sokáig,fél óra.-mondtam-
-rendben,de sírni fogok-mondta-
-jaj ne baby hidd el a te érdeked hogy ne gyere-mondtam-
-oké-feküdt le az ágyba-
-szia-dobtam puszit-
-szia-dobott puszit-

Elmentem elővettem a gyűrűt ami azóta volt nálam hogy egyetlenem elájult és elvesztettük a babát, mert aznap akartam megkérni a kezét,csak az anyja belekavart. Elővettem a gyűrűt és visszaemlékeztem arra ahogy vettem neki,alig tudtam választani, mert nagyon fontos volt nekem,majd eszembe ötlött ahogy megkértem volna a kezét,de elájult a veszekedés miatt.




  
csak az járt a fejemben,hogy milyen szép esténk lesz.



LIZZIE SZEMSZÖGE:

Nem tudom Ericem milyen tervet forgatott a fejében,de tudtam hogy tetszeni fog nekem. Szóval mivel vacsorára készen kellett lenni és Eric nem volt itthon én elkezdtem készülni,de ekkor megjött Eric és így szólt:

-remélem nem öltöztél még fel.-
-nem még,miért?-jöttem ki a fürdőből-
-ezért- lebegtetett egy vállfát-
- táncosruha?- néztem meglepetten-
-igen ma elviszlek táncolni- mosolygott-
-úristen köszönöm szépen-futottam oda megölelni-
-menj öltözz én is így teszek-mondta-
-okés-futottam készülni-

      a végeredmény....

ERIC SZEMZÖGE:

Mikor Liz kilépett a táncosruhában majd elájultam olyan szép volt,ráadásul még fehér is volt...

Twitter:

@ericsaademusic    tökéletes mint mindig #gyönyörűségem fb.me/f453ohg

@Lizziescandinavia alig várom az estét életemmel  fb.me/d564hfb

Szóval nagyon nagyon szép volt a ruhája arra emlékeztetett hogy milyen szép lesz ha feleségül veszem,végül így néztem ki:






Szóval a gyűrű be volt készítve és terveztem hogy eléneklem Liznek a Stupid With You-t.

ESTE:

ERIC SZEMSZÖGE:

Leültünk az asztalhoz,és én felálltam elénekelni Liznek a Stupid With You-t :

 

 
Elmentünk táncolni,és nagyon jó volt Lizzel táncolni,élveztem a tudatot hogy boldog miatta.Majd elmentünk vacsorázni is ami szintén remek volt,Liz bájosan festett.Elénekeltem a Stupid With You-t.
Ő nagyon meghatódott rajta,meg persze fel is ismertek és odajöttek kíváncsiskodni,hogy Liznek mi volt a baja,mintha nem tudták volna  ,hogy úgysem mondunk el semmit,mert az hogy Liz hogy esett össze és vetélt el tényleg nem  tartozik csak ránk.Szóval voltak ott nagy sóhajok hogy milyen szépek vagyunk ketten együtt meg hasonlók,és jó volt látni hogy mellettünk állnak,örültem neki,készítettünk pát fotót,mentek is Twitterre majd mikor lassan mindenki elment,én megtettem amit akartam,megkértem  kezét.

-Liz drágaságom,gyönyörűen táncoltál,mint mindig.-mondtam neki-
-te is,nem mondtam volna meg hogy akkor tanultad- ölelt át-
-köszi,mesterrel voltam-simogattam a karját-
-jó étvágyat.-
-neked is életem-válaszoltam neki-

VACSI UTÁN:

Láttam,hogy Liz nagyon boldog,és nem érzi rosszul magát.

-életem,szeretnék kérdezni valamit-kezdtem bele-
-mit drágaság?- mosolygott-
-egész nap ezt terveztem és nem is találom a szavakat,mert tényleg életem értelme vagy és mindent megtennék hogy boldog legyél,és ne veszítselek el.-folytattam-
-drágám,mindig elbűvölsz és jobb kedvre derítesz és te vagy  a másik felem-mondta elcsukló hangon-
-egyetlenem azt szeretném kérni,hogy  maradj velem örökre,és fogadd el a lánykérésemet-mondtam könnyes szemmel-
-életem...-hajolt a vállamra és csak épp hogy hallottam hogy azt mondja igen-
-most én vagyok a világ legboldogabb embere-öleltem szorosan magamhoz-
-én meg legboldogabb nője-csókolt meg-

Nagyon jó  volt látni azt a mosolyt amitől el kell ájulni...

 

Twitter:

@ericsaademusic most én vagyok a legboldogabb ember a világon #IGEN alig hittem el 

@tomaslingman gratlálok,remélem fel van véve #örülünknektek én írok most mindenki helyében 
 GRATULÁLUNK,HIÁNYOZTOK, JÓ HALLANI HOGY JOBBAN VAGYTOK 

@Lizziescandinavia köszi srácok imádunk titeket ezért az útért Eric szívecském hogyne mondtam volna igent #imádlakéletemértelme 

Nagyon nagyon boldogok lettünk mindketten,és sosem éreztem magamat olyan jól,mint akkor.

Kimentünk az utcára,és Liznek kicsúszott a haja a kontyból így kieresztette és így nézett ki:

Nagyon örültem hogy ilyen boldog,alig állt a lábán a boldogságtól.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Eric megkérte a kezemet,alig hittem el a fellegekben éreztem magamat,Eric a napfény az életemben,és sosem fogom elfelejteni ezt a pillanatot. Ericet olyan fergeteges volt olyan nagyon boldognak látni,majd kicsattant,amitől nekem is nagyon nagyon jó kedvem lett,alig álltam a lábamon annyira örültem.

folyt. köv. #este









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése