2013. július 10., szerda

#Male #2.nap #este

ERIC SZEMSZÖGE:

Lizzie egyszerűen csodálatos volt,és el sem tudtam képzelni szebb estét vele,és még mindig nem volt vége,ugyanis Liz nagyon nagyon boldog volt és a fellegekben járva értünk  a hotelbe és ennek igencsak nehéz ellenállni:



Végül is a szobába érve elkezdtem őt vetkőztetni,és ő is engem, először az ingemtől szabadított meg,simogatta és karmolgatta a hátamat,míg én a melltartót vettem le róla,ahogy az feleslegessé vált. Egymást csókolgatva elértünk a medencéig,és ott elkezdtem csókolgatni a nyakát,amitől ő kéjesen kacagott,ugyanis szörnyen csiklandós, nekinyomtam a falnak és cirógattam a hátát és az arcát,ami csak sugárzott az örömtől. Olyan érzelmekkel teli sosem volt egy pillantása és egy pillantásom sem,minden benne volt amit csak akartam...a víz is kellemes volt,és ott szeretkeztünk,és nem aludtunk egész este ott voltunk,és csak csodáltuk egymást,és csókokat váltottunk,cirógattuk egymást,és talán sosem volt ilyen szép éjszakám,és nem is lesz...Ott volt mellettem akit mindennél jobban szerettem,és a fellegekben éreztem magamat.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Eric csodaszép éjszakával ajándékozott meg,sosem voltam olyan boldog mint amikor megkérte a kezemet. Utána pedig olyan szenvedélyes pillanatokat éltünk át amiket sosem fogok elfelejteni. Hajnalban még mindig annak a karjaiban élveztem a csillagos ég látványát aki az életem értelme,megmaradt a rajongásom,de most már másképpen rajongtam érte,ez szívemből jövő,nem sima rajongás,csodálat,és ragaszkodás. Elkezdett felkelni a nap és Eric arca ragyogott és én is fülig érő mosollyal dőltem a mellkasára,és szorosan átölelt,és elkezdtünk fröcskölni,meg játszani,így nem aludtunk,mire jött a reggeli kaptuk össze magunkat,szerintem az egész hotel zengett a nevetésektől és sóhajoktól...

ERIC SZEMSZÖGE:

Reggelire összekaptuk magunkat. és Liza gyönyörű volt,mint egy angyal:



Reggeli ébresztőnek tökéletes,ki is nyílt a szemem tőle,mert nagyon szép volt. Megjött a reggeli nem tudom mit ettünk,de a teraszon ettünk,és gyönyörű reggel volt. Utána elmentünk valami kalandot keresni,és találtunk is....búvárkodni mentünk ,mesés volt,végig baby kezét fogtam,és ilyeneket láttunk:









 


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Erickel reggeli után elmentünk izgalmas dolgot csinálni,találtunk is,búvárkodni mentünk. Eric kezét fogva úsztam,és mesés délutánt töltöttünk el. Mikor vége lett jet skizni mentünk ,Eric nagyon jól nézett ki:
Twitter:
@Lizziescandinavia  babym teljesen jól viseli az utazást fb.me/h675sfv

@Tomaslingman @Lizziescandinavia  látom elvagytok,megint mindenki nevében írok,este úgyis lesz mit  csiálni,meg visszaolvasni ,twitteren meg Instán, képeket kérünk sokat ;) #szeretünk #sokboldogságot  #jómulatást

@Lizziescandinavia @Tomaslingman rendben meglesz ;) és igen nem aludtunk sokat este #voltmitcsinálniigen :P köszike a támogatást <3

@ericsaademusic @Tomaslingman @Lizziescandinavia  imádlak titeket <3 FANOK HIÁNYOZTOK,BIG BIG LOVE #érzelmesvagyokmost

Este elég hamar kimerültünk,és egy film megnézése után ölelkezve aludtunk el.


Isabella: (rövidfeji :(  )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése