2013. július 12., péntek

Male #5.nap


Megjött a kért három komi,igaz,túlkaptam,tudom hogy nagyon új blogger,és arc,de légyszi beszéljetek róla a barátaitoknak,meg ha nem nagy kérés néha kitehetnétek facen hogy olvassák,mert jó látni hogy emelkedik az oldalmegjelenítés <3 imádlak titeket ,PUX Isabella

Ismét rövidfeji,bocsi kiégtem :/








PENNY SZEMSZÖGE:

Liz felhívott skypeon,hogy beszéljünk mert tényleg rég beszéltünk,és kíváncsi voltam,milyen az út szóval örültem hogy hívott.

-szia rég beszéltünk.-mondta-
-igen,mi a helyzet?-kérdeztem-
-Eric!-szólt maga mögé-
-mi az?-néztem aggódva-
-nem tudom hol van,lehet elment ő is beszélgetni a  szüleivel,ha már...megkérte a kezem-ugrált-
-nee,láttam Twitteren is,haahaha mit is mondtunk neked?-gúnyolódtam vele-
-haha,hihi,hehe,megvolt a nevetés három fajtája és igen sejtettem hogy ez lesz az első mondatod és úristen,Eric Saade megkérte a kezem-mutatta a gyűrűt-
-áhhh,öhm... csodaszép!alig várom az esküvőt-ugráltam-
-én is!-sikított-
-elhiszem,a világ leghelyesebb pasija vesz feleségül...-mondtam-
-igen,ő,látom Zoe is fent van meghívom.-klikkelt-
-sziasztok partyarcok,mizu?-kérdezte-
-nézted a Twitterem?-mosolygott Liz -
-oh igeen,Eric megkérte a kezed!OMG alig várom a ruha és egyéb shoppingolást, imádok ilyesmiket lebonyolítani,ismersz-nevetett Zoe-
-igen tudom,és áááá Eric megkérte a kezem!-lelkendezett-
-Tone?-kérdezte Zoe-
-hello,láttam a Twittert,egek milyen szép pár vagytok,gratulálok!-mosolygott Tone-
-áá de jó beszélni veletek!-dobott puszit Liz-
-igeen! alig várom hogy hazagyere és mindent elmesélj-rebegtette a pilláit Zoe-
-azért nem mindent,de azt amit kell mindenképp,és ááá nem is tudom milyen ruhát vegyek-mondta Liz-
-én is mesélek,Vendel nagyon édes,és azért vagyunk hogy ruhát válasszunk veled-mosolygott Zoe-
-nana,azért csínján azzal a választással,Eric is beszél valakivel gondolom én és alig várom hogy a CHT véget érjen,azután lesz az esküvő.-mondta Liz-
-igen gondoltuk.-öltöttem ki rá a nyelvem-
-mesélj már!-nyaggatta Tone-
-rendben,annyit mesélek hogy majd mesélek otthon,nagyon szép ajándékot adtatok köszönjük,imádunk titeket,és az van hogy kifogytunk az ötletekből,mit is csinálhatnánk.-érzelmeskedett-
-nekem van egy -két kósza ötletem...-vonta fel a szemöldökét Zoe-
-Zoe,vetéléltem,és amúgy is, szerinted nekem nem jutott eszembe?-kérdezte Liz-
-ja igaz,és nem nem hiszem hogy nem jutott eszedbe.-mondta-
-lányok,alig várom hogy mindenki itt legyen helyben,és ugye tudod,ha Ericre hagyod az esküvőt,háát cirka két órás késéssel fog megérkezni...?-mondta Tone-
-igen tudom,ismerem,és nyugi mi csináljuk a nagyját és a fiúkat kikötöm hogy ne itassák le Ericet.-mondta határozottan Liz-
-juj,ez azért miáú- mondta Zoe-
-vicc volt,haha nem bántok senkit...-tette szívre a kezét Liz-
-oké rendben,amúgy gáz hogy ha Vendel jön velem?-kérdezte Zoe-
-parancsolsz?-kérdezte Liz-
-azt hiszem,belezúgtam,és ő is belém,olyan aranyos,és vicces,meg kötődöm hozzá-magyarázta Zoe-
-remélem ezúttal nem csak eltúlzod,hanem komolyan is gondolod-masszíroztam a fejem-
-igen ez már komoly!-mondta Zoe-
-rendben-legyintett Liz-
-köszii- mosolygott és puszit dobott-
- lányok,ami azt illeti,nagyon nagyon jó látni hogy ilyen jól megvagytok mind,lassan azonban bele kéne merülnöm a dalírásba,mert még meg vagyok ihletve,ha értitek.-mondta-
-igen,persze,nyugi hagyunk dolgozni,egy kicsit-mondtam neki-
-jaj,azért engedjetek egy két órára el,tudom hogy fantasztikus vagyok,de...-nevetett-
-juj Tone...igazad van,de ezt a te szádból hallani nagyon érdekes-mondtam neki-
-jaj ne már,én is vicces vagyok-öltötte ki a nyelvét rám-
-tudjuk hogy vicces vagy,de az ilyen beszólások általában Erictől jönnek...-mondta Liz-
-igen tudom,hiányzik az a marha,üzenem neki,hogy Linda üzeni hogy nehogy hízni merjen!-mosolygott Tone-
-nem fog! kezem rajta!-mondta Liz-
-rendben,á itt is van Linda-mondta Tone-
-Szia Linda!-köszönt Liz-
-Sziasztok,skypeoltok Lizékkel,hol van az a majom?-kérdezte-
-á,ő is beszélget,anyujával,meg a családdal,Tomassal,meg Oscarral már beszélt,tegnap,vagy nem is tudom...-vakarta a fejét viccelődve-
-haha,oké rendben,nehogy hízni merjen!-mondta Linda-
-nem fog,intézkedem.-nevetett Liz-
-hajaj,mit csinálsz vele?-kérdezte kaján vigyorral Zoe-
-fogd már be! azt én tudom!-mondta Liz-
-igaza van,és hagyd már-mondtam-
-jól van lányok,amúgy készen vannak a ruháitok,teljesen jók, remekül fogtok kinézni.-mondta Linda-
-juj Linda köszönjük,tuti jók ahogy ismerem az eddigi műveidet.-mondta Liz-
-köszi,igen jók lesznek,amúgy Oscar üzeni,hogy az újságok tele vannak veletek.-informálta Lizet Linda-
-huh,oké a net is tele van majd ha hazaértünk,foglalkozunk az ilyenekkel -mondta Liz-
-igen,tudom,nem is azért mondtam.-helyeselt Linda-
-további jó mulatást,mennem kell,mert elkések.-folytatta Linda-
-oké,szia,meglesz.-köszönt el Liz-
-szia Linda-köszönt Zoe-
-szia csajszi köszöntünk el tőle Tonenal-
-sziasztok-dobott puszit az ajtóból-
  -hello- köszöntünk el-
-na lassan én is megyek kicsit fáj,de ha Eric ezt megtudja mindenkit kibelezek!-mondta Liz-
-jó mulatást,ne csinálj olyat ami nem esik jól,jobbulást,és vigyázzatok magatokra-mondtam puszit dobva-
-meglesz,sziasztok-
-további jó mulatást,lazuljatok sokat,jobbulást,vigyázzatok magatokra-mondta Zoe-
-bizony ne csinálj olyat ami nem esik jól,vigyázzatok magatokra,jó bulizást,sziasztok.-köszönt el Tone-
-sziasztok,imádlak titeket,majd beszélünk,puszi köszönjük-dobott puszit Liz-
-sziasztok.-köszöntünk Tonenal-
-sziasztok-köszönt Zoe-

ERIC SZEMSZÖGE:

-szia anya,rég beszéltünk,hogy vagytok?-kérdeztem-
-szia picim,minden rendben,de veletek minden rendben van?-aggódott-
-igen anyu,sajnálom,hogy mostanában gyakrabban hallasz rólam Twitterről,vagy Instáról,csak összejöttek a dolgok,képzeld el,beleszerettem Lizziebe,Norvégiába is részben azért mentünk,szóval igen,és miután visszaértünk hozzám költözött,elmentünk vacsorázni,és míg én Tomassal telefonáltam,az anyja is bejött az étterembe,de teljesen véletlenül,és felrántotta Lizet a székből,és Liz rosszul lett,kórházba kellett vinni,kiderült hogy terhes volt,és elvetélt,mivel nagyon ideges lett az anyja miatt,és műtötték is,most pedig Tone jóvoltából nyaralunk.-meséltem-
-drágám,örülök hogy jobban vagytok,és remélem nem lesz baj már,úgy érzem,benőtt a fejed lágya,és megértél a családvállalásra,mert így csak felelősség teljes ember tud beszélni.-nyugtatott-
-köszi anyu,örülök hogy ezt mondod,remélem igazad van,mert megkértem Liz kezét,nagyon szeretem és tényleg vele akarom leélni az életemet.-mondtam-
-áldásom rátok kicsim ,szépek vagytok együtt,és boldogok ez látszik,ne aggódj mi támogatunk mindig mindenben,ahogy a másik családod is,a rajongók-mondta kedvesen-
-köszi anyu,imádlak titeket,az első utam hozzátok fog vezetni.-mondtam neki-
-rendben édesem,imádunk titeket,jó mulatást,jobbulást Liznek- mondta biztatóan-
-köszi anyu,már jobban van, örülni fog hogy ezt mondod,örülök hogy ilyen remek családban nevelkedhettem,köszönök mindent amit kaptam.-mondtam hálásan-
-drágám,remek gyerek lettél,és ne aggódj,támogatunk mindenben,menj ne hagyd egyedül a kedvesedet,gratulálok az eljegyzéshez,szia kicsim-köszönt el-
-szia anyu,hiányoztok,köszi mindent-köszöntem el-


Bementem a szobába és Liz édesen aludt,gondolom,fájt a hasa...leültem  és csak néztem,olyan édes volt ahogy aludt,öröm volt nézni.Másfél órával később kelt fel,elég jókedvűen ,aminek örültem,le is stoppolta a fürdőt,a kis gonosz...,de kárpótolt,ez a látvány:





Igen a kis Liz határozottan tudja,hogy kell lenyúlni a fürdőt,de nem zavart,utána mentem,együtt voltam vele,nem akartam hagyni, féltem hogy baja lesz,igen nem volt jó ötlet felidézni az előző hetet,mert ismét rám tört a féltés. De mikor Liz teljesen jókedvűen kelt fel,minden jobb lett,amennyire lehetett. Jó volt kiszakadni a hétköznapokból,el sem tudom képzelni hogy hálálom meg a többieknek ezt.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Eric kicsit elszontyolodott miután felkeltem,aggódtam,így:

-kicsim,baj van?-kérdeztem-
-nem,csak beszéltem anyuval,és elmeséltem neki mi történt,így...-indokolt-
-értem,nyugi, minden rendesen megy most már,ha hazamentünk minden egyenesbe jön,tudod jól.-mondtam biztatóan-
-köszi picim,tudom-simogatta a vállamat-
-csinálni kéne valamit,mit szeretnél?-tereltem a témát-
-nem tudom,menjünk este egy hajóra?-kérdezte-
-naná,bejön az ötlet.-mosolyogtam rá-
-kis pörgönc...-forgatta a szemét-
-hey,mit mondtam a szemforgatásról?-kérdeztem mellé ugorva-
-hogy a te reszortod-öltötte ki a nyelvét-
-pontosan,és amúgy te is pörgönc vagy!-nevettem-
-tudom,igen...-nevetett-
-akkor meg mit szemétkedsz?-vágtam képen egy párnával-
-igen?ezt akarod?- mosolygott-
-nem,nem ezt akarom azért csinálom-vágtam rá ismét-
-hehe,oké,rendben hercegnőm te mondtad-tepert le-
-ejnye,na de Eric- nevettem-
-mi a baj,te mondtad-csókolt meg-
-haha,igaz-rántottam magam mellé-

Végül is,szépen gyengéden,miket beszélek... gyakorlatilag letéptem róla a pólót,de ő viszont tényleg szépen,rendesen vette le a felsőmet,és szeretkeztünk,persze hogy közben kopogtak,nem is mi lettünk volna...nem is érdekelt,egy perc erejéig csendben maradtunk, utána hogy hallottuk elment aki keresett minket folytattuk tovább amit elkezdtünk, nagyon szép pillanatokat éltünk meg megint,mint mindig ha így alakulnak a dolgok.
Este elloptunk egy hajót,nem is tudom,miért nem voltam meglepve? ...
Éjfél körül kezdtük kievezni,vagyis volna kievezni,mert amúgy fogalmunk sem volt hol vagyunk,tehát,ott voltunk a tengeren,a semmi közepén,kaja nélkül,egyedül,és fogalmunk sem volt hol vagyunk....


2 megjegyzés: